-
Παραγγειλα ενα OMP μπακετακι. Οπωτε θα πεταξω το καθισμα με αεροσακους του clio μου. Οι λειτουργια των πλευρικών (στο καθισμα) αεροσακων ειναι να συγκρατουν το σωμα σε περιπτωση πλευρικης (πλαγιομετωπικής?) συγκρουσης ωστε να μην προσκρουσει με την πορτα? Αν ισχυει αυτο, το μπακετακι ειναι μακραν πιο ασφαλές οποιοδηποτε ημιμπάκετ, αφου άλλωστε εχει σχεδιαστει και για αγωνιστική χρηση. Τα λεω καλα?
-
Παραγγειλα ενα OMP μπακετακι. Οπωτε θα πεταξω το καθισμα με αεροσακους του clio μου. Οι λειτουργια των πλευρικών (στο καθισμα) αεροσακων ειναι να συγκρατουν το σωμα σε περιπτωση πλευρικης (πλαγιομετωπικής?) συγκρουσης ωστε να μην προσκρουσει με την πορτα? Αν ισχυει αυτο, το μπακετακι ειναι μακραν πιο ασφαλές οποιοδηποτε ημιμπάκετ, αφου άλλωστε εχει σχεδιαστει και για αγωνιστική χρηση. Τα λεω καλα?
-
Παραγγειλα ενα OMP μπακετακι. Οπωτε θα πεταξω το καθισμα με αεροσακους του clio μου. Οι λειτουργια των πλευρικών (στο καθισμα) αεροσακων ειναι να συγκρατουν το σωμα σε περιπτωση πλευρικης (πλαγιομετωπικής?) συγκρουσης ωστε να μην προσκρουσει με την πορτα? Αν ισχυει αυτο, το μπακετακι ειναι μακραν πιο ασφαλές οποιοδηποτε ημιμπάκετ, αφου άλλωστε εχει σχεδιαστει και για αγωνιστική χρηση. Τα λεω καλα?
-
Φίλε μου, καλοφόρετο! Στην ερώτησή σου δεν νομίζω να μπορούσα να δώσω σωστή απάντηση, αλλά αυτό που εύχομαι είναι να βελτιωθεί η περίεργη θέση οδήγησης του Clio. Στο δικό μου δεν έχω καταφέρει ακόμα να βρω τέτοια θέση, ώστε να μην 'πιάνεται' στα ταξίδια η δεξιά μου γάμπα!
-
Τους εγκέφαλους των αερόσακων και τα καλώδια τι θα τα κάνεις;
Οι πλευρικοί δεν συγκρατούν το σώμα, το προστατεύουν
-
Φιλε Ikar, οι αεροσακοι μου φαινεται οτι προστατευουν το σωμα απο την επαφη με την πορτα που στραβωνει προς τα μεσα, δηλαδη το 'συγκρατουν'. Την λεξη συγκρατηση την ανεφερε αυτος ο οποιος μου πουλησε το καθισμα ( ο οποιος εχει σχεση με τους αγωνες εμμεσα η αμμεσα)
Απο την αλλη σκεφτομαι οτι τα αγωνιστικα προβλεπεται να τρακαρουν (βεβαια εχουν το κλουβι) και ετσι υποθετω οτι για να μην εχουν αυτα αεροσακους, την δουλεια αυτη την κανει το μπακετ, δηλαδη συγκρατει το σωμα οπως πρεπει σε αυτες τις περιπτωσεις. Στα ημιμπακετ αν τρακαρεις πλαγια, φευγεις απο το καθισμα, στα μπακετ πολυ πιο δυσκολα, εκτος και αν φορας ζωνες 4 σημειων, οπου δεν φευγεις ποτε.
Σχετικα με τον εγκεφαλο δεν ξερω τι παιζει , υποθετω οτι απλα αποσυνδεεις το φισ και ξενοιάζεις.Το πολυ πολυ να εχω αναμενο λαμπακι.Φιλε Govus, ευχαιστω. Οντως η θεση οδηγησης ειναι λιγο χαλια, αλλα προβλημα με την γαμπα δεν εχω! Δεν ξερω ποσο θα με βολεψει. Αυτο που ξερω ειναι οτι μου αρεσει να οδηγαω σε ορθια θεση, ειναι οτι καθισα στο καθισμα αυτο και έπαθα πλακα, ειναι οτι ειχα κατσει σε κατι ημιμπακετ και συγκριτικα ειναι η μερα με την νυχτα... και πολύ πιο άνετο!!!!! Μενει να αποδειχτει οτι θα με βολεψει οταν τοποθετηθει , σε σχεση δηλαδη με την θεση των πενταλ, το τιμονι, τον λεβιε κτλ
-
Οι πλευρικοί μπαίνουν ανάμεσα στα σίδερα και στο σώμα και το κεφάλι του επιβάτη.
Αν η πόρτα μπει 20-30 εκατοστά προς τα μέσα από την πρόσκρουση, τότε έχει κουρελιάσει το κάθισμα και τον οδηγό. Σε τέτοιες περιπτώσεις ο αερόσακος είναι αναντικατάστατο μέσο ασφάλειας. -
Πολυ φοβαμαι οτι θα εχεις προβλημα με τους αλλους αεροσακους....
-
ΣΑΦΩΣ το μπάκετ είναι σε άλλο... πλανήτη σε σχέση με το απλό...
Όμως μην ξεχνάμε πως στο αγωνιστικό που κάθομαι ανάμεσα στο μπάκετ μου και την πόρτα έχει ένα ΠΛΑΙΣΙΟ φτιαγμένο από ειδικά μελετημένους σιδεροσωλήνες 4 πόντων διαμέτρου...
Δηλαδή η ασφάλεια που έχω (στην σύγκρουση) δεν είναι ούτε από το μπάκετ (στο οποίο έχω ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ σφιγμένες ζώνες 6 σημείων!!) ούτε από το αμάξωμα, αλλά από το σιδεροκλουβί!!!
Σε πολιτικό αμάξι θα είναι σαφώς καλύτερο από ένα απλό κάθισμα και σε σύγκρουση όσο (κυρίως) σε οδήγηση σε στροφές.
Όμως ΔΕΝ είμαι σίγουρος αν είναι εξίσου ασφαλές σε σύγκρουση από το πλάι με ένα απλό μεν κάθισμα, με πλευρικούς αερόσακους δε!!!Επίσης!
Στο αγωνιστικό ξηλώνουμε το ΤΙΜΟΝΙ με τον αερόσακο και βάζουμε άλλο με κώνο που μάλιστα το φέρνει ιο κοντά στο κεφάλι του οδηγού!!
Και βάζουμε ζώνες που όταν τις σφίγγω είναι αδύνατον να πάρω ακόμα και βαθιά αναπνοή, και μπάκετ καθίσματα.
Όμως αν παρ ελπίδα γίνει μετωπική σύγκρουση ΠΟΛΥ σημαντικό ρόλο παίζει και πάλι το κλουβί που κατά βάση θα καταστήσει ΑΔΥΝΑΤΟΝ να μειωθεί ακόμα και κατά μια τρίχα ο χώρος στην καμπίνα, καθώς και ΚΡΑΝΟΣ αν τελικά κοπανηθείς στο τιμόνι (ή όπου αλλού...)Σε ένα πολιτικό αμάξι ΔΕΝ θα τα έχεις όλα αυτά αν αλλάξεις τιμόνι (αν μη τι άλλο δε θα έχεις κράνος...)
-
Παμε για κλουβι λοιπον!
-
Θα σε κόβουν στα ΚΤΕΟ...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Θα σε κόβουν στα ΚΤΕΟ...Οχι αν εχεις αφησει τα πισω καθισματα
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Θα σε κόβουν στα ΚΤΕΟ...
Οχι αν εχεις αφησει τα πισω καθισματα
Και με καθίσματα πάλι σε κόβουν...
Αν βέβαια το σασί είναι σάπιο και... καλολαδωμένο ( ) χαλαρά θα τη γλιτώσεις...
-
Δεν ξέρω κατά πόσον το κλουβί προσφέρει ασφάλεια χωρίς το κράνος σε μια πλάγια σύγκρουση. Ο λόγος η πιθανότητα επαφής του κεφαλιού με τα σκληρά μέταλλα του κλωβού ασφαλείας.
-
πολύ σωστό το παραπάνω!!!
-
Ίσως λοιπόν καλώς να κόβονται από το ΚΤΕΟ έστω και αν δεν είναι απαραίτητα αυτός ο λογος αλλά κάποιο γραφειοκρατική εξυπνάδα.
Άποψη μου είναι η διατήρηση των καθισμάτων ώς έχουν. Οποιαδήποτε αλλαγή στο σύστημα των αερόσακων βγάζει εκτός προδιαγραφών τα συστήματα παθητικής ασφάλειας του οχήματος και άρα η καλή βαθμολογία του Clio στην πλευρική σύγκρουση πάει περίπατο. Οι αερόσακοι δεν είναι για να συγκρατούν αλλά για να μειώνουν τις φορτίσεις στο σώμα από την επαφή με τις σκληρές επιφάνειες των 2 οχημάτων. Αυτά που σου είπε αυτός που στο πούλησε ( αδιαφορώ αν έχει σχέση με τους αγώνες, ακόμα και αν είναι ο ίδιος ο θείος Bernie ) στα είπε για να σου πουλήσει το μπάκετ και να κάμψει τους όποιους ενδοιασμούς σου ( που μάλλον δεν ήταν και πολύ ισχυροί ). Προσωπικά είναι κατά της αφαίρεσης και του τιμονιού γιατί τότε οι προεντατήρες παύουν να λειτουργούν σωστά αφού είναι φτιαγμένοι για να συνεργάζονται με τον αερόσακο.
Υ.Γ Μια λύση θα ήταν η τοποθέτηση του καθίσματος από το δίλιτρο... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Δεν ξέρω κατά πόσον το κλουβί προσφέρει ασφάλεια χωρίς το κράνος σε μια πλάγια σύγκρουση. Ο λόγος η πιθανότητα επαφής του κεφαλιού με τα σκληρά μέταλλα του κλωβού ασφαλείας.εξαρταται κιολας πως ειναι τοποθετημενο, δηλ αν εχει κ εξτρα διαγωνια μπαρα για να προστατευει το κεφαλι σε πλαγια συγκρουση, ποσο ψηλα ή χαμηλα, ή ποσο μπροστα ή πισω καθεται ο οδηγος κλπ. Γιατι σιγουρα ανεβαζει την παθητικη ασφαλεια ενος αυτοκινητου, αλλα οπως αναφερεις υπαρχει κ αυτος ο κινδυνος υπο προϋποθεσεις.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ίσως λοιπόν καλώς να κόβονται από το ΚΤΕΟ έστω και αν δεν είναι απαραίτητα αυτός ο λογος αλλά κάποιο γραφειοκρατική εξυπνάδα.**
Μέγα λάθος!!**
Να το πούμε για τα πολιτικά, να το δεχτώ (με προϋποθέσεις, γιατί αν βάλο το ΥΠΟΛΟΙΠΟ κλουβί πλην των τοξυλίων που περνάνε πλάι στο κεφάλι όχι μειονέκτημα δεν έχω, αλλά έχω και μεγάλο πλεονέκτημα!!!)Αλλα εδώ μπαίνουν σε ένα σακί και τα αγωνιστικά, τα οποία αν δεν έχουν κλουβί δεν επιτρέπεται να τρέξουν, αν έχουν δεν περνάνε ΚΤΕΟ (περνάνε, με λάδι όμως, και δε βλέπω το λόγο...)
-
Είναι προφανές οτι αναφέρομαι στα πολιτικά και όχι στα αγωνιστικά...
-
να ρωτησω κατι ασχετο...ειστε σιγουροι οτι ενα αγωνιστικο-πολιτικο-μουλαρι η οπως αλλιως θελετε πεστε το μπορει να κυκλοφορει.....ελευθερο αναμεσα μας?
δηλαδη ενα αμαξι με ρολ μπαρ περα απο κτεο αν θυμαμαι καλα ΔΔΕΝ ασφαλιζεται και σε περιπτωση τρακαρισματος ο αλλος οδηγος-ασφαλιστικη του μπορει να ζητησει οτι θελει καθως το αμαξι ηταν παραποιημενο κατα τη δικαιοσυνη και επικινδυνο σε τετοιες καταστασεις για τους υπολοιπους οδηγους......
Μπακετ καθισματα και αεροσακοι