-
Εχθές γνωστής μου κλείδωσε το τιμόνι και δεν ξεκλέιδωνε..Όταν τηλέφωνησε στην ΕΛΠΑ και είπε το πρόβλημα ο υπάλληλος μάντεψε το αυτοκίνητο της (opel astra). Τελοσπάντων με 90 ευρώ το αλλάζει (αυτό που δεν καταλαβα τι είναι αλλά είναι αυτό που έχει πρόβλημα ) αλλά σε συζήτηση με τον 'ελπατζή' της είπε οτι σε λίγο καιρό θα το ξαναπάθει διότι τα astra αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα. Ξέρει κανείς τίποτα..το έχει πάθει...
Ελπίζω να άνοιξα το topic στο σωστό μέρος αν όχι συγνώμη μετακινείστε το..
-
Εχθές γνωστής μου κλείδωσε το τιμόνι και δεν ξεκλέιδωνε..Όταν τηλέφωνησε στην ΕΛΠΑ και είπε το πρόβλημα ο υπάλληλος μάντεψε το αυτοκίνητο της (opel astra). Τελοσπάντων με 90 ευρώ το αλλάζει (αυτό που δεν καταλαβα τι είναι αλλά είναι αυτό που έχει πρόβλημα ) αλλά σε συζήτηση με τον 'ελπατζή' της είπε οτι σε λίγο καιρό θα το ξαναπάθει διότι τα astra αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα. Ξέρει κανείς τίποτα..το έχει πάθει...
Ελπίζω να άνοιξα το topic στο σωστό μέρος αν όχι συγνώμη μετακινείστε το..
-
Εχθές γνωστής μου κλείδωσε το τιμόνι και δεν ξεκλέιδωνε..Όταν τηλέφωνησε στην ΕΛΠΑ και είπε το πρόβλημα ο υπάλληλος μάντεψε το αυτοκίνητο της (opel astra). Τελοσπάντων με 90 ευρώ το αλλάζει (αυτό που δεν καταλαβα τι είναι αλλά είναι αυτό που έχει πρόβλημα ) αλλά σε συζήτηση με τον 'ελπατζή' της είπε οτι σε λίγο καιρό θα το ξαναπάθει διότι τα astra αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα. Ξέρει κανείς τίποτα..το έχει πάθει...
Ελπίζω να άνοιξα το topic στο σωστό μέρος αν όχι συγνώμη μετακινείστε το..
-
Ο χρήστης katerina kaperoni έγραψε:
Εχθές γνωστής μου κλείδωσε το τιμόνι και δεν ξεκλέιδωνε..Όταν τηλέφωνησε στην ΕΛΠΑ και είπε το πρόβλημα ο υπάλληλος μάντεψε το αυτοκίνητο της (opel astra). Τελοσπάντων με 90 ευρώ το αλλάζει (αυτό που δεν καταλαβα τι είναι αλλά είναι αυτό που έχει πρόβλημα ) αλλά σε συζήτηση με τον 'ελπατζή' της είπε οτι σε λίγο καιρό θα το ξαναπάθει διότι τα astra αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα. Ξέρει κανείς τίποτα..το έχει πάθει...Ελπίζω να άνοιξα το topic στο σωστό μέρος αν όχι συγνώμη μετακινείστε το..
Δυο φορές μου το 'χε κάνει (AstraG) και ήταν καλοκαίρι με πολλή ζέστη και είχε μείνει στον ήλιο!
Άνοιξα παράθυρα, περίμενα κανα πεντάλεπτο και έφτιαξε (με λίγο παίξιμο του κλειδιού την ώρα που προσπαθούσα να το γυρίσω)!
Μετά την δεύτερη φορά δεν το ξανάκανε! -
Το έπαθα μια φορά στο Matizάκι. Το άφησα και δοκίμασα μετά μια ώρα. Ολα ΟΚ και δεν το ξαναπαρουσίασε.
-
Και άλλο Astra G 1.4 με κλειδωμένο τιμόνι. Και μάλιστα διπλοσειρά σε κεντρικό. Και σε αυτήν την περίπτωση, είχε πολλή ζέστη.
Όχι, δεν είναι δικό μου και δεν το οδηγούσα εγώ!
-
Πρεπει μαζι μα τα οπελ να εχουμε και κανενα ψεκαστηρι να καταβρεχουμε το τιμονι να δροσιζεται......
Τα ΟΠΕΛ είναι αυτοκίνητα με πρωτοβουλίες ------> δηλαδή με χαρακτήρα...
(Σου λέει που να τρεχεις με τετοια ζέστη στην κίνηση)
-
Χρειάζεται προληπτικά λίγο γράσο στην κλειδαριά του τιμονιού. Λόγω ζέστης ξεραίνετε και κολλάει.
-
Πέρυσι το καλοκαίρι είχα την ίδια περιπέτεια. Το είχα αφήσει στον ήλιο και πήγα για μπάνιο και όταν γύρισα είχε ψηθεί και το κλειδί ούτε για αστείο δεν κουνιόταν.
Μετά από πολλές προσπάθειες και λίγο contact cleaner της Philips (αυτό υπήρχε εύκαιρο) ευτυχώς όλα πήγαν καλά.
Από τότε το έχω στο νου μου. -
Το έπαθε και η γυναίκα μου με το τελευταίο μοντέλλο πρόσφατα...
-
και γω πριν κανα δυο μηνες με το corsa.Το ειχα αφησει στον ηλιο, αλλα δεν ξεμπλοκαρε με τιποτα οθτε με σπρει οθτε με τιοτα αλλο.βγηκε και ξαναμπηκε η κλειδαρια 200+euro (με μεταφορικα ΕΛΠΑ).θα την θυμαμαι την μερα εκεινη.ιστορια μεγαλη...
-
Να πω την κακία μου τώρα , αν το πάθαινε αυτό κανένα FIAT, κανένα PSA ή καμμία ALFA θα είχαμε γεμίσει 30 σελίδες ποστ από διάφορους που θα κοροϊδευαν την αξιοπιστία των Ιταλικών (και των Γαλλικών) αυτοκινήτων.
Τώρα όμως που το έπαθε το ΥΠΕΡ Opel......δεν τρέχει τίποτε, έλα μωρέ λίγο λαδάκι θέλει, μέχρι και αμάξι με πρωτοβουλίες το χαρακτήρισε κάποιος εδώ μέσα!!!!!!
-
Άλλο να κολλήσει λίγο η κλειδαριά σε λίγες περιπτώσεις και άλλο να σπάσει κανένα τιμόνι. Οι περισσότερες φήμες για την αξιοπιστία δεν είναι τυχαίες.
-
Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
μέχρι και αμάξι με πρωτοβουλίες το χαρακτήρισε κάποιος εδώ μέσα!!!!!!
Eγω το χαρακτηρισα ετσι... Σιγουρα εχεις δικιο... Τα σιτροεν ειναι κορυφαια στις πρωτοβουλιες... Το ξέχασα, γιατι έχω να οδηγησω την ξανθουλα μας κανα 8 μηνο (απο τοτε που πηρα το κορσακι)...
-
πρόπερσι το καλοκαίρι το πάθαμε με έναν φίλο, αλλά το παρκάραμε κανονικά απόγευμα κ το βράδυ ...
κλήση σε οδική βοήθεια όπου αμέσως μας ρώτησαν αν είναι astra, κ μας είπαν ότι στέλνουν μηχανή μήπως κ βοηθήσει!
Έφτασε, κοπάνησε 1-2 φορές ελαφρά την κολώνα του τιμονιού κοντά στην κλειδαριά με το χέρι του κ ως δια μαγείας έφτιαξεΜας είπε ότι είναι πολύ συνηθισμένο κ ότι στην αντιπροσωπεία αλλάζουν κλειδαριά αλλά το ξανακάνει οπότε να επιμείνουμε απλά για επισκευή!
Όπου ρωτήσαμε μας έλεγαν από 80-120 ευρώ για αλλαγή, εκτός από την Opel Δρόμων που μας είπαν ότι δεν έχουν ανταλλακτικό κ έτσι με 10 ευρώ το λύνουν, το λιπαίνουν κ ΟΚ!
έτσι κ έγινε κ 2 + χρόνια τώρα όλα καλά -
Όταν πήρα το Astra παρατήρησα ότι το αναδιπλούμενο κλειδί είχε λίγο γράσσο πάνω στο μεταλλικό του τμήμα. Λέω να το ξαναπεράσω προληπτικά με φρέσκο γιατί έχει πια φύγει το παλιό μετά από 14 μήνες.
-
Ο πατέρας μου έχει ASTRA 1.4 το καινούργιο , εταιρικό...
Καλό αμάξι είναι το έχω οδηγήσει, αλλά στο πενθήμερο έκαψε τον εγκέφαλο και ακινητοποιήθηκε!!!!
Αλλά αυτά τα λένε παιδικές αρρώστιες όταν τα παθαίνουν τα OPEL και τα VW , ενώ όταν τα παθαίνουν οι άλλοι είναι αναξιοπιστία...
-
Κρίμα για τον εγκέφαλο (ασυνήθιστο πρόβλημα για Opel, αλλά τέλος πάντων), ξεύρετε όμως ότι συμπεριλαμβάνεται στην εξαετή εγγύηση;
-
Ρε συ μάνο και η FIAT δίνει 5 χρόνια εγγύηση ,αλλά αν το πάθαινε κανένα FIAT τώρα όλοι θα έλεγαν........ FIAT είναι
Άσχετο αν όλοι μα όλοι οι κατασκευαστές αγοράζουν από τους ίδιους προμηθευτες, και τα ίδιας κατηγορίας αυτοκίνητα φοράνε πάνω κάτω τα ίδια 'καλούδια'.
-
Ίδια ανταλλακτικά, άλλη υλοποίηση, άλλη ποιότητα κατασκευής.
Αφού όλα είναι ίδια, πάνω-κάτω, γιατί άλλες μάρκες είναι αρκετά πιο ψηλά από άλλες στον τομέα της αξιοπιστίας; Τα γαλλικά ακόμα ακουμπάνε το κάτω τμήμα στο θέμα αυτό.
Το να σου πω εγώ ότι μερικά αμάξια που ξέρω δεν παρουσίασαν ή παρουσίασαν βλάβες δεν λέει τίποτα. Οι πίνακες αξιοπιστίας τα λένε όλα. -
Οι πίνακες αξιοπιστίας βγαίνουν από εταιρείες που πληρώνοται, είναι κάτι σαν τις εταιρείες δημοσκοπήσεων.
Προφανώς και είναι τελείως άτοπο να συγκρίνεις αυτοκίνητα με τελείως διαφορετική τιμή αγοράς.
Όταν ένα Ιταλικό ή Γαλλικό έχει 4.000€ λιγότερα στην κατηγορία του από το αντίστοιχο Γερμανικό ή Γιαπωνέζικο είναι λογικό να έχουν γίνει παραχωρήσεις σε κάποια θέματα ποιότητας υλικών.
Το θέμα είναι ότι τα τελευταία χρόνια η ψαλίδα έχει κλείσει δραματικά.
Σύγκρινε π.χ. την διαφορά του STILO με το ASTRA, και του TIPO με το τότε μοντέλλο της OPEL (KADET νομίζω). Η διαφορά είναι χαώδης.Σήμερα έχουμε φτάσει σε σημείο , με τα λεφτά που πέρνεις ένα Γερμανικό π.χ. GOLF 1.6FSi να μπορείς να πάρεις Γαλλικό δίλιτρο, C4 2.0 (να μην πω για το Α3 που είναι ένα GOLF ή ακόμη χειρότερα ένα SEAT με άλλη μάσκα και έχει 26.000!!!!).
Δεν νομίζω να θεωρείς ότι υπάρχει τόσο χαωτική διαφορά ανάμεσα στα 2 παραπάνω αυτοκίνητα που να δικαιολογεί την τεράστια διαφορά τιμής.
Επειδή έχω οδηγήσει άπειρες φορές το ASTRA 1.4 (το καινούργιο μοντέλο) θεωρώ ότι πλέον έχει κλίσει τόσο πολύ η ψαλίδα από τα υπόλοιπα ευρωπαικά που επί της ουσίας δεν βρίσκω καμμία διαφορά από τα λοιπά αυτοκίνητα της κατηγορίας άλλων ευρωπαικών χωρών.
Οpel - astra κλειδωμενο τιμονι....