-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Όταν το μονοθέσιο περάσει από τα κέρμπ με τέρμα γκάζι και απογειωθεί τότε ξαφνικά ο κινητήρας θα βρεθεί χωρίς φορτίο και θα επιταχυνθεί τόσο γρήγορα που αδρανειακά και μόνο μπορεί άνετα να ξεπεράσει τον κόφτη. Όσο και να κόψει την ανάφλεξη δε θα μπορέσει να εμποδίσει την περιστροφή σε ακραίες στροφές.Δεν μου ακούγεται παράλογο αυτό, αν και δεν γνωρίζω αν όντως ισχύει.
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Βρε παιδιά, πριν να μας βγάλετε τη πίστη για να μας αποδείξετε τι συμβαίνει στον κινιτήρα, overrevs και 1000+2 άλλα, βρείτε τι έσπασε συγκεκριμένα και σε ποιό αγώνα από τους 2 έσπασε.
Αν ήταν να φταίει ο οδηγός τόσο πολύ, θα έσπαζε συνέχεια....Εντάξει βρε Βασίλη, κουβέντα κάνουμε για να σκοτώσουμε την ώρα μας... μην εξάπτεσαι
-
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Αν δεν μας δώσεις το link της πηγής σου για να διαβάσω ολόκληρη τη συνέντευξη δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, υποψιάζομαι όμως πως ο Λομ λέει (ή εννοεί) πως εφόσον ο κόφτης είναι η προτιμητέα εναλλακτική συγκριτικά με το over-reving, όλες οι ομάδες τον χρησιμοποιούν.
...
Σε ότι αφορά τους κραδασμούς, σαφώς και ισχύει αλλά βρίσκεται σε πλήρη εξάρτηση με την ΕΠΙΛΟΓΗ της κάθε ομάδας για το σε ποιες στροφές θα ενεργοποιηθεί ο κόφτης.Παραθέτω το link, αλλά δεν λέει και τίποτα παραπάνω γι΄αυτό το θέμα. Όσο για τον κόφτη, ναι αυτό εννοεί ότι είναι προτιμητέα επιλογή. Τέσπα, το παράδειγμα δεν ήταν και το καλύτερο, απλά δείχνει ότι υπό περιπτώσεις ο τρόπος που ενεργεί ένας οδηγός, μπορεί να έχει συνέπειες στο κινητήριο σύνολο, στο βαθμό πάντοτε της ανοχής της ομάδας (που δεν το προστάτεψε).
http://www.renaultf1.com/en/season/imola/index.php?news=tcm:3-35019 -
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
http://www.renaultf1.com/en/season/imola/index.php?news=tcm:3-35019Εγώ το συγκεκριμένο το διάβασα και πριν 1-2 χρόνια. Πολύ τα γουστάρω αυτά, τα οποία συνήθως μόνο η Ρενώ λέει.
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Εγώ το συγκεκριμένο το διάβασα και πριν 1-2 χρόνια. Πολύ τα γουστάρω αυτά, τα οποία συνήθως μόνο η Ρενώ λέει.Ισχύει! Και γω 3 χρόνια που παρακολουθώ το site της Renault, έχω προσέξει ότι λίγο πολύ αναδημοσιεύουν τα ίδια τεχνικά άρθρα για κάθε πίστα, πάντοτε όμως ενημερωμένα στους νέους κανονισμούς.
Eπίσημο thread:GP Βραζιλίας-Interlagos