-
και οι μητσοι σπανε δυστυχως αμα βαλει χερι καφρος..
οποτε προσεχτικα!!!φιλε citroenακια, μην τρομαζεις με αυτα που γραψαμε.
ολα στη ζωη ειναι, και τα παντα κρινονται απο τις επιλογες μας.
ειμαι σιγουρος πως θα βρεις και θα την κανεις την δουλεια με ασφαλεια και θα εισαι χαρουμενος.ψαξε, και οτι βρεις γραψτο εδω ΠΡΙΝ αγορασεις, να σε βοηθησουμε
-
Ευχαριστω για την βοηθειά σας και πάλι.
Από οτι κατάλαβα καλύτερα να πάρω από γερμανία ε.Βρήκα και άλλους βελτιωτές.Ο ένας βέβαια το έχει πολύ τσιμπιμένο.http://www.hs-elektronik.com/datenblatt ... a21td.html
http://www.chipmeister.nl/specificaties ... a21TD.html
-
Tελικά αποφάσισα να στείλω τον εγκέφαλο στην γερμανία και να γίνει το chipάρισμα (Τώρα το πότε δεν ξέρω ακόμα, πρέπει να βρεθεί ο κατάλληλος χρόνος,εκτύω και την θητεία μου).
Τώρα έχω μερικές απορίες.Το intercooler που φοράει είναι της Valeo και σε μέγεθος είναι όσο το ψυγείο νερού αλλά το πάχος του είναι μικρό.Σκέφτομαι να αλλάψω όλα τα κολλάρα με αντίστοιχα της samco και να βάλω και μια σκούπα.Θα ήθελα και ένα ψυγείο λαδιού.Επίσης θα ήθελα να τοποθετήσω και ένα μπαρόμετρο και το σημαντικότερο ένα boost control ώστε να ανεβάσω κατά 0,1 ή και παραπάνω την πίεση.
Με βάση όλα αυτά που αναφέρω θα είχε νόημα η αλλαγή του intercooler με ένα χειροποίητο και αν ναι τι διαστάσεων;
Ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σας.
-
Αν είναι να αυξηθεί η πίεση του τούρμπο, καλό είναι να μπεί και ένα μεγαλύτερο ψυγείο. Προσοχή όμως μην το παρακάνεις, μιας και το μεγάλο intercooler δημιουργεί πολύ lag.
Το αν θα χρειαστεί, μπορεί κάποιος να το βρει εμπειρικά, κάνοντας το εξής πείραμα : Κρατώντας το συγκεκριμένο intercooler, μπορεί να μετρήσει την θερμοκρασία του εισερχόμενου αέρα σε κάθε περίπτωση λειτουργίας του κινητήρα. Αν αυτός, που την μετράει την θερμοκρασία, κρίνει (βάσει της εμπειρίας του) ότι η θερμοκρασία σε κάποια φάση είναι επικίνδυνα υψηλή, τότε καλό έιναι να αλλαχθεί το intercooler. Αλλά δεν ξέρω τι επίδραση έχει ο θερμός αέρας στον diesel κινητήρα, όπως επίσης δεν ξέρω ποιος θα κρίνει τις θερμοκρασίες που θα μετρήσει...Επίσης με την αιθάλη τι γίνεται; Μην πατάς γκάζι και βγάζεις ντουμάνια από πίσω (πολύ χοντρά μικροσταγονίδια πετρελαίου στον θάλαμο καύσης, τα οποία καίγονται μόνο στο περίβλημά τους). Είναι αμαρτία...
Καλό θα ήταν να έβαζες θερμόμετρο λαδιού, καθώς και ψυγείο λαδιού.
Με την αντοχή του κινητήρα δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα, θα αντέξει.
Αυτά...
-
spyrious νομιζω καλα κανεις και σκεφτεσαι να στειλεις εγκεφαλο οξω.
επισης προτεινω να μιλησεις μαζι τους και για το θεμα intercooler/ψυγειο λαδιου, αφου τους εξηγησεις οτι στην ελλαδα το θερμομετρο φλερταρει με πολυ υψηλες θερμοκρασιες.
το να ακουσεις τη γνωμη τους δεν ειναι κακο..
και μιας και θα το κανεις αυτο, ρωτα τους τη γνωμη τους για βελτιωση εισαγωγης κλπ και αν και κατα ποσο θα μπορουσανε να σου δωσουνε προγραμμα που να ειναι λιγο πιο τσιτωμενο δεδομενου της βελτιωσης εισαγωγης/ιντερκουλερ που σκεφτεσαι.
αμα ομως σου πουνε 'το προγραμμα δουλευει καλα ΜΟΝΟ για μαμα κατασταση'
να κατσεις στα αυγα σου και να βαλεις μονο προγραμμα!
το 95% της διαφορας στο αμαξι θα στο κανει το προγραμμα.
για 5% ειναι ελεγχομενο ποσο αξιζουνε τα παραπανω λεφτα
επισης αν πειραχτει εστω και λιγο η ομαλη λειτουργια του προγραμματος απο σκουπες κλπ, τοτε ειναι αναξιες μοντιφες. -
Ευχαριστώ και πάλι για τις συμβουλές σας και τις απαντήσεις σας.Θα επικοινωνήσω με τους γερμανούς και θα σας πω τι μου είπαν.
-
Λοιπόν μου απάντησαν και λένε
Πιστεύω ότι τα κύρια προβλήματα στην ελλάδα είναι η ζέστη και το κακό πετρέλαιο.
Ένα άλλο intercooler και ένα ψυγείο λαδιού είναι υπεραρκετά και από μόνα τους δίνουν μεγαλύτερη απόδοση.
Αυτή η επέμβαση κρίνεται για τον επαναπρογραμματισμό πολύ σωστή.Περιμένω σχόλια.
-
θετικο μου φαινεται οτι ξερει και για τα 'κακα πετρελαια' της πατριδας μας..
δεν δινει διαφορετικο προγραμμα, και δεν αναφερει πιθανοτητα μπερδεματος..ισα-ισα...εσυ τι λες? πως σου φαινεται?
-
Kαλό μου φαίνεται.Πρέπει να βρω χρόνο να στείλω τον εγκέφαλο γερμανία και έπειτα τα υπόλοιπα.Ανυπομονώ.
-
[quote='Spyrious']Ο Ανδριανακης που ακριβώς βρίσκεται;Κανένα email ή τηλέφωνο;
Υπάρχει περίπτωση να βρω chipaki για το μοτερ που δεν έχει κυκλοφορήσει στην ελλάδα παρά μόνο σε ταξί;[/quoteΟ Ανδριανακης 'συχναζει' στο Μαλιώρα οποτε αν θελεις μπορεις να μιλησεις με τον Κωστα στο 210- 4831414. Ελπίζω να σε βοήθησα.
-
Κάτι άλλο τώρα διαφορετικό.
Για την ανάρτηση τι μπορώ να κάνω για να την βελτιώσω.Χαμήλωμα και ίσως η αλλαγή των σφαιρων με άλλες?
Έχει βελτιώσει κανείς ποτέ τέτοια ανάρτηση;
Η τοποθέτηση μπάρας θόλων έχει νόημα;Υπόψην ότι το αυτοκίνητο έχει την hydractive 2 δηλαδή την ανάρτηση που φορούσε και η activa.
Περί Chipαρίσματος και οχι μόνο!