-
Ο χρήστης platis έγραψε:
. (και ελπιζω πολυ κοσμο).αυτο ειναι σιγουρο !! και εμεις ελπιζουμε πως εσεις με τα πισωκινητα
θα μας αποζιμιωσετε !!! -
Platis δυστηχώς σύμφωνα με την χτεσινή ανακοίνωση της ΑΛΑ:
- Η εκκίνηση και ο τερματισμός της Νο 1 Ε.Δ. KARTODROMO, θα είναι στο ΙΔΙΟ σημείο, (20m) πρίν από το σημείο τερματισμού των KART.
- Από την έξοδο των PITS έως το σημείο εκκίνησης, παρέχεται η δυνατότητα στα πληρώματα να ζεστάνουν τα λάστιχα, στον συντομότερο δυνατό χρόνο.
- Μετά τον τερματισμό, τα αυτοκίνητα θα κατευθύνονται στο STOP, όπου θα αναγράφεται στο ΚΑΡΝΕ ο πραγματικός χρόνος.
- Αγωνιζόμενος που δεν θα ολοκληρώσει την Ειδική Διαδρομή και εγκαταλείψει, θα μεταφερθεί με αυτοκίνητο της Οργάνωσης εκτός πίστας, παίρνοντας τον χρόνο 1ου γενικής + 3΄.
- Το μήκος της διαδρομής είναι 1150m.
Υποθέτω τα βρήκαν σκούρα με τα χρονομετρα, επειδη το αμαξι ουσιαστικά θα περνάγε 2 φορες από το σημείο του τερματισμου.
-
Ο χρήστης MichalisCorsa έγραψε:
Platis δυστηχώς σύμφωνα με την χτεσινή ανακοίνωση της ΑΛΑ:- Η εκκίνηση και ο τερματισμός της Νο 1 Ε.Δ. KARTODROMO, θα είναι στο ΙΔΙΟ σημείο, (20m) πρίν από το σημείο τερματισμού των KART.
- Από την έξοδο των PITS έως το σημείο εκκίνησης, παρέχεται η δυνατότητα στα πληρώματα να ζεστάνουν τα λάστιχα, στον συντομότερο δυνατό χρόνο.
- Μετά τον τερματισμό, τα αυτοκίνητα θα κατευθύνονται στο STOP, όπου θα αναγράφεται στο ΚΑΡΝΕ ο πραγματικός χρόνος.
- Αγωνιζόμενος που δεν θα ολοκληρώσει την Ειδική Διαδρομή και εγκαταλείψει, θα μεταφερθεί με αυτοκίνητο της Οργάνωσης εκτός πίστας, παίρνοντας τον χρόνο 1ου γενικής + 3΄.
- Το μήκος της διαδρομής είναι 1150m.
Υποθέτω τα βρήκαν σκούρα με τα χρονομετρα, επειδη το αμαξι ουσιαστικά θα περνάγε 2 φορες από το σημείο του τερματισμου.
Δεν νομίζω ότι είναι αυτό το πρόβλημα, το φωτοκύτταρο μπορεί να κλειδωθεί όταν δεν θέλει ο κριτής να μετρήσει το πέρασμα και να ξεκλειδωθεί όταν είναι να τερματίσει το αυτοκίνητο.
Υποθέτω ότι έχει να κάνει με την στενότητα χρόνου, καθότι 2 γύροι είναι σύνολο πάνω από 2 αγωνιστικά λεπτά (ή πάνω-κάτω κάπου εκεί, ελάχιστοι θα πέσουν κάτω από το λεπτό στον γύρο), οπότε επί 120 συμμετοχές, 4 ώρες δεν αρκούν για να τελειώσει το πανηγύρι, όχι ό,τι καλύτερο για θεατές και πληρώματα...
-
taurus δρομισια evo και 106 πεφτουν κατω απο το λεπτο. Δες χρονους στα διαφορα Tuners GP. αληθεια η εκκινηση θα ειναι απο σταση η εν κινησει ?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Platis δυστηχώς σύμφωνα με την χτεσινή ανακοίνωση της ΑΛΑ:
- Η εκκίνηση και ο τερματισμός της Νο 1 Ε.Δ. KARTODROMO, θα είναι στο ΙΔΙΟ σημείο, (20m) πρίν από το σημείο τερματισμού των KART.
- Από την έξοδο των PITS έως το σημείο εκκίνησης, παρέχεται η δυνατότητα στα πληρώματα να ζεστάνουν τα λάστιχα, στον συντομότερο δυνατό χρόνο.
- Μετά τον τερματισμό, τα αυτοκίνητα θα κατευθύνονται στο STOP, όπου θα αναγράφεται στο ΚΑΡΝΕ ο πραγματικός χρόνος.
- Αγωνιζόμενος που δεν θα ολοκληρώσει την Ειδική Διαδρομή και εγκαταλείψει, θα μεταφερθεί με αυτοκίνητο της Οργάνωσης εκτός πίστας, παίρνοντας τον χρόνο 1ου γενικής + 3΄.
- Το μήκος της διαδρομής είναι 1150m.
Υποθέτω τα βρήκαν σκούρα με τα χρονομετρα, επειδη το αμαξι ουσιαστικά θα περνάγε 2 φορες από το σημείο του τερματισμου.
Δεν νομίζω ότι είναι αυτό το πρόβλημα, το φωτοκύτταρο μπορεί να κλειδωθεί όταν δεν θέλει ο κριτής να μετρήσει το πέρασμα και να ξεκλειδωθεί όταν είναι να τερματίσει το αυτοκίνητο.
Υποθέτω ότι έχει να κάνει με την στενότητα χρόνου, καθότι 2 γύροι είναι σύνολο πάνω από 2 αγωνιστικά λεπτά (ή πάνω-κάτω κάπου εκεί, ελάχιστοι θα πέσουν κάτω από το λεπτό στον γύρο), οπότε επί 120 συμμετοχές, 4 ώρες δεν αρκούν για να τελειώσει το πανηγύρι, όχι ό,τι καλύτερο για θεατές και πληρώματα...
Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΟΤΑΝ ΕΙΠΑ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΘΑ ΖΕΣΤΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΦΡΕΝΑ.
ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΠΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤ'ΕΠΕΚΤΑΣΗ Η ΑΛΛΑΓΗ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Platis δυστηχώς σύμφωνα με την χτεσινή ανακοίνωση της ΑΛΑ:
- Η εκκίνηση και ο τερματισμός της Νο 1 Ε.Δ. KARTODROMO, θα είναι στο ΙΔΙΟ σημείο, (20m) πρίν από το σημείο τερματισμού των KART.
- Από την έξοδο των PITS έως το σημείο εκκίνησης, παρέχεται η δυνατότητα στα πληρώματα να ζεστάνουν τα λάστιχα, στον συντομότερο δυνατό χρόνο.
- Μετά τον τερματισμό, τα αυτοκίνητα θα κατευθύνονται στο STOP, όπου θα αναγράφεται στο ΚΑΡΝΕ ο πραγματικός χρόνος.
- Αγωνιζόμενος που δεν θα ολοκληρώσει την Ειδική Διαδρομή και εγκαταλείψει, θα μεταφερθεί με αυτοκίνητο της Οργάνωσης εκτός πίστας, παίρνοντας τον χρόνο 1ου γενικής + 3΄.
- Το μήκος της διαδρομής είναι 1150m.
Υποθέτω τα βρήκαν σκούρα με τα χρονομετρα, επειδη το αμαξι ουσιαστικά θα περνάγε 2 φορες από το σημείο του τερματισμου.
Δεν νομίζω ότι είναι αυτό το πρόβλημα, το φωτοκύτταρο μπορεί να κλειδωθεί όταν δεν θέλει ο κριτής να μετρήσει το πέρασμα και να ξεκλειδωθεί όταν είναι να τερματίσει το αυτοκίνητο.
Υποθέτω ότι έχει να κάνει με την στενότητα χρόνου, καθότι 2 γύροι είναι σύνολο πάνω από 2 αγωνιστικά λεπτά (ή πάνω-κάτω κάπου εκεί, ελάχιστοι θα πέσουν κάτω από το λεπτό στον γύρο), οπότε επί 120 συμμετοχές, 4 ώρες δεν αρκούν για να τελειώσει το πανηγύρι, όχι ό,τι καλύτερο για θεατές και πληρώματα...
Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΟΤΑΝ ΕΙΠΑ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΘΑ ΖΕΣΤΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΦΡΕΝΑ.
ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΠΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤ'ΕΠΕΚΤΑΣΗ Η ΑΛΛΑΓΗ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Λώρη, αν είναι έτσι καλώς έγινε ΙΜΗΟ η αλλαγή, αλλά να σου πω την αλήθεια αμφιβάλω για το αν κάποιοι κάφροι θα αρκεστούν στο ζέσταμα εντος πίστας....
-
Taurus για να φτάσεις στην εκκίνηση θα πρέπει να κάνεις την διαδρομη που είχαν προσχεδιάση (δλδ πάλι θα είναι 1950μ. το σύνολο). Αφού μου λές οτι υπάρχει και η δυνατότητα αυτή στα χρονόμετρα, τότε είναι πολυ πιθανό να είναι αυτό που είπε ο el-em.
-
Δηλαδη τελικα 1 γυρος αντι 2 παρα κατι. Σκατα. Αρχιζουνε να μου ψαλιδιζουνε την ευχαριστηση.
Και τι κι αν ειχαμε κρυα λαστιχα. Εκει θα γινοταν το γελιο της αρκουδας. Κρυα λαστιχα και κρυα φρενα για ολους ,ας υπολογιζαμε το θεμα στα πρωτα μετρα της ειδικης. Λυση στο προβλημα? 1 ΣΕΧ εξω απο το Καρτοντρομο κι αλλο 1 μεσα στα πιτς μιση ωρα μετα με υποχρεωτικη αμεση εισοδο στην ουρά. Να δουμε πως ζεσταινονται τα λαστιχα εν στασει!!!
Ελπιζω με την ιδια ευκολια να μην κοψουμε και κανενα Μερκουρη...
Λωρη , το επομενο σφραγισμα χωρις αναισθησια -
Ο χρήστης MichalisCorsa έγραψε:
Taurus για να φτάσεις στην εκκίνηση θα πρέπει να κάνεις την διαδρομη που είχαν προσχεδιάση (δλδ πάλι θα είναι 1950μ. το σύνολο). Αφού μου λές οτι υπάρχει και η δυνατότητα αυτή στα χρονόμετρα, τότε είναι πολυ πιθανό να είναι αυτό που είπε ο el-em.Άσχετα με το γεγονός ότι είναι τελικά αυτό που είπε ο ΕΛ-ΕΜ και υποθετικά μιλώντας πάντα, σκέψου πως έτσι μπορείς να κερδίσεις κάποιο χρόνο. Αν αφήσεις το αυτοκίνητο που ειναι στο ΣΕΧ να φύγει για ζέσταμα μόλις περάσει αυτός που χρονομετρήται από μπροστά του έχεις 2 αυτοκίνητα στην πίστα με ανύπαρκτη πιθανότητα να βρεθούν κάπου (εφόσον ο χρονομετρημένος μπαίνει στα πιτς με το που περνάει τον τερματισμό) και επιπλέον τη δυνατότητα να φύγει ο άλλος στο αμέσως επόμενο λεπτό, εφόσον έχει στηθεί στην αφετηρία. Αν αναλογιστείς ότι λίγοι θα κατέβουν από το 1 λεπτό (μόνο κάποια Ν και κάποια καλά 1600άρια και αν - η χρονομέτρηση είναι από στάση και όχι rolling start όπως στα gp), μιλάμε για μεγάλο κέρδος χρόνου...
@vagelis-rallye:
Οι χρόνοι που βλέπεις στο λεπτό και κάτω στα gp γίνονται με χρονομέτρηση εν κινήσει και επιπλέον πολλά από τα αμάξια που πέφτουν κάτω από το λεπτό είναι σχεδόν αγωνιστικών προδιαγραφών, να μην πω και ανώτερα (σλικς, cage κτλ) -
tautus σον αφορα το θεμα της εκκινησης εχεις δικιο για αυτο αλλωστε ρωτησα αν θα ειναι απο σταση η εν κινησει. Οσων αφορα το τι προδιαγραφων ειναι τα αυτοκινητα που πεφτουν κατω απο το λεπτο πιστευω πως εισαι λαθος. Δε νομιζω οτι μια 4αδα ημισλικ ειναι τοσο εξεζητημενη λυση. Εχω πολλους φιλους που συμμετεχουν σε καθε αγωνα και κανουν χρονους κατω του λεπτου με τα αυτοκινητα που πανε στη δουλεια τους η διακοπες με την οικογενεια τους.
Τελοσπαντων αν θες αυτα τα συζηταμε με ΠΜ. ας μην χαλαμε το θεμα -
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΟΤΑΝ ΕΙΠΑ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΘΑ ΖΕΣΤΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΦΡΕΝΑ.
ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΠΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤ'ΕΠΕΚΤΑΣΗ Η ΑΛΛΑΓΗ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΤΑΤΑ ΤΟ 2ΛΕΠΤΟ. ΤΑ ΣΟΟΥ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΤΩΝ ΘΕΑΤΩΝ . ΔΗΛΑΔΗ ΕΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΚΡΥΑ ΦΡΕΝΑ ΤΙ ΘΑ ΧΑΝΑΤΕ? 2 ΔΕΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ?
ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΡΩΤΙΩΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑ ΓΙΑΤΙ ΦΘΙΝΟΥΝ ΟΙ ΘΕΑΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!
ΚΡΙΜΑ... -
Ο χρήστης garfli έγραψε:
ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΤΑΤΑ ΤΟ 2ΛΕΠΤΟ. ΤΑ ΣΟΟΥ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΤΩΝ ΘΕΑΤΩΝ . ΔΗΛΑΔΗ ΕΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΚΡΥΑ ΦΡΕΝΑ ΤΙ ΘΑ ΧΑΝΑΤΕ? 2 ΔΕΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ?
ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΡΩΤΙΩΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑ ΓΙΑΤΙ ΦΘΙΝΟΥΝ ΟΙ ΘΕΑΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!
ΚΡΙΜΑ...Δηλαδή εσύ προτείνεις 1 λεπτό και κρύα λάστιχα;
Και έτσι θα έρθει πίσω ο κόσμος; Ωραίοοοοοοοοοοοοοοος -
Ο χρήστης garfli έγραψε:
Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΟΤΑΝ ΕΙΠΑ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΘΑ ΖΕΣΤΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΦΡΕΝΑ.
ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΠΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤ'ΕΠΕΚΤΑΣΗ Η ΑΛΛΑΓΗ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΤΑΤΑ ΤΟ 2ΛΕΠΤΟ. ΤΑ ΣΟΟΥ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΤΩΝ ΘΕΑΤΩΝ . ΔΗΛΑΔΗ ΕΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΚΡΥΑ ΦΡΕΝΑ ΤΙ ΘΑ ΧΑΝΑΤΕ? 2 ΔΕΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ?
ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΡΩΤΙΩΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑ ΓΙΑΤΙ ΦΘΙΝΟΥΝ ΟΙ ΘΕΑΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!
ΚΡΙΜΑ...ΑΓΑΠΗΤΕ garfli,
ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΟΛΟΙ ΚΡΥΑ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΛΑΣΤΙΧΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΤΡΕΧΕ ΤΙΠΟΤΑ,ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΤΑ ΖΕΣΤΑΙΝΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΑΒΑΝΤΑΖ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.
ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΘΕΑΜΑ,ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΟ KARTODROMO ΑΛΛΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΟΤΕ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ DRIFT ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΟΡΤΑΣΕΙΣ ΘΕΑΜΑ.
ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ,ΑΥΤΟ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΔΕΙΞΗ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΟΥΣΑ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ.
ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΜΟΥ 'ΑΠΟΜΑΚΡYΝΑ' ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ SSS ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Η είσοδος στο kartodromo για την SSS θα είναι ελεύθερη ή θα υπάρχει εισητήριο??
-
ΚΑΙ Ο GIGI GALLI ΣΟΒΑΡΟ ΑΓΩΝΑ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ SSS ΣΤΗΝ ΟΥΑΛΙΑ..
Η ΣΟΒΑΡΟΦΑΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΛΕΜ.
ΟΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΚΑΡΤΟΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΕΣ, ΤΙ ΚΡΥΑ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΛΑΣΤΙΧΑ, ΑΝΤΕ 2/10 ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΧΛΜ....... -
Και γιατί τόσος χαμός και κόπος για 1 γύρο στον καρτόδρομο δεν καταλαβαίνω...
Δηλαδή για να ειπωθεί ότι να το Αττικό είχε και Super Ειδική? -
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
ΥΓ. Το 2001 που τρεχαμε με το Γιωργο στη μαυροσουβαλα(παλατια) αναποδα σκεφτομουν-ελεγα τοτε, οτι σωστα δεν την βαλανε κατηφορα γιατι ηταν απιστευτα επικινδυνη.Το θυμομουν χαρακτηριστικα πριν παω αυτο το ΣΚ να γραψω,και ελεγα οτι τοτε θα ημουν απειρος-υπερβολικος η κατι τετοιο.........
που ακόμα και τότε είχαν αρκετές εξόδους τα Παλάτια
Μιας και το αναφέρατε, στο πρώτο (τότε) πέρασμα είχαν πέσει κάτι λιγότερο από 10(!!!) αμάξια στην ίδια(!!!) στροφή (μία από τις 2-3 πρώτες δεξιές με την ανηφορική φορά) πολλά εκ των οποίων απλά έσκαγαν στην οροφή του προηγούμενου(!!!) μιας και ήταν τεράστιο χαντάκι/μικρή χαράδρα και στο δεύτερο πέρασμα ανέβηκε η εκκίνηση κατά 500 μέτρα ή κάτι τέτοιο.
Για έχετε λίγο το νου σας...
-
Ο χρήστης roadrunner_gr έγραψε:
Υ.Γ. Δεν γνωρίζω αν έχουν τα καράβια εκκλησία αλλά κάτι πήρε το αυτί μου ότι η Εκκλησία έχει καράβια , με offshore εταιρίες και υπό παναμαϊκή σημαία!
Από εκεί βγήκε το 'γ.μ. την παναμαϊκή' μου;;
-
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
Μαυροσουβάλα και Ευσταθίου θέλουν πάρα πολύ προσοχή!
ΓΙΑΤΙ, Ο ΒΩΒΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ?
ΑΛΗΘΕΙΑ ,Ο ΜΑΥΡΟΣΟΥΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΙ ΤΡΕΧΕΙ??Γυναίκα είναι η Μαυροσουβάλα!!
Για να είναι και 'μαύρο-', είτε που είναι χήρα, είτε αφρικανή, είτε που έχει τρελαθεί στο σολάριουμ!!!!εισαι θεος..
τετοια του ελεγες και του Δημητρη, και ειναι ευθυμο παιδι εε?Όχι, απλά του τις διάβαζα όλες μία πάνω από ότι είχαμε γράψει, για να πηγαίνουμε λιγότερο αργά!!
-
Ο χρήστης Eva έγραψε:
Και γιατί τόσος χαμός και κόπος για 1 γύρο στον καρτόδρομο δεν καταλαβαίνω...
Δηλαδή για να ειπωθεί ότι να το Αττικό είχε και Super Ειδική?Ακριβώς την ίδια απορία έχω Eva!!!
Διήμερο ΜΙΝΙ ράλι, με 370 χιλιόμετρα αγώνα (μόλις 70 ειδικών!!!) και βρήκαν τρόπο να μικρύνουν ΚΙ ΑΛΛΟ το μήκος!!!
Όπως λέει ο platis ας έβαζαν 'στενά' ΣΕΧ με παραμονή στο στενό ΣΕΧ μισή ώρα και βάλε (οπότε και πριν το ΣΕΧ να ζεσταίνανε, να έχουν κρυώσει) και λύθηκε το πρόβλημα του ζεστάματος!!
Όσο για το ΔΙΗΜΕΡΟ ΜΙΝΙ ΡΑΛΙ, αυτό δεν το χαρακτηρίζω, είναι αρκετά ... από μόνο του...
Πόσο μάλλον όταν η μία μέρα είναι 2 χιλιόμετρα ΥΠΕΡΕΙΔΙΚΗΣ!!! ( )
ΡΑΛΛΥ ΑΤΤΙΚΟ