-
theo εχουμε ανοίξει room έλα! 4Τ FORUM (με κεφαλαία)
-
Με καλους χρονους και για αλλη μια φορα σταθεροτατο αμαξι ηξερα οτι κατεβαινα στην Ισπανια δυνατοτερος απο ποτε.
Στα δοκιμαστικα με το sync του ms εχασα ευκαιρια για pole, αφου ειχα κανει 1.11. Παντως με το τρεχον συστημα ποτε δεν απειλω τον καλυτερο χρονο μου, ακομα και με ικανοποιητικους γυρους οπως ο χθεσινος.
Στον αγωνα εκανα λιγο καλυτερη εκκινηση απο τον ms και τον πλησιαζα στη βουτα προς την 1η στροφη. Με καποια Williams ομως δεξια μου δεν μπορουσα να προσπερασω και αναγκαστηκα να κοψω για να μην τον τρακαρω. Δεν εκανε ομως το ιδιο και ο Vasilis, που με χτυπησε και με εστειλε βαθια στην αμμοπαγιδα
Εκει που ελεγα παει κιολας η ευκαιρια να κυνηγησω πρωτες θεσεις, τα πραγματα εμελλε να γινουν τραγικα Οπως τους εβλεπα και πιεζα απεγνωσμενα να τους φτασω, φρεναροντας με μανια για τη Wurth ακουμπαω ο π@π@ρ@ς το TAB με τα ακροδαχτυλα και με πεταει στην επιφανεια εργασιας -οπως το Fani την αλλη φορα. Μιλαμε μεγαλη πικρα, βγηκα στο σικαιην και ξαναμπηκα στη μεση της πισω ευθειας χανοντας συνολικα 20 δευτερα. Η διαφορα ειναι +12 απο Vasili και +15 απο Fani. Λεω γα**σε τα, θα πιεσω κι ο,τι βγει. Ουτε καν σκεφτομουν για παραπανω θεσεις, ο μονος στοχος εκεινη τη στιγμη ηταν ο Alonsο.
Ο τελευταιος δεν ηταν τοσο αργος οσο υπολογιζα και μου πηρε καμποσους γυρους να τον φτασω. Οπως τον ειχα σημαδεψει στη Wurth αργησε λιγο στα φρενα και με παρεσυρε κι εμενα να τον ακολουθησω ευθεια στα χωματα, χανοντας 1-2 δευτερα. Τον περασα στο τελος του γυρου, ευτυχως ημασταν άυλοι.
Απο τις δοκιμες ηξερα οτι ο Vasilis ηταν καπως πιο αργος σε αυτη την πιστα. Ο Fanis μου ηταν αινιγμα. Δυστυχως γι'αυτον μαλλον βρισκοταν στα ιδια με το Vasili. Παρατηρησα στις διαφορες οτι αλλαζαν θεσεις, οποτε αν εφτανα καποιον δε θα κερδιζα 1 θεση αλλα 2!!! Αυτο μου εδωσε ακομα μεγαλυτερο κινητρο να πιεσω. Χωρις αγχος αλλα οχι χαλαρα τοσο πισω που ημουν. Με εκπληξη τοτε ειδα τη διαφορα να μειωνεται με καταιγιστικο ρυθμο Ηξερα οτι ειχα ικανοποιητικη ταχυτητα γιατι στο τελος της ευθειας εβλεπα για απανωτους γυρους το Dim στο ιδιο περιπου σημειο απεναντι μου στο 2ο sector Το setup μαλιστα ηταν υποστροφικο παντου, εκτος απο τη Seat οπου φρεναρα νωρις (ελειπε πινακιδα?? ), οποτε ημουν στα 1.13 αντι για 1.12.
Γυρο με το γυρο εκοβα τα δευτερολεπτα, ε με το που τους βλεπω σε καποια φαση στο σταδιο λεω αυτο ειναι, δεν τις χανω τις θεσεις με τιποτα Ο ενας μετα τον αλλο μου ανοιξαν ευγενικα την πορτα οποτε αποφυγαμε τιποτα ανεπιθυμητες επαφες. Το αδιανοητο πραγματοποιηθηκε. Unbelievable!!!!! Στους 5 εναπομειναντες γυρους δε σταματησα να πιεζω ωστε να εχω αποσταση ασφαλειας σε περιπτωση που ξαναγινει καμια μ@λ@κι@, και μαλιστα καταφερα να ανοιξω 10s στο τελος Επισης μου δοθηκε η ευκαιρια να δω πού θα βρισκομουν απεναντι στο Dim. Η διαφορα δεν εκλεισε αλλα ανοιξε μολις 1 δευτερο, οποτε χωρις την γκαντεμια μου ισως να μην τον κερδιζα (μαλιστα ειχε -0.3 ταχυτερο γυρο) αλλα δε θα ημασταν και μακρια. Ποιος ξερει, ισως να ξαναειχαμε σφαγη αλα Imola...
Γενικα πετυχα την καλυτερη δυνατη συγκομιδη, λαμβανοντας ή οχι υπ'οψιν τα συμβαντα του 1ου γυρου. Κυριως ομως ολοκληρωσα ενα ανεπαναληπτο comeback -για τα δικα μου στανταρ- με αποδοση με την οποια αν δεν αλλαξει κατι ολα δειχνουν ευνοϊκα τουλαχιστον για την 3η θεση στο πρωταθλημα
-
Είμαι ΑΘΩΟΣ , δεν γνώριζα ότι κτύπησα κάποιον! Μάλιστα νόμιζα πως ήμουν και 1ος στην 1η στροφή...!
Τεσπα, νομίζω κάναμε όλοι σχεδόν την ίδια εκκίνηση(ο καθένας βλέπει ότι κάνει καλύτερη αλλά αυτό οφείλεται στο ότι είμαστε διάφανοι). Αν θυμάμαι καλά πήγα λίγο εκτός στην 1η στροφή(Elf) στην εκκίνηση και μετά στην 3η(Repsol) εντελώς έξω στα προστατευτικά ελαστικά, δεν ξέρω γιατί, αλλά δεν σταματούσε. Έπεσα πρότελευταιος, μετά από λίγο πέρασα τον Αλόνσο και έφτασα τον Φάνη, που όμως δεν μπορούσα να περάσω γιατί μου έκοβε αεροδυναμικό κράτημα στο μπροστινό φτερό(κι όμως!!! ). Τελικά ίσως να επωφελήθηκα από κανένα μικρολαθάκι του και να πέρασα μπροστά. Ο Πίνι μας έφτανε και τους δύο, και όταν πέρασε τον Φάνη, προετοιμάστηκα για την...σφαγή , αλλά πριν ακόμη αρχίσουμε ένα synch με έβγαλε εκτός στην 4η(Seat). Έτσι πέτασε το podium... . Σαν να μην έφτανε αυτό έμεινα από καύσιμα 3 στροφές πριν τον τερματισμό, και έχασα την 4η θέση στον Φάνη. Τερμάτισα ευτυχώς λόγω της φόρας που είχα(ας είναι καλά η κατηφορική ευθεία ). Α και στους τελευταίους 5 γυρούς, έτρεχα με φθαρμένα πίσω ελαστικά...!Υ.Γ. γ@μw την πίστη μου, έκανα συνεχώς 1:14.2-1:14.7...
Υ.Γ.2. Πίνι, ανέβασε το replay.
Υ.Γ.3. Ορίστε τα γυρολόγια όλων μας: Εδώ...!!!
Υ.Γ.4. Πάμε Μόοοοοοοοντεεεεεεεεεε!!!!! -
Επίσημα Δοκιμαστικά:
Στα επίσημα δοκιμαστικά μου συνέβη κάτι αναπάντεχο καθώς στο γύρο εξόδου και στη τελευταία στροφή της πίστας είχα ένα τετακε το οποίο προκλήθηκε από ένα sync που κυριολεκτικά με πέταξε στα γρασίδια και κοντά στη γραμμή εκκίνησης τερματισμού. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να περάσω τη γραμμή με πολύ μικρή ταχύτητα όπου τελικά μου κόστισε τη 1η θέση στη εκκίνηση. Πάντως πέρα από την απογοήτευση της στιγμής είχε και γέλιο αφού δε μου είχε συμβεί ξανά κάτι τέτοιο.Αγώνας:
Στην εκκίνηση πέρασα μπροστά στη 1η στροφή και από εκεί και πέρα ήταν εύκολη υπόθεση η νίκη. Ωστόσο είναι περίεργο που ο ρυθμός περιστροφής μου δεν ήταν ανάλογος των καυσίμων αφού έκανα ταχύτερο γύρο στο 3ο πέρασμα από τη γραμμή εκκίνησης (!).Νέο πρόσωπο ο Fernando Alonso ο οποίος τήρησε το… «έθιμο» και στον 1ου του αγώνα στο πρωτάθλημα του Forum έφαγε γύρο. Θα πάρω το αίμα μου πίσω για να … καλύψω την απογοήτευσή μου που χάσαμε φέτος το τίτλο.
-
παρατήρησα και τα δικά σας γυρολόγια και είδα ότι λίγο πολύ είχατε και εσείς το... ίδιο 'πρόβλημα'. Δηλ. κάνατε σχετικά νωρίς τον ταχύτερο γύρο του αγώνα σας. που λέτε να οφείλεται αυτό, ότι δηλ. έγινε σχετικά νωρίς? Μήπως στα ελαστικά?
[edit] το γυρολόγιο του theofaman περιλάμβανε εχτές: πατάτες, τζατζίκι, χοιρινή μπριζόλα, σουβλάκια κτλ. Δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό στα media τι ποτό κατανάλωσε...
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
παρατήρησα και τα δικά σας γυρολόγια και είδα ότι λίγο πολύ είχατε και εσείς το... ίδιο 'πρόβλημα'. Δηλ. κάνατε σχετικά νωρίς τον ταχύτερο γύρο του αγώνα σας. που λέτε να οφείλεται αυτό, ότι δηλ. έγινε σχετικά νωρίς? Μήπως στα ελαστικά?Η Βαρκελωνη παραδοσιακα τρωει πολυ το εμπρος αριστερο λαστιχο. Εμενα ζεσταινοταν τοσο που του εβαλα πιεση -5 απο τα υπολοιπα...
Edit: Το γυρολογιο του Theo χθες ηταν γυρο-λογιο
-
εμένα μέχρι και το τέλος του αγώνα έδειχνε ότι όλα τα ελαστικά ήταν 'κόκκινα' ΟΚ δηλ. ωστόσο αν είχαν αυξημένη θερμοκρασία να μην απέδιδαν σωστά ούτως ή αλλώς. Θέλει ψάξιμο αυτό πάντως...
-
1.14.289 στους πρώτους γύρους testing du Monaco
Τελικά nando έπεσα έξω (ευτυχώς για εμένα δυστυχώς για εσένα ) στην προβλεψη για τον χρόνο μου -
Παιδια οταν μπορειτε πειτε καμια μερα να κανουμε κανενα test να δω στο περιπου τι μπορω να κανω στον αγωνα.Theo ετοιμασου για την Δευτερα , θα γινει σφαγη στα στενα του πριγκιπατου
-
Ανεβασα το replay του αγωνα εδω
Btw για οποιον ενδιαφερεται οι ακριβεις διαφορες εχουν ως εξης:
MS 19.16.686
Dim +13.635
Pini +38.292
Fanis +53.467
Vasilis +1.09.847
FA +1 Lap -
Ήρθε η σούβλα επιτέλους!!!
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Ήρθε η σούβλα επιτέλους!!! -
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Ανεβασα το replay του αγωνα εδωBtw για οποιον ενδιαφερεται οι ακριβεις διαφορες εχουν ως εξης:
MS 19.16.686
Dim +13.635
Pini +38.292
Fanis +53.467
Vasilis +1.09.847
FA +1 Lapthanx pini, by the way πολύ καλό το review που έγραψες για τον αγώνα
5os Αγώνας F1 Challenge 2004 mode Spain ΔΕΥΤΕΡΑ 14/11/05