-
Ο ρυθμος κοβεται πανευκολα στα σημεια που δεν ευνοουν το προσπερασμα. Δε μιλαμε για τιποτα τρελο. Απλα να ηταν στα 10' απο τον Μπατον στα πιτ-στοπ και οχι στα 20φευγα. Μετα αφου ο Ντενις λεει οτι ειναι 1' το γυρο ταχυτερος θα ειχε εξασφαλισει ανετα το 1-2. Σωστα; Δεν το λεω εγω! Αυτοι τα λενε! (και τα πιστευουν κιολας!)
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Λοιπον ορισμενα πραγματα που ειδα ή σκεφτηκα απο το ΣΚ:- Συμπτωση επαναλαμβανομενη παυει να ειναι συμπτωση. Παρομοιως και ατυχια.
Θα συμωνήσω μαζί σου 100% ..το έχω γράψει πολλές φορές .
2. Η ομαδα της Μακ Λαρεν εδωσε ρεσιταλ ανικανοτητας και ασχετοσυνης στη στρατηγικη.
Ισως[;]γιαυτο γελαω με οσους βλεπουν στον Κιμη τον συνεχιστη τουΜικα.
Γελώ επίσης.. Απλα επισημαίνω ότι ο Κιμι είναι συμπαθής σε κάποους μόνο και μόνο επειδή τον είδαν σαν συνέχεια του Μίκα..
Στη συνεχεια ειναι ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ για ομαδα που θελει να λεγεται ετσι να αφηνει τον πρωτο της πιλοτο να παταει γκαζι και να φευγει τη στιγμη που θελουν να ανεβασουν μεσω στρατηγικης τον αλλο. Τι να το κανεις να σου δωσει μια προκλητικη πρωτια ο Μοντυ, τη στιγμη που θα μπορουσε να εχει ολο το τρενακι σε αποσταση βολης απο τον Κιμη;
Εδώ θα διαφωνήσω - πιστεύω ότι ο Μοντόγια έκανε μια κρατημένη [περιμένοντας να φανεί ο Κιμι]κούρσα..Και μάλλον αυτό του έδωσε και τη νίκη..
3. Το μονιμο και αναπαντητο ερωτημα στην ιστορια της Φ1 ειναι:αναπάντητο; η Ferrari το είχε λύσει περυσι, τουλάχιστον..
- Μετα την Ιαπωνια του 2003, παλι σε εναν κρισιμο αγωνα η αποδοση του Κιμι ηταν εμφανως κατω του μετριου. Περνανε ολοι στο ντουκου το 'κολλημα' πισω απο το Ζακ αλλα ξεχνανε οτι με αυτο ακριβως το φορτιο καυσιμου ειχε κανει 1,5' ταχυτερο χρονο στα δοκιμαστικα. Εκανε παιδαριωδη λαθη που ειχε τυχη βουνο που δεν τα πληρωσε, εφαγε τα λαστιχα του (εφοσον το προβλημα ηταν στο σεταπ) 20 γυρους πριν απο τον τημ-μεητ του και ειδικα ο γυρος του πισω απο το Βιλνεβ μετα την αλλαγη ελαστικου ηταν υποδειγμα κακης οδηγησης, κακης ψυχολογιας. Εκανε περισσοτερα λαθη σε εναν αγωνα απο οτι ο Αλονσο ολη τη χρονια (ενα εκανε ο κακομοιρης και ακομα του το χτυπανε μερικοι), δειχνοντας μια κακη αγωνιστικη σταση ενος κακομαθημενου που εκνευριστηκε οταν τα πραγματα δεν του πηγαν οπως υπολογιζε. Συγνωμην, αλλα γνωμη μου ειναι οτι δεν ειναι αυτος χαρακτηρας πρωταθλητη.
έτσι είναι....
-
Μια χαρα ηταν η στρατηγικη της Mclaren. Οταν ξεκινας 11ος και η εγκαταλειψη απαγορευεται εισαι βλακας αν ρισκαρεις αμφιβολα προσπερασματα στην πιστα τη στιγμη που ξερεις οτι θα τους περασεις στα πιτς. Οπως και εγινε. Τα περι pure racers και παραφουσκωμενα παιδακια ειναι λογια του αερα απο φιλαθλους του καναπε.
Το -1.5 σε σχεση με το Villeneuve εγινε γιατι κερδιζε στις στροφες οντας αργοτερος λογω φορτιου στις ευθειες. Ο jv ειχε την 3η μεγαλυτερη τελικη το Σαββατο. Αλλα βεβαια ο Kimi φταιει που δεν τον περασε. Τα λαστιχα δεν τα εφαγε ο ιδιος αλλα οπως αποδειχθηκε το setup, απλα το προβλημα ηρθε νωριτερα λογω φορτιου αλλα και γιατι ο jpm μαλλον δεν πιεζε 100%. Και οταν ειχε την ατυχια δεν εκνευριστηκε οπως λες αλλα συνεχιζε να σπαει το ρεκορ γυρου μεχρι 2 γυρους απο το τελος και βρεθηκε σε 25 γυρους στα ισια και χωρις εγκαταλειψη αλλων απο 12ος 4ος και πολυ κοντα στον 3ο. Αν για τα παραπανω εσυ θελεις να τον κατηγορεις κρινεσαι για τη γνωμη σου. Αυτα.
-
Ο χρήστης pptsmps έγραψε:
- Το μονιμο και αναπαντητο ερωτημα στην ιστορια της Φ1 ειναι:
αναπάντητο; η Ferrari το είχε λύσει περυσι, τουλάχιστον..
Μαλλον δεν καταλαβες το ερωτημα: Το δυσκολο ειναι να μετατρεψεις ενα γρηγορο και αναξιοπιστο σε γρηγορο και αξιοπιστο. ΟΧΙ να κατασκευασεις εξ'αρχης ενα γρηγορο και αξιοπιστο.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Μια χαρα ηταν η στρατηγικη της Mclaren. Οταν ξεκινας 11ος και η εγκαταλειψη απαγορευεται εισαι βλακας αν ρισκαρεις αμφιβολα προσπερασματα στην πιστα τη στιγμη που ξερεις οτι θα τους περασεις στα πιτς.(2) Οπως και εγινε. Τα περι pure racers και παραφουσκωμενα παιδακια ειναι λογια του αερα απο φιλαθλους του καναπε. (1)Το -1.5 σε σχεση με το Villeneuve εγινε γιατι κερδιζε στις στροφες οντας αργοτερος λογω φορτιου στις ευθειες. Ο jv ειχε την 3η μεγαλυτερη τελικη το Σαββατο. Αλλα βεβαια ο Kimi φταιει που δεν τον περασε. Τα λαστιχα δεν τα εφαγε ο ιδιος αλλα οπως αποδειχθηκε το setup, απλα το προβλημα ηρθε νωριτερα λογω φορτιου**(2)** αλλα και γιατι ο jpm μαλλον δεν πιεζε 100%. Και οταν ειχε την ατυχια δεν εκνευριστηκε οπως λες αλλα συνεχιζε να σπαει το ρεκορ γυρου μεχρι 2 γυρους απο το τελος και βρεθηκε σε 25 γυρους στα ισια και χωρις εγκαταλειψη αλλων απο 12ος 4ος και πολυ κοντα στον 3ο. Αν για τα παραπανω εσυ θελεις να τον κατηγορεις κρινεσαι για τη γνωμη σου. Αυτα.
(1)Για πες μας λοιπον εσυ που εχεις 35 εκκινησεις στο πρωταθλημα της Φ1 Quiz: Ποιος πρωην πιλοτος ξερει τοσο καλα ελληνικα;
(2)Δηλαδη φορτωσε το αμαξι για να μην προσπερασει και μετα του εφταιγε το φορτωμενο αμαξι για τα προβληματα. Αποψη σου, ενδιαφερουσα, αν και λιγο περιεργη. Επισης κρινεσαι Ετσι εστηνες το μονοθεσιο οταν ετρεχες;
-
ο Μοντογια έκανε μια συγκρατημένη κούρσα περιμένοντας τον Κίμι.
αυτό που δεν προβλεψαν είναι οτι θα βρεθεί ο Βιλνέβ[με την 3η μεγαλύερη τελική] μπροστά από τον Κιμι.
Επίσης δεν πρόβλεψαν ότι για 15 γύρους με την 'αδελφίστικη' οδήγηση ο Κιμι θα είναι κολημένος πίσω από το Βιλνεβ.
Δεν έκανε τίποτε για να τον περάσει μετά τους 2-3 πρώτους γύρους.
Ο κιμι ξύπνησε κι άρχισε να 'τρέχει' μετα την αλλαγή ελαστικού.Όταν όλα είχαν χαθεί.. -
Φιλαρακο δυστυχως δεν εχω τρεξει ουτε δουλεψει σε F1 και γι'αυτο δε γουσταρω να κριτικαρω ουτε να συμβουλευω με τετοια ευκολια και επιθετικο attitude ομαδες και οδηγους απ'την απεξω. Ειδικα οταν ειμαι λαθος.
Για το (2) φορτωσε το αμαξι για να προσπερασει στα pits και του βγηκε αλλα τελικα του εφταιξε γιατι, τι να κανουμε, δεν ειχε ποτε την τυχη η ομαδα να συναντησει τετοιο προβλημα στη συγκεκριμενη πιστα, με αυτο το φορτιο και τις συγκεκριμενες συνθηκες. Αλλα ξερω για σενα η ομαδα πρεπει και να μαντευει το μελλον αλλιως ειναι ασχετη και ανικανη, κοινως για τον π***ο
Ξερεις, τη σημερον οι f1 consultants κτλ. κονομανε γερα φραγκα, ειδικα αν εχουν προϋπηρεσια
-
Οι περισσότερες ομάδες που αναγκάζονται να ξεκινήσουν πιο πίσω μετά από κάποια ποινή ή τεχνικό πρόβλημα βάζουν πολλά καύσιμα στο μονοθέσιό τους. Λες να είναι τόσο βλάκες greo?
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
- Συμπτωση επαναλαμβανομενη παυει να ειναι συμπτωση. Παρομοιως και ατυχια. Τα υπολοιπα (ευκολως ενοουμενα) παραλειπονται...
Που θελεις να καταληξεις?
- Η ομαδα της Μακ Λαρεν εδωσε ρεσιταλ ανικανοτητας και ασχετοσυνης στη στρατηγικη. Απο τη στιγμη που εκανε την αλλαγη του κινητηρα εκανε σωρεια λαθων. Ξεκιναω: we are at least a second a lap quicker. δηλωσε ο Ρον Ντενις. Τι σημαινει αυτο; Οτι η αποφαση του να παει για ενα πιτ-στοπ λιγοτερο ο Κιμι ειναι αδικαιολογητη και ακατανοητη. Εφοσον εισαι (οπως λες) 1' πιο γρηγορος απο ολο τον κοσμο και εχεις (παλι οπως λες) τον καλυτερο πιλοτο του γκριντ, τοτε δεν πας να βγεις μπροστα με στρατηγικη!!! Περνας 9 αυτοκινητα στην πιστα και κερδιζεις ετσι απλα. Και ολα τα αλλα ειναι κουραφεξαλα. Αυτο σημαινει pure racer φιλοι μου. Οχι κολλαω πισω απο μια Ζαουμπερ για 15 γυρους και μετα ειμαι με μολυβι και χαρτι για να δω που θα βγω. Περνας ολο το τρενακι μεχρι Μπατον μεχρι το πρωτο πιτ-στοπ και καθαριζεις τον αγωνα. ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ θα εκαναν τοσοι και τοσοι μεγαλοι πιλοτοι του (οχι και τοσο παλιου) παρελθοντος και οχι παραφουσκωμενα παιδακια. ΕΤΣΙ θα εκανε ο Μικα (και το εχει κανει), γιαυτο γελαω με οσους βλεπουν στον Κιμη τον συνεχιστη του. Τελος παντων, αυτο αποφασισανε, αυτο κανανε. Στη συνεχεια ειναι ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ για ομαδα που θελει να λεγεται ετσι να αφηνει τον πρωτο της πιλοτο να παταει γκαζι και να φευγει τη στιγμη που θελουν να ανεβασουν μεσω στρατηγικης τον αλλο. Τι να το κανεις να σου δωσει μια προκλητικη πρωτια ο Μοντυ, τη στιγμη που θα μπορουσε να εχει ολο το τρενακι σε αποσταση βολης απο τον Κιμη; Και φυσικα τα γνωστα λαθη στο σεταπ και την αξιοπιστια που ΠΟΤΕ δεν τα εχω δει να συμβαινουν στη Ρενω. Αλλα εδω ερχεται το επομενο θεμα.
Στο οτι ο κ.Ντενις λεει μαλακιες που και που συμφωνω, αλλα δεν ειναι αυτος που κανονιζει την στρατηγικη και οτι οταν μιλησε εκεινη την ωρα ηταν τοσο εκστασιασμενος απο την πολ του Ραικονεν. Γαι τον Μπριατορε, για τον Ρος Μπρον ουτε λογος για τις 'βαρελες' που ριξανε που και που. Οσο αφορα τον Βιλνεβ ξερουμε πολυ καλα πως ειναι τα σημερινα μονοθεσια της Φ1 με τον ακαθαρτο αερα και τα σχεδον τελεια φρενα, προσθεσε και το περισσοτερο βαρος που ειχε η Μακλαρεν και προσπαθησε να τον περασεις. Διαφωνω οτι εκατσε απο πισω που τον Βιλνεβ και περιμενε να τον περασει γιατι εσυ δεν εβλεπες καθολου τους χρονους που εκανε ο Ραικονεν στο λαιβ τιμινγκ. Συμφωνα με τα σεκτορς μειωνε την διαφορα σχεδον στο ενα δεκατο αλλα δεν προλαβαινε να τον περασει αφου ακολουθουσε στροφη.
Μιλας οτι η Ρενω ΠΟΤΕ δεν εκανε λαθη στο σεταπ και αξιοπιστια. Ξεχνας το Μοντε '05 και ξεχνας τα σπασιματα κινητηρα στα προηγουμενα χρονια, ξεχνας τα σπασμενα ημιαξονια στον Καναδα κλπ.- Το μονιμο και αναπαντητο ερωτημα στην ιστορια της Φ1 ειναι: Ενα γρηγορο και αναξιοπιστο μονοθεσιο μπορει να γινει γρηγορο και αξιοπιστο; Δηλαδη η 'αναξιοπιστια' ενος μονοθεσιου ειναι το τιμημα για αυτο το 1% παραπανω σε αποδοση απο τον ανταγωνισμο; Και το αντιστροφο: Θα μπορουσε ενα πιο πισω μονοθεσιο θυσιαζοντας την αξιοπιστια να πετυχει περιστασιακα εντυπωσιακα αποτελεσματα; Επειδη η απαντηση στην ερωτηση ουτε ευκολη ειναι ουτε προφανης, πιστευω οτι θα επρεπε να κρινουμε το συνολο της αποδοσης καποιου μονοθεσιου οπως το βλεπουμε και οχι απομονωνοντας κατι που δε μας αρεσει.
Παντα εξαρταται απο τι ακριβως συμβαινει με τη συγκεκριμενη κατασταση καθε μονοθεσιου.
- Μετα την Ιαπωνια του 2003, παλι σε εναν κρισιμο αγωνα η αποδοση του Κιμι ηταν εμφανως κατω του μετριου. Περνανε ολοι στο ντουκου το 'κολλημα' πισω απο το Ζακ αλλα ξεχνανε οτι με αυτο ακριβως το φορτιο καυσιμου ειχε κανει 1,5' ταχυτερο χρονο στα δοκιμαστικα.
Παραθεση απο το αυτο που εγραψα πιο πανω: 'Οσο αφορα τον Βιλνεβ ξερουμε πολυ καλα πως ειναι τα σημερινα μονοθεσια της Φ1 με τον ακαθαρτο αερα και τα σχεδον τελεια φρενα, προσθεσε και το περισσοτερο βαρος που ειχε η Μακλαρεν και προσπαθησε να τον περασεις. Διαφωνω οτι εκατσε απο πισω που τον Βιλνεβ και περιμενε να τον περασει γιατι εσυ δεν εβλεπες καθολου τους χρονους που εκανε ο Ραικονεν στο λαιβ τιμινγκ. Συμφωνα με τα σεκτορς μειωνε την διαφορα σχεδον στο ενα δεκατο αλλα δεν προλαβαινε να τον περασει αφου ακολουθουσε στροφη.'
Εκανε παιδαριωδη λαθη που ειχε τυχη βουνο που δεν τα πληρωσε, εφαγε τα λαστιχα του (εφοσον το προβλημα ηταν στο σεταπ) 20 γυρους πριν απο τον τημ-μεητ του και ειδικα ο γυρος του πισω απο το Βιλνεβ μετα την αλλαγη ελαστικου ηταν υποδειγμα κακης οδηγησης, κακης ψυχολογιας. Εκανε περισσοτερα λαθη σε εναν αγωνα απο οτι ο Αλονσο ολη τη χρονια (ενα εκανε ο κακομοιρης και ακομα του το χτυπανε μερικοι), δειχνοντας μια κακη αγωνιστικη σταση ενος κακομαθημενου που εκνευριστηκε οταν τα πραγματα δεν του πηγαν οπως υπολογιζε. Συγνωμην, αλλα γνωμη μου ειναι οτι δεν ειναι αυτος χαρακτηρας πρωταθλητη.
Για τα παιδαριωδη λαθη μιλας για το τετακε και το καθυστερημενο φρεναρισμα στην 1η στροφη στην προσπαθεια του να περασει τον Αλονσο?
Οσο αφορα το ελαστικο, αυμφωνω με τον Πινινφαρινα, το πιεσε πολυ στην προσπαθεια του να παει γρηγορα. Και δεν αλλαξε η συμπεριφορα του μετα απο υπερβολικο φθαρσιμο αλλα μονο στον γυρο που αναγκαστηκε να μπει στα πιτς και αυτο φαινεται απο τους χρονους του που εκανε μεχρι εκεινη την στιγμη. Αρα καμια προειδοποιηση οτι το ελαστικο τον πουλησε. Μπορει και να ειχε διαφορετικες πιεσεις, καμπερ κλπ
Ο γυρος του πισω απο τον Βιλνεβ μετα την αλλαγη ελαστικου τι ειχε? Εχω την εντυπωση πως γραφεις 'μ******ς'. Και μας λες απο πανε οτι δεν ειναι χαρακτηρας αυτος πρωταθλητη. Εδω οι περισσσοτεροι οδηγοι ξεσπανε που και που απο την ασχημη εξελιξη που ειχε ο αγωνας για αυτους. Και λεγαμε να φυγουν οι ρομποτιασμενες συμπεριφορες. Δεν ετυχε σε κανενα να ξεσπαει ρε γμτ? Συμφωνα με αυτα που λες ο Σουμαχερ ειναι ενα απο αυτο που λες('δειχνοντας μια κακη αγωνιστικη σταση ενος κακομαθημενου που εκνευριστηκε οταν τα πραγματα δεν του πηγαν οπως υπολογιζε. Συγνωμην, αλλα γνωμη μου ειναι οτι δεν ειναι αυτος χαρακτηρας πρωταθλητη') οταν στην Σουζουκα '03 εκανε λιγα λαθακια.
Ποσα λαθη εκανε στον αγωνα και θα μας πεις οτι εκανε περισσοτερα απο τον Αλονσο ολοκληρη την χρονια και οτι ειναι κακομαθημενος και τα λοιπα. Αυτο δειχνει ποσο σκοπευες ή σκοπευεις να τον μειωσεις( τον Ραικονεν). Ολοι κανουν λαθη και ειδικα ο Αλονσο μπηκε σε 'safe mode' απο τα μισα του πρωταθληματος για να κανει λαθη, χαλαρα παει το παιδι.(Οταν νομιζετε οτι μονο ο Ραικονεν κανει λαθη, εγω θα του κτυπαω το λαθος στον Καναδα).Για να ολοκληρωσω, προσπαθεις να μηδενισεις εναν οδηγο, επειδη μπουχτισες να ακουεις για τις ατυχιες που παθαινει και επειδη εχει το γρηγοροτερο μονοθεσιο και επειδη κατηγορουν τον Αλονσο και τον Μπριατορε, και επειδη χειροκροτας το επιτευγμα της Ρενω που μπηκε με χρονοδιαγραμμα-προγραμμα για να παρει τιτλο σφηνα μεταξυ των αλλων ομαδων, τελεια οργανωση οτι δεν ειναι κλαψουρηδες κλπ.
Υ.Γ. Οσοι πιστευετε οτι ειμαι εναντιον της Ρενω και του Αλονσο κλπ, σας προκαλω να παρουσιασετε αποδειξεις.
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Από πότε η αξιοπιστία λέγεται τύχη και η αναξιοπιστία ατυχία??? Γιατί όχι ικανότητα και ανικανότητα αντίστοιχα? Μη φοβάστε τις λέξεις (να μην πω μη μασάτε τα λόγια σας) και αφήστε την τύχη στην ηρεμία της.Από τότε που υπάρχει Φ1!
Όταν ένας οδηγός εγκαταλείπει από μηχανικό πρόβλημα, είναι άτυχος από αρχαιοτάτων χρόνων.Κι από πότε η F1 είναι συνώνυμο της 'ωμής ταχύτητας', για 'αγνούς και ιδεολόγους θιασώτες της ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ' ???
Ποιος είπε ότι είναι συνώνυμο;
Είναι όμως σημαντικό συστατικό.Αντίθετα, ανέκαθεν είχε μέσα της ισχυρό το στοιχείο της διατήρησης, της φροντίδας του εξοπλισμού, του προγραμματισμού του αγώνα, της αξιοπιστίας των μηχανικών μερών. Κι όλα αυτά, με ή χωρίς ανεφοδιασμούς, με ή χωρίς αλλαγές ελαστικών, με ή χωρίς υπολογιστές και πολύπλοκα συστήματα ελέγχου.
Μπλέκεις οδηγούς και ομάδες. Τα περισσότερα από αυτά που γράφεις αφορούν τις ομάδες, όχι τους οδηγούς. Εμείς για τον Κίμι είπαμε ότι είναι άτυχος, όχι για τη ΜακΛάρεν.
Μπορεί να ξενερώνετε, λοιπόν, που η Renault αποδεικνύεται ΚΟΡΥΦΑΙΑ ομάδα, τόσο σε απόδοση όσο και σε μακροχρόνιο προγραμματισμό, αφού μόλις σε 4 χρόνια εκπληρώνει (σχεδόν) τον αρχικό της στόχο για πρωτάθλημα.
Μάλλον εσύ ξενερώνεις επειδή όλος ο κόσμος εξυμνεί τον Κίμι φέτος και όχι για τον Νάντο.
Πες μου εσύ φίλε, πόσα χρόνια χρειάστηκαν η Ferrari και η McLaren, στη σύγχρονη εποχή για να υπάρχει σύγκριση, ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ χρειάστηκαν, για να μην πω και πόσα χρήματα...
Πώς την ορίζεις τη 'σύγχρονη εποχή'; Αυθαίρετα;
Αφήστε τα περί 'κορυφαίων' ομάδων και 'ταχύτερων' οδηγών και μονοθεσίων 'απόλυτης ταχύτητας' και λοιπές φούσκες, που μόνο για παρηγοριά στον άρρωστο είναι καλές. Είπαμε, το πρωτάθλημα το κερδίζει ΠΑΝΤΟΤΕ ο ικανότερος συνδυασμός (και στο ικανότερος βάλτε ό,τι χωρά η ψυχή σας). Φέτος, όπως και να το κάνουμε, δίπλα στο 'ικανότερος' βάλτε Renault R25 + F. Alonso. Απλά μαθηματικά!
Το αμφισβήτησε κανείς;
Θες ντε και καλά να πούμε τον Νάντο ανώτερο του Κίμι; Ε, δεν το λέμε... -
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Κι εγώ σου επισημαίνω πως με τα φετινά quals που ο καθένας βάζει όσα καύσιμα θέλει στο ντεπόζιτο, τα... επίπεδα πάνε (ή δύναται να πάνε) περίπατο (θα ήθελα να δω τι θα έλεγες αν στη θέση του Κίμι ήταν ο Μόντι και με +20 λίτρα στο ντεπόζιτο καταταγόταν πίσω και από τις δυο Ρενώ... σενάριο πολύ πιθανό αν αναλογιστείς πως με +4 λίτρα τις ξεπέρασε μόλις 2,6 και 3,1 δέκατα αντίστοιχα)
[edit] Όχι και τις 2 Ρενώ, αλλά τη 1 Ρενώ του Αλόνσο και τη ΜΠΑΡ του Μπάτον[/edit]
Γιατί ξεφεύγεις όμως και πας να επισημάνεις κάτι άλλο και επίσης δε ξέρεις τι χρόνο θα έκανε ο Μοντόγια αν είχε παραπάνω φορτίο. Με τα αν δε μπορούμε να συζητήσουμε σοβαρά.
Ούτε ξεφεύγω, ούτε επισημαίνω κάτι άλλο. Από την αρχή το ίδιο λέω: πως η επίδοση του Κίμι στα δοκιμαστικά της Μόντσα ήταν καταπληκτική και εξήγησα με 10 τρόπους το γιατί. Δεν είστε υποχρεωμένοι να συμμεριστείτε τη δική μου άποψη...
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Λοιπον ορισμενα πραγματα που ειδα ή σκεφτηκα απο το ΣΚ:- Συμπτωση επαναλαμβανομενη παυει να ειναι συμπτωση. Παρομοιως και ατυχια. Τα υπολοιπα (ευκολως ενοουμενα) παραλειπονται...
Για τον οδηγό σύμπτωση/ατυχία είναι. Για την ομάδα του όχι.
- Η ομαδα της Μακ Λαρεν εδωσε ρεσιταλ ανικανοτητας και ασχετοσυνης στη στρατηγικη. Απο τη στιγμη που εκανε την αλλαγη του κινητηρα εκανε σωρεια λαθων. Ξεκιναω: we are at least a second a lap quicker. δηλωσε ο Ρον Ντενις. Τι σημαινει αυτο; Οτι η αποφαση του να παει για ενα πιτ-στοπ λιγοτερο ο Κιμι ειναι αδικαιολογητη και ακατανοητη. Εφοσον εισαι (οπως λες) 1' πιο γρηγορος απο ολο τον κοσμο και εχεις (παλι οπως λες) τον καλυτερο πιλοτο του γκριντ, τοτε δεν πας να βγεις μπροστα με στρατηγικη!!! Περνας 9 αυτοκινητα στην πιστα και κερδιζεις ετσι απλα. Και ολα τα αλλα ειναι κουραφεξαλα. Αυτο σημαινει pure racer φιλοι μου. Οχι κολλαω πισω απο μια Ζαουμπερ για 15 γυρους και μετα ειμαι με μολυβι και χαρτι για να δω που θα βγω. Περνας ολο το τρενακι μεχρι Μπατον μεχρι το πρωτο πιτ-στοπ και καθαριζεις τον αγωνα. ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ θα εκαναν τοσοι και τοσοι μεγαλοι πιλοτοι του (οχι και τοσο παλιου) παρελθοντος και οχι παραφουσκωμενα παιδακια. ΕΤΣΙ θα εκανε ο Μικα (και το εχει κανει), γιαυτο γελαω με οσους βλεπουν στον Κιμη τον συνεχιστη του. Τελος παντων, αυτο αποφασισανε, αυτο κανανε. Στη συνεχεια ειναι ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ για ομαδα που θελει να λεγεται ετσι να αφηνει τον πρωτο της πιλοτο να παταει γκαζι και να φευγει τη στιγμη που θελουν να ανεβασουν μεσω στρατηγικης τον αλλο. Τι να το κανεις να σου δωσει μια προκλητικη πρωτια ο Μοντυ, τη στιγμη που θα μπορουσε να εχει ολο το τρενακι σε αποσταση βολης απο τον Κιμη; Και φυσικα τα γνωστα λαθη στο σεταπ και την αξιοπιστια που ΠΟΤΕ δεν τα εχω δει να συμβαινουν στη Ρενω. Αλλα εδω ερχεται το επομενο θεμα.
Αντι να γελάς με την ανικανότητα σταρτηγικής της ΜακΛάρεν και του Ντένις, και με όσους θεωρούν τον Κίμι συνεχιστή του Μίκα, την επόμενη φορά στείλε τους ένα email πριν τον αγώνα να τους εξηγήσεις λεπτομερειακώς τι στρατηγική να ακοουθήσουν. Δεν μπορεί, εσύ ξέρεις καλύτερα (όπως π.χ. ξέρεις ότι το προσπέρασμα σε οποιαδήποτε πίστα και σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή κα ισε οποιαδήποτε εποχή και με οποιουσδήποτε τεχνικούς κανονισμούς βρίσκεται σε άμεση εξάρτηση με το χρόνο που έκανες στα δοκιμαστικά...
).
- Μετα την Ιαπωνια του 2003, παλι σε εναν κρισιμο αγωνα η αποδοση του Κιμι ηταν εμφανως κατω του μετριου. Περνανε ολοι στο ντουκου το 'κολλημα' πισω απο το Ζακ αλλα ξεχνανε οτι με αυτο ακριβως το φορτιο καυσιμου ειχε κανει 1,5' ταχυτερο χρονο στα δοκιμαστικα. Εκανε παιδαριωδη λαθη που ειχε τυχη βουνο που δεν τα πληρωσε, εφαγε τα λαστιχα του (εφοσον το προβλημα ηταν στο σεταπ) 20 γυρους πριν απο τον τημ-μεητ του και ειδικα ο γυρος του πισω απο το Βιλνεβ μετα την αλλαγη ελαστικου ηταν υποδειγμα κακης οδηγησης, κακης ψυχολογιας. Εκανε περισσοτερα λαθη σε εναν αγωνα απο οτι ο Αλονσο ολη τη χρονια (ενα εκανε ο κακομοιρης και ακομα του το χτυπανε μερικοι), δειχνοντας μια κακη αγωνιστικη σταση ενος κακομαθημενου που εκνευριστηκε οταν τα πραγματα δεν του πηγαν οπως υπολογιζε. Συγνωμην, αλλα γνωμη μου ειναι οτι δεν ειναι αυτος χαρακτηρας πρωταθλητη.
Δηλαδή φαντάσου να έκανε και καλή οδήγηση σε τι θέση θα τερμάτιζε και που θα κατέβαζε το fastet-lap. Συγγνώμη, τα διαβάζεις αυτά που γράφεις;
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
- Τυχαινει το βαθμολογικο συστημα να ειναι το αθλιο 10-8-7 κτλ. που επιτρεπει στον fa να βγαινει 2ος και στερει απο τον Kimi τη δυνατοτητα με περισσοτερες νικες να διεκδηκησει πρωταθλημα.
Μόνο που τις περισσότερες νίκες μέχρι τώρα τις έχει o Alonso.
Με το παλιο συστημα η διαφορα τους θα ηταν 24 βαθμοι (τωρα ειναι 27). Χωρις να μετραω εγκαταλειψεις κτλ -που μαλλον θα λειτουργουσαν σε περαιτερω οφελος του Kimi- με 4 πρωτες θεσεις και fa 3ο ο Kimi καλυπτει τη διαφορα. Με το υπαρχον συστημα καλυπτει μονο 16 απο τους 27 βαθμους.
Κι ο Αλόνσο γιατί να βγαίνει 3ος δηλαδή; Θεωρητικά ενδιαφέροντα όλα αυτά..Στην πράξη, οι McLaren είναι αναξιόπιστες (κυρίως λόγω κινητήρα) εδώ και 4-5 χρόνια..Οπότε ας αρχίσει να βρίσκει καινούριες δικαιολογίες ο ακατανόμαστος (Dennis).
Και κάτι άσχετο: Προχθές στην Monza όπως και στο Nurbugring δεν τους ένοιαζε η ασφάλεια του οδηγού όπως τους ένοιαζε στην Ινδιανάπολη και γι' αυτό δεν άλλαζαν λάστιχο;
-
Ο χρήστης ipan έγραψε:
Κι ο Αλόνσο γιατί να βγαίνει 3ος δηλαδή; Θεωρητικά ενδιαφέροντα όλα αυτά..Στην πράξη, οι McLaren είναι αναξιόπιστες (κυρίως λόγω κινητήρα) εδώ και 4-5 χρόνια..Οπότε ας αρχίσει να βρίσκει καινούριες δικαιολογίες ο ακατανόμαστος (Dennis).Εγω δεν ειπα οτι θα εβγαιναν 1ος-3ος, απλα οτι με το παλιο συστημα θα ειχε περισσοτερες ελπιδες να χτυπησει πρωταθλημα. Και οπως ο ενας θα μπορουσε να εχει αναξιοπιστια ετσι και ο αλλος θα μπορουσε να τερματισει χειροτερα απο 3ος η και να εγκαταλειψει.
Και κάτι άσχετο: Προχθές στην Monza όπως και στο Nurbugring δεν τους ένοιαζε η ασφάλεια του οδηγού όπως τους ένοιαζε στην Ινδιανάπολη και γι' αυτό δεν άλλαζαν λάστιχο;
Προχθες το προβλημα ηταν διαφορετικο και πιο ελεγχομενο απο Nurburgring και Ινδιαναπολη.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Κι ο Αλόνσο γιατί να βγαίνει 3ος δηλαδή; Θεωρητικά ενδιαφέροντα όλα αυτά..Στην πράξη, οι McLaren είναι αναξιόπιστες (κυρίως λόγω κινητήρα) εδώ και 4-5 χρόνια..Οπότε ας αρχίσει να βρίσκει καινούριες δικαιολογίες ο ακατανόμαστος (Dennis).
Εγω δεν ειπα οτι θα εβγαιναν 1ος-3ος, απλα οτι με το παλιο συστημα θα ειχε περισσοτερες ελπιδες να χτυπησει πρωταθλημα. Και οπως ο ενας θα μπορουσε να εχει αναξιοπιστια ετσι και ο αλλος θα μπορουσε να τερματισει χειροτερα απο 3ος η και να εγκαταλειψει.
Και κάτι άσχετο: Προχθές στην Monza όπως και στο Nurbugring δεν τους ένοιαζε η ασφάλεια του οδηγού όπως τους ένοιαζε στην Ινδιανάπολη και γι' αυτό δεν άλλαζαν λάστιχο;
Προχθες το προβλημα ηταν διαφορετικο και πιο ελεγχομενο απο Nurburgring και Ινδιαναπολη.
Πάντως στο Nurburgring πέταξαν βαθμούς τερματισμού (καλού) θέτοντας σε κίνδυνο τον οδηγό..
-
-από πότε η F1 είναι συνώνυμο της 'ωμής ταχύτητας', για 'αγνούς και ιδεολόγους θιασώτες της ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ' ??? 'Τάδε έφη' JarnoΤ
Σπάνια αναφέρομαι στο παρόν φόρουμ στο τι εχουν γράψει οι άλλοι αλλά επειδή ο θιγμένος(?) Γιάρνο Τρούλι ξεπατίκωσε τις δικές μου εκφράσεις οφείλω μια απάντηση νομίζω. Είναι όμορφο να υποστηρίζεις τους νικητές και απόλυτα λογικό. Και η Ρενώ κατάκτησε ένα πρωτάθλημα -όπως η Φερράρι κατέκτησε τα προηγούμενα 5 συν ένα ακόμα στους κατασκευαστές και πολλά ειπώθηκαν σχετικά με το ΠΩΣ κατέκτησε ορισμένα (αν όχι όλα) από αυτά. Ώρα λοιπόν όπως κάθε 'δυνατός' και νικητής να δεχτεί και την ανάλογη κριτική η Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία που μέχρι πρότινως είχε και επίσημα την στήριξη του Κράτους. Ο τρόπος που καρπώνεται αυτήν την επιτυχία η Ρενώ απογοητεύει όχι μόνο τους ενθουσιώδεις φίλους της Φόρμουλα Ένα (αφαιρώ το 'ιδεολόγος' αφού ίσως θεωρηθεί κάπως τραβηγμένο), αλλά ίσως και κάποιους που πίστευαν σε αυτήν την καινοτόμο και θαρραλέα, και σίγουρα όχι συντηριτική κατά το παρελθον ομάδα! Αντιθετα η ΜακΛάρεν με τον τρόπο της με εντυπωσιάζει, με συναρπάζει, με συγκινεί και ναι που να πάρει θα ήθελα (εγώ προσωπικά ως Αλέξανδρος) να κατακτούσε εκείνη όλους τους τίτλους. Είναι γρηγορότερη, δεν κάνει τακτική αχρηστέυοντας τον Φιζικέλα και έχει επιβλητικό στυλ που επισκιάζει όλους τους άλλους όταν δε διαλύεται. Αυτό μου φτάνει. Άσε που έχω αδυναμία στον 'χοντρούλη' που είναι ανάγκη για την Φόρμουλα Ένα να δείξει αυτό 'το κάτι παραπάνω' που πηγάζει από το ριψοκίνδυνο αλλά ταχύτατο στυλ οδήγησης που πάντα τον διέκρινε στους επόμενους αγώνες και ενθουσιάστηκα τόσο που πήρε την καρό σημαία και βγήκα και έγραψα αυτά αργά χτες αφού είχα μόλις απολαύσει στο βίντεο τι έγινε και έτσι μου βγήκε. Δεν μπορώ κάθε Κυριακή να κλείνομαι μέσα. Αυτά χωρίς ούτε ίχνος κακίας αγαπητέ Γιάρνο Οι ισχυροί πάντοτε δέχονται καλοπροαίρετη και μαζί κακοπροαίρετη κριτική εξάλλου...
-
Ο χρήστης ipan έγραψε:
- Τυχαινει το βαθμολογικο συστημα να ειναι το αθλιο 10-8-7 κτλ. που επιτρεπει στον fa να βγαινει 2ος και στερει απο τον Kimi τη δυνατοτητα με περισσοτερες νικες να διεκδηκησει πρωταθλημα.
Μόνο που τις περισσότερες νίκες μέχρι τώρα τις έχει o Alonso.
Με το παλιο συστημα η διαφορα τους θα ηταν 24 βαθμοι (τωρα ειναι 27). Χωρις να μετραω εγκαταλειψεις κτλ -που μαλλον θα λειτουργουσαν σε περαιτερω οφελος του Kimi- με 4 πρωτες θεσεις και fa 3ο ο Kimi καλυπτει τη διαφορα. Με το υπαρχον συστημα καλυπτει μονο 16 απο τους 27 βαθμους.
Κι ο Αλόνσο γιατί να βγαίνει 3ος δηλαδή; Θεωρητικά ενδιαφέροντα όλα αυτά..Στην πράξη, οι McLaren είναι αναξιόπιστες (κυρίως λόγω κινητήρα) εδώ και 4-5 χρόνια..Οπότε ας αρχίσει να βρίσκει καινούριες δικαιολογίες ο ακατανόμαστος (Dennis).
Και κάτι άσχετο: Προχθές στην Monza όπως και στο Nurbugring δεν τους ένοιαζε η ασφάλεια του οδηγού όπως τους ένοιαζε στην Ινδιανάπολη και γι' αυτό δεν άλλαζαν λάστιχο;
Η ομάδα της ΜΑΚ ΛΑΡΕΝ ρισκάρει και την ζωή των οδηγών όποτε γουστάρει και πάλι καλά δεν συνέβει τίποτα στην μεγαλη ευθεία των 370 χαω . Αλήθεια μόνο αυτό ξέρουν να κάνουν οι μεγάλες ομάδες?? πχ ΜΑΚ ΛΑΡΕΝ
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
...βγήκα και έγραψα αυτά αργά χτες αφού είχα μόλις απολαύσει στο βίντεο τι έγινε και έτσι μου βγήκε. Δεν μπορώ κάθε Κυριακή να κλείνομαι μέσα. Αυτά χωρίς ούτε ίχνος κακίας αγαπητέ Γιάρνο Οι ισχυροί πάντοτε δέχονται καλοπροαίρετη και μαζί κακοπροαίρετη κριτική εξάλλου...Αλίμονο αν όχι. Οι δαφορετικές προσωπικές προτιμήσεις και οι ιδιαίτερες σκοπιές ανάγνωσης είναι πάντοτε ενδιαφέρουσες και αποδεκτές.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Μπλέκεις οδηγούς και ομάδες. Τα περισσότερα από αυτά που γράφεις αφορούν τις ομάδες, όχι τους οδηγούς. Εμείς για τον Κίμι είπαμε ότι είναι άτυχος, όχι για τη ΜακΛάρεν.
Μάλλον εσύ ξενερώνεις επειδή όλος ο κόσμος εξυμνεί τον Κίμι φέτος και όχι για τον Νάντο.
Αφού αυτό είναι το στυλ που σου αρέσει, πες μου:
-
Από πότε οι οδηγοί τρέχουν χώρια από τις ομάδες τους? Επεξήγηση: από πότε πράγματα που αφορούν ομάδες δεν αφορούν και τους οδηγούς των??
-
...τηκε η φοράδα στ' αλώνι επειδή 'όλος ο κόσμος εξυμνεί τον Κίμι φέτος και όχι τον Νάντο'. Ρε μπας και τον ματιάσατε??
-
-
Εγώ προσωπικά θεωρώ το Νάντο πολύ καλό οδηγό και στο ίδιο επίπεδο με το Κίμι.
Επίσημο thread: GP Ιταλίας - Monza 2005