-
Ρε νεκρόφιλε SPITFIRE, τί thread άνοιξες πάλι;
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Ρε νεκρόφιλε SPITFIRE, τί thread άνοιξες πάλι;Δεν σου αρεσει, ε?
Εγω παντως θα γουσταρα να σας 'πετυχουμε' σαν αντιπαλη ομαδα στο επομενο Acropolis. Αν φτιαξετε ομαδα απο 3 AR, εμεις θα εχουμε τη δικη μας ομαδα απο 3 Triumph!
Οποτε εκτος απο τον ατομικο αγωνα, ο καθενας θα 'τρεχει' ΚΑΙ για την ομαδα του. Και η ομαδα που θα μαζεψει συνολικα τος λογοτερους ποντους, βγαινει νικητρια
Φανταζεσαι γελιο???
-
Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσουν οι αγώνες regularity και θα ήθελα κάποια στιγμή να συμμετάσχω, αν και οι Alfa Romeo έχουν γεννηθεί για να κινούνται σε γρήγορους ρυθμούς...
Θα μπορούσαν κάλλιστα να συμμετάσχουν και σύγχρονα αυτοκίνητα, θα ήταν κάτι αντίστοιχο με το κυνήγι θησαυρού των παλαιών χρόνων. Βέβαια, και απ' όσο μπορώ να αντιληφθώ το χαρακτήρα αυτών των 'αγώνων', προυποθέτουν ρομαντισμό και απουσία ανταγωνσιαστικής νοοτροπίας, στοιχεία τα οποία επί το πλείστον συναντάς στους κλασικούς. Από την άλλη πλευρά θα μου πεις πως σε αγώνες διεθνούς φήμης, όπως π.χ. τα Mille Miglia, αν ανοίξεις την πόρτα μιας κορυφαίας συμμετοχής θα δεις τα χίλια ηλεκτρονικά συστήματα τα οποία είναι εκεί για να σου επιτρέψουν να έχεις ελπίδες για νίκη...
-
Kαλημέρα, ενδιαφέρον θέμα, πάντα ήθελα και θέλω να κάνω ένα ιστορικό ακρόπολις από τη θέση του συνοδηγού -ελπίζω να τα καταφέρω το 2006!
Έχω μερικές ερωτήσεις για όσους έχουν πάρει το βάπτισμα σε αγώνα και έχουν χρόνο να απαντήσουν.
Mε ποιό τρόπο χρησιμοποιεί ο συνοδηγός τα χρονόμετρα; (γιατί πληθυντικός, ένα δεν φτάνει,,)
Φαντάζομαι, αν έχει ακριβές οδόμετρο και τυπωμένους πίνακες με ιδανικό χρόνο για κάθε απόσταση ανά 100μ και για κάθε ταχύτητα που μπορεί να του δοθεί, τότε μπορεί να πετύχει τον ιδανικό χρόνο με ελάχιστη απόκλιση. Yποθέτω ότι κάθε 100 μέτρα αρκεί να δίνει οδηγίες για επιτάχυνση ή επιβράνδυνση ώστε να καλυφθούν τα 1-2 δευτερόλεπτα της απόκλισης στο προηγούμενο σημείο.
Άρα:
Eπιτρέπονται οι τυπωμένοι πίνακες;
Aν ναι, τότε γιατί βλέπουμε διαφορές 10 και 20 και περισσότερα δευτερόλεπτα από πολλά πληρώματα;
Eπιτρέπονται μηχανικά οδόμετρα ακριβείας;
Tα σημεία που οι οργανωτές βάζουν τα χρονομετρά τους είναι ορατά από όλους, εντελώς κρυφά ή ορατά από όσους ...προσέχουν... υποθέτω ότι αυτό θα παίζει σημαντικό ρόλο; -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσουν οι αγώνες regularity και θα ήθελα κάποια στιγμή να συμμετάσχω, αν και οι Alfa Romeo έχουν γεννηθεί για να κινούνται σε γρήγορους ρυθμούς...Τι περιμενεις τοτε? Το επομενο 'Ακροπολις' δεν ειναι μακρυα!
Θα μπορούσαν κάλλιστα να συμμετάσχουν και σύγχρονα αυτοκίνητα,
Ναι αλλα θα ηταν λιγο αδικο για τα παλια, που παντα εχουν περισσοτερες πιθανοτητες βλαβων κλπ Και οπως καταλαβεινεις ολα αυτα μετρανε στους χρονους κατ επεκταση.
Βέβαια, και απ' όσο μπορώ να αντιληφθώ το χαρακτήρα αυτών των 'αγώνων', προυποθέτουν ρομαντισμό και απουσία ανταγωνσιαστικής νοοτροπίας, στοιχεία τα οποία επί το πλείστον συναντάς στους κλασικούς.
Ανταγωνισμος παντα υπαρχει. Αλλα επειδη ειμαστε μεγαλοι ανθρωποι και πολιτισμενοι θελω να ελπιζω... η παρεα ειναι το σημαντικοτερο απ ολα!
Από την άλλη πλευρά θα μου πεις πως σε αγώνες διεθνούς φήμης, όπως π.χ. τα Mille Miglia, αν ανοίξεις την πόρτα μιας κορυφαίας συμμετοχής θα δεις τα χίλια ηλεκτρονικά συστήματα τα οποία είναι εκεί για να σου επιτρέψουν να έχεις ελπίδες για νίκη...
Καπου κανεις ενα λαθακι.
Υπαρχουν αγωνες regularity στους οποιους απαγορευονται μεχρι και τα ηλεκτρονικα χρονομετρα... Μονο μηχανικα χρονομετρα επιτρεπονται! Ποσο μαλλον για λοιπα ηλεκτρ συστηματα κλπ -
Ο χρήστης angel rabbit έγραψε:
Kαλημέρα, ενδιαφέρον θέμα, πάντα ήθελα και θέλω να κάνω ένα ιστορικό ακρόπολις από τη θέση του συνοδηγού -ελπίζω να τα καταφέρω το 2006!Δεν χρειαζεσαι και πολλα πραγματα...
- Αμαξι σε πολυ καλη μηχανικη κατασταση
- Συνοδηγο που να ξερει απο οδηγηση και Μαθηματικα!
- Χρηματα για τα εξοδα συμμετοχης κλπ
Mε ποιό τρόπο χρησιμοποιεί ο συνοδηγός τα χρονόμετρα; (γιατί πληθυντικός, ένα δεν φτάνει,,)
Παρατηρει τους χρονους που εχει κανει το οχημα στα τελευταια 100 μετρα κλπ.
Εγω σαν συνοδηγος χρησιμοποιω ενα για τον χρονο μας μεσα στην ειδικη διαδρομη, ενα για το χρονο μας μεχρι το επομενο ΣΕΧ, και ισως αλλο ενα αν υπαρχει αλλαγη ΜΩΤ μεσα στην Ε.Δ.
Ουσιαστικα δηλαδη 2 χρονομετρα ψηφιακα και ενα μηχανικο χειρος.Φαντάζομαι, αν έχει ακριβές οδόμετρο και τυπωμένους πίνακες με ιδανικό χρόνο για κάθε απόσταση ανά 100μ και για κάθε ταχύτητα που μπορεί να του δοθεί, τότε μπορεί να πετύχει τον ιδανικό χρόνο με ελάχιστη απόκλιση. Yποθέτω ότι κάθε 100 μέτρα αρκεί να δίνει οδηγίες για επιτάχυνση ή επιβράνδυνση ώστε να καλυφθούν τα 1-2 δευτερόλεπτα της απόκλισης στο προηγούμενο σημείο.
ΑΚΡΙΒΩΣ!!!!
Άρα:
Eπιτρέπονται οι τυπωμένοι πίνακες;
Aν ναι, τότε γιατί βλέπουμε διαφορές 10 και 20 και περισσότερα δευτερόλεπτα από πολλά πληρώματα;Γιατι:
- Δεν μετρανε ολοι οι συνοδηγοι ανα 100μ. Εγω ταυτοχρονα κοιταω και το RoadBook, κοιταω και το οδομετρο, αλλα και το χρονομετρο!!! Παρ ολα αυτα μετραω χρονο ανα 100μ!!! Αλλοι μετρανε ανα 200 και αλλοι ανα 500!!!
- Το οδομετρο δεν ειναι καλιμπραρισμενο σωστα, η τα πινακακια δεν εχουν φτιαχτει με τη σωστη αποκλιση του οδομετρου Μου εχει τυχει πληρωμα (φιλοι μου) να εχουν κανει λαθος την απλη μεθοδο των τριων, και αντι να εχουν πινακακια με 10% προπορεια, ειχαν πινακακια με 10% βραδυπορεια!!! Καταλαβαινεις τι σημαινει αυτο???
- Χανουν τον δρομο μεσα στην ειδικη διαδρομη, ή το αυτοκινητο εχει προβλημα και δεν μπορει να ακολουθησει ουτε καν τη ΜΩΤ που δινει ο διοργανωτης
- Η ΕΔ ηταν ανοιχτη στη κυκλοφορια και τους ετυχε μπροστα τους καποιο εμποδιο (πχ ενα κοπαδι προβατα που διεσχιζε το δρομο κλπ)
Eπιτρέπονται μηχανικά οδόμετρα ακριβείας;
Tα σημεία που οι οργανωτές βάζουν τα χρονομετρά τους είναι ορατά από όλους, εντελώς κρυφά ή ορατά από όσους ...προσέχουν... υποθέτω ότι αυτό θα παίζει σημαντικό ρόλο;Συνηθως επιτρεπονται ΜΟΝΟ ΜΗΧΑΝΙΚΑ οδομετρα.
Σε καποιους αγωνες (οπως προειπα) επιτρεπονται και ΜΟΝΟ ΜΗΧΑΝΙΚΑ χρονομετρα!!!
Απαγορευονται GPS και αλλα τεχνολογικα καλουδια...
Τα χρονομετρα και τα φωτοκυτταρα ειναι ορατα οταν ξεκινας απο σταση την ΕΔ, πραγμα που σημαινει επισης οτι αυτη η ΕΔ ειναι κλειστη στην κυκλοφορια.
Γενικα τοποθετουνται σε κρυφα σημεια μεσα στην ΕΔ.
Πρεπει να ομολογησω ομως οτι μερικες φορες ειναι ορατα απο ενα εμπειρο ματι Αλλα για να σοβαρευτουμε λιγακι, αν υπαρχει καποιος που μπορει να κοιταζει ταυτοχρονα: χρονομετρα, οδομετρο, Road Book και μαζι να ψαχνει δεξια-αριστερα απο το δρομο μηπως δει τα φωτοκυτταρα και τους χρονομετρες.... τοτε τον θελω για συνοδηγο στο επομενο regularity!!! -
Τα νέα αυτοκίνητα θα μπορούσαν να συμμετάσχουν, αγωνιζόμενα στο τέλος της σειράς εκκίνησης (αφού κακά τα ψάμματα τα παλιά είναι αυτό που θα λέγαμε η ατραξιόν) και προσμετρώντας σε δική τους κλάση, όπως πχ έχουμε τα Ιστορικά στα 'μοντέρνα' ράλι!
Πάντως πολύ ενδιαφέρουσα σαν μορφή αγώνων μου ακούγεται, αν και κατέληξα σε ΤΕΙ αντί πολυτεχνείο λόγω λάθους πράξεων (2 στην 3η ίσον 2 ο μαλάκας και έλυσα εντελώς άλλη άσκηση...), λάθη πράξεων λόγω απροσεξίας που με θρησκευτική ευλάβεια επαναλαμβάνω, οπότε η ρεγιουλάριτι θα έχει πολλές ασυνέχειες!!!
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
DAP και Thvarveris αμα γίνει κάτι τέτοιο έχετε εξασφαλίσει 'bucket'!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.Αποδεχομαι τη προκληση / προσκληση και αρχιζω τα βουντου να εισακουσθει ταχιστα η επιθυμια σου.
-
Ερώτηση για τα μοντέρνα αυτοκίνητα:
Σε ένα 106, ο 2ος συνοδηγός που κάθεται;
Α) Ξάπλα κάτω από το ρολ μπαρ
Β) Αγκαλιά με τη ρεζέρβα
Γ) πάνω στο χιαστί του ρολ μπαρ, ανοίγουμε μια ηλιοροφή από πάνω να χωράει, και με γυαλιά αεροπόρου εποχής Β'ΠΠ και χαμόγελο τίγκα στο μυγάκι!! -
-
Γιωργο,στα regularity συμμετεχουν (και?) αυτοκινητα ΙΧ,με καθισματα και με τα ολα τους ,....τα τοτε ολα τους βεβαια!
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
DAP και Thvarveris αμα γίνει κάτι τέτοιο έχετε εξασφαλίσει 'bucket'!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.Αποδεχομαι τη προκληση / προσκληση και αρχιζω τα βουντου να εισακουσθει ταχιστα η επιθυμια σου.
Το μαντηλάκι που συνήθως φοράς στα rally θα το αλλάξεις με φουλάρι όταν γίνεις συνοδηγός στα regularity, ή δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο;
-
Δεν ειναι αναγκη το αυτοκινητο σου να ειναι FIA Homologated για να τρεξει στο regularity. Κατι τετοιο θα ηταν απαραιτητο μονο αν ηθελες να τρεξεις στο sporting του Ιστορικου Ακρπολις.
-
Μπορεις να 'κατεβασεις' τον κανονισμου του τελευταιου Ακροπολις και να διαβασεις...
http://www.historic.acropolisrally.gr/2005/common/pdf/draft_suppl_regularity_gr.pdf -
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Μπορεις να 'κατεβασεις' τον κανονισμου του τελευταιου Ακροπολις και να διαβασεις...
http://www.historic.acropolisrally.gr/2005/common/pdf/draft_suppl_regularity_gr.pdfEυχαριστώ, επίσης και για τις απαντήσεις στα δικά μου ερωτήματα. Έτσι ...παίρνω το θάρρος να κάνω ακόμα λίγες ερωτήσεις:
Yπάρχει κάποιος οδηγός/κανονισμός που αναγράφει με σαφήνεια τι επιτρέπεται να έχει αλλάξει και τι να είναι original στο παροπλισμένο αυτοκίνητο που θα αγοράσω; Πόσο αυστηρός είναι οι προδιαγραφές FIVA και πόσο ο έλεγχος ;
Πόση είναι η καταπόνηση του αυτοκινήτου σε ένα αγώνα; Πόσο δύσκολες είναι οι MΩT για ένα αργό αυτοκίνητο π.χ. Σκαραβαίο 1200; Tελικά, πόσα λεφτά να υπολογίζω για μία μάρκα, μοντέλλο και χρονιά σε κατάσταση να βγάλει Regularity στο Acropolis;
Aν κατάλαβα καλά, ένα μηχανικό HALDA στη θέση του συνοδηγού είναι απόλυτα απαραίτητο, αν το πλήρωμα θέλει να κυνηγήσει αποτέλεσμα;
2 ή και 3 συνοδηγοί δεν είναι πλεονέκτημα (αρκεί βέβαια να μην καθήσει το αυτοκίνητο από το βάρος...), αφού θα μπορούν στις ειδικές διαδρομές να μοιράσουν τη δουλειά;
-
Ο χρήστης angel rabbit έγραψε:
Yπάρχει κάποιος οδηγός/κανονισμός που αναγράφει με σαφήνεια τι επιτρέπεται να έχει αλλάξει και τι να είναι original στο παροπλισμένο αυτοκίνητο που θα αγοράσω; Πόσο αυστηρός είναι οι προδιαγραφές FIVA και πόσο ο έλεγχος ;
Γι αυτα αρμοδιοι ειναι να σου απαντησουν οι ανθρωποι που κανουν τον Τ.ΕΛ. στην ΕΛΠΑ γα τις καρτες FIA και στην EOΦΙΛΠΑ για τις καρτες FIVA
*Αν μιλουσε για Triumph θα μπορουσα να σου απαντησω κι εγω, σαν μελος της Τεχνικης Επιτροπης του δικου μας Σωματειου. Αλλα οπως καταλαβεινεις δεν μπορω εγω να πω και για τους υπολοιπους *
Πόση είναι η καταπόνηση του αυτοκινήτου σε ένα αγώνα; Πόσο δύσκολες είναι οι MΩT για ένα αργό αυτοκίνητο π.χ. Σκαραβαίο 1200; Tελικά, πόσα λεφτά να υπολογίζω για μία μάρκα, μοντέλλο και χρονιά σε κατάσταση να βγάλει Regularity στο Acropolis;
Ενα - ενα....
Η καταπονηση του αυτοκινητου εξαρταται απο το στυλ του αγωνα. Υπαρχουν αγωνες που ο διοργανωτης τους κανει πιο ηπιους και αλλους πιο σκληρους. αναλογα με το τι κοινο επιδιωκει να μαζεψει...
Το Ακροπολις περυσι ειχε πολυ καλους δρομους σχετικα.Θεωρητικα οι ΜΩΤ ειναι τετοιες ωστε να μπορουν να αγωνιστουν επι ισοις οροις (θεωρητικα) ολα τα αυτοκινητα ανεξαρτητως χρονιας κατασκευης. Οπως καταλαβαινεις δεν προκειται να εχεις ΜΩΤ 49χαω στις στροφες του Αγ.Μερκουριου, γιατι αυτο δε θα ηταν εφικτο για ενα αμαξι σαν τον Σκαραβαιο κλπ.
Aν κατάλαβα καλά, ένα μηχανικό HALDA στη θέση του συνοδηγού είναι απόλυτα απαραίτητο, αν το πλήρωμα θέλει να κυνηγήσει αποτέλεσμα;
Με καλη μετρηση της αποκλισης του κοντερ σου και με σωστη κατασκευη πινακων ΜΩΤ, συμφωνα παντα με αυτη την αποκλιση, μπορεις να διακριθεις και χωρις Halda Αρκει ο συνοδηγος σου να ειναι πολυ γρηγορος σε ολες του τις ενεργειες και τις μετρησεις.
Για να κυνηγησεις ομως βαθρο στο Ακροπολις, νομιζω οτι το Halda ειναι τοσο απαραιτητο οσο και η βενζινη στο ρεζερβουαρ2 ή και 3 συνοδηγοί δεν είναι πλεονέκτημα (αρκεί βέβαια να μην καθήσει το αυτοκίνητο από το βάρος...), αφού θα μπορούν στις ειδικές διαδρομές να μοιράσουν τη δουλειά;
Νομιζω οτι ειναι. Εχω σκεφτει ο ενας συνοδηγος να κοιταει το Road Book και ο αλλος τα χρονομετρα. Ο οδηγος μονο θα παταει γκαζι και θα στριβει.
3ος συνοδηγος δεν επιτρεπεται. Οι κανονισμοι λενε μεχρι 3 ατομα συνολικα σ ενα αυτοκινητο. Ετσι δεν ειναι? -
Τότε να πετάξουμε τον οδηγό να βάλουμε κι άλλο συνοδηγό!!!
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Νομιζω οτι ειναι. Εχω σκεφτει ο ενας συνοδηγος να κοιταει το Road Book και ο αλλος τα χρονομετρα. Ο οδηγος μονο θα παταει γκαζι και θα στριβει.
3ος συνοδηγος δεν επιτρεπεται. Οι κανονισμοι λενε μεχρι 3 ατομα συνολικα σ ενα αυτοκινητο. Ετσι δεν ειναι?Aπό τη σελίδα 7 του κανονισμού του Acropolis 2005: '...Tο πλήρωμα αποτελείται από τον οδηγό και ένα ή περισσότερα μέλη (τρία το πολύ) όπως αναφέρεται στο έντυπο δήλωσης συμμετοχής...'
(Eγώ το κατάλαβα οδηγός +3 μέλη)Eυχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Aρχίζω να ψάχνω (...πρώτα τις τσέπες μου)
-
Ο χρήστης angel rabbit έγραψε:
Eυχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Aρχίζω να ψάχνω (...πρώτα τις τσέπες μου)
Ή τους γνωστούς σου... για κάποιον επίδοξο σπόνσορα
Αλλωστε δεν ειναι απαραιτητο να ξεκινησεις την 'καριερα' σου απο το Ακροπολις που ειναι ισως και το πιο ακριβο απ ολα τα regularity που διοργανωνονται καθε χρονια.
Δοκιμασε αρχικα σε ενα 2ημερο η 3ημερο ραλλακι καποιου αλλου διοργανωτη... και μετα θα ερθουν και τα αλλα τα πιο δυσκολα
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Υπαρχουν αγωνες regularity στους οποιους απαγορευονται μεχρι και τα ηλεκτρονικα χρονομετρα... Μονο μηχανικα χρονομετρα επιτρεπονται! Ποσο μαλλον για λοιπα ηλεκτρ συστηματα κλπΔηλαδή το γεγονός ότι μερικές φορές απαγορεύονται τα ηλεκτρονικά χρονόμετρα το θεωρείς έκπληξη; Και για να δανειστώ μια έκφραση του Filippo Piazzi στο editorial του Automobilismo d'Epoca Ιουλίου-Αυγούστου, 'Είναι σαν να βάζεις ένα ζευγάρι Ray-Ban στο πρόσωπο της Gioconda'. Ο τίτλος του ίδιου editorial είναι: 'Mille Miglia, ma senza led', δηλαδή ' Mille Miglia, αλλά χωρίς 'led' '
Επίση αν μπορούσες να δεις μια φωτογραφία από το εσωτερικό του αυτοκινήτου που κέρδισε το Coppa Milano-San Remo, θα νόμιζες πως έμπαινες σε εντατική νοσοκομείου... Όλα ηλεκτρονικά...
Regularity Rally