-
ετσι ειμαστε εμεις οι πρωταθλητες..
η αξιοπιστια ειναι η πιο σημαντικη..αυτο εδειξε το φετινο πρωταθλημα...ετσι και αλλιως μονο φετος ειχαμε ισχυρο κινητηρα...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ετσι ειμαστε εμεις οι πρωταθλητες..η αξιοπιστια ειναι η πιο σημαντικη..αυτο εδειξε το φετινο πρωταθλημα...ετσι και αλλιως μονο φετος ειχαμε ισχυρο κινητηρα...
Η αξιοπιστία είναι πιο σημαντική ΑΝ έχεις ΗΔΗ εξασφαλίσει καλό επίπεδο ταχύτητας (και τούμπαλιν)
-
Πάντως ρε παιδια διαβάσατε δηλώσεις Dennis?
Δεν ηταν αποτυχημένη χρονιά λεει. Κερδισαμε 10 απο τα 18 GP. Αυτο ειναι λεει και ο στοχος της ομαδας. να καταιβαινει σε καθε GP και να το κερδίζει. Κανεις δεν μιλαει για πρωταθλήματα στην ομάδα. Και σε ολους τους σπονσορες αυτο λεμε οτι κάνουμε. κερδίζουμε GP.
Συγνώμη ..... αλλα μου φαίνεται οτι παει να γλυκάνει τον πονο. Είχαν το ταχύτερο μονοθέσιο και δεν κερδισαν. Οτι χειρότερο.
Για τις εγκαταλήψεις παραδέχτικε ομως οτι αν και ηταν πολυ ατύχοι ολη την χρονια αν κανεις δει τα στατιστικα δεν θα υπήρχε και μεγάλη διαφορά αν δεν ηταν τοσο ατυχοι. Ισως κερδιζαν το τιτλο κατασκευαστων. Τον οδηγων θα τον ειχαν χασει και παλι.
Μπράβο του.
Συγχαρητίρια στη Ρενό - Αλονσο . ΑΞΙΟΙ.
Οπως ειπε και ο Ραικονεν ομως....I can`t wait to race them next year.
-
Ο χρήστης Wiwol έγραψε:
Πάντως ρε παιδια διαβάσατε δηλώσεις Dennis?Δεν ηταν αποτυχημένη χρονιά λεει. Κερδισαμε 10 απο τα 18 GP. Αυτο ειναι λεει και ο στοχος της ομαδας. να καταιβαινει σε καθε GP και να το κερδίζει. Κανεις δεν μιλαει για πρωταθλήματα στην ομάδα. Και σε ολους τους σπονσορες αυτο λεμε οτι κάνουμε. κερδίζουμε GP.
Αυτή είναι η άλλη όψη του νομίσματος. Και οι νίκες -10 έναντι 8 σε απόλυτους αριθμούς- εμπεριέχουν δόξα, όπως και ανάλογη προβολή για τους χορηγούς.
-
Η αξιοπιστία είναι πιο σημαντική ΑΝ έχεις ΗΔΗ εξασφαλίσει καλό επίπεδο ταχύτητας (και τούμπαλιν)
μια ιστορια για λαγο και χελωνα....
αν δεν τερματιζεις δε παιρνεις βαθμους...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
αν δεν τερματιζεις δε παιρνεις βαθμους...ναι? για πες μας...
-
ηταν μια φορα και εναν καιρο ενας λαγος και μια χελωνα...
και εμεινε ο λαγος απο αναρτηση και η χελωνα πηρε το πρωταθλημα!
-
σιχαινομαι που το παραδεχομαι αλλα ηταν εξυπνο!!
-
τιμη μου που μια μακλαρενικια με σιχαινεται!!!
grazie nando!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Η αξιοπιστία είναι πιο σημαντική ΑΝ έχεις ΗΔΗ εξασφαλίσει καλό επίπεδο ταχύτητας (και τούμπαλιν)
μια ιστορια για λαγο και χελωνα....
αν δεν τερματιζεις δε παιρνεις βαθμους...
Μόνο που στη Φ1 τρέχουν πολλοί λαγοί και ακόμα περισσότερες χελώνες. Οπότε δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα όσο τα λέει ο Αίσωπος.
-
2 ζωα λεω εγω 2 λες και εσυ...τεσπα,καταλαβαινομαστε νομιζω!
-
Αν θέλαμε ταχύτητα μόνο θα τρέχαμε ντράγκστερ, που και εκεί συζητήσιμο είναι πόσο περιττή είναι η αξιοπιστία.
Αν θέλαμε αξιοπιστία μόνο θα τρέχαμε σε Ράλι Ρέιντ, που και εκεί συζητήσιμο είναι πόσο περιττή είναι η ταχύτητα.
Αντίθετα στην Φόρμουλα 1 έχουμε 2 παράγοντες, ταχύτητα και αξιοπιστία.
Ο κάθε παράγων παίρνει τιμές από το 0% ως το 100%.
Το ΓΙΝΟΜΕΝΟ των δύο όρων είναι ένα νέο μέγεθος, πείτε το αποδοτικότητα. Η ελάχιστη τιμή του είναι το 0% και για να το πετύχεις αρκεί ΜΟΝΟ ο ένας από τους δύο παράγοντες να είναι 0%, μέγιστη τιμή του το 100% που επιτυγχάνεται αν και οι δύο παράγοντες είναι στο 100%.Αν τα πετύχεις και τα δύο θα πάρεις το πρωτάθλημα. Αν πετύχεις κάτι ενδιάμεσο τόσο εσύ όσο και οι ανταγωνιστές σου, τότε θα το πάρει αυτός με το μεγαλύτερο γινόμενο (αποδοτικότητα).
Πιστεύω αυτό σας καλύπτει όλους...
Υ.Γ. Τα οδηγικά λάθη μπορούν κάλλιστα να μπούνε στην αξιοπιστία, και ατυχίες δεν υπάρχουν πέραν της προφανούς, δηλαδή ένα άσχετο μονοθέσιο να σε βγάλει εκτός πίστας από καθαρά δικό του λάθος, πχ. Σάτο-Σουμάχερ-Βέλγιο από την οπτική γωνία της Φεράρι.
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
2 ζωα λεω εγω 2 λες και εσυ...τεσπα,καταλαβαινομαστε νομιζω!Δεν ξέρω αν καταλαβαινόμαστε, αλλά εγώ δεν μιλάω για δυο ζώα μόνο και ούτε για αξιοπιστία μόνο. Αξιοπιστία είχε και η Τζόρνταν φέτος (όπως έχω ξαναγράψει). Επίσης σχεδόν ΟΛΕΣ οι ομάδες είχαν μεγαλύτερη αξιοπιστία από τη ΜακΛάρεν φέτος.
Το επισημαίνω γιατί τελευταιά υπάρχει η τάση τόσο από σένα, όσο και απο τον Βασιλάκη να μεγαλοποιείτε τον ρόλο της αξιοπιστίας και να υποτιμάτε τον ρόλο της ταχύτητας.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Υ.Γ. Τα οδηγικά λάθη μπορούν κάλλιστα να μπούνε στην αξιοπιστία, και ατυχίες δεν υπάρχουν πέραν της προφανούς, δηλαδή ένα άσχετο μονοθέσιο να σε βγάλει εκτός πίστας από καθαρά δικό του λάθος, πχ. Σάτο-Σουμάχερ-Βέλγιο από την οπτική γωνία της Φεράρι.
Η δική μου εκτίμηση είναι πως ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ (που, για να σας προλάβω, σημαίνει όχι πάντα) τα οδηγικά λάθη χρεώνονται ως ατυχία της ομάδας, και οι μηχανικές βλάβες ως ατυχίες του οδηγού
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Υ.Γ. Τα οδηγικά λάθη μπορούν κάλλιστα να μπούνε στην αξιοπιστία, και ατυχίες δεν υπάρχουν πέραν της προφανούς, δηλαδή ένα άσχετο μονοθέσιο να σε βγάλει εκτός πίστας από καθαρά δικό του λάθος, πχ. Σάτο-Σουμάχερ-Βέλγιο από την οπτική γωνία της Φεράρι.
Η δική μου εκτίμηση είναι πως ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ (που, για να σας προλάβω, σημαίνει όχι πάντα) τα οδηγικά λάθη χρεώνονται ως ατυχία της ομάδας, και οι μηχανικές βλάβες ως ατυχίες του οδηγού
Σωστό αν το βλέπεις από την μεμονωμένη οπτική γωνία του καθενός.
Αν το βλέπεις συνολικά και ψυχρά, το οδηγικό λάθος είναι αστοχία ενός 'συστήματος' του μονοθεσίου! -
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
2 ζωα λεω εγω 2 λες και εσυ...τεσπα,καταλαβαινομαστε νομιζω!
Δεν ξέρω αν καταλαβαινόμαστε, αλλά εγώ δεν μιλάω για δυο ζώα μόνο και ούτε για αξιοπιστία μόνο. Αξιοπιστία είχε και η Τζόρνταν φέτος (όπως έχω ξαναγράψει). Επίσης σχεδόν ΟΛΕΣ οι ομάδες είχαν μεγαλύτερη αξιοπιστία από τη ΜακΛάρεν φέτος.
Το επισημαίνω γιατί τελευταιά υπάρχει η τάση τόσο από σένα, όσο και απο τον Βασιλάκη να μεγαλοποιείτε τον ρόλο της αξιοπιστίας και να υποτιμάτε τον ρόλο της ταχύτητας.
Δεν υποτιμώ την ταχύτητα, αλλά πλέον με το νέο σύστημα βαθμολογίας και σε μια χρονιά που λίγες εγκαταλείψεις είχαμε(ειδικά ο Αλόνσο ΜΙΑ φορά εγκατέλειψε από λάθος του), τι να την κάνεις χωρίς την απαιτούμενη αξιοπιστία. Η Μακλάρεν ηττήθηκε σε αυτό που λέει ο GeorgeTabs, το γινόμενο της ήταν μικρότερο από αυτό της Ρενώ όχι επειδή είχε λιγότερη ταχύτητα αλλά λιγότερη αξιοπιστία. To finish first, first you must finish....
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Δεν υποτιμώ την ταχύτητα, αλλά πλέον με το νέο σύστημα βαθμολογίας και σε μια χρονιά που λίγες εγκαταλείψεις είχαμε(ειδικά ο Αλόνσο ΜΙΑ φορά εγκατέλειψε από λάθος του), τι να την κάνεις χωρίς την απαιτούμενη αξιοπιστία.Ομοίως, τι να την κάνεις την αξιοπιστία χωρίς την απαιτούμενη ταχύτητα.
Η Μακλάρεν ηττήθηκε σε αυτό που λέει ο GeorgeTabs, το γινόμενο της ήταν μικρότερο από αυτό της Ρενώ όχι επειδή είχε λιγότερη ταχύτητα αλλά λιγότερη αξιοπιστία. To finish first, first you must finish....
Σου ξανάπα, και η Τζόρνταν τερμάτισε... τερμάτισε 1η; (η Φεράρι; η Ουίλιαμς; η Τογιότα; η Ρεντ Μπουλ; ... )
-
Για δεν ακούτε και τον ειδικό...
Bob Bell:
'We pushed hard, took risks when we had to, didn’t when we didn’t need to. It was a well-balanced approach that paid off.'Η ανασκόπηση της χρονιάς της Renault σε ...24 λέξεις!! 'Κάναμε αυτό κι εκείνο, όταν και όσο θέλαμε και στο τέλος μας βγήκε'. Μπράβο και σε σένα Bob Bell. Τι καλό μας ετοιμάζετε για του χρόνου?
-
migf1 χαιρομαι που εγω και ο βασιλακης δημιουργουμε τασεις...
εμεις λεμε το αυτονοητο, ο τερματισμος ειναι το α και το ω στη συλλογη βαθμων...
και σε ντραγκστερ να τρεχεις παλι πρεπει να τερματισεις...
με το νεο μονοθεσιο τι γινεται...?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
εμεις λεμε το αυτονοητο, ο τερματισμος ειναι το α και το ω στη συλλογη βαθμων...Αν μιλάγαμε απλά για συλλογή βαθμών θα συμφωνούσα κι εγώ. Μιλάγαμε όμως για πρωταθλητισμό.
Άξιο νταμπλ της Ρενό