Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ακαυστη βενζινη και map
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ακαυστη βενζινη και map
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    19
    347
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      crawler last edited by

      προσφατα εγινε μετατροπη κινητηρα φορντ σιερρα μονο εκκεντροφορο διλιτρο απο καρμπυρατερ σε ιντζεκσιον. προσεξα οτι βγαζει μαυρο καπνο που σημαινει ακαυστη βενζινη . καποιος σε συνεργειο φορντ που του ειπα για τη μετατροπη μου ειπε να κοιταξω το map για να μην βγαζει ακαυστη χωρις να του αναφερω τιποτα για το θεμα . βεβαια το map δε ξερω τι ειναι, που βρισκεται, και πως συνδεεται στη μηχανη, εγκεφαλο δε ξερω . τα φωτα σας μπας γλιτωσουμε καμια βενζινη και δε σκαει η εξατμιση καθε φορα που αφηνω γκαζι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        crawler last edited by

        προσφατα εγινε μετατροπη κινητηρα φορντ σιερρα μονο εκκεντροφορο διλιτρο απο καρμπυρατερ σε ιντζεκσιον. προσεξα οτι βγαζει μαυρο καπνο που σημαινει ακαυστη βενζινη . καποιος σε συνεργειο φορντ που του ειπα για τη μετατροπη μου ειπε να κοιταξω το map για να μην βγαζει ακαυστη χωρις να του αναφερω τιποτα για το θεμα . βεβαια το map δε ξερω τι ειναι, που βρισκεται, και πως συνδεεται στη μηχανη, εγκεφαλο δε ξερω . τα φωτα σας μπας γλιτωσουμε καμια βενζινη και δε σκαει η εξατμιση καθε φορα που αφηνω γκαζι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          crawler last edited by

          προσφατα εγινε μετατροπη κινητηρα φορντ σιερρα μονο εκκεντροφορο διλιτρο απο καρμπυρατερ σε ιντζεκσιον. προσεξα οτι βγαζει μαυρο καπνο που σημαινει ακαυστη βενζινη . καποιος σε συνεργειο φορντ που του ειπα για τη μετατροπη μου ειπε να κοιταξω το map για να μην βγαζει ακαυστη χωρις να του αναφερω τιποτα για το θεμα . βεβαια το map δε ξερω τι ειναι, που βρισκεται, και πως συνδεεται στη μηχανη, εγκεφαλο δε ξερω . τα φωτα σας μπας γλιτωσουμε καμια βενζινη και δε σκαει η εξατμιση καθε φορα που αφηνω γκαζι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            leonp last edited by

            Ο μηχανικός που έκανε τη μετατροπή, έβαλε όλους τους άλλους αισθητήρες που χρειάζονται για σωστή λειτουργία, ή τους παρέλειψε;

            MAP χαλασμένο δεν έχω δει, μόνο αν το σπάσει κανείς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              crawler last edited by

              δεν την εκανε μηχανικος τη μετατροπη εγω με ενα φιλο μου. συνδεσαμε τους αισθητηρες απο ενα σχεδιαγραμμα που ειχαμε για τον εγκεφαλο.
              Το MAP δε ξερω πως ειναι για να το συνδεσω η οπως αλλιως μπαινει και αν το εχω, σιγουρα δε ξερω οτι το εχω. για αυτο ρωταω πριν αρχισω και παιρνω τα συνεργεια με τη σειρα και δινω τα ευρωπουλα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                leonp last edited by

                Δεν έχω ιδέα που είναι ο MAP στο σιερα, μπορεί να είναι επάνω στο ιντζέκτσιον, μπορεί πίσω από το κινητήρα. Παίρνει από ένα σωληνάκι υποπίεση από τη μηχανή και υπολογίζει τον αέρα που ρουφάει ο κινητήρας για να ψεκάσει την ανάλογη βενζίνη.

                Αν δουλεύεις το κινητήρα με τόσο πλούσιο μείγμα θα τον χαλάσεις σε μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα, ξεπλένει η βενζίνη το λάδι από τους κυλίνδρους και δουλεύουν στεγνά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  O Map sensor μοιάζει κάπως έτσι ....

                  Στην υποδοχή μπαίνει σωληνάκι που συνδέεται με την πολλαπλή εισαγωγής και διαβάζει υποπίεση. Καταλήγει επίσης και μια φίσσα από τον εγκέφαλο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    crawler last edited by

                    λογικα ολα τα ιντζεκσιον εχουν map η κανω λαθος. μηπως καποια χρησιμοποιουν καποιο αλλο συστημα για να κανει την αντιστοιχη δουλεια του map.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ναι έχουν Mass Airflow Sensor (MAF). Μετράει απευθείας την ποσότητα αέρα που ρουφάει ο κινητήρας, οι περισσότεροι χρησιμοποιούν ένα πυρακτωμένο σύρμα και μετράνε πόσο κρυώνει όταν αυξάνεται η ροή του αέρα. Λερώνεται το σύρμα και δεν μετράει σωστά, προσοχή είναι ιδιαίτερα εύθραυστο και το σύρμα και τα υπόλοιπα μέρη του αισθητήρα. Ψάξε μετά το φίλτρο αέρα προς την εισαγωγή του κινητήρα.

                      Αρκετοί έχουν διαπιστώσει ότι ο αισθητήρας καθαρίζει με σπρέι για καρμπιρατέρ.

                      Υπάρχει και αισθητήρας της θέσης του γκαζιού (πόσο ανοίγει η πεταλούδα) TPS και ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί όλα τα δεδομένα για να υπολογίσει τη ποσότητα καυσίμου που χρειάζεται. (θερμοκρασία νερού, θερμοκρασία αέρα εισαγωγής, βαρομετρική πίεση συνήθως πάνω στον εγκέφαλο κλπ). Αν κάποιος ή κάποιοι αισθητήρες δεν λειτουργούν, τότε ο κινητήρας λειτουργεί αλλά δεν έχει ακρίβεια η ποσότητα του καυσίμου που ψεκάζεται.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        crawler last edited by

                        μετα απο ελενγχο του σχεδιαγραμματος του εγκεφαλου απο οπου και εγινε η συνδεση των καλωδιων πουθενα δεν ειδα να αναφερει map παρα μονο

                        air flow sensor(πραγματι εχει ενα συρματακι το οποιο ειναι μαυρο),
                        engine temp sensor,
                        throtle position sensor.

                        Αρα να υποθεσω οτι οντως δεν εχει map και κατι συμβαινει με τους υπολοιπους αισθητηρες.

                        μαλλον με βλεπω για μπριζομα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          air flow sensor(πραγματι εχει ενα συρματακι το οποιο ειναι μαυρο

                          Εφόσον έχει MAF δεν έχει MAP ...

                          Προσπάθησε να καθαρίσεις με σπρέυ καθαρισμού καρμπυρατέρ όλους τους σένσορες και τις φίσες τους. Αν δεν γίνει τίποτα τότε πας σε διαγνωστικό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            crawler last edited by

                            το πιασα
                            σας ευχαριστω
                            τα αποτελεσματα θα τα μαθετε

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              crawler last edited by

                              τελικα πηγα σε αντιπροσωπεια φορντ για το θεμα της ακαυστης. το πορισμα εκει του αρχιμηχανικου ηταν οτι λοιπει το MAP και η τιμη του ειναι 250 ευρωπουλα, κοροιδευομαστε η οχι, ειναι οντως ετσι τα πραγματα. Αυτη τη στιγμη παω να παρω το αμαξι, να μαθω και λεπτομερειες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                crawler last edited by

                                λοιπον ειμαι σε ψιλο απογνωση, στη φορντ ειπαν τελικα οτι θελει map αλλα καμια αλλη πληροφορια, ουτε ολα τα σωληνακια της ανακυκλωσης των καυσαεριων και της υποπιεσης της εισαγωγης δεν ειπαν πως συνδεονται. Γενικα δεν ηθελε να πει τιποτα για να του το παω απο κει να το φτιαξει αυτος να παρει λεφτα. εχει κανενας κανα σχεδιαγραμμα της μηχανης πως συνδεονται ολα αυτα. μπας και βγαλω καμια ακρη

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  demetriades last edited by

                                  Ο χρήστης crawler έγραψε:
                                  λοιπον ειμαι σε ψιλο απογνωση, στη φορντ ειπαν τελικα οτι θελει map αλλα καμια αλλη πληροφορια, ουτε ολα τα σωληνακια της ανακυκλωσης των καυσαεριων και της υποπιεσης της εισαγωγης δεν ειπαν πως συνδεονται. Γενικα δεν ηθελε να πει τιποτα για να του το παω απο κει να το φτιαξει αυτος να παρει λεφτα. εχει κανενας κανα σχεδιαγραμμα της μηχανης πως συνδεονται ολα αυτα. μπας και βγαλω καμια ακρη

                                  Φιλε crawler δωσε το μοντέλο της μηχανης να ψάξω, υπάρχει μια πιθανότητα να το έχω.

                                  Και κάτι άλλο ο κινητήρας έχει MAF και πρέπει να του βάλεις και MAP??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    crawler last edited by

                                    η μηχανη ειναι 2,0L EFI με πολλαπλο ψεκασμο οχι με ενα μπεκ και απο στοιχεια που εχω βρει ειναι χρονολογια 89. θες κατι αλλο πιο περιλυπτικα μπας και γνωριζω.
                                    Ναι απο οτι ειπε ο μηχανικος στη ford θελει και MAP, ειπε επισεις οτι ειδε και τη φυσα στη πλεξουδα οπου φυσικα δε παει πουθενα.
                                    Αυτη η φυσα δε ξερω ποια ειναι αλλα αμα εχω το MAP φανταζομαι θα βρω ποια ειναι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      demetriades last edited by

                                      Ο χρήστης crawler έγραψε:
                                      **η μηχανη ειναι 2,0L EFI με πολλαπλο ψεκασμο οχι με ενα μπεκ και απο στοιχεια που εχω βρει ειναι χρονολογια 89. θες κατι αλλο πιο περιλυπτικα μπας και γνωριζω. **
                                      Ναι απο οτι ειπε ο μηχανικος στη ford θελει και MAP, ειπε επισεις οτι ειδε και τη φυσα στη πλεξουδα οπου φυσικα δε παει πουθενα.
                                      Αυτη η φυσα δε ξερω ποια ειναι αλλα αμα εχω το MAP φανταζομαι θα βρω ποια ειναι

                                      θα βοηθούσε αν γνώριζες το μοντέλο.(Ν4Α, Ν4Α.4Ι, Ν4Β , Ν8Α , Ν8C ,N9A, N9C, NE5, NEJ, NES ) Ποιο απο τα προηγούμενα??

                                      Και κάτι που κάπου μπερδέυτικα, άλλαξες κινητήρα ή μόνο το συστημα τροφοδοσίας??

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        crawler last edited by

                                        Αλλαχτηκε ο κινητηρας.
                                        Για το πιο μοντελο συγκεκριμενα ειναι θα το δω αυριο και θα σου πω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • C
                                          crawler last edited by

                                          απο αυτο που ειδα, οτι ειδα δηλαδη γιατι δεν ειναι καλα χτυπημενο, πρεπει να ειναι Ν4Α.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            demetriades last edited by

                                            Ο χρήστης crawler έγραψε:
                                            απο αυτο που ειδα, οτι ειδα δηλαδη γιατι δεν ειναι καλα χτυπημενο, πρεπει να ειναι Ν4Α.

                                            Φίλε crawler διάγραμμα για σωληνάκια δεν βρήκα.

                                            Από ότι βλέπω ο κινητήρας σου κανονικά πρέπει να έχει VAF(volume air flow) meter.
                                            Tώρα τι έχεις?
                                            Αυτό που είχε ο κινητήρας η έκανες μετατροπή?

                                            Αν θές δώσε μου το μαιλ σου με pm να σου στείλω το σχεδιάγραμμα του και τις τιμές εξόδου για να το ελέγξεις με ένα πολύμετρο.

                                            Πόσα καλώδια έχει? 3 η 4??????

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr