-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Πραγματικά κρίμα και για τα 2 πληρώματα. Παύλο-Λάμπρο έχετε σκεφτεί κάτι τέτοιο??
Λες να κανει δουλεια?
Τι να πω? Ενα ακομα πολυ δυσκολο σ/κ για εμας, αλλα και για τον Αρη. Εγω γλυστρισα στα φρενα στην πρωτη ειδικη και χασαμε πολλα λεπτα στην λασπη ( και ενα κολαρο απο το τουρμπο). Στην επομενη ειδικη χωρις τουρμπο και αυτοπεποιθηση, βρεθηκαμε πισω απο ενα ιμπιζα για τρια-τεσσερα χιλ που δεν μας εβλεπε. Ακολουθει σερβις οπου το αμαξι τσεκαρεται και μπαινουν οι προβολεις για τις δυο βραδυνες πια ειδικες. Στην απλη διαπιστωνουμε οτι παλι δεν εχουμε πιεση στο τουρμπο αλλα δεν μπορουμε να κανουμε καποια επισκευη και μπαινουμε στην ειδικη ετσι. Μετα απο δυο χιλ, τα φωτα απο την προβολιερα μας εγκαταλειπουν και ψαχνουμε να βρουμε τα σημαδια μας, αλλα ματαια. Στην μεση της ειδικης πεφτουμε και σε πυκνη ομιχλη!!! Αργα αργα και με τα ιδια προβληματα κανουμε και την επομενη και τερματιζουμε την πρωτη μερα.
Ελπιζουμε οτι σημερα θα πανε ολα καλλιτερα και με καλη διαθεση βρισκομαστε στην εκινηση της ειδικης με το αμαξι να δουλευει τελεια. 3,2,1, και.... γκαπ, σταματημενοι 5-10 μετρα απο την εκκινηση χωρις μεταδοση!!!! ** Και το Xsara του Loeb να μου δωσουν ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ!!!!!!!!!!**
Παντως ηταν ενας πολυ ομορφος αγωνας, με απειρους κριτες και πολυ ωραιες ειδικες. Το επιπεδο των αγωνιζομενων παρα πολυ υψηλο, αλλα το προβλημα των παρανομων αναγνωρισεων υφισταται και εκει και μαλιστα σε μεγαλυτερο βαθμο. 20-30 περασματα ειχαν κανει καποιοι, ενω ο οδηγος ενος Clio1600 ειχε κανει περασματα με το αγωνιστικο. Και η πλακα ειναι οτι το λεγανε κιολας!!!! Αυτα προ το παρον -
Οι πρώτες φωτό έχουν αρχίσει και μπαίνουν στο http://www.athanassoulas.gr στην ενοτητα φωτογραφίες. Συντομα και αναλυτικη περιγραφή...
-
Πολλες και καλες Φωτο στο :
http://www.motorline.ccΒωβος:
http://box.motorline.cc/slideshow/show. ... E%20|%2018°%20Rally%20di%20San%20Crispino%20|%20Die%20besten%20Bilder&p=51&w=660&rn=09%2E11%2E2005+07%3A34%3A47http://box.motorline.cc/slideshow/show. ... E%20|%2018°%20Rally%20di%20San%20Crispino%20|%20Die%20besten%20Bilder&p=52&w=660&rn=09%2E11%2E2005+07%3A34%3A19
-
ΑΣ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ RALLY DI SAN CRISPINO,ΠΑΡ'ΟΛΟ ΠΟΥ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΒΗΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΜΑΣ.
ΑΠΟ ΤΟ SHAKE DOWN ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ 9 ΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ. ΟΤΑΝ ΕΠΕΦΤΑΝ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΤΟΝΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ,ΕΣΒΗΝΕ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ !!! ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΨΑΞΙΜΟ ΟΛΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΑΛΛΑΧΘΗΚΕ ΤΟ TURBO ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ Ε.Δ. ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ 'ΠΑΜΕ ΙΣΙΑ',ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΤΕΤΣΙ!. ΔΕΥΤΕΡΗ Ε.Δ. ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ 4-5 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΔΕΞΙΑ ΦΟΥΡΚΕΤΑ ΟΠΟΥ ΧΤΥΠΗΣΑΜΕ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΣ ΣΤΡΟΦΗΣ.
ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ SERVICE PARK ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΝΑΔΙΡ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ (ΤΟ ΚΕΦΙ ΜΑΣ) ΑΠΕΙΧΕ ΠΑΡΑΣΑΓΚΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ. ΜΑΣ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΞΑΝΑ. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 5 ΧΛΜ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ Ε.Δ. ΤΟ ΜΟΤΕΡ 'ΞΥΡΙΖΕ' ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΟΜΑΣΤΕ. ΕΝΑ ΗΜΙΑΞΩΝΙΟ ΟΜΩΣ ΕΙΧΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΡΙΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΣΤΕΡΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΕΡΕΤΑΙΡΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗΣ.
ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Δ. ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ S.P. ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΗΜΕΡΑ. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΤΗΝ Ε.Δ. ΜΕ ΤΡΙΑ ΗΜΙΑΞΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΟΛΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΚΑΛΑ ΣΤΟ 6ο ΧΛΜ ΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΚΟΛΑΡΟ ΤΟΥ TURBO ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΗΣ Ε.Δ.¨'ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΙ'.
ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΖΗΜΙΩΝ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΚΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ Ε.Δ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΙΝΗ ΟΜΙΧΛΗ ΜΑΣ ΣΤΕΡΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΟΥΜΕ ΛΙΓΟ.
ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ Ε.Δ. ΤΟΥ ΣΚΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΧΛΜ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗΣ ΚΑΤΗΦΟΡΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΦΟΥΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ ΣΒΗΝΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ 'ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟ' ΔΕΞΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ ΜΠΡΟΣΤΙΝΕΣ ΡΟΔΕΣ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΑΣΠΩΜΕΝΟ ΧΩΡΑΦΙ. ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΟΠΙΣΘΕΝ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΞΕΚΟΛΗΣΕΙ,Η ΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΓΙΑ ΜΑΣ ΤΡΑΒΑΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ 30 ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΛΑΣΠΩΜΕΝΗ ΠΛΑΓΙΑ.
ΤΟ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΗΦΟΡΑ ΓΙΑ ΔΥΟ ΧΛΜ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ,ΗΤΑΝ 'ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ' .
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ 9 ΑΡΙ !!!!ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Τελικά το πρόβλημα με την πτώση των στροφών εντοπίστηκε;Είχε να κάνει με το εγκέφαλο;
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Τελικά το πρόβλημα με την πτώση των στροφών εντοπίστηκε;Είχε να κάνει με το εγκέφαλο;ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΕ. ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΜΙΑ ΕΠΑΦΗ ? ΕΝΑΣ ΣΕΝΣΟΡΑΣ ? ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ. ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΨΑΞΙΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ 9 ΑΡΙ !!!!ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ΤΑ ΤΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 2 ΑΓΩΝΕΣ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟ 9ΑΡΙ, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ NAVARRA ΜΕ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ... ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΠΟ TH RALLIART? ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΤΥΧΙΑ?
-
Πιστεύω ότι ήταν απλά ένα προβληματικό αυτοκίνητο, αφού, όπως λέει και ο Λώρης, κάποια στιγμή πετούσε!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Πιστεύω ότι ήταν απλά ένα προβληματικό αυτοκίνητο, αφού, όπως λέει και ο Λώρης, κάποια στιγμή πετούσε!Aκριβώς έτσι είναι!! Το πρόβλημα είναι μάλλον ηλεκτρικό και για να βρεθεί ίσως θα πρέπει να λύσουν σχεδόν όλο το αυτοκίνητο!!
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ 9 ΑΡΙ !!!!
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ΤΑ ΤΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 2 ΑΓΩΝΕΣ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟ 9ΑΡΙ, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ NAVARRA ΜΕ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ... ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΠΟ TH RALLIART? ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΤΥΧΙΑ?
ΧΑΡΗ,
ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ 9 ΑΡΙ ΓΕΝΙΚΩΣ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ!
ΜΟΝΖΑ RALLY SHOW!!!O AΓΩΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΜΕΤΑΞΗ ΑΛΛΩΝ: ΜCRAE (FABIA WRC), ROSSI (IMPREZA WRC), DALLAVILLA (206 WRC), CANTAMESSA (FOCUS WRC). ΣΥΝΟΛΙΚΑ 22 WRCARS, ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 S1600, ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΚΑΛΑ Ν!
http://www.monzanet.it/upload/documenti ... 0Rally.pdf
-
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΑΛΛΩΣΤΕ!
ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΣΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΟΥΤΕ ΤΟ 2095!
-
Γιατί δεν έχει μικρότερες κατηγορίες;
-
ΕΝΝΟΩ ΠΛΗΘΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ WRC, S1600, KAI N4!
-
22 wrc, 23 S1600 και 22 Ν/4! Το πλήθος των συμμετοχών (όχι η ποιότητα) είναι αντίστοιχο με ενός αγώνα του wrc για να μην πω και καλύτερα.
-
ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΩ!!!!!!!!!!
-
Απ'ότι διάβασα το monza rally δεν είναι ακριβώς rally. Γίνεται εξολοκλήρου μέσα στην πίστα της φόρμουλα 1. Είναι κάτι σαν υπερειδική.
-
TΑ WRC ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΩΤ.
Ο VACLAV PECH ΠΡΩΤ/ΤΗΣ ΤΣΕΧΙΑΣ ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ FOCUS 02 (EJ 02 KMX)
ΣTHN ITAΛΙΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΕ ΕΝΑ EVO 9. -
O MARTIN PROKOP EΠΙΣΗΣ
ΑΓΟΡΑΣΕ ΔΥΟ Citroen C2 S1600 Ex-Kronos ΤΟΥ Daniel Sordo ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΣΕΧΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟ WRC! -
ΜΗΠΩΣ Η ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΕΧΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΛΛΑΞΕ?
ΑΥΤΟΙ ΕΙΧΑΝ 2 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΕΝΑ ΓΙΑ ΤΑ Α8 ΚΑΙ ΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ.ΜΗΠΩΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ Α8?
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ?
Περιφερειακά Πρωταθλήματα 2004-2005