Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eπίσημο thread:GP Βραζιλίας-Interlagos
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Eπίσημο thread:GP Βραζιλίας-Interlagos
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 10 / 10
    Formula 1
    31
    185
    285
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      migf1 last edited by

      Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
      Όταν το μονοθέσιο περάσει από τα κέρμπ με τέρμα γκάζι και απογειωθεί τότε ξαφνικά ο κινητήρας θα βρεθεί χωρίς φορτίο και θα επιταχυνθεί τόσο γρήγορα που αδρανειακά και μόνο μπορεί άνετα να ξεπεράσει τον κόφτη. Όσο και να κόψει την ανάφλεξη δε θα μπορέσει να εμποδίσει την περιστροφή σε ακραίες στροφές.

      Δεν μου ακούγεται παράλογο αυτό, αν και δεν γνωρίζω αν όντως ισχύει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        migf1 last edited by

        Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
        Βρε παιδιά, πριν να μας βγάλετε τη πίστη για να μας αποδείξετε τι συμβαίνει στον κινιτήρα, overrevs και 1000+2 άλλα, βρείτε τι έσπασε συγκεκριμένα και σε ποιό αγώνα από τους 2 έσπασε.
        Αν ήταν να φταίει ο οδηγός τόσο πολύ, θα έσπαζε συνέχεια....

        Εντάξει βρε Βασίλη, κουβέντα κάνουμε για να σκοτώσουμε την ώρα μας... μην εξάπτεσαι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mschumacher last edited by


          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jarnot last edited by

            Ο χρήστης migf1 έγραψε:
            Αν δεν μας δώσεις το link της πηγής σου για να διαβάσω ολόκληρη τη συνέντευξη δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, υποψιάζομαι όμως πως ο Λομ λέει (ή εννοεί) πως εφόσον ο κόφτης είναι η προτιμητέα εναλλακτική συγκριτικά με το over-reving, όλες οι ομάδες τον χρησιμοποιούν.
            ...
            Σε ότι αφορά τους κραδασμούς, σαφώς και ισχύει αλλά βρίσκεται σε πλήρη εξάρτηση με την ΕΠΙΛΟΓΗ της κάθε ομάδας για το σε ποιες στροφές θα ενεργοποιηθεί ο κόφτης.

            Παραθέτω το link, αλλά δεν λέει και τίποτα παραπάνω γι΄αυτό το θέμα. Όσο για τον κόφτη, ναι αυτό εννοεί ότι είναι προτιμητέα επιλογή. Τέσπα, το παράδειγμα δεν ήταν και το καλύτερο, απλά δείχνει ότι υπό περιπτώσεις ο τρόπος που ενεργεί ένας οδηγός, μπορεί να έχει συνέπειες στο κινητήριο σύνολο, στο βαθμό πάντοτε της ανοχής της ομάδας (που δεν το προστάτεψε).
            http://www.renaultf1.com/en/season/imola/index.php?news=tcm:3-35019

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasilakis last edited by

              Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
              http://www.renaultf1.com/en/season/imola/index.php?news=tcm:3-35019

              Εγώ το συγκεκριμένο το διάβασα και πριν 1-2 χρόνια. Πολύ τα γουστάρω αυτά, τα οποία συνήθως μόνο η Ρενώ λέει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jarnot last edited by

                Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
                Εγώ το συγκεκριμένο το διάβασα και πριν 1-2 χρόνια. Πολύ τα γουστάρω αυτά, τα οποία συνήθως μόνο η Ρενώ λέει.

                Ισχύει! Και γω 3 χρόνια που παρακολουθώ το site της Renault, έχω προσέξει ότι λίγο πολύ αναδημοσιεύουν τα ίδια τεχνικά άρθρα για κάθε πίστα, πάντοτε όμως ενημερωμένα στους νέους κανονισμούς.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 6
                • 7
                • 8
                • 9
                • 10
                • 10 / 10
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr