Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανάβαση Ομπλού 11 Σεπτ. 2005 .
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Ανάβαση Ομπλού 11 Σεπτ. 2005 .
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Ελληνικοί Αγώνες
    18
    44
    143
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      apostolis last edited by

      Ανάβαση Ομπλού , 11 Σεπτεμβρίου 2005.

      ............................................................................................
      ............................................................................................

      (περιμένοντας ειδήσεις , εντυπώσεις κ.α. )

      Αποστόλης.
      Υ.Γ. Είναι και ΜΑΥΡΗ επέτειος

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        apostolis last edited by

        Ανάβαση Ομπλού , 11 Σεπτεμβρίου 2005.

        ............................................................................................
        ............................................................................................

        (περιμένοντας ειδήσεις , εντυπώσεις κ.α. )

        Αποστόλης.
        Υ.Γ. Είναι και ΜΑΥΡΗ επέτειος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          apostolis last edited by

          Ανάβαση Ομπλού , 11 Σεπτεμβρίου 2005.

          ............................................................................................
          ............................................................................................

          (περιμένοντας ειδήσεις , εντυπώσεις κ.α. )

          Αποστόλης.
          Υ.Γ. Είναι και ΜΑΥΡΗ επέτειος

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Πήγα σήμερα στις δοκιμές και μπορώ να πώ πως απογοητεύτηκα λίγο από τον αριθμό και την ποιότητα των συμμετοχών, ενώ τα Ιστορικά απουσίαζαν εν όψει του ΕΚΟ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rs1800gr4 last edited by

              Τα ιστορικα δεν τρεχουν παντου και το 95% αυτων που τρεχουν σε αναβασεις δεν συμμετεχουν στα ραλλυ.Ιστορικα θα εχουμε την ευκαιρια να δουμε το επομενο Σαββατοκυριακο 17-18/9 στα Μεγαρα που απο πληροφοριες που εχω στα ιστορικα οι συμμετοχες εχουν ξεπερασει τις 20.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • B
                bekman last edited by

                ΑΡΚΕΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΟΜΠΛΟ. ΛΙΓΕΣ ΣΥΜΕΤΟΧΕΣ ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΟ ΤΟ ΘΕΑΜΑ.ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΠΛΑΚΩΘΟΥΝ ΔΥΟ ΟΔΗΓΟΙ ΤΙΣ Ε ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tazio last edited by

                  Κόσμος σε σχέση με πέρυσι πολύ λιγότερος, ίσως αιτία της μη προσέλευσης του κόσμου να είναι οι λίγες συμετοχές, οι οποίες δεν έδωσαν και το καλύτερο θέαμα.
                  Ευτυχώς ο αγώνας τελείωσε χωρίς πολλές καθυστερήσεις. Μόνο μια, πολύ μικρής διάρκειας, στο πρώτο σκέλος, έμεινε ο Δαρειώτης και ένα λάθος των κριτών στο δεύτερο, δε διέκοψαν το ανέβασμα του Κυριακόπουλου τη στιγμή που ο Παρασυράκης που ήταν μπροστά του είχε πρόβλημα από την Κ2 και ανέβαινε αργά ίσα για να τερματίσει.
                  Δεν έγινε τίποτα στον τερματισμό, κανένας δε πλακώθηκε με κανένα, αν και αυτό ακούστηκε από τους ασυρμάτους, πιθανόν κάποιος κριτής βιάστηκε να μιλήσει.

                  ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η κίνηση της αστυνομίας να κλείσει τον δρόμο πάρα πολύ νωρίς, πρίν από τις 07:00, ίσως η ανάβαση να προσμετρά στο WRC και δε το ξέρω. Εκτός αν δε θέλει τους θεατές η αστυνομία, γιατί σίγουρα η οργάνωση τους θέλει και το έδειξε εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά της για την κίνηση αυτή της αστυνομίας, πρός τον υπεύθυνο αστυνόμο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    katman last edited by

                    ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΤΡΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΛΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΟΡΙΑΚΑ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΗΤΑΝ ΜΕΤΡΙΟ. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΚΕΛΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ!!! ΜΕΤΑ ΑΡΓΗΣΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΟΣ ΠΑΝΤΩΣ ΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 6 ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΗΚΕ ΚΛΕΙΣΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΣΩΣΤΑ ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΕΚΕΙ ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΧΩΡΟ ΠΑΡΚΙΝ ΠΟΛΥ, ΕΓΩ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΤΟΠΙΚΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΚ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΟΙ ΠΕΡΠΑΤΗΣΑΝ ΑΡΚΕΤΑ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pirelli-2002 last edited by

                      ΕΓΩ ΘΑ ΠΩ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΕΣΧΩΣ.ΤΟΥ ΧΡΩΝΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΑΛΕΠΟΥΔΕΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΑΜΕ ΟΛΛΟΙ ΜΑΡΑΘΩΝΟΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ. Η ΛΕΣΧΗ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΗΣΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΕ ΕΝΑΝ ΗΛΙΘΙΟ ΜΠΑΤΣΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ.ΕΠΡΕΠΕ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΝΑ ΜΙΣΘΩΣΗ 2-3 ΛΕΩΦΟΡΙΑ ΝΑ ΕΞΕΙΠΙΡΕΤΙΣΗ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΑΟΠ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΧΡΩΝΟ ΔΙΩΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ ΟΛΛΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • R
                        rs1800gr4 last edited by

                        Xωστα αρχηγε χωστα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο δρόμος είχε κλείσει από τις 4 το ξημέρωμα.......

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο Ομπλός είναι από τις χειρότερες αναβάσεις για τους θεατές : δεν έχει χώρους στο ενδιάμεσο για παρκάρισμα, τα καλά σημεία είναι ελάχιστα και προς το τέλος πράγμα που προϋποθέτει να κλειστείς μέσα από πολύ νωρίς, δε 'σηκώνει' πολλούς θεατές μιας και δεν έχει σημεία πολλά και ασφαλή. Και προσωπικά, δε μου αρέσει γιατί είναι φουρκέτα-ευθεία-φουρκέτα.

                            Σίγουρα έχει ξεχωριστό χαρακτήρα ο χώρος του service. Παρκ-φερμε ? Καλά, ας το αφήσουμε.

                            Κρίμα που σταμάτησε η Πιτίτσα, αλήθεια δεν μπορεί να γίνει κάτι με εκείνο το σημείο με την καθίζηση ?

                            Έπαθα πλάκα, όταν είδα Ν/2 με μονό αριθμό συμμετοχής ... Δύσκολοι καιροί.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tazio last edited by

                              Έτσι όπως πάει η κατάσταση στο τέλος μονοψήφιος θα είναι ο αριθμός όλων των συμετοχών και διψήφιος ο αριθμός των θεατών. Αν σκεφτεί κανείς το τι γινόταν στις αναβάσεις μέχρι πέρυσι, από πλευράς συμετοχών και θεατών ίσως το πιο καλό τμήμα των Ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου, τότε κάθε 'πέρυσι και καλύτερα' .

                              Ελπίζω η Πορταριά να με διαψεύσει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                s3 last edited by

                                Ετσι ακριβως ειναι τα πραγματα, οπως τα ειπαν οι προηγουμενοι.
                                Το θεαμα ηταν το χειροτερο που εχω δει ποτε σε αναβαση,και εχω δει πολλες,οι περισσοτεροι αλλου παταγαν και αλλου βρισκονταν.
                                Δε χρειαζοταν να εισαι ειδικος για να το καταλαβεις,φαινοταν ξεκαθαρα.
                                Πλεον δεν ξερω αν θα ξαναπαω σε αναβαση, εκτος ισως απο τη Ριτσωνα λογω του ξεχωριστου της χαρακτηρα.
                                Αυτο με το κλεισιμο του δρομου τι ηταν παλι?
                                Και ενταξει ο νεος στα καθηκοντα του αστυνομος δεν ηξερε.
                                Ο Αοπ ομως που βοσκαγε?
                                Να ορθωσει αναστημα,να εξηγησει, να βρει λυσεις, οπως τα λεωφορεια!
                                Αλλα τι περιμενουμε απο γερασμενους ανθρωπους στα μυαλα και οχι μονο,και το 'οικογενειακο' κλιμα του αοπ?
                                Σιγα που θα χαλαγαν τα κερδη τους για να μισθωσουν 2 λεωφορεια.
                                Η, να εβαζε 2 κριτες στα παρκινγκ να καθοριζουν την κινηση, και οταν αυτα θα γεμιζαν, να εκλεινε το δρομο.
                                Αλλα ουτε αυτο δεν φροντισε να κανει ο αοπ,να καθαρισει λιγο το κεντρικο παρκινγκ, να χωρεσει πολλα αυτοκινητα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • O
                                  oikonomoy_racing last edited by

                                  Αυτό που πιστέυω εγώ είναι πως οι οι συμμετοχές που είχε ήταν παρα πολλές αν αναλογιστεί κανείς την κακομοιριά των αγώνων και τα τσουχτερά νούμερα σε ευρώ που πρέπει να δώσει καποιος για να συμετάσχει.
                                  Πολλές πατρινές απουσίες απο τις συμετοχές,γεγονός που πρεπει να ανυσυχήσει τους τοπικους οργανωτές.
                                  Το ευχαριστο ήταν που δεν είχε καθυστερήσεις μιας και ο παραγοντας των λίγων συμετοχών και της καλής τύχης αυτών που συμετείχανε έπεξε τον ρόλο του.
                                  Αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση είναι οτι απο την αθήνα μέχρι και την αφετηρία του αγώνα δεν είδα ούτε μια ψευτοαφίσα που να δώσει γνώση σε καποιον οτι έχει αγώνα ή να καθοδηγήσει καποιον που έχει ξεκινήσει απο τα χαραματα για να φτάσει ως εκεί που αν δεν σταματούσε να ρωτήσει μπορούσε να φτάσει στον πύργο ψαχνωντας να βρεί τον ομπλό.
                                  Ευτυχώς που τα αυξημένα παράβολα πάνε στους αγώνες όπως θα νομίζει ο προεδρος ο Κος Μανιατόπουλος μιας και ο ίδιος αυτό είχε πεί να γίνει φέτος.
                                  Κοροιδία που μας πουλάνε.Φίκια για μεταξωτές κορδέλες.Και του χρόνου παιδιάααα!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    katman last edited by

                                    ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΝΕΑ ΕΛΠΑ Η ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΠΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΚΡΑΝ ΘΕΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.
                                    ΠΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΡΙΑΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΒΛΕΠΑΜΕ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ.
                                    ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΦΑ Η ΒΗΤΑ ΛΟΓΟ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ, ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΕΞΟΧΗ.
                                    ΕΓΩ ΠΛΕΟΝ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΘΑ ΠΑΩ ΑΦΟΥ ΔΩ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΩ ΠΑΡΕΑ, ΚΑΠΟΤΕ ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΧΟΡΤΑΣΩ ΘΕΑΜΑ. ΑΠΟ ΤΟ 95 ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ, ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ.
                                    ΑΦΙΣΕΣ? ΕΔΩ ΣΤΟ ΕΛΠΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ Η ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟΝ ΟΜΠΛΟ?

                                    Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΚΑΙ ΔΙΠΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ
                                    ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΑΙΧΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΚΛΠ... ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ 'ΡΑΛΛΙΣΤΑ' ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΑΥΤΟΥ

                                    ΣΟΡΡΥ ΓΙΑ ΤΟ ΥΦΟΣ ΔΕΝ ΚΡΑΤΗΘΗΚΑ!

                                    ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ, ΠΑΡΑΒΟΛΩΝ ΚΛΠ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΑΝΕ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΩΝ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      katman last edited by

                                      ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΛΟΥΣ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΟΛΟΥΣ ΟΛΟΥΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΙΓΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • J
                                        jtgang last edited by

                                        ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,

                                        ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ SITE...........

                                        ΦΙΛΙΚΑ
                                        ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΩΤΟΣ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • K
                                          kostas_20vt last edited by

                                          Στο άρθρο του rally.gr γράφει:

                                          '...Αυτό δεν έγινε με αποτέλεσμα ο Παρασυράκης, που αντελήφθει το AX πίσω του μόλις στο flying να σταματήσει πάνω στο φωτοκύτταρο ώστε ο Κυριακόπουλος να ακυρωθεί και να ξανακάνει μια ολόκληρη και ανεμπόδιστη προσπάθεια...'

                                          edit: Μετά την εξήγηση του KF, κατάλαβα επιτέλους τι εννοούσε...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            katman last edited by

                                            ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΛΙΓΟ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ ΣΤΟ SITE. ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΝΟΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΡΑΣΥΡΑΚΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΣΤΟ ΦΛΑΙΝΓΚ ΜΗ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟΥ ΧΡΕΩΘΗΚΕ ΜΕΤΡΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr