Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανάβαση Ομπλού 11 Σεπτ. 2005 .
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Ανάβαση Ομπλού 11 Σεπτ. 2005 .
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Ελληνικοί Αγώνες
    18
    44
    143
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      apr last edited by

      ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ (ΚΙ ΕΓΩ ) ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ , ΟΤΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΣΗ (ΑΠ'ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΩΝ) ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΑ ΟΣΟ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ , ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 25 ΧΡΟΝΙΑ .

      ΠΡΩΤΑ ΑΠ'ΟΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΕΙΔΙΛΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΜΕ ΚΥΠΑΡΙΣΙΑ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΦΕΡΕΤΡΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ,ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ) ,ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΑΜΕ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ,ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΤΑΛΙΚΕΣ ΤΗΣ ΑΧΑΙΑ ΚΛΑΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΑΝ , ΑΦΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΔΙΩΞΕΙ ΤΑ 50 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣ ΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΗΝΣΗ (ΓΙΑ ΜΑΣ ) ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ .
      ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ , ΕΚΤΩΣ ΑΠ'ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΦΕΤΗΡΙΑ , ΠΑΛΙ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ , ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ .
      ΕΠΕΣΑΝ ΚΑΝΑΔΥΟ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΣΕ ΚΑΤΙ ΜΠΑΡΙΕΡΕΣ , ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΕΣΠΑΣΑΝ ΜΟΤΕΡ -ΣΑΣΜΑΝ , ΑΛΛΑ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ .......ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠ'ΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΤΙΠΟΤΑ , ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΤΡΟΜΑΞΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ .

      ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΛΙΣΤΑ , ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ , ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ , ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΗΚΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΠΙΩ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΟΥ .

      ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ , ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ .......ΑΝΑΒΑΣΗ .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostas_20vt last edited by

        Και πάλι καλά κε APR, γιατί ΑΝ ο γιός σας είχε «συναντήσει» τον Παρασυράκη σε καμιά φουρκέτα, θα είχαμε κι άλλα...
        Αλήθεια, πως σας περιέγραψε το δεύτερο ανέβασμά του;

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • K
          kf last edited by

          Καλησπέρα,
          αυτό που έγινε στο θέμα με τον Παρασυράκη και τον Κυριακόπουλο είναι ακριβώς όπως γράφεται, χωρίς καμμία άλλη έννοια. Ο Παρασυράκης, παλιός και έμπειρός στο χώρο των αναβάσεων, ήξερε ότι εφόσον εμπόδιζε τον Κυριακόπουλο και δεν τον είχε δει, ο μόνος τρόπος να επανορθώσει ήταν να ακυρώσει την προσπάθεια του Κυριακόπουλου, ώστε να το ξαναστείλουν στην αφετηρία και να κάνει μια καινοιύρια και ανεμπόδιστη προσπάθεια. Και τι έκανε για αυτό; Έμεινε πάνω στο flying. Έλα, όμως, που ο Κυριακόπουλος δεν το καταλαβε, προσπέρασε και χρεώθηκε τον κακό χρόνο. Μετά δημιουργήθηκε μια παρεξήγηση μεταξύ των δυο. Ο Παρασυράκης έλεγε στον Κυριακόπουλο συγκεκριμένα 'γιατί τερμάτισες'. Βέβαια, επειδή οι κριτές ήταν 'εκτός φάσης' ακούγωντας τις φωνές νόμισαν ότιγίνεται τσακωμός και διέκοψαν τον αγώνα. Είναι λίγο μπερδεμένη από μόνη της η ιστορία. Μάλλον δεν κατάφερα να σας την ξεμπερδέψω... Για την ιστορία το ΑΧ στην δεύτερη προσπάθειάμ του έκανε χρόνο 2:27.43 (περίπου +7 από το πρώτο σκέλος). Και το οδηγούσε ο Γιώργος Κυριακόπουλος και όχι ο Βασίλης APR.

          JTGANGQ Τι ακριβώς δεν σου άρεσε στην κάλυψη της ανάβασης; Προτάσεις;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            apr last edited by

            ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙ Ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΜΑΣ ΚΟΥ Μ ΦΟΥ .

            ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΥΡΑΚΗ ,ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕΙ ΑΦΟΥ ΕΙΧΕ ΑΛΑΡΜ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΝΟΙΓΕ , Ο ΠΑΡΑΣΥΡΑΚΗΣ ΤΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕ ΣΑΝ ΠΑΛΙΟΣ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΕΔΕΙΝΑΝ ΝΕΟ ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΕΙ ΣΗΜΑΙΑ , Ο ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ , ΑΛΛΑ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΕΙΧΕ ΣΠΑΣΕΙ Η ΤΡΙΤΗ ΣΧΕΣΗ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΟΥ ΑΧ , ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΑΤΕΘΗΜΕΝΟΣ ΝΑ ΞΑΝΑΝΑΙΒΕΙ . Ο.Κ.?

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • K
              kostas_20vt last edited by

              Ο χρήστης APR έγραψε:
              Ο.Κ.?

              Μετά από τόσες εξηγήσεις φυσικά...
              Απλά με όσα ακούστηκαν (και όσα είδα εγώ) είχα πλάσει άλλο σενάριο στο μυαλό μου.
              Ευχαριστώ ούτως ή άλλως...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mouri last edited by

                ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΤΟ SITE KAI O MΠΑΜΠΑΣ APR.
                ΔΕΝ ΞΑΝΑΝΕΒΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΚΑΙ ΕΧΑΝΕ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΤΑΝΑ ΠΑΝΩ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ.
                ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΟΤΙ ΕΠΕΣΕ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑ......ΕΣ.
                ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΣΥΡΑΚΗ ΑΓΚΑΛΙΑΣΤΙΚΑΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.
                ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΑΙΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΔΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ,ΑΠΟ ΤΟ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ,ΗΤΑΝ ΟΙ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ ΤΟΥ ΑΧ ΠΑΙΔΙΑ.
                ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΡΕ ΜΠΑΜΠΑ APR ΒΑΛΕ ΜΠΛΕ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ ΘΑ ΜΠΛΕΞΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΜΕΡΑ.
                ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΥΡΙΕ ΠΑΡΑΣΥΡΑΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ.

                Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • J
                  jtgang last edited by

                  Ο χρήστης KF έγραψε:

                  JTGANG Τι ακριβώς δεν σου άρεσε στην κάλυψη της ανάβασης; Προτάσεις;

                  ΚΩΣΤΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΟΥΝΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝ ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ,ΔΗΜΗΤΣΑΝΑΣ ΚΑΙ ΚΥΜΗΣ....

                  ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΟΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΙ ΧΡΟΝΟΙ (ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΩΣ) ΣΕ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ....... ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΕΚΛΕΙΨΕΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ.....

                  ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΡΕΣΕ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ

                  ΟΤΙ ΕΓΡΑΨΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑΡΙΑ ΑΝ ΕΠΑΝΕΡΘΕΤΕ ΔΡΙΜΥΤΕΡΟΙ

                  ΦΙΛΙΚΑ
                  ΓΙΑΝΝΗΣ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    koulis1 last edited by

                    Ο χρήστης mouri έγραψε:
                    ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΤΟ SITE KAI O MΠΑΜΠΑΣ APR.
                    ΔΕΝ ΞΑΝΑΝΕΒΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΚΑΙ ΕΧΑΝΕ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΤΑΝΑ ΠΑΝΩ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ.
                    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΟΤΙ ΕΠΕΣΕ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑ......ΕΣ.
                    ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΣΥΡΑΚΗ ΑΓΚΑΛΙΑΣΤΙΚΑΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.
                    ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΑΙΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΔΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ,ΑΠΟ ΤΟ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ,ΗΤΑΝ ΟΙ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ ΤΟΥ ΑΧ ΠΑΙΔΙΑ.
                    ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΡΕ ΜΠΑΜΠΑ APR ΒΑΛΕ ΜΠΛΕ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ ΘΑ ΜΠΛΕΞΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΜΕΡΑ.
                    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΥΡΙΕ ΠΑΡΑΣΥΡΑΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ.

                    Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

                    Παντως αγαπητέ σε καμμία περιπτωση δεν επρεπε να σταματήσετε επάνω στο φωτοκύταρο λες και ηταν δικός σας ολος ο δρόμος.
                    Να δεχτώ οτι ο κριτής εδειξε ολιγωρία αλλά και εσείς δεν πρέπει να τα αφήνετε αυτά,θα μπορούσε να εχει γίνει πολύ μεγάλο ατυχημα και σήμερα ολοι να ψαχνώμαστε!!!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      mouri last edited by

                      ΜΑΛΛΟΝ ΚΥΡΙΕ koulis1 ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΡΑΣΥΡΑΚΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΣΤΟ ΦΩΤΟΚΥΤΑΡΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΙΣΩ ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ. ΤΟΣΟ ΟΣΟ ΝΑ ΜΕ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΦΩΤΟΚΥΤΑΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ 2.27.
                      ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΨΕΙ ΑΥΤΟ ΑΛΟΣΤΕ ΑΡΚΕΤΟΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ.

                      Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        mouri last edited by

                        ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΥΡΙΕ koulis1.
                        ΟΧΙ. ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ Ο ΔΡΟΜΟΣ.
                        ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΩ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΑΓΩΝΑ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΕΡΗΣΟΥΝ.

                        Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          theofilos-fagadakis last edited by

                          Ο χρήστης koulis1 έγραψε:

                          ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΤΟ SITE KAI O MΠΑΜΠΑΣ APR.
                          ΔΕΝ ΞΑΝΑΝΕΒΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΚΑΙ ΕΧΑΝΕ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΤΑΝΑ ΠΑΝΩ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ.
                          ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΟΤΙ ΕΠΕΣΕ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑ......ΕΣ.
                          ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΣΥΡΑΚΗ ΑΓΚΑΛΙΑΣΤΙΚΑΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.
                          ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΑΙΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΔΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ,ΑΠΟ ΤΟ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ,ΗΤΑΝ ΟΙ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ ΤΟΥ ΑΧ ΠΑΙΔΙΑ.
                          ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΡΕ ΜΠΑΜΠΑ APR ΒΑΛΕ ΜΠΛΕ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ ΘΑ ΜΠΛΕΞΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΜΕΡΑ.
                          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΥΡΙΕ ΠΑΡΑΣΥΡΑΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ.

                          Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

                          Παντως αγαπητέ σε καμμία περιπτωση δεν επρεπε να σταματήσετε επάνω στο φωτοκύταρο λες και ηταν δικός σας ολος ο δρόμος.
                          Να δεχτώ οτι ο κριτής εδειξε ολιγωρία αλλά και εσείς δεν πρέπει να τα αφήνετε αυτά,θα μπορούσε να εχει γίνει πολύ μεγάλο ατυχημα και σήμερα ολοι να ψαχνώμαστε!!!!!!

                          κατσε γιατι θα σου χρεωσω το γιατρο που πηγα να με ξεκουφανη γιατι με κουφανες.οι οδηγοι θα καναν το ατυχημα οι αυτοι που δεν βγαζαν σημαιες? κανονικα επρεπε να καναν το ατυχημα οχι σε αλλους αγωνιζομενους αλλα σε αυτους που κραταγαν τις σημαιες να τους τις βαζανε εκει που επρεπε (στην κεφαλα τους την κλουβια για να μην παρεξηγηθω)να δουμε θα τις κουναγαμε μετα η οχι?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            koulis1 last edited by

                            Ο χρήστης mouri έγραψε:
                            ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΥΡΙΕ koulis1.
                            ΟΧΙ. ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ Ο ΔΡΟΜΟΣ.
                            ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΩ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΑΓΩΝΑ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΕΡΗΣΟΥΝ.

                            Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

                            Αντι για απάντηση σε στέλνω στον Γ.Κ.Αναβάσεων,αρθρο 11.5. και θα καταλάβεις τι εννοώ!!!!!!!.
                            Κούλης Κ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              koulis1 last edited by

                              Ο χρήστης ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΦΑΓΑΔΑΚΗΣ έγραψε:
                              κατσε γιατι θα σου χρεωσω το γιατρο που πηγα να με ξεκουφανη γιατι με κουφανες.οι οδηγοι θα καναν το ατυχημα οι αυτοι που δεν βγαζαν σημαιες? κανονικα επρεπε να καναν το ατυχημα οχι σε αλλους αγωνιζομενους αλλα σε αυτους που κραταγαν τις σημαιες να τους τις βαζανε εκει που επρεπε (στην κεφαλα τους την κλουβια για να μην παρεξηγηθω)να δουμε θα τις κουναγαμε μετα η οχι?

                              Να βγάλουν σημαίες για πιο λόγο???Ο Παρασυράκης κινούνταν κανονικά αλλά αργά,το ΑΧ πλησιάσε στην τελευταία στροφή και για 50μ πηγαν μαζί.
                              Αν ηθελε το Ritmo να τον βοηθήσει ισως θα μπορούσε πριν τον τερματισμό στα ανοιχτά κομμάτια να κάτσει δεξιά και το ΑΧ να περάσει χωρίς προβλημα και μετά να συνεχίσει να τερματίσει.
                              Σε καμμία περιπτωση ομως δεν μπορείς να σταματήσεις πάνω στο flying,εκεί σέβεσαι την ασφάλεια του εαυτού σου πρώτα, και μετά των αλλων.
                              Τέλος, και σημαία που βγήκε στον Μανώλα τι εγινε?????Αυτός αρχισε να πηγαίνει πιο γρήγορα απο οτι πήγαινε
                              Για τα λοιπά, διαβασε τον κανονισμό που αναφέρω πιο πάνω.
                              Κούλης Κ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mouri last edited by

                                ΚΥΡΙΕ koulis1 ΑΝ ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΦΗΝΑ ΤΟ ΠΟΔΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΤΑ 50 ΜΕΤΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ 150.ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΟΤΙ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙΣ ΕΝΑ ΑΡΓΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΟ ΔΡΟΜΟ.ΞΕΧΝΑΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΝΑΒΑΣΗ,ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΛΑΣΜΑΤΑ.
                                ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΗ.ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΤΩΡΑ [ΑΟΠ] ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ!!!

                                Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  theofilos-fagadakis last edited by

                                  Ο χρήστης koulis1 έγραψε:

                                  κατσε γιατι θα σου χρεωσω το γιατρο που πηγα να με ξεκουφανη γιατι με κουφανες.οι οδηγοι θα καναν το ατυχημα οι αυτοι που δεν βγαζαν σημαιες? κανονικα επρεπε να καναν το ατυχημα οχι σε αλλους αγωνιζομενους αλλα σε αυτους που κραταγαν τις σημαιες να τους τις βαζανε εκει που επρεπε (στην κεφαλα τους την κλουβια για να μην παρεξηγηθω)να δουμε θα τις κουναγαμε μετα η οχι?

                                  Να βγάλουν σημαίες για πιο λόγο???Ο Παρασυράκης κινούνταν κανονικά αλλά αργά,το ΑΧ πλησιάσε στην τελευταία στροφή και για 50μ πηγαν μαζί.
                                  Αν ηθελε το Ritmo να τον βοηθήσει ισως θα μπορούσε πριν τον τερματισμό στα ανοιχτά κομμάτια να κάτσει δεξιά και το ΑΧ να περάσει χωρίς προβλημα και μετά να συνεχίσει να τερματίσει.
                                  Σε καμμία περιπτωση ομως δεν μπορείς να σταματήσεις πάνω στο flying,εκεί σέβεσαι την ασφάλεια του εαυτού σου πρώτα, και μετά των αλλων.
                                  Τέλος, και σημαία που βγήκε στον Μανώλα τι εγινε?????Αυτός αρχισε να πηγαίνει πιο γρήγορα απο οτι πήγαινε
                                  Για τα λοιπά, διαβασε τον κανονισμό που αναφέρω πιο πάνω.
                                  Κούλης Κ.

                                  δεν χρειαζεται να διαβασω κανενα κανονισμο γιατι κανενας κανονισμος δεν λεει με ποια ταχυτητα πρεπει να ανεβαινει ο αγωνιζομενος στο βουνο, η λεσχη ομως πρεπει να κραταει ασφαλη διαχωρισμο ωστε να γινει η απολυτη επιδοση.και αν το λαβω οτι μιλας απο τη θεση του αοπ μετα απο 140 αναβασεις που εχω κανει στη ζωη μου δεν εχω δει καμια λεσχη να βγει να ζητηση συγνωμη για την μ.......... της .τους οδηγους ομως τους τιμωρουν αμα κανουν λαθος και δεν δεχονται και συγνωμες.και απο τι βλεπω σταματησαν και οι οδηγοι να γραφουν για τις μ...........ιες του καθε αγωνα γιατι ειδαν οτι δεν βγαζει πουθενα.αντε λοιπον να μαθετε απο τα λαθη σας και αφηστε τις φιλοσοφιες

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    koulis1 last edited by

                                    Ο χρήστης mouri έγραψε:
                                    ΚΥΡΙΕ koulis1 ΑΝ ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΦΗΝΑ ΤΟ ΠΟΔΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΤΑ 50 ΜΕΤΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ 150.ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΟΤΙ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙΣ ΕΝΑ ΑΡΓΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΟ ΔΡΟΜΟ.ΞΕΧΝΑΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΝΑΒΑΣΗ,ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΛΑΣΜΑΤΑ.
                                    ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΗ.ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΤΩΡΑ [ΑΟΠ] ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ!!!

                                    Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

                                    Δεν μιλώ απο την πλευρά του ΑΟΠ(δεν ασχολούμε εδω και δυο χρόνια)μιλαω απο τη θέση του θεατή και του πρώην αγωνιζόμενου,για αυτό σου **εξηγώ **οτι με ενόχλησε το οτι σταματήσατε στο φωτοκύταρο για να δοθούν οι εξηγησεις,
                                    γιατι οπως πολύ καλά λες(πιο πάνω) εχεις δικαίωμα να κάνεις τον αγώνα σου αλλο τόσο δικαίωμα εχει και ο Κουρνιάτης(αν θυμάμαι καλά)που ερχόταν πίσω,και οταν ακουσα τα φρένα του,ανατρίχιασα!!!!!.
                                    Κούλης Κ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      koulis1 last edited by

                                      Ο χρήστης ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΦΑΓΑΔΑΚΗΣ έγραψε:

                                      δεν χρειαζεται να διαβασω κανενα κανονισμο γιατι κανενας κανονισμος δεν λεει με ποια ταχυτητα πρεπει να ανεβαινει ο αγωνιζομενος στο βουνο, η λεσχη ομως πρεπει να κραταει ασφαλη διαχωρισμο ωστε να γινει η απολυτη επιδοση.και αν το λαβω οτι μιλας απο τη θεση του αοπ μετα απο 140 αναβασεις που εχω κανει στη ζωη μου δεν εχω δει καμια λεσχη να βγει να ζητηση συγνωμη για την μ.......... της .τους οδηγους ομως τους τιμωρουν αμα κανουν λαθος και δεν δεχονται και συγνωμες.και απο τι βλεπω σταματησαν και οι οδηγοι να γραφουν για τις μ...........ιες του καθε αγωνα γιατι ειδαν οτι δεν βγαζει πουθενα.αντε λοιπον να μαθετε απο τα λαθη σας και αφηστε τις φιλοσοφιες

                                      Εγω λέω οτι,
                                      εκτός απο τους κανονισμούς και οσες 140-1040 αναβάσεις εχει κάνει κάποιος δεν λέει τίποτα μπροστά στο σεβασμό στον διπλανό του!!!!
                                      Κατα τα λοιπά δεν σου απαντώ γιατι εισαι κακοπροαιρετος......
                                      (ασε που ειμαι σίγουρος οτι δεν ησουν εκεί αλλά 'σου ειπαν μου ειπαν κλπ')
                                      Κούλης Κ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        mouri last edited by

                                        ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΚΥΡΙΕ koulis1.ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ.ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΒΑΘΥΣ Ο ΥΠΝΟΣ ΤΩΝ ΚΡΙΤΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΟΝ ΑΛΛΩΝ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΚΟΥΡΝΙΑΤΗ ΕΒΓΑΛΑΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΑΙΝΑΝ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ.ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ VHF ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.Ο ΚΡΙΤΗΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΡΟΥΣΕ ΚΙ'ΟΛΑΣ ΓΙΑΤΙ ΦΩΝΑΖΑΜΕ.ΟΙ ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΤΟ ΜΑΝΩΛΑ.
                                        ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ! Ο ΜΑΝΩΛΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ 1 Η 2 ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕ ΠΡΟΣΤΙΜΟ.ΥΜΑΡΤΟΝ!ΠΛΗΡΩΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΡΙΤΗΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΠΟΥ ΚΟΙΜΟΤΑΝ Η ΜΗΠΩΣ ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ.

                                        Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • R
                                          rallye last edited by

                                          Ο koulis1 έχει απόλυτο δίκιο στα όσα γράφει, διότι ξεφεύγει από τα στενά όρια της λογικής 'θέλω να κάνω τον αγώνα μου' και σκέφτοντας όπως θα έπρεπε να σκέφτεται κάθε αγωνιζόμενος υποστηρίζει πως θα πρέπει πάντα να δρα σε συνάρτηση με το συναθλητή του και τους θεατές άσχετα αν οι οργανωτές/κριτές ευθύνονται εξ αρχής για το οποιοδήποτε πρόβλημα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mouri last edited by

                                            ΩΡΑΙΟ ΚΙ'ΑΥΤΟ ΠΑΛΙ ΦΙΛΕ rallye.

                                            ''ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ/ΚΡΙΤΕΣ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ''

                                            ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ: ''ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΦΤΑΙΝΕ ΠΑΝΤΑ!!!''

                                            ΕΝΑΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!

                                            Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr