-
Kαι τελικα την κερδισε για 6.5!!
Χυμηξε! -
Ο ΒΕΛΓΟΣ ΠΗΡΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ 6,5 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΣΤΗΝ 3Η ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ!!!!!
-
Και ο Kresta μπροστα απο τον Gardemeister...
-
.
Η Xsara είναι πολύ μπροστά... (ακόμα και αν κέρδισε ο Γκρον στη Φινλανδία)
-
provlepo mahi metaksi garde kai kresta gia tin 4h thesi. Tha perasoun eukola to solberg stis epomenes eidikes tis imeras. O duval den tha afisei amahiti tin proti thesi ektos an parei entoles. Makari na ormiksei mipos doume kai kanena lathos apo ton Loeb!!!
-
Λαθος?I dont know this word!
-
pote min les pote. Tha to kanei kai autos, anthropos einai. Ala apo oti blepo, mporei se kathe eidiki kai toy pernei 5-6 deuterolepta. Exei agona aurio...
-
Η καταταξη μετα το 1ο σκελος:
1 LOEB 1:09:54.0
2 DUVAL +11.7
3 GRΦNHOLM +1:11.5
4 SOLBERG +2:25.1
5 GARDEMEISTER +2:31.0
6 KRESTA +2:37.2
7 MΔRTIN +2:44.5
8 GALLI +2:51.55 ειδικες ο Loeb και 1 ο Duval.
-
Το δειχνει η ερτ?Ωρα?
Λαμπρο,το εχουμε τσεκαρει τελευταια οτι ειναι ανθρωπος?
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Λαθος?I dont know this word!ask duval: he'll explain
-
Q:Aaa,Mesie Duval,can you explain what does λαθος mean?
D:Λαθος?Βut of course!Come,get in the car!!
τσιρ γαρ γαρ γαρ...VVVRRROOOOM....VROOM...VROOMMMMM...VROOOMM.....................the rest is history!
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Q:Aaa,Mesie Duval,can you explain what does λαθος mean?
D:Λαθος?Βut of course!Come,get in the car!!
τσιρ γαρ γαρ γαρ...VVVRRROOOOM....VROOM...VROOMMMMM...VROOOMM.....................the rest is history!
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΕ ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΙΑ? ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΜΗΤΣΟ! ΑΚΟΜΑ ΓΕΛΑΩ!! ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ!
-
ΣΤΑ S 1600 ΤΑ C2 ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ 1-2. ΤΑ SWIFT ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ? ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ Η ΝΕΟΤΗΤΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ?
-
ΔΡΑΜΑΤΑ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΕ Η 8Η Ε.Δ. ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ.
Ο GARDEMEISTER (EDIT: ΕΧΑΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΛΕΠΤΑ ) ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ, ENΩ ΚΑΙ Ο KRESTA ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΟΕΞΟΔΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.Ο PETTER SOLBERG ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ, ΠΗΡΕ ΠΟΙΝΗ 1:30, ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ, ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΜΨΗ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ Η SUBARU, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ.
-
Πραγματικά κρίμα για Gardemeister Solberg.
Ξεχάσαμε να σχολιάσουμε τον Kopecky στον οποίο πίστευαν πολύ skodaκηδες από το forum. O τσέχος αποδείχτηκε απελπιστηκά αργός. Αιώνας πίσω από τον παππού Schwarz και ακόμα πιο πίσω από τον Γάλλο Bengue όσο ήταν και αυτός στο παιχνίδι. Το είχε προβλέψει εξάλλου ο Χάρης και το ίδιο πίστευα και εγώ. Μια ματιά στα μέχρι τώρα αποτελέσματα του το έδειχνε ξεκάθαρα. -
Ειναι πολυ μικρος και απειρος σε σχεση με τους υπολοιπους.ΙΣΩΣ να μην ειναι ταλενταρα,αν θες,αλλα δεν ειναι και αιωνες πισω,αφου τα περιπου 10' ανα ειδικη δεν ειναι παραλογο νουμερο.Και σιγουρα σε καποιον που δεν τρεχει ολο το πρωταθλημα δεν πρεπει να κοιταμε τις πρωτες ειδικες.
Παρεπιμπτωντος ο Βενγκε ειναι πρωην πρωταθλητης Γαλλιας(ασφαλτος) και σιγουρα πολυ καλος οδηγος,αλλα και αυτος ηταν τα προηγουμενα χρονια υποστηριγμενος απο τη χωρα του και απο καποιους χορηγους.Ολοι θελουν πιστωση χρονου,ας μην κρινουμε βιαστικα. -
Ίσως ήμουν αυστηρός μαζί του. Δεν εννοούσα ότι είναι κουλός ο άνθρωπος. Απλά ήθελα να τονίσω ότι δεν γίνεται να ελπίζουμε σε επάνοδο της Skoda με αυτό τον οδηγό. Στον μέλλον μπορεί, αφού είναι μόνο 23 ετών και απότι φαίνεται ήδη μέσα στους 2-3 καλύτερους Τσέχους μαζί με τον Pech. Το μόνο που ήθελε ήταν να προωθήσει ένα Τσέχο οδηγό.
-
ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ ΠΑΝΤΩΣ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ SKODA ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ...
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΟΤΙ Ο SCHWARZ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥ ΜΕ FABIA ΦΕΤΟΣ, ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 8Η ΕΙΔΙΚΗ, ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.ΠΕΡΙΕΡΓΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ SKODA ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΕΙ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ, ΑΦΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΔΟΚΙΜΩΝ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Ο ΤΡΕΛΟ-COLIN!
-
δεν ειναι και μονο οι οδηγοι εγω πιστευω οτι και το αμαξι ειναι αργο και θελει και αλλο εξελιξη.....
-
Kακή μέρα η δεύτερη για πολλούς οδηγούς. Μετά τους Solberg kai Gardemeister πρόβλημα αντιμετόπισε και ο Sola με πτώση πίεσης στο υδραυλικό σύστημα. Οι πρώτες 4 θέσεις απότι φαίνεται θα παραμείνουν όπως έχουν εκτός απροόπτου και μάχη θα δωθεί μόνο για την 5 θέση μεταξύ Galli και Kresta. Ελπίζω να μην πιέσει πολύ ο Ιταλός και οδηγηθεί πάλι σε έξοδο.
WRC 2005 - 11ος γύρος Ράλλυ Γερμανίας