-
Ο χρήστης toutouni έγραψε:
premium contact ή sport contact?
sport contact
-
Ο χρήστης FaBleD έγραψε:
Παρόλο που δέν το πάτησα πάνω απο τις 2.500 - 3.000 στροφές**ΠΑΤΑ ΤΟ ΕΙΠΑ **:P
να το χαρεις
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Πολλά προβλήματα διαβαζω ρε παιδια για τα κολτ, μηπως να το ξανασκεφτω όσο ειναι νωρις??Den kserw an to kanei mono to diko mou CZT i ftaiei to ekastote odostroma alla se ipsiles taxutites otan patisw apotoma freno arxizei kai olisthainei to pisw meros??
-
Ο χρήστης toutouni έγραψε:
πλούσιο σε πληροφορίες βαρύ όσο έπρεπε χωρίς να χάνει την αίσθησή του στα χιλιόμετρα και επιπλέον μπορούσες να το στρίψεις στο παρκάρισμα...
Ρε σύ....μήπως υπερβάλεις λίγο; Είναι βαρύ αλλά όχι και ασήκωτο.......δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στο παρκάρισμα, με το ένα χέρι στρίβει άνετα. Στις υψηλότερες ταχύτητες το νιώθω ότι βαραίνει αρκετά που είναι πολύ σωστό.
Όσον αφορά την αίσθηση, μου φαίνεται αρκετά καλή, αλλά εγώ πριν το Colt οδηγούσα Corolla-κια(2004), Megane-ακια(το προηγούμενο) και Golf-ακια(IV), επομένως λογικό είναι να μου φαίνεται καλύτερο το τιμόνι.
-
Ο χρήστης DurinVIII έγραψε:
Πήγα σήμερα να δω τον αέρα και τι να δώ..................45 psi του είχαν βάλει σε κάθε λάστιχο όταν το αυτοκίνητο θέλει 30!!!!!
Μην ανησυχείς, σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα παραδίδονται από τους εμπόρους με τέτοιες πιέσεις, για να πατήσει καλά το ελαστικό στη ζάντα.
Να ρωτήσω κάτι, παίδες: πώς είναι η συμπεριφορά του colt στους πλευρικούς ανέμους; Επηρεάζεται λόγω ύψους και (σχετικά) μαλακών αναρτήσεων;
-
Ο χρήστης DurinVIII έγραψε:
πλούσιο σε πληροφορίες βαρύ όσο έπρεπε χωρίς να χάνει την αίσθησή του στα χιλιόμετρα και επιπλέον μπορούσες να το στρίψεις στο παρκάρισμα...
Ρε σύ....μήπως υπερβάλεις λίγο; Είναι βαρύ αλλά όχι και ασήκωτο.......δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στο παρκάρισμα, με το ένα χέρι στρίβει άνετα. Στις υψηλότερες ταχύτητες το νιώθω ότι βαραίνει αρκετά που είναι πολύ σωστό.
Όσον αφορά την αίσθηση, μου φαίνεται αρκετά καλή, αλλά εγώ πριν το Colt οδηγούσα Corolla-κια(2004), Megane-ακια(το προηγούμενο) και Golf-ακια(IV), επομένως λογικό είναι να μου φαίνεται καλύτερο το τιμόνι.
Σωστός σχετικά με το τιμόνιιι!Η CARINA ασήκωτο υδραυλικό έχει!!Και που να δείτε και το συμπλέκτη...πίεζα το πόδι και με το χέρι για να πατήσω το πεντάλ!!Σε κίνηση ότι χειρότερο!
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Πήγα σήμερα να δω τον αέρα και τι να δώ..................45 psi του είχαν βάλει σε κάθε λάστιχο όταν το αυτοκίνητο θέλει 30!!!!!
Μην ανησυχείς, σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα παραδίδονται από τους εμπόρους με τέτοιες πιέσεις, για να πατήσει καλά το ελαστικό στη ζάντα.
Να ρωτήσω κάτι, παίδες: πώς είναι η συμπεριφορά του colt στους πλευρικούς ανέμους; Επηρεάζεται λόγω ύψους και (σχετικά) μαλακών αναρτήσεων;
Αγαπητέ tazz μήπως είσαι γραμμένος στο clubcento?μήπως σε έχω δει κιόλας εκεί?
-
Ο χρήστης controlas έγραψε:
Αγαπητέ tazz μήπως είσαι γραμμένος στο clubcento?μήπως σε έχω δει κιόλας εκεί?
ναι, είμαι γραμμένος (βλ. avatar ), αλλά δεν κατεβαίνω στις συναντήσεις.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι, παίδες: πώς είναι η συμπεριφορά του colt στους πλευρικούς ανέμους; Επηρεάζεται λόγω ύψους και (σχετικά) μαλακών αναρτήσεων;
Ακόμη δεν έχω οδηγήσει σε τέτοιες συνθήκες, αλλά φαντάζομαι ότι το ύψος του δεν θα το ευνοεί σίγουρα.....
-
Ο χρήστης DurinVIII έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι, παίδες: πώς είναι η συμπεριφορά του colt στους πλευρικούς ανέμους; Επηρεάζεται λόγω ύψους και (σχετικά) μαλακών αναρτήσεων;
Ακόμη δεν έχω οδηγήσει σε τέτοιες συνθήκες, αλλά φαντάζομαι ότι το ύψος του δεν θα το ευνοεί σίγουρα.....
Χμ...όσον αφορά το ύψος...μάλλον δεν έχετει δει τα γνωστά αγγλικά δυόροφορα λεωφορεία...τα είδα στην Αγγλία από κοντά να κινούνται με 100-110 km/h (πάντα σε πίστα για ευνόητους λόγους ασφαλείας!) και να εκτελούν απότομους ελιγμούς και να μπαίνουν χύμα σε στροφές κτλ!!!Και ούτε antispins ούτε ESPs...να μην παραπονιόμαστε λοιπόν
Counting down...the delivery time is approaching...
-
Γιώργος δε μου είπες...πως πάει το όχημα τώρα με τη σωστή πίεση ελαστικών?αμάν με αυτή τη μανία περικοπής κόστους!Τα continental σε σχέση με τα συγκεκριμμένα goodyear είναι επιεικώς...μέρα με τη νύχτα!! Και δυστυχώς η νέα φουρνιά έχει έρθει με αυτα!
Κάτι άλλο...μήπως οι νέες παραλαβές έχουν διορθώσει το πρόβλημα που παρουσιάζεται καμιά φορά με το ντουλαπάκι του συνοδηγού?
Για ερευνήστε το οι νέοι κάτοχοι και ενημερώστε!!
-
Ελαστικών συνέχεια...διάβαζα reviews και όλα συμφωνούν στο οτι τα continental sport contact έχουν σκληρότερη γόμα από τα goodyear...που σημαίνει πιο λίγο φάγωμα ελαστικού αλλά σίγουρα περισσότερο θόρυβο..και το πιο ουσιαστικό...λιγότερο κράτημα
ειδού και τα reviews...http://www.blackcircles.com/tyres/goodyeartest
http://www.blackcircles.com/tyres/continental
Γιώργο μια επιβεβαίωση...continental sport contact ή το πιο νέο continental sport contact 2 έχεις? και από δείκτη ταχύτητας?V ή W?Γνωρίζουμε αν είναι και FR? (rim protection...τουτέστιν προστασία της ζάντας,μιας και τα FR τύπου ελαστικά φουσκώνουν λίγο στο πλάι για να μη τραυματίζεται η ζάντα κοντά στα πεζοδρόμια)
-
Με μια ματιά στο technical book της continental φένεται να είναι FR με δείκτη V το ελαστικό..αναμένεται επιβεβαίωση από τους κατόχους!
-
Ο χρήστης controlas έγραψε:
Με μια ματιά στο technical book της continental φένεται να είναι FR με δείκτη V το ελαστικό..αναμένεται επιβεβαίωση από τους κατόχους!Γράφει κάτι 83V tubeless............δεν ξέρω αν σου λένε κάτι αυτά. Όταν αφαίρεσα 15 psi (!!!!!!!!!!) από το αυτοκίνητο για να έρθει στα ίσα του, διαπίστωσα ότι μάλλον δεν 'κοπανούσε' όπως πριν. Όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά, δεν ξέρω, το έστρωνα το αυτοκίνητο, δεν έκανα ταρζανιές άρα δεν μπορώ να συμπεράνω.........
-
Ο χρήστης DurinVIII έγραψε:
Με μια ματιά στο technical book της continental φένεται να είναι FR με δείκτη V το ελαστικό..αναμένεται επιβεβαίωση από τους κατόχους!
Γράφει κάτι 83V tubeless............δεν ξέρω αν σου λένε κάτι αυτά. Όταν αφαίρεσα 15 psi (!!!!!!!!!!) από το αυτοκίνητο για να έρθει στα ίσα του, διαπίστωσα ότι μάλλον δεν 'κοπανούσε' όπως πριν. Όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά, δεν ξέρω, το έστρωνα το αυτοκίνητο, δεν έκανα ταρζανιές άρα δεν μπορώ να συμπεράνω.........
Good...το V αναφέρεται σε δείκτη ταχύτητας...μέγιστη ~210 km/h.Το 86 αναφέρεται στα μέγιστα κιλά που μπορεί να σηκώσει κάθε ρόδα (~450 kg) και το tubeless απλά ότι δεν έχει σαμπρέλα το ελαστικό, όπως όλα τα σύχρονα δηλαδή.
Πρακτικά...το οτι έχει δείκτη V είναι καλό γιατί σημαίνει πως ζεσταίνεται γρηγορότερα από ότι κάποιο άλλο με δείκτη πχ W (που είναι για περισσότερα km).Good λοιπόν... -
Ο χρήστης controlas έγραψε:
Κάτι άλλο...μήπως οι νέες παραλαβές έχουν διορθώσει το πρόβλημα που παρουσιάζεται καμιά φορά με το ντουλαπάκι του συνοδηγού?
Α, ναί κανένα πρόβλημα και με το ντουλαπάκι so far........μπόμπα σου λέω!!!
.....και κάτι ακόμη, στο στρώσιμο που του έχω κάνει, δεν πήγαινα σαν κότα....ως τις 3000-3500 στροφές ανέβαζα, και μερικές φορές πατώντας λίγο περισσότερο το γκάζι......πήγαινα normal, ξέρετε τώρα cruising............η κατανάλωση παίζει στο 7,1 - 7,5l /100 km......δηλάδή άμα θες να το πας οικονομικά μια χαρά..............
-
Ο χρήστης DurinVIII έγραψε:
Κάτι άλλο...μήπως οι νέες παραλαβές έχουν διορθώσει το πρόβλημα που παρουσιάζεται καμιά φορά με το ντουλαπάκι του συνοδηγού?
Α, ναί κανένα πρόβλημα και με το ντουλαπάκι so far........μπόμπα σου λέω!!!
.....και κάτι ακόμη, στο στρώσιμο που του έχω κάνει, δεν πήγαινα σαν κότα....ως τις 3000-3500 στροφές ανέβαζα, και μερικές φορές πατώντας λίγο περισσότερο το γκάζι......πήγαινα normal, ξέρετε τώρα cruising............η κατανάλωση παίζει στο 7,1 - 7,5l /100 km......δηλάδή άμα θες να το πας οικονομικά μια χαρά..............
Μια χαρά η κατανάλωση για πόλη!Οπότε και σε ταξίδι με normal ταχύτητα 120-130 km/h θα έχει καμιά κατανάλωση της τάξεως 6.5 - 7 lit/100 km
-
Διόρθωση..ο δείκτης V είναι για παραπάνω km...περίπου 230-240..το Η είναι για 210...αλλά και πάλι καλά ειναι
-
Ο χρήστης controlas έγραψε:
...continental sport contact ή το πιο νέο continental sport contact 2 έχεις?Ένα ένα τα θυμάμαι..........sport contact 2
-
Άντε άντε έχει τρελαθεί βλέπω το topic με την έλευση των νέων colt!
Απο ανάρτηση τι μπορεί να αλλαχτεί προκειμένου μα μην χαθεί εγγύηση?
Εννοώ μπορεί να μπούν άλλα ελατήρια ή και άλλα αμορτισέρ εκτός των μαμά?
Εντυπώσεις από Mitsubishi Colt