-
fingers crossed που λενε...
-
Διάβαζα ένα άρθρο του Χοϊδά για τη Ferrari.
Σε ένα σημείο κάνει αναφορά στη μπροστινή πτέρυγα, όπου αναφέρει ότι το κατώτερο τμήμα είναι κατασκευασμένο από κάποιο μέταλλο και όχι από ανθρακονήματα, λειτουργώντας ως έρμα. Με αυτόν τον τρόπο η Ferrari προσπαθεί να φορτίσει τα λάστιχά της κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών και κατά τα αρχικά στάδια του αγώνα, τα 2 σημεία δηλαδή που τα λάστιχα είναι κρύα.
Το πρόβλημα είναι ότι στον αγώνα παρατηρείται μεγάλη φθορά των ελαστικών και πτώση στην απόδοσή τους. Και αναρωτιέμαι, δεν θα τους βοηθούσε στον πρώτο προγραμματισμένο ανεφοδιασμό να αντικαταστήσουν την μπροστινή πτέρυγα με μια ίδια (έτσι ώστε (σχεδόν) να μην υπάρχει μεταβολή στη ροή του αέρα πριν και μετά το πιτ στόπ), στην οποία το κατώτερο τμήμα να είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Τα λάστιχα θα έχουν φτάσει ήδη σε θερμοκρασία λειτουργίας και πλέον δε θα φορτίζονται επιπλέον, με αποτέλεσμα να μη 'ξεφεύγουν' από τις επιθυμητές θερμορασιακές περιοχές.
Ετσι, πιστεύω, ότι θα λύνονται μερικά από τα προβλήματα της Ferrari.
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Διάβαζα ένα άρθρο του Χοϊδά για τη Ferrari.
Και αναρωτιέμαι, δεν θα τους βοηθούσε στον πρώτο προγραμματισμένο ανεφοδιασμό να αντικαταστήσουν την μπροστινή πτέρυγα με μια ίδια (έτσι ώστε (σχεδόν) να μην υπάρχει μεταβολή στη ροή του αέρα πριν και μετά το πιτ στόπ), στην οποία το κατώτερο τμήμα να είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα.έτσι θα άλλαζε το κέντρο βάρους όμως και λογικά την ισορροπία του μονοθεσίου....ίσως...
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
έτσι θα άλλαζε το κέντρο βάρους όμως και λογικά την ισορροπία του μονοθεσίου....ίσως...Σωστός! Θα μπορούσαν όμως να 'ισορροπήσουν' το μονοθέσιο με την ανθρακονημάτινη αεροτομή και απλά να είναι 'ανισόρροπο' ( ) μόνο στο γύρο των δοκιμαστικών και στο πρώτο μέρος του αγώνα. ΄
Υποθέσεις...
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
έτσι θα άλλαζε το κέντρο βάρους όμως και λογικά την ισορροπία του μονοθεσίου....ίσως...
Σωστός! Θα μπορούσαν όμως να 'ισορροπήσουν' το μονοθέσιο με την ανθρακονημάτινη αεροτομή και απλά να είναι 'ανισόρροπο' ( ) μόνο στο γύρο των δοκιμαστικών και στο πρώτο μέρος του αγώνα. ΄
Υποθέσεις...
καλή σκέψη αλλά φαντάζομαι οι άθρωποι της Φεράρι ξέρουν καλύτερα από όλους μας τι πρέπει να κάνουν
Υ.Γ. θα μπορούσε να προβλέψει/προτείνει κανείς το νέο σύστημα θέρμανσης των ελαστικών που έφερε για 1η φορά στο προσκήνιο η Φεράρι?
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
καλή σκέψη αλλά φαντάζομαι οι άθρωποι της Φεράρι ξέρουν καλύτερα από όλους μας τι πρέπει να κάνουνΥ.Γ. θα μπορούσε να προβλέψει/προτείνει κανείς το νέο σύστημα θέρμανσης των ελαστικών που έφερε για 1η φορά στο προσκήνιο η Φεράρι?
Είπαμε... Υποθέσεις!
Ποιος φταίει? Η Ferrari η Bridgestone ή κανένας από τους δυο