-
Γειά χαρά σε όλους,
μετά απο δύο εβδομάδες ψάξιμο και έχοντας διαβάσει τόσα πολλά θρεντς στο παρόν σάιτ, καθώς και πολλά άλλα (όπως και το tirerack.com) για το Μινι Κούπερ μου (1600cc, 115 hp) που φοράει τώρα Pirelli P6000 (υπερ-φαγωμένα μετά απο 35.000 χλμ) σε διάσταση 175/65/15 (5.5' φάρδος), οι καλύτεροι αντικαταστάτες για τη διάσταση των 195/60/15 στην οποία αποφάσισα να μεταβώ, είναι οι:
- Dunlop SP Sport 01 (τύπου Η)
- Continental PremiumContact 2 (τύπου Η)
ίσως και τα Goodyear Excellence (τύπου Η)
Να διευκρινίσω ότι παρόλο που κάνω σπορ οδήγηση και αναζητώ το μέγιστο σε κράτημα απο ένα λάστιχο, δεν θεωρώ ότι χρειάζεται να δώσω αρκετά λεφτά για να αγοράσω λάστιχα τύπου V ή W τα οποία είναι προορισμένα για πίστα ή για πραγματικά σπορ αυτοκίνητα, και για το λόγο αυτό απέκλεισα τα Michelin Pilot Exalto 2 (στη διάσταση 195/55/15).
Αν λοιπόν έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο απο τα ελαστικά αυτά και θα θέλατε να με βοηθήσετε στην απόφασή μου, η άποψη σας είναι ευπρόσδεκτη!
Ευχαριστώ!
Υ.Γ.: Λέτε να είναι καλύτερο να πάω στο 185/60/15 ? :Ολα τα παραπάνω βγαίνουν και σε αυτή τη διάσταση...
-
Γειά χαρά σε όλους,
μετά απο δύο εβδομάδες ψάξιμο και έχοντας διαβάσει τόσα πολλά θρεντς στο παρόν σάιτ, καθώς και πολλά άλλα (όπως και το tirerack.com) για το Μινι Κούπερ μου (1600cc, 115 hp) που φοράει τώρα Pirelli P6000 (υπερ-φαγωμένα μετά απο 35.000 χλμ) σε διάσταση 175/65/15 (5.5' φάρδος), οι καλύτεροι αντικαταστάτες για τη διάσταση των 195/60/15 στην οποία αποφάσισα να μεταβώ, είναι οι:
- Dunlop SP Sport 01 (τύπου Η)
- Continental PremiumContact 2 (τύπου Η)
ίσως και τα Goodyear Excellence (τύπου Η)
Να διευκρινίσω ότι παρόλο που κάνω σπορ οδήγηση και αναζητώ το μέγιστο σε κράτημα απο ένα λάστιχο, δεν θεωρώ ότι χρειάζεται να δώσω αρκετά λεφτά για να αγοράσω λάστιχα τύπου V ή W τα οποία είναι προορισμένα για πίστα ή για πραγματικά σπορ αυτοκίνητα, και για το λόγο αυτό απέκλεισα τα Michelin Pilot Exalto 2 (στη διάσταση 195/55/15).
Αν λοιπόν έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο απο τα ελαστικά αυτά και θα θέλατε να με βοηθήσετε στην απόφασή μου, η άποψη σας είναι ευπρόσδεκτη!
Ευχαριστώ!
Υ.Γ.: Λέτε να είναι καλύτερο να πάω στο 185/60/15 ? :Ολα τα παραπάνω βγαίνουν και σε αυτή τη διάσταση...
-
Γειά χαρά σε όλους,
μετά απο δύο εβδομάδες ψάξιμο και έχοντας διαβάσει τόσα πολλά θρεντς στο παρόν σάιτ, καθώς και πολλά άλλα (όπως και το tirerack.com) για το Μινι Κούπερ μου (1600cc, 115 hp) που φοράει τώρα Pirelli P6000 (υπερ-φαγωμένα μετά απο 35.000 χλμ) σε διάσταση 175/65/15 (5.5' φάρδος), οι καλύτεροι αντικαταστάτες για τη διάσταση των 195/60/15 στην οποία αποφάσισα να μεταβώ, είναι οι:
- Dunlop SP Sport 01 (τύπου Η)
- Continental PremiumContact 2 (τύπου Η)
ίσως και τα Goodyear Excellence (τύπου Η)
Να διευκρινίσω ότι παρόλο που κάνω σπορ οδήγηση και αναζητώ το μέγιστο σε κράτημα απο ένα λάστιχο, δεν θεωρώ ότι χρειάζεται να δώσω αρκετά λεφτά για να αγοράσω λάστιχα τύπου V ή W τα οποία είναι προορισμένα για πίστα ή για πραγματικά σπορ αυτοκίνητα, και για το λόγο αυτό απέκλεισα τα Michelin Pilot Exalto 2 (στη διάσταση 195/55/15).
Αν λοιπόν έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο απο τα ελαστικά αυτά και θα θέλατε να με βοηθήσετε στην απόφασή μου, η άποψη σας είναι ευπρόσδεκτη!
Ευχαριστώ!
Υ.Γ.: Λέτε να είναι καλύτερο να πάω στο 185/60/15 ? :Ολα τα παραπάνω βγαίνουν και σε αυτή τη διάσταση...
-
conti απο μενα.....
-
Παιδιά αν μπορειτε, εκτός απο την απάντησή σας, υποβάλετε την ψήφο σας και στον ψηφοφορία στο πάνω μέρος της σελίδας για να έχουμε συγκεντρωτικά αποτελέσματα!
Ευχαριστώ πολύ και πάλι!
-
Τα excellence δεν τα ξερω καθολου, τα dunlop ηταν ψιλοχαλια στη βροχη ενω τα premium contact ηταν αψογα σε στεγνο και σε βρεγμενο αριστα. Φρεναρισμα πολυ καλα και δεν φθειρονται γρηγορα. Δεν ηξερα οτι εχουν βγει premium 2 μηπως εννοεις sport contact 2;
-
Καλησπέρα.
Μετά από 8 έτη συμβίωσης με ένα Punto GT που είχα, με τα DUNLOP SP SPORT 01 βρήκα τον καλύτερο συνδυασμό κρατήματος - θορύβου - αντοχής - τιμής.
Πολύ καλά στο στεγνό, πάρα πολύ καλά στο βρεγμένο, μεγάλη αντοχή στις καταπονήσεις. Τα έβαλα 2 φορές στο GT μου, και τα άλλαζα κάθε 35.000χλμ(για χρήση σε νορμάλ αυτ/το κρατάνε άλλα 15.000χλμ άνετα).
Τώρα έχω ένα Nissan Almera 1.5 Challenge και σε 195/60/15 πάλι τα DUNLOP SP SPORT 01 έβαλα.
Ελπίζω να ήμουν κατατοπιστικότατος
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Καλησπέρα.Μετά από 8 έτη συμβίωσης με ένα Punto GT που είχα, με τα DUNLOP SP SPORT 01 βρήκα τον καλύτερο συνδυασμό κρατήματος - θορύβου - αντοχής - τιμής.
Πολύ καλά στο στεγνό, πάρα πολύ καλά στο βρεγμένο, μεγάλη αντοχή στις καταπονήσεις. Τα έβαλα 2 φορές στο GT μου, και τα άλλαζα κάθε 35.000χλμ(για χρήση σε νορμάλ αυτ/το κρατάνε άλλα 15.000χλμ άνετα).
Τώρα έχω ένα Nissan Almera 1.5 Challenge και σε 195/60/15 πάλι τα DUNLOP SP SPORT 01 έβαλα.
Ελπίζω να ήμουν κατατοπιστικότατος
Ευχαριστώ πολύ φίλε για τα σχόλια σου!
Αλήθεια, ποιά άλλα ελαστικά έχεις χρησιμοποιήσει, τα οποία πιστεύεις πλέον ότι δεν σε ικανοποιήσαν τόσο όσο τα Dunlop?
-
Ο χρήστης pk1 έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ φίλε για τα σχόλια σου!Αλήθεια, ποιά άλλα ελαστικά έχεις χρησιμοποιήσει, τα οποία πιστεύεις πλέον ότι δεν σε ικανοποιήσαν τόσο όσο τα Dunlop?
Καλησπέρα.
Στο GT είχα χρησιμοποιήσει τα παρακάτω:
α) MICHELLIN PILOT SX-GT: Απλά ΘΕΪΚΟ
β) BRIDGESTONE B530: Μέτριο στο στεγνό, κάτω του μετρίου στο βρεγμένο.
γ) BRIDGESTONE RE-720: Ικανοποιητικό στο βρεγμένο, απλά καλό στο στεγνό αλλά μεγάλη φθορά και σχετικά γρήγορα(20.000χλμ).
δ) BF-GOODRICH PROFILER G: Αρκετά μαλακά, αθόρυβα, μέτρια & στο στεγνό & στο βρεγμένο. Επικίνδυνα μετά τα 25.000χλμ!
ε) DUNLOP SP SPORT 2000E: Απαράδεκτα τελείως εξ αρχής, τα άλλαξα μετά από τα πρώτα 5.000χλμ!!
στ) DUNLOP SP SPORT 01: Η καλύτερη επιλογή, πολύ καλά παντού!!!
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ φίλε για τα σχόλια σου!
Αλήθεια, ποιά άλλα ελαστικά έχεις χρησιμοποιήσει, τα οποία πιστεύεις πλέον ότι δεν σε ικανοποιήσαν τόσο όσο τα Dunlop?
Καλησπέρα.
Στο GT είχα χρησιμοποιήσει τα παρακάτω:
α) MICHELLIN PILOT SX-GT: Απλά ΘΕΪΚΟ
β) BRIDGESTONE B530: Μέτριο στο στεγνό, κάτω του μετρίου στο βρεγμένο.
γ) BRIDGESTONE RE-720: Ικανοποιητικό στο βρεγμένο, απλά καλό στο στεγνό αλλά μεγάλη φθορά και σχετικά γρήγορα(20.000χλμ).
δ) BF-GOODRICH PROFILER G: Αρκετά μαλακά, αθόρυβα, μέτρια & στο στεγνό & στο βρεγμένο. Επικίνδυνα μετά τα 25.000χλμ!
ε) DUNLOP SP SPORT 2000E: Απαράδεκτα τελείως εξ αρχής, τα άλλαξα μετά από τα πρώτα 5.000χλμ!!
στ) DUNLOP SP SPORT 01: Η καλύτερη επιλογή, πολύ καλά παντού!!!
Ευχαριστώ και πάλι. Βλέπω είμαστε και συμπολίτες
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
β) BRIDGESTONE B530: Μέτριο στο στεγνό, κάτω του μετρίου στο βρεγμένο.γ) BRIDGESTONE RE-720: Ικανοποιητικό στο βρεγμένο, απλά καλό στο στεγνό αλλά μεγάλη φθορά και σχετικά γρήγορα(20.000χλμ).
μετρια και απλα καλα στο στεγνο???? μεγαλη φθορα???:o (έλεος??)
-
Στο πούντο μου φορούσα 165/70/14 dunlop sp10. Μέτριο ελαστικό το οποίο όμως σε καλό οδόστρωμα με εξέπληξε.
Τώρα φοράω Goodyear Excellence σε 185/60/14. Αν και δεν είμαι ειδικός είμαι υπερευχαριστημένος. Πολύ καλά και σε στεγνό και σε βρεγμένο, προοδευτικά στις 'ταρζανιές' στις στροφές και ζεσταίνονται πολύ γρήγορα.
Μετά από 12000 χιλιόμετρα ελάχιστα έχουν αλλοιωθεί τα χαρακτηριστικά τους, ίσως απλά να τα συνήθισα κιόλας. Οπτικά πάντως είναι σχεδόν καινούργια.
Μάλλον όμως τα conti είναι καλύτερα... -
Ο χρήστης Άγγελος έγραψε:
Στο πούντο μου φορούσα 165/70/14 dunlop sp10. Μέτριο ελαστικό το οποίο όμως σε καλό οδόστρωμα με εξέπληξε.
Τώρα φοράω Goodyear Excellence σε 185/60/14. Αν και δεν είμαι ειδικός είμαι υπερευχαριστημένος. Πολύ καλά και σε στεγνό και σε βρεγμένο, προοδευτικά στις 'ταρζανιές' στις στροφές και ζεσταίνονται πολύ γρήγορα.
Μετά από 12000 χιλιόμετρα ελάχιστα έχουν αλλοιωθεί τα χαρακτηριστικά τους, ίσως απλά να τα συνήθισα κιόλας. Οπτικά πάντως είναι σχεδόν καινούργια.
Μάλλον όμως τα conti είναι καλύτερα...Χμμμ... ωραία τα λες αλλά δε με βοηθάς και πολύ!
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
β) BRIDGESTONE B530: Μέτριο στο στεγνό, κάτω του μετρίου στο βρεγμένο.
γ) BRIDGESTONE RE-720: Ικανοποιητικό στο βρεγμένο, απλά καλό στο στεγνό αλλά μεγάλη φθορά και σχετικά γρήγορα(20.000χλμ).
μετρια και απλα καλα στο στεγνο???? μεγαλη φθορα???:o (έλεος??)
Έχεις προσωπική εμπειρία με τα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ, στις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (185/55/R14) και με το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (PUNTO GT)??
Μάλλον όχι.....άστοχο λοιπόν το σχόλιό σου.
ΥΓ: Βοήθεια θέλει το παλικάρι για να διαλέξει ελαστικά, όχι ειρωνικά σχόλια επί των απαντήσεων άλλων.
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
β) BRIDGESTONE B530: Μέτριο στο στεγνό, κάτω του μετρίου στο βρεγμένο.
γ) BRIDGESTONE RE-720: Ικανοποιητικό στο βρεγμένο, απλά καλό στο στεγνό αλλά μεγάλη φθορά και σχετικά γρήγορα(20.000χλμ).
μετρια και απλα καλα στο στεγνο???? μεγαλη φθορα???:o (έλεος??)
Έχεις προσωπική εμπειρία με τα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ, στις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (185/55/R14) και με το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (PUNTO GT)??
Μάλλον όχι.....άστοχο λοιπόν το σχόλιό σου.
ΥΓ: Βοήθεια θέλει το παλικάρι για να διαλέξει ελαστικά, όχι ειρωνικά σχόλια επί των απαντήσεων άλλων.
το παλικαρι δεν εχει πουντο GT οποτε μαλλον και τα δικα σου σχολια αστοχα...... καλημερα........
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
β) BRIDGESTONE B530: Μέτριο στο στεγνό, κάτω του μετρίου στο βρεγμένο.
γ) BRIDGESTONE RE-720: Ικανοποιητικό στο βρεγμένο, απλά καλό στο στεγνό αλλά μεγάλη φθορά και σχετικά γρήγορα(20.000χλμ).
μετρια και απλα καλα στο στεγνο???? μεγαλη φθορα???:o (έλεος??)
Έχεις προσωπική εμπειρία με τα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ, στις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (185/55/R14) και με το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (PUNTO GT)??
Μάλλον όχι.....άστοχο λοιπόν το σχόλιό σου.
ΥΓ: Βοήθεια θέλει το παλικάρι για να διαλέξει ελαστικά, όχι ειρωνικά σχόλια επί των απαντήσεων άλλων.
το παλικαρι δεν εχει πουντο GT οποτε μαλλον και τα δικα σου σχολια αστοχα...... καλημερα........
Εγώ τουλάχιστον τεκμηρίωσα λεπτομερέστατα την επιλογή μου και δεν απάντησα μονολεκτικά και αόριστα.
Εν κατακλείδι, εάν ήταν μή χρήσιμη η πληροφορία που έδωσα, κριτής θα μπορούσε να ήταν ο ερωτών (pk1) ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΥ.
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
β) BRIDGESTONE B530: Μέτριο στο στεγνό, κάτω του μετρίου στο βρεγμένο.
γ) BRIDGESTONE RE-720: Ικανοποιητικό στο βρεγμένο, απλά καλό στο στεγνό αλλά μεγάλη φθορά και σχετικά γρήγορα(20.000χλμ).
μετρια και απλα καλα στο στεγνο???? μεγαλη φθορα???:o (έλεος??)
Έχεις προσωπική εμπειρία με τα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ, στις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (185/55/R14) και με το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (PUNTO GT)??
Μάλλον όχι.....άστοχο λοιπόν το σχόλιό σου.
ΥΓ: Βοήθεια θέλει το παλικάρι για να διαλέξει ελαστικά, όχι ειρωνικά σχόλια επί των απαντήσεων άλλων.
το παλικαρι δεν εχει πουντο GT οποτε μαλλον και τα δικα σου σχολια αστοχα...... καλημερα........
Εγώ τουλάχιστον τεκμηρίωσα λεπτομερέστατα την επιλογή μου και δεν απάντησα μονολεκτικά και αόριστα.
Εν κατακλείδι, εάν ήταν μή χρήσιμη η πληροφορία που έδωσα, κριτής θα μπορούσε να ήταν ο ερωτών (pk1) ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΥ.
τι μικρος που γινεται κανεις ωρες ωρες......... τι τεκμηριωσες μωρε πλακα μου κανεις???? αντε μαθετε να μιλατε??? ποια ειναι η τεκμηριωση??? οτι ειναι μετρια και απλα καλα???
ωραια για μενα τα RE720 ειναι οτι καλυτερο αυτη τη στιγμη σε αυτη την κατηγορια στο στεγνο.......... το μονο που θελει ειναι απλα ζεσταμα για να αποδωσει.....ευχαριστημενος??? τεκμηριωσα??? τι κολληματα βαρατε ρε γαμωτο βραδιατικα???? -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
β) BRIDGESTONE B530: Μέτριο στο στεγνό, κάτω του μετρίου στο βρεγμένο.
γ) BRIDGESTONE RE-720: Ικανοποιητικό στο βρεγμένο, απλά καλό στο στεγνό αλλά μεγάλη φθορά και σχετικά γρήγορα(20.000χλμ).
μετρια και απλα καλα στο στεγνο???? μεγαλη φθορα???:o (έλεος??)
Έχεις προσωπική εμπειρία με τα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ, στις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (185/55/R14) και με το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (PUNTO GT)??
Μάλλον όχι.....άστοχο λοιπόν το σχόλιό σου.
ΥΓ: Βοήθεια θέλει το παλικάρι για να διαλέξει ελαστικά, όχι ειρωνικά σχόλια επί των απαντήσεων άλλων.
το παλικαρι δεν εχει πουντο GT οποτε μαλλον και τα δικα σου σχολια αστοχα...... καλημερα........
Εγώ τουλάχιστον τεκμηρίωσα λεπτομερέστατα την επιλογή μου και δεν απάντησα μονολεκτικά και αόριστα.
Εν κατακλείδι, εάν ήταν μή χρήσιμη η πληροφορία που έδωσα, κριτής θα μπορούσε να ήταν ο ερωτών (pk1) ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΥ.
τι μικρος που γινεται κανεις ωρες ωρες......... τι τεκμηριωσες μωρε πλακα μου κανεις???? αντε μαθετε να μιλατε??? ποια ειναι η τεκμηριωση??? οτι ειναι μετρια και απλα καλα???
ωραια για μενα τα RE720 ειναι οτι καλυτερο αυτη τη στιγμη σε αυτη την κατηγορια στο στεγνο.......... το μονο που θελει ειναι απλα ζεσταμα για να αποδωσει.....ευχαριστημενος??? τεκμηριωσα??? τι κολληματα βαρατε ρε γαμωτο βραδιατικα????Φίλε μου συγγνώμη αλλά μάλλον εσύ έχεις κάποιο κόλλημα που κάθεσαι και συγχύζεσαι έτσι Δεν υπάρχει λόγος να αρχίσουμε να μαλώνουμε. Ο καθένας είναι ελεύθερος να λέει την άποψή του. Ναι δε λέω, καλά θα ήταν να μπορούσε ο κάθε χρήστης να γράψει μία δισέλιδη κριτική, αλλά αυτό δεν είναι εφικτό. Συνεπώς και μόνο λίγα λόγια απο τον καθένα για τη γνώμη του σχετικά με τα μοντέλα αυτά, βοηθά.
Έτσι λοιπον, η άποψη του φίλου μας εξυπηρετεί αυτό το σκοπό, προσφέροντας κάποια πληροφορία πάνω στο θέμα το οποίο έθιξα. Αντίθετα, το δικό σου post όχι μόνο εμπεριέχει πασιφανώς το στοιχεία της ειρωνείας (κάτι που πιστεύω πως θα έπρεπε να λείπει απο τα φορουμς), αλλά δεν παρέχει καμία πληροφορία σχετικά με το ερώτημα μου. Με άλλα λόγια, το μόνο που μπορεί να προσφέρει πλέον είναι να αρχίσει εδώ πέρα ένας καυγάς και να πάει το post εντελώς off-topic.
Μην τα παίρνετε έτσι λοιπόν. Αν δε συμφωνείτε με την άποψη κάποιου, τουλάχιστον θα έπρεπε να τη σεβαστείτε. Αλλά επειδή δεν είμαι ο moderator του site και δεν είναι δουλειά μου να τα λέω αυτά, πολύ απλά σας παρακαλώ να μη συνεχιστεί ο καυγάς και να παραμείνουμε στο θέμα.
Ευχαριστώ
-
αρε , που τα κρυβουν εκεινα τα whatever gif????
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αρε , που τα κρυβουν εκεινα τα whatever gif????Επί της ουσίας: έχεις να προτείνεις κάτι σχετικά με το ερώτημά μου;
Dunlop vs. Conti vs. Goodyear