-
Πλακίτσα κάνουμε βρε Babbi....
έχω σκυλοβαρεθεί εδώ στο γραφείο όλη μέρα...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
78 άλογα babbis, τα οποία γίνονται 92 μ' ένα γύρισμα περιστροφικού κομβίου.
Τώρα θα γίνω λίγο κακός: όταν κάποιος έχει ανάγκη από τουλάχιστον 150+ ίππους για να κάνει μια σωστή πρσπέραση ή ένα αμάξι των 30.000+ ευρώ για να στρίβει, τότε ή κάτι δεν πάει καλά με τις ικανότητές του ως οδηγού ή έχει υπερβολικές για τους περισσότερους απαιτήσεις από το αμάξι του.
Αν δεν με παίρνει να κάνω μια προσπέραση, απλώς δεν την κάνω. Τι χάνω; Ελάχιστο χρόνο, διαπιστωμένο αυτό. Πχ σε ανάβαση με πολλές στροφές προσπέρασα ένα αγκομαχόν Atos. Σταματώ αργότερα για μια φωτογραφία (1-2 λεπτά), νάσου το να με προσπερνάει. Το ξαναπροσπερνάω, σταματάω πάλι για να κόψει η συμβία λίγα λουλούδια, νάτον πάλι! Τελικά βαρέθηκα να το ξαναπεράσω, αφού το κέρδος ήταν αστείο. Σύμφωνοι, κάποιες φορές θες να περάσεις το αργό αμάξι πάση θυσία, ειδικά αν πρόκειται για χάνο που φρενάρει διαρκώς και σε τσαντίζει (βλ. ηλίθια Αθηναία στη Ρόδο που πάταγε απότομα φρένο σε κάθε διασταύρωση και στροφή και που της φώναξα περνώντας τη να το βάλει στο καράβι και να γυρίσει πίσω αμέσως ). Ελάχιστες είναι οι περιπτώσεις που δεν μπορείς να το κάνεις χωρίς κίνδυνο, ακόμα και με μικρό χιλιάρι. Αν όμως κάποιος το έχει βάλει σκοπό της ζωής του να μην υπάρχει τίποτα στον ορίζοντα ενώ οδηγεί, τότε ας βουτήξει τους 200 ίππους και ζωή σε λόγου μας.Γιατι προσωποποιείτε τις αναλύσεις πάνω στα άτομα.
Τι θα πει αν χρειάζεσαι, αν δεν μπορείς κλπ.
Εδώ λέμε με τι εργαλείο μπορείς να κινηθέις πιο γρήγορα , και με ασφάλεια.
Τι σχέση έχουν οι ικανότηταε του καθενός?
όσο για το παράδειγμα που λές ναι συμβάνει αρκετά. Τρέχω στην Ε75 και στα Τέμπη είμαι 200 μέτρα μπροστά από αυτον που προσπέρσα πριν ώρα!!
όμως μου έχει συμβεί πολλές φορές σε ορεινό δρόμο να απεμπλάκώ από 2-3 αργούς και να φτάσω πολύ πιο γρήγορα σε σχέση με άλλες φορές που στην ίδια διαδρομή δεν μπόρεσα να κάνω προσπέρσμα!!
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Πλακίτσα κάνουμε βρε Babbi....έχω σκυλοβαρεθεί εδώ στο γραφείο όλη μέρα...
λες να το πήρα σοβαρά
Αφού ξέρεις ότι όταν γράφω σοβαρά έχω μέσο όρο 300 λέξεις ανά ποστ και 2-3 ποστ συνεχόμενα
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
78 άλογα babbis, τα οποία γίνονται 92 μ' ένα γύρισμα περιστροφικού κομβίου.
Τώρα θα γίνω λίγο κακός: όταν κάποιος έχει ανάγκη από τουλάχιστον 150+ ίππους για να κάνει μια σωστή πρσπέραση ή ένα αμάξι των 30.000+ ευρώ για να στρίβει, τότε ή κάτι δεν πάει καλά με τις ικανότητές του ως οδηγού ή έχει υπερβολικές για τους περισσότερους απαιτήσεις από το αμάξι του.
Αν δεν με παίρνει να κάνω μια προσπέραση, απλώς δεν την κάνω. Τι χάνω; Ελάχιστο χρόνο, διαπιστωμένο αυτό. Πχ σε ανάβαση με πολλές στροφές προσπέρασα ένα αγκομαχόν Atos. Σταματώ αργότερα για μια φωτογραφία (1-2 λεπτά), νάσου το να με προσπερνάει. Το ξαναπροσπερνάω, σταματάω πάλι για να κόψει η συμβία λίγα λουλούδια, νάτον πάλι! Τελικά βαρέθηκα να το ξαναπεράσω, αφού το κέρδος ήταν αστείο. Σύμφωνοι, κάποιες φορές θες να περάσεις το αργό αμάξι πάση θυσία, ειδικά αν πρόκειται για χάνο που φρενάρει διαρκώς και σε τσαντίζει (βλ. ηλίθια Αθηναία στη Ρόδο που πάταγε απότομα φρένο σε κάθε διασταύρωση και στροφή και που της φώναξα περνώντας τη να το βάλει στο καράβι και να γυρίσει πίσω αμέσως ). Ελάχιστες είναι οι περιπτώσεις που δεν μπορείς να το κάνεις χωρίς κίνδυνο, ακόμα και με μικρό χιλιάρι. Αν όμως κάποιος το έχει βάλει σκοπό της ζωής του να μην υπάρχει τίποτα στον ορίζοντα ενώ οδηγεί, τότε ας βουτήξει τους 200 ίππους και ζωή σε λόγου μας.Οι ικανότητες του οδηγού δεν έχουν να κάνουν με το αν ένα αυτοκίνητο κοστίζει Χ ευρώ ή στρίβει
Δεν είναι μόνο θέμα ασφάλειας, αλλά και άνεσης. πχ με 120 και 6η έχω 3.000σ.α.λ. και κινούμαι ανετότατα και χωρίς υπερβολές στο 'δρόμο' που λέγεται Κορίνθου-Πατρών και φτάνω νταλίκα. Δεν θα χρειαστεί τίποτα ιδιαίτερο, απλώς πάτημα του γκαζιού τέρμα, 140-160 για πλάκα, η νταλίκα παρελθόν και ξανά στα 120 για cruising.
Ούτε σκέψη για κατέβασμα, ούτε σκέψη για κλείσιμο κλιματισμού ούτε άγχος για τον απέναντι. Εκτός κι αν είναι καλύτερο να περιμένω πίσω από την νταλίκα
Και ναι, έχω 'υπερβολικές απαιτήσεις' από το αυτοκίνητο που θα αγοράσω για μένα, έχοντας εμπειρία από πάρα πολλά και να μπορώ να συγκρίνω.
-
Ikar και Babbis, ούτε διαφωνούμε για το πόσο καλό είναι να έχεις έξτρα ίππους, ούτε προσωποποιούμε την κουβέντα. Η διαφωνία έγκειται στο ότι κατά τη γνώμη μου δεν είναι απολύτως απαραίτητο να έχεις πολλά άλογα, δουλειά γίνεται (έστω, πιο δύσκολα) και με πιο αδύναμα αμάξια.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στις μέρες μας σε ένα οικογενειακό μεσαίο αυτοκίνητο που ζυγίζει κατα μέσο όρο 1300+ κιλά ένα δίλιτρο μοτέρ είναι ότι πρέπει, γιατί έχει περίπου 150 ίππους και το βασικότερο γύρω στα 20 κιλά ροπή που είναι ότι πρέπει για γρήγορες προσπεράσεις.Για εμένα **οτιδήποτε παραπάνω είναι υπερβολή για καθημερινή χρήση και είναι μόνο για κόντρες **ενώ τα δυνατά 1600άρια για αυτά τα κιλά είναι οριακά.
Να δούμε τι άλλο θα διαβάσουμε
τι έγινε, θίχτηκες ΚΟΝΤΡΑΚΙΑ???
έχω μπερδευτεί είπαμε... στόκος, κοντράκιας, δεν ξέρω τι είναι καλύτερο
(συνέχισε και θα το οδηγήσεις όταν πάρεις OPEL )
εεεεεε! Αυτό είναι unfair!!!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Εκτός κι αν είναι καλύτερο να περιμένω πίσω από την νταλίκαΠρέπει να περιμένεις πίσω από την νταλίκα γιατί μπορεί να τρομάξουν οι απέναντι οι οποίοι έχοντας 100 άλογα δεν μπορούν να δεχτούν ότι θα καταφέρεις να προσπεράσεις
-
Χεχεχε, εμείς το δεχόμαστε. Οι τουρμπάτοι και ιππάτοι δεν δέχονται το ίδιο δι' ημάς.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Πρέπει να περιμένεις πίσω από την νταλίκα γιατί μπορεί να τρομάξουν οι απέναντι οι οποίοι έχοντας 100 άλογα δεν μπορούν να δεχτούν ότι θα καταφέρεις να προσπεράσεις :lol:Πλάκα πλάκα αυτό πολλές φορές ισχύει
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Χεχεχε, εμείς το δεχόμαστε. Οι τουρμπάτοι και ιππάτοι δεν δέχονται το ίδιο δι' ημάς.αμα βλέπω από απέναντι τον άλλον να βγάινει στο αντίθετο ρεύμα για προσπέραση , να κάνει μισή ώρα και να μου έρχετε τσίμα τσίμα πριν χωθεί ξανά στο ρεύμα του, ή αν θέλω να προσπεράσω το φορτηγό και περιμένο μισή ώρα ο 70 άλογα να προσπεράσει ενώ έχω βγάλει πριν από αυτόν φλας λογικό είναι.
Το πιο εκνευριστικό είναι όταν στέκεται αριστερά 1 μέτρο πριν το φορτηγό και κολώνει να περάσει έιτε γιατί δεν έχει δύναμη είτε γιατί είναι άπειρος και ενώ έχω βγάλει φλας ή φώτα συνεχίζει να είναι εκεί εμποδίζοντάς με να περάσω.
Από την εμπειρία μου περισσότερες φορές βλέπω οδηγούς με αδύναμα αμάξια να εμποδίζουν με κακή συμπεριφορά τους άλλους παρά στόκους με τουρμπο να κάνουν τρελλά.
Στην Αθήνα μπορεί να είναι αλλιώς τα πράγματα
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
αμα βλέπω από απέναντι τον άλλον να βγάινει στο αντίθετο ρεύμα για προσπέραση , να κάνει μισή ώρα και να μου έρχετε τσίμα τσίμα πριν χωθεί ξανά στο ρεύμα του, ή αν θέλω να προσπεράσω το φορτηγό και περιμένο μισή ώρα ο 70 άλογα να προσπεράσει ενώ έχω βγάλει πριν από αυτόν φλας λογικό είναι.Το πιο εκνευριστικό είναι όταν στέκεται αριστερά 1 μέτρο πριν το φορτηγό και κολώνει να περάσει έιτε γιατί δεν έχει δύναμη είτε γιατί είναι άπειρος και ενώ έχω βγάλει φλας ή φώτα συνεχίζει να είναι εκεί εμποδίζοντάς με να περάσω.
Από την εμπειρία μου περισσότερες φορές βλέπω οδηγούς με αδύναμα αμάξια να εμποδίζουν με κακή συμπεριφορά τους άλλους παρά στόκους με τουρμπο να κάνουν τρελλά.
Στην Αθήνα μπορεί να είναι αλλιώς τα πράγματα
παντού έτσι είναι.
'Δεν μπορώ να προσπεράσω, αλλά σιγά μην αφήσω τους άλλους. όχι θα με περιμένουν' Οι γνωστοί σταρχιδιστές φιλόσοφοι Οπότε αναγκαστικά πρέπει να χεις παραπάνω από 200 για να περάσεις και το 'φιλόσοφο' και την νταλίκα.
Εγώ πάλι με τα διάφορα αργά αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει και οδηγώ γιατί κάνω χώρο και κόβω ταχύτητα σε κάποιον γρηγορότερο όταν τον δω στον καθρέπτη, αν δεν μπορώ να προσπεράσω;
μάλλον λάθος κάνω
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
εεεεεε! Αυτό είναι unfair!!!
καλά καλά, μην κάνεις έτσι, ένα αστειάκι κάναμε
-
Ο χρήστης ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΟΥΡΗΣ έγραψε:
Πρέπει να περιμένεις πίσω από την νταλίκα γιατί μπορεί να τρομάξουν οι απέναντι οι οποίοι έχοντας 100 άλογα δεν μπορούν να δεχτούν ότι θα καταφέρεις να προσπεράσεις :lol:
Πλάκα πλάκα αυτό πολλές φορές ισχύει
Eίναι αδικαιολόγητος όποιος τρομάζει επειδή βγήκε κάποιος να κάνει προσπέραση
Τρομάζεις αν αυτός που βγήκε έκανε λάθος εκτίμηση(είτε 100 άλογα είτε 200) και είναι πολύ ώρα στο αντίθετο ρεύμα και πλησιάζει επικύνδυνα σε σένα.
Είναι δύο διαφορετικά πράγματα!!!
Ο 200άρης ή ο 150άρης( να το αφήσω 140 να είμαι κι εγώ μέσα ) θα βγεί και θα περάσει στο άψε σβήσε! Σπάνια μου έχει τύχει να περνάει στο όριο!!
Αντίθετα ο 100άρης πολλές φορές με έχει τρομάξει γιατί αργεί να περάσει.
Αν ήταν να κάνω μια κατανομή κινδύνων θα έλεγα ότι:
-
Οι έχοντες δυνατά αυτοκίνητα παρασέρνονται και προσπερνάνε σε τυφλά σημεία (πάνω ή πριν τις στροφες). Αυτολι που το κάνουν είναι στόκοι
-
Οι έχοντες αδύναμα αυτοκίνητα εκτιμούν λάθος πολλες φορές την απόσταση ή επειδή έχουν κουραστεί να είναι για ώρα πίσω από φορτηγά εκνευρίζονται και προσπερνλανε σε ευθείες αλλά έρχονται τσίμα τσίμα.
Στην πρώτη περίπτωση το λάθος το κάνει μόνο ο στόκος οδηγός!
Στην δεύτερη το λάθος μπορεί να το κάνει και ο καλός οδηγός είτε από εκνευρισμό είτε από λάθος υπολογισμό!!
Η διαφορά των δύο είναι ότι το 1ο(προσπέρασμα σε στροφή) είναι κάτι που απαγορεύται ακόμα και με Ferrari
To δευτερο όμως εμπεριέχει τον παράγοντα λάθος αφού κάθε υπολογισμός έχει μια μικρή πιθανότητα λάθους
Άρα το δυνατό αμάξι σε γλιτώνει από κάποιους λάθους υπολογισμούς(όχι όλους) και σε προστατεύει από σενάρια όπου την ώρα της προσπέρασης σε ακολουθεί κι άλλος από πίσω και πρέπει η να γκαζώσεις ή να φρενάρεις, ή ακόμα χειρότερα όταν μπροστά από την νταλίκα βλέπεις όχημα που κλείνει το δρόμο και δεν είχεις τ΄ροπο να το δεις πιο πρίν
-
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Πρέπει να περιμένεις πίσω από την νταλίκα γιατί μπορεί να τρομάξουν οι απέναντι οι οποίοι έχοντας 100 άλογα δεν μπορούν να δεχτούν ότι θα καταφέρεις να προσπεράσεις :lol:
Πλάκα πλάκα αυτό πολλές φορές ισχύει
Eίναι αδικαιολόγητος όποιος τρομάζει επειδή βγήκε κάποιος να κάνει προσπέραση
Τρομάζεις αν αυτός που βγήκε έκανε λάθος εκτίμηση(είτε 100 άλογα είτε 200) και είναι πολύ ώρα στο αντίθετο ρεύμα και πλησιάζει επικύνδυνα σε σένα.
Είναι δύο διαφορετικά πράγματα!!!
Ο 200άρης ή ο 150άρης( να το αφήσω 140 να είμαι κι εγώ μέσα ) θα βγεί και θα περάσει στο άψε σβήσε! Σπάνια μου έχει τύχει να περνάει στο όριο!!
Αντίθετα ο 100άρης πολλές φορές με έχει τρομάξει γιατί αργεί να περάσει.
Αν ήταν να κάνω μια κατανομή κινδύνων θα έλεγα ότι:
-
Οι έχοντες δυνατά αυτοκίνητα παρασέρνονται και προσπερνάνε σε τυφλά σημεία (πάνω ή πριν τις στροφες). Αυτολι που το κάνουν είναι στόκοι
-
Οι έχοντες αδύναμα αυτοκίνητα εκτιμούν λάθος πολλες φορές την απόσταση ή επειδή έχουν κουραστεί να είναι για ώρα πίσω από φορτηγά εκνευρίζονται και προσπερνλανε σε ευθείες αλλά έρχονται τσίμα τσίμα.
Στην πρώτη περίπτωση το λάθος το κάνει μόνο ο στόκος οδηγός!
Στην δεύτερη το λάθος μπορεί να το κάνει και ο καλός οδηγός είτε από εκνευρισμό είτε από λάθος υπολογισμό!!
Η διαφορά των δύο είναι ότι το 1ο(προσπέρασμα σε στροφή) είναι κάτι που απαγορεύται ακόμα και με Ferrari
To δευτερο όμως εμπεριέχει τον παράγοντα λάθος αφού κάθε υπολογισμός έχει μια μικρή πιθανότητα λάθους
Άρα το δυνατό αμάξι σε γλιτώνει από κάποιους λάθους υπολογισμούς(όχι όλους) και σε προστατεύει από σενάρια όπου την ώρα της προσπέρασης σε ακολουθεί κι άλλος από πίσω και πρέπει η να γκαζώσεις ή να φρενάρεις, ή ακόμα χειρότερα όταν μπροστά από την νταλίκα βλέπεις όχημα που κλείνει το δρόμο και δεν είχεις τ΄ροπο να το δεις πιο πρίν
Συμφωνώ....
Μου έχει συμβεί πολλές φορές να εκνευρίζομαι όταν κάνωντας προσπέραση οι απέναντι αρχίζουν να αναβοσβήνουν τα φώτα πανικόβλητοι όταν είναι φανερό ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα για κανέναν...Επίσης μου έχει συμβεί να βγεί μπροστά μου ο απέναντι για προσπέραση και να αναγκαστώ να κάνω τέρμα δεξιά για να μην αγκαλιαστούμε...
Είδε ότι δεν το έπαιρνε αλλά θεώρησε αυτονόητο ότι εγώ θα κάνω δεξιά για να τον αφήσω να περάσει και το έπαιξε τσαμπουκάς...Αλλά αυτό που μου τη σπάει περισσότερο είναι όταν βλέπω τους στόκους να κάνουν προσπέραση σε όχημα που κάνει και αυτό προσπέραση...
Μιλάμε για την καφρήλα..... -
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Συμφωνώ....
Μου έχει συμβεί πολλές φορές να εκνευρίζομαι όταν κάνωντας προσπέραση οι απέναντι αρχίζουν να αναβοσβήνουν τα φώτα πανικόβλητοι όταν είναι φανερό ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα για κανέναν...Τι είπες τώρα
Μου συμβαίνει συχνά και δυσκολεύομαι να πείσω την γυναίκα μου, που φοβάτε τα αυτοκίνητα, ότι δεν έκανα εγώ λάθος αλλά ο άλλος φοβήθηκε χωρίς λόγο!
Μετά μου αρχίζει τα μην τρέχεις κλπ
Ευτυχώς τον τελευατίο καιρό έστρωσε
-
Ο χρήστης ///M έγραψε:
Ειναι απαραιτητα τα 150+ αλογα, με τοσο βαρια αυτοκινητα που υπαρχουν πια.Διαφορετικα προσπερνας με μεγαλη ασφαλεια μονο τρακτερ και αυτα σε πολυ ευνοϊκες συνθήκες...
Αυτο μου ακουγεται πολυ υπερβολικο...
Μια χαρα προσπεραση μπορεις να κανεις με ενα απλο 1.6...
Σιγουρα ομως οχι με την ανεση που θα το κανεις με ενα διλητρο ας πουμε....Ακριβως εκει ειναι η διαφορα, στην 'ανεση', η οποια μεταφράζεται σε ζωές ενίοτε.
Κυκλοφορουν κατι sedan 1.4 (μηχανη απο το παρελθον,βάρος αυτοκινητου απο το παρον) και κατι 1.6 πιο βαριά και από μαούνες που μονο 'μια χαρα προσπεραση' δεν κανεις με δαυτα. -
Γι'αυτό μιλάμε για αναλογία κιλών ανά ίππο.
Η elise έχει 122 άλογα αλλά επιταγχύνει γρηγορότερα από το GTi με τα 200.
Τα 100 άλογα κάποτε ήταν αρκετά. Πλέον με 1200-1400 κιλα μάξωματα στα segments C,D είναι λίγα.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Τι είπες τώραΜου συμβαίνει συχνά και δυσκολεύομαι να πείσω την γυναίκα μου, που φοβάτε τα αυτοκίνητα, ότι δεν έκανα εγώ λάθος αλλά ο άλλος φοβήθηκε χωρίς λόγο!
Μετά μου αρχίζει τα μην τρέχεις κλπ
Ευτυχώς τον τελευατίο καιρό έστρωσε
Παρομοίως καμένος και εγώ ουκ ολίγες φορές...
Και πώς οδηγείς έτσι - και μην τρέχεις - και γιατί πέρασες τώρα - και μην κολλάς - και γιατί του έδωσες σημασία άστον - και - και - και -Η δικιά μου δυστυχώς δεν στρώνει με τίποτα...
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Τι είπες τώρα
Μου συμβαίνει συχνά και δυσκολεύομαι να πείσω την γυναίκα μου, που φοβάτε τα αυτοκίνητα, ότι δεν έκανα εγώ λάθος αλλά ο άλλος φοβήθηκε χωρίς λόγο!
Μετά μου αρχίζει τα μην τρέχεις κλπ
Ευτυχώς τον τελευατίο καιρό έστρωσε
Παρομοίως καμένος και εγώ ουκ ολίγες φορές...
Και πώς οδηγείς έτσι - και μην τρέχεις - και γιατί πέρασες τώρα - και μην κολλάς - και γιατί του έδωσες σημασία άστον - και - και - και -Η δικιά μου δυστυχώς δεν στρώνει με τίποτα...
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Παρομοίως καμένος και εγώ ουκ ολίγες φορές...
Και πώς οδηγείς έτσι - και μην τρέχεις - και γιατί πέρασες τώρα - και μην κολλάς - και γιατί του έδωσες σημασία άστον - και - και - και -Η δικιά μου δυστυχώς δεν στρώνει με τίποτα...
Πούλα το Α3, πάρε GTI και χωρίζεις! 3πλο το καλό!
Συζήτηση περί ασφαλούς προσπέρασης και ίππων...