Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΦΡΕΝΑ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΦΡΕΝΑ
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    3
    4
    20
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      ktselios last edited by

      Ερωτήσεις σχετικά με φρένα:

      1. Αξίζει να βάλω τρυπητούς ή χαραγμένους δίσκους σε σχέση με τους απλούς; Κάποτε είχα διαβάσει σε κάποιο περιοδικό ότι αυτοί οι δίσκοι μπλοκάρουν πιο εύκολα. Ισχύει;
      2. Να βάλω μαλακά τακάκια ή μέτρια; (Δε μου αρέσουν τα σκληρά. Δε με νοιάζει αν φθείρονται πιο γρήγορα τα μαλακά). Ποιο είναι το μειονέκτημα τους;
      3. Αξίζει να βάλω μεταλλικά σωληνάκια;
      4. Να βάλω μεγαλύτερη διάσταση αν μπορώ; Θα μειονεκτώ πουθενά;

      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        ktselios last edited by

        Ερωτήσεις σχετικά με φρένα:

        1. Αξίζει να βάλω τρυπητούς ή χαραγμένους δίσκους σε σχέση με τους απλούς; Κάποτε είχα διαβάσει σε κάποιο περιοδικό ότι αυτοί οι δίσκοι μπλοκάρουν πιο εύκολα. Ισχύει;
        2. Να βάλω μαλακά τακάκια ή μέτρια; (Δε μου αρέσουν τα σκληρά. Δε με νοιάζει αν φθείρονται πιο γρήγορα τα μαλακά). Ποιο είναι το μειονέκτημα τους;
        3. Αξίζει να βάλω μεταλλικά σωληνάκια;
        4. Να βάλω μεγαλύτερη διάσταση αν μπορώ; Θα μειονεκτώ πουθενά;

        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          ktselios last edited by

          Ερωτήσεις σχετικά με φρένα:

          1. Αξίζει να βάλω τρυπητούς ή χαραγμένους δίσκους σε σχέση με τους απλούς; Κάποτε είχα διαβάσει σε κάποιο περιοδικό ότι αυτοί οι δίσκοι μπλοκάρουν πιο εύκολα. Ισχύει;
          2. Να βάλω μαλακά τακάκια ή μέτρια; (Δε μου αρέσουν τα σκληρά. Δε με νοιάζει αν φθείρονται πιο γρήγορα τα μαλακά). Ποιο είναι το μειονέκτημα τους;
          3. Αξίζει να βάλω μεταλλικά σωληνάκια;
          4. Να βάλω μεγαλύτερη διάσταση αν μπορώ; Θα μειονεκτώ πουθενά;

          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos_bugsr last edited by

            Γεια χαρα! Θα αναφερθω στην περιπτωση που τακακι και δισκος συνεργαζονται καλα μεταξυ τους σαν υλικα, γιατι αν δεν συνεργαζονται τα υλικα καλα, και τα καλυτερα επιμερους προϊοντα να εχεις, δεν θα μεινεις ικανοποιημενος.

            Αν εχεις μικρο προβλημα με υπερθερμανση των υλικων τριβης, οι τρυπητοι - χαρακτοι δισκοι μπορουν να αποδειχθουν καλη λυση. Οι τρυπητοι ειναι αληθεια οτι παρουσιαζουν ρωγμες στις τρυπες, στη συνεχη σκληρη χρηση.
            Ενα πιο σκληρο τακακι θα βοηθησει αρκετα επισης κατα της υπερθερμανσης.

            Ομως: Πιο σκληρα υλικα τριβης σημαινουν κατα κανονα χειροτερη αισθηση στο πεταλι του φρενου.
            Σαν προσωπικο παραδειγμα αναφερω οτι ενω στο αυτοκινητο μου (106rallye) ειχα τρυπητους δισκους με καπως σκληρο τακακι, ξαναγυρισα στα αργοστασιακα ανταλλακτικα (δικσους-τακακι) της Peugeot (Ate βασικα). Η διαφορα στην αισθηση ηταν μεγαλη. Το πεταλι ειχε καλυτερεψει αρκετα. Ομως, αυτο μπορουσα να το κανω, αφου τα φρενα μου μιας και ειναι απο 306GTi, δε θα ειχαν μεγαλο προβλημα υπερθερμανσης (υστερα και απο τοποθετηση 'ανοιχτης' ζαντας αλουμινιου για καλυτερη απαγωγη της θερμοτητας).
            Σε αλλη περιπτωση, που δεν ειχα προβει στις παραπανω αλλαγες, τοτε τα πραγματα θα ηταν σιγουρα πολυ διαφορετικα (οντως).
            Ολα αυτα ισχυουν για αυτοκινητο και καταστασεις δρομου και οχι αγωνων, μιας και στη δευτερη περιπτωση αλλαζουν μερικα πραγματα (πρωτο και κυριο τα ελαστικα, τα οποια κανουν τα φρενα να συμπεριφερονται διαφορετικα μερικες φορες -για την ακριβεια δε συμπεριφερονται τα φρενα διαφορετικα, αλλα το συνολο φρενα-ελαστικα-προσφυση).

            Αν επιτρεπεται, για τι αυτοκινητο μιλαμε?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              takinen last edited by

              Ο χρήστης ktselios έγραψε:
              Ερωτήσεις σχετικά με φρένα:

              1. Αξίζει να βάλω τρυπητούς ή χαραγμένους δίσκους σε σχέση με τους απλούς; Κάποτε είχα διαβάσει σε κάποιο περιοδικό ότι αυτοί οι δίσκοι μπλοκάρουν πιο εύκολα. Ισχύει;
              2. Να βάλω μαλακά τακάκια ή μέτρια; (Δε μου αρέσουν τα σκληρά. Δε με νοιάζει αν φθείρονται πιο γρήγορα τα μαλακά). Ποιο είναι το μειονέκτημα τους;
              3. Αξίζει να βάλω μεταλλικά σωληνάκια;
              4. Να βάλω μεγαλύτερη διάσταση αν μπορώ; Θα μειονεκτώ πουθενά;

              Ευχαριστώ

              1. Αν έχεις προβλήματα υπερθέμανσης αξίζει. Αν δεν έχεις, δεν αξίζει.
                -Δεν μπλοκάρουν πιο εύκολα.
              2. Αφού ξέρεις πάνω κάτω τι γίνεται, σκέψου, δες τις επιλογές και αποφάσισε.
              3. Αξίζει μόνο για πολύ γρήγορη και απαιτητική οδήγηση. Σημείωσε πως με τα σωληνάκια όντως θα έχεις πρόβλημα ευκολότερου μπλοκαρίσματος!
              4. Πρέπει να αλλάξεις δίσκους-δαγκάνες-τακάκια και πιθανόν ζάντες!!!! Πρέπει η αλλαγή να είναι συμμετρική μπρός -πίσω ενδεχομένως να πρέπει να αλλάξεις την τρόμπα των φρένων και ίσως κατανομή πέδησης.......
                ($$$$)
              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr