Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συμβουλες για αγορα ελαστικων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Συμβουλες για αγορα ελαστικων
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    10
    18
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      orck last edited by

      (εψαξα για σχετικο θεμα αλλα δεν βρηκα κατι παρομοιο)
      θελω να αναφερουν οσοι γνωριζουν τα βασικα που πρεπει να ξερω πριν κανω την ερευνα αγορας στους λαστιχαδες

      ποσο παλια μπορει να ειναι τα λαστιχα που θα παρω, τι δεικτη ταχυτητας να επιλεξω, αν πρεπει παντα να μου κανουν και ζυγοσταθμιση, τι πιεση να βαζω μετα, μηπως πρεπει να παρω τα 'μαμα' ελαστικα

      τι θα προτεινατε για μικρο αυτοκινητο 1300 το οποιο κινειται με χαλαρους ρθμους στην Αθηνα; λεω να μην πεσω στην κατηγορια Carefour
      τι τιμες ειναι λογικες για 4 ελαστικα 175/65 R14 με την τοποθετηση και την ζυγοσταθμιση;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • O
        orck last edited by

        (εψαξα για σχετικο θεμα αλλα δεν βρηκα κατι παρομοιο)
        θελω να αναφερουν οσοι γνωριζουν τα βασικα που πρεπει να ξερω πριν κανω την ερευνα αγορας στους λαστιχαδες

        ποσο παλια μπορει να ειναι τα λαστιχα που θα παρω, τι δεικτη ταχυτητας να επιλεξω, αν πρεπει παντα να μου κανουν και ζυγοσταθμιση, τι πιεση να βαζω μετα, μηπως πρεπει να παρω τα 'μαμα' ελαστικα

        τι θα προτεινατε για μικρο αυτοκινητο 1300 το οποιο κινειται με χαλαρους ρθμους στην Αθηνα; λεω να μην πεσω στην κατηγορια Carefour
        τι τιμες ειναι λογικες για 4 ελαστικα 175/65 R14 με την τοποθετηση και την ζυγοσταθμιση;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          orck last edited by

          (εψαξα για σχετικο θεμα αλλα δεν βρηκα κατι παρομοιο)
          θελω να αναφερουν οσοι γνωριζουν τα βασικα που πρεπει να ξερω πριν κανω την ερευνα αγορας στους λαστιχαδες

          ποσο παλια μπορει να ειναι τα λαστιχα που θα παρω, τι δεικτη ταχυτητας να επιλεξω, αν πρεπει παντα να μου κανουν και ζυγοσταθμιση, τι πιεση να βαζω μετα, μηπως πρεπει να παρω τα 'μαμα' ελαστικα

          τι θα προτεινατε για μικρο αυτοκινητο 1300 το οποιο κινειται με χαλαρους ρθμους στην Αθηνα; λεω να μην πεσω στην κατηγορια Carefour
          τι τιμες ειναι λογικες για 4 ελαστικα 175/65 R14 με την τοποθετηση και την ζυγοσταθμιση;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            hunter last edited by

            Δείκτης ταχύτητας ανάλογος μέ τήν τελική τού αυτοκινήτου σου,χρονολογία παραγωγής όσο γίνεται πιό πρόσφατη (τό πολύ ενός-ενάμιση χρόνου),φυσικά να σού κάνουν ζυγοστάθμιση,ζήτα τους να σού αλλάξουν καί τήν βαλβίδα,καί τέλος,μακρυά από τα σούπερ-μάρκετ.

            Τσέκαρε καί άν μπορείς να βάλεις 185/60-14 πού βγαίνουν υπερβολικά φτηνότερα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              sokos last edited by

              καλό θα ήταν να κοιτάξεις τι γράφει το owner's manual.
              Λέει μέσα δείκτη ταχύτητας (αν και πάνω απο H δεν θα σου σύστηνα) και πιέσεις.

              Τώρα σχετικά με τι μοντέλο, εξαρτάτε καθαρά απο το τί οδήγηση κάνεις.
              Αν είσαι συντηριτικός οδηγός, θα πρότεινα να κοιτάξεις κάτι σε γνώστες μάρκες (silverstone ή κινέζικης προέλευσης)..

              Προτεινόμενα: Bridgestone 330, Michelin Energy, Continental Ecocontact

              Αν είσαι πιο σπορτίβ υπάρχουν περισσότερες επιλογές όπως..
              Michelin Exalto2, Continental PremiumContact, Bridgestone Potenza 720 ή Τuranza κτλ κτλ..

              Eλπίζω να διαφωτίστηκες

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • O
                orck last edited by

                και ποιο ειναι το λογικο κοστος για αλλαγη των ελαστικων; ενα μεσο ορο θελω να ξερω πυ περιπου κινουμαστε

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kantoniou last edited by

                  Και κατι ακομα: Υπαρχει οριο σε χιλιομετρα / χρονια μετα το οποιο ΠΡΕΠΕΙ να αλλαζονται τα ελαστικα, ασχετα με το πως 'φαινονται' στο ματι ή κρατανε στο δρομο;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hunter last edited by

                    Ο χρήστης orck έγραψε:
                    και ποιο ειναι το λογικο κοστος για αλλαγη των ελαστικων; ενα μεσο ορο θελω να ξερω πυ περιπου κινουμαστε

                    Εάν καταλήξεις σέ 185/60-14,μία τετράδα (π.χ.)μπρίτζεστον ΡΕ-720 θα σου κοστίσει περίπου 240-250 ευρώ
                    Αν πάς γιά 175/65-14 μάλλον πάνω από 350

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      sokos last edited by

                      αυτο ειναι αντικειμενικό..
                      βλέπεις φθορα πέλματος, υψος στα αυλάκια και κρίνεις..

                      πάντως απο τα δυσκολα για τα λάστιχα καλοκαίρια μας, καλό ειναι αν έχεις την άνεση (και οδηγάς νορμάλ) να τα αλλάζεις καθε 2 χρόνια..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • H
                        hunter last edited by

                        Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                        Και κατι ακομα: Υπαρχει οριο σε χιλιομετρα / χρονια μετα το οποιο ΠΡΕΠΕΙ να αλλαζονται τα ελαστικα, ασχετα με το πως 'φαινονται' στο ματι ή κρατανε στο δρομο;

                        Νομίζω ότι,πάνω από τεσσάρων ετών λάστιχο (σέ Ελληνικές συνθήκες) είναι ψιλοάχρηστο,άσχετα από τό βάθος τού πέλματος.
                        Εάν όμως τό νοιώθεις ότι 'κρατάει' καλά,τότε ίσως καί να μήν ήρθε ακόμα η ώρα του.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          mirage last edited by

                          Το θεμα με τα λάστιχα όπως και με τα αμορτισέρ είναι η σταδιακή φθορά. Δηλαδή δεν πρόκειται μια μέρα να μπείς στο αμάξι και αυτό ξαφνικά να μην κρατάει καθόλου. Αυτό γίνεται σταδιακά ( όσο μειώνει το πέλμα ή όσο 'στεγνώνει' με την πάροδο του χρόνου ) με αποτέλεσμα σε καθημερινή χρήση να μην καταλαβαίνεις διαφορές αλλά σε κάποια οριακή κατάσταση να μένεις κρεμασμένος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr