-
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ SEICENTO SPORTING. ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ? ΤΙ ΤΙΜΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ? ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΟΥ 2000 ΚΑΙ ΤΟΥ 2001 ? ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΣΞΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!!!!
-
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ SEICENTO SPORTING. ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ? ΤΙ ΤΙΜΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ? ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΟΥ 2000 ΚΑΙ ΤΟΥ 2001 ? ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΣΞΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!!!!
-
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ SEICENTO SPORTING. ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ? ΤΙ ΤΙΜΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ? ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΟΥ 2000 ΚΑΙ ΤΟΥ 2001 ? ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΣΞΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!!!!
-
Κατ'αρχάς για τι χρήση το θες; Είναι ελαφρύ αμαξάκι, σβέλτο, σπορτίφ όχι σπορ προσωπική γνώμη ότι είναι μία καλή βάση για μετατροπή σε καρτάκι
Οι κύριες διαφορές στα μοντέλα πρώτης και δεύτερης γενιάς (μέχρι 2000 κ μετά 2000) είναι...
1η - Μονός ψεκασμός, 'εύκολος' εγκέφαλος, λευκό φόντο στα όργανα, δίχρωμα αυτοκόλλητα στις πόρτες και πίσω-εμπρός προφυλακτήρες με ασορτί διακοσμητικά, 54 ίπποι, πορτοκαλί εμπρός φλασάκια, σπάνια με ηλεκτρικό τιμόνι (εξτρα).
2η - Πολλαπλός ψεκασμός, κλειδωμένος εγκέφαλος, μαύρο φόντο στα όργανα, μαύρο πλαστικό στις πόρτες, διαφορετικοί προφυλακτήρες, 52 ίπποι, λευκά εμπρός φλασάκια, όλα με ηλεκτρικό τιμόνι (στάνταρ).
Σαν τιμή είναι λίγο τσιμπημένο, τα πρώτα του 98 τα βρίσκεις και από 3,500 ευρώ σε ιδιώτη ή μάντρα σε μέτρια κατάσταση μέχρι και μοντέλο 2004 με 7.000 ευρώ (κλέψιμο).
Ενδεικτικά να κοιτάξεις το σασμάν, το κούμπωμα, τη διαδρομή. Τον συμπλέκτη (σκληρός, μαλακός) το τιμόνι (ίσες στροφές αριστερά-δεξιά) και γενικά το πλαίσιο. Το βεντιλατέρ δουλεύει συνήθως υπερωρίες οπότε όλα οκ αν ακούγεται συχνά.
Εγώ είχα πάρει ένα σχεδόν σπαρτιάτικο abarth χωρίς a/c και ηλεκτρικό τιμόνι, με προοπτική για να γίνει track-day-car (1242 4πετάλουδο, κλουβί, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις κλπ) αλλα πέθανε σε μία διασταύρωση άδικα
ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ SEICENTO SPORTING