-
Ο χρήστης papagalos έγραψε:
Ορίστε και οι συμμετοχέςΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ 3ο ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 2000cc
Α/Α Α/Σ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΟΔΗΓΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΚΛΑΣΗ ΑΜΑΞΙ ΛΕΣΧΗ-
- ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Ε12 FORD ESCORT COSWORTH WRC
-
- ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ Π. E12 FORD ESCORT COSWORTH
-
- ΚΑΙΤΑΤΖΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΜΕΝΟΣ Ε12 FORD ESCORT COSWORTH
-
- ΗΛΙΑΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝ. A8 MITSUBISHI EVO IV
-
- ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΞΕΝΟΦΩΝ N4 MITSUBISHI EVO VIII
-
- ΚΑΝΤΖΑΒΕΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ EMS N4 MITSUBISHI EVO VII ΑΛΤ
-
- ΚΑΛΚΟΥΝΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΟΥΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ε12 BMW M3
-
- ΑΛΜΠΑΝΤΑΚΗΣ ΕΛΕΥΘ. ΒΕΛΗΣ ΛΕΩΡΓΙΟΣ N4 MITSUBISHI EVO VIII ΜR
-
- ΤΡΟΒΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΠΑΚΟΣ ΦΩΤΙΟΣ Ε12 BMW M3
-
- ΤΣΑΦΑΡΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝ/ΤΗΣ Ε12 LANCIA INTEGRALE ΑΛΤ
-
- ΒΟΥΤΙΡΙΤΣΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΝΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ε12 FORD SIERRA COSWORTH ΑΛΤ
-
- MIDDER ΣΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ N4 SUBARU IMPREZA
-
- ΠΑΛΥΧΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΙΑΣ ΜΠΑΜΠΗΣ Ε12 LANCIA DELTA INTEGRALE ΑΛΑΚ
-
- “GASTON” ΜΟΥΖΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ Ε12 RENAULT 5 GT TURBO ΑΛΤ
15 16. ΚΑΙΤΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΙΤΑΤΖΗ ΠΕΠΗ Ε12 FORD ESCORT COSWORTH
- “GASTON” ΜΟΥΖΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ Ε12 RENAULT 5 GT TURBO ΑΛΤ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΩΣ 2000cc
Α/Α Α/Σ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΟΔΗΓΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΚΛΑΣΗ ΑΜΑΞΙ ΛΕΣΧΗ-
- ΕΞΑΔΑΧΤΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΙΛΙΩΤΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ Α7 PEUGEOT 206 RC
-
- ΔΡΑΓΩΝΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑΝΑ N3 PEUGEOT 306 S16 BASE
-
- ΘΕΡΓΙΑΚΗΣ ΜΑΚΗΣ ΒΛΑΧΟΓΕΝΗΣ ΑΝΤΡΕΑΣ Α6 OPEL CORSA SUPER 1600
-
20 ΒΡΕΤΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΡΕΤΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ A7 OPEL ASTRA ΑΛΤ
-
- ΣΙΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΙΟΣ ΚΟΚΚΟΝΗΣ ΗΛΙΑΣ N3 RENAULT CLIO WILLIAMS
-
- ΠΑΠΑΔΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΙΟΥΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ N3 RENAULT CLIO WILLIAMS ΕΛΕΤΑ
-
23 ΠΑΡΑΣΥΡΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ E11 FIAT RITMO ΑΛΑ ΤΕΑΜ
-
24 “JOHNYS” ΤΑΚΤΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Ε11 OPEL ASCONA
-
25 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ Ε11 FORD ESCOT RS 2000 ΑΛΑΚ
-
26 ΡΟΙΝΙΩΤΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΓΚΑΡΓΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ε11 FORD ESCOT RS 2000 AΛΤ
-
27 ΚΑΝΕΛΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΟΚΟΣΙΟΥΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ε11 OPEL ASCONA AΛΤ
-
- ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Ε11 FORD ESCORT RS 2000 ΑΛΤ
-
- ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΝΕΖΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ Ε11 OPEL ASCONA ΑΛΤ
-
- ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΠΡΑΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Ε11 OPEL ASCONA AΛΑΚ
-
- ΧΑΝΤΖΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Ε11 OPEL KADDET ΑΛΑΚ
-
- ΜΑΧΑΙΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ε11 VW GOLF 1800 ΑΛΑΚ
-
- ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ε11 VW GOLF 1800
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΩΣ 1600cc
Α/Α Α/Σ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΟΔΗΓΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΚΛΑΣΗ ΑΜΑΞΙ ΛΕΣΧΗ-
- ΡΙΖΙΚΑΡΗΣ ΔΗΜΟΣ ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΥ ΒΑΛΙΑ Α6 PEUGEOT 106 RALLY
-
- ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΖΟΥΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Α6 PEUGEOT 106 RALLY ΑΟΛΑΠ
-
- ΓΡΙΝΙΕΖΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΟΓΔΑΝΟΣ ΣΠΥΡΟΣ PEUGEOT 106 RALLY S16
-
- ΠΑΠΑΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΚΟΤΣΗ ΕΥΑ Α5 PEUGEOT 106 RALLY KIT CAR
-
- ΣΚΑΝΔΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΚΑΝΔΑΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ PEUGEOT 106 RALLY
-
- ΑΣΗΜΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΙΤΣΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ CITROEN SAXO VTS
-
- GASTON JUNIOR ΑΝΔΡΙAΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ Α6 PEUGEOT 106 RALLY ΑΛΤ
-
- ΔΟΥΜΟΥΛΙΑΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΩΝΗ ΕΛΕΝΗ PEUGEOT 106 RALLY
-
- ΠΑΝΤΙΕΡΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Ε10 TOYOTA STARLET EP 72
-
- ΤΑΜΠΟΥΡΑΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΑΧΜΑΝ ΛΑΡΙΣΑ A6 PEUGEOT 106 RALLY
-
- ΞΕΝΟΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΤΖΙΟΡΤΖΑΤΟΣ ΑΝΤΡΕΑΣ PEUGEOT 106 RALLY ΑΟΠ ΤΕΑΜ
-
- ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΤΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΟΜΗΡΟΣ Α6 PEUGEOT 106 RALLY ΑΛΤ
-
- ΛΙΚΙΣΑ ΕΛΕΝΗ ΧΑΤΖΗΡΗΓΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α6 PEUGEOT 106 RALLY
-
- ΓΕΩΡΓΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ A6 PEUGEOT 206
-
- ΛΕΟΝΤΑΡΙΤΗΣ ΠΑΝ/ΤΗΣ ΖΕΡΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Ε10 TOYOTA STARLET ΑΛΑΚ
-
- ΚΑΡΟΥΖΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΖΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ε10 TOYOTA COROLLA ΑΟΠ ΤΕΑΜ
-
- ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Ε10 TOYOTA COROLLA ΑΛΤ
-
- ΜΑΣΤΡΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΣ ΚΟΛΟΒΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε10 ΤΟΥΟΤΑ STARLET ΑΛΤ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΩΣ 1400cc
Α/Α Α/Σ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΟΔΗΓΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΚΛΑΣΗ ΑΜΑΞΙ ΛΕΣΧΗ-
- ‘‘ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ’’ ΜΑΝΙΑΤΕΑΣ ΦΩΤΗΣ A5 SUZUKI SWIFT GTI ΑΛΤ
-
- ΚΟΝΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ Α5 TOYOTA YARIS
-
- ΚΟΥΝΙΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΡΔΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ Ν1 PEUGEOT 106 RALLY
-
- ΠΑΠΑΔΟΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ Α5 TOYOTA YARIS
-
- ΚΟΤΣΕΑΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ Θ. PEUGEOT 106 RALLY
-
- ΜΠΑΣΔΕΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΣΔΕΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ NISSAN MICRA
-
- ΧΕΚΙΜΙΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΔΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΣ Α0 FIAT CINQUECENTO
-
- ΑΛΕΞΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΓΙΟΥΚAΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Α0 FIAT SEICENTO
-
- ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΟΣ Α0 FIAT SEICENTO
-
- ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΛΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Α0 FIAT SEICENTO
Το όνομά μου μπορείτε μια φορά να το γράψετε σωστά με Ω???????
-
-
Ο χρήστης Eva έγραψε:
Ορίστε και οι συμμετοχές
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ 3ο ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 2000cc
Α/Α Α/Σ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΟΔΗΓΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΚΛΑΣΗ ΑΜΑΞΙ ΛΕΣΧΗ-
- ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Ε12 FORD ESCORT COSWORTH WRC
-
- ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ Π. E12 FORD ESCORT COSWORTH
-
- ΚΑΙΤΑΤΖΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΜΕΝΟΣ Ε12 FORD ESCORT COSWORTH
-
- ΗΛΙΑΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝ. A8 MITSUBISHI EVO IV
-
- ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΞΕΝΟΦΩΝ N4 MITSUBISHI EVO VIII
-
- ΚΑΝΤΖΑΒΕΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ EMS N4 MITSUBISHI EVO VII ΑΛΤ
-
- ΚΑΛΚΟΥΝΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΟΥΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ε12 BMW M3
-
- ΑΛΜΠΑΝΤΑΚΗΣ ΕΛΕΥΘ. ΒΕΛΗΣ ΛΕΩΡΓΙΟΣ N4 MITSUBISHI EVO VIII ΜR
-
- ΤΡΟΒΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΠΑΚΟΣ ΦΩΤΙΟΣ Ε12 BMW M3
-
- ΤΣΑΦΑΡΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝ/ΤΗΣ Ε12 LANCIA INTEGRALE ΑΛΤ
-
- ΒΟΥΤΙΡΙΤΣΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΝΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ε12 FORD SIERRA COSWORTH ΑΛΤ
-
- MIDDER ΣΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ N4 SUBARU IMPREZA
-
- ΠΑΛΥΧΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΙΑΣ ΜΠΑΜΠΗΣ Ε12 LANCIA DELTA INTEGRALE ΑΛΑΚ
-
- “GASTON” ΜΟΥΖΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ Ε12 RENAULT 5 GT TURBO ΑΛΤ
15 16. ΚΑΙΤΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΙΤΑΤΖΗ ΠΕΠΗ Ε12 FORD ESCORT COSWORTH
- “GASTON” ΜΟΥΖΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ Ε12 RENAULT 5 GT TURBO ΑΛΤ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΩΣ 2000cc
Α/Α Α/Σ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΟΔΗΓΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΚΛΑΣΗ ΑΜΑΞΙ ΛΕΣΧΗ-
- ΕΞΑΔΑΧΤΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΙΛΙΩΤΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ Α7 PEUGEOT 206 RC
-
- ΔΡΑΓΩΝΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑΝΑ N3 PEUGEOT 306 S16 BASE
-
- ΘΕΡΓΙΑΚΗΣ ΜΑΚΗΣ ΒΛΑΧΟΓΕΝΗΣ ΑΝΤΡΕΑΣ Α6 OPEL CORSA SUPER 1600
-
20 ΒΡΕΤΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΡΕΤΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ A7 OPEL ASTRA ΑΛΤ
-
- ΣΙΟΡΙΚΗΣ ΦΩΤΙΟΣ ΚΟΚΚΟΝΗΣ ΗΛΙΑΣ N3 RENAULT CLIO WILLIAMS
-
- ΠΑΠΑΔΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΙΟΥΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ N3 RENAULT CLIO WILLIAMS ΕΛΕΤΑ
-
23 ΠΑΡΑΣΥΡΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ E11 FIAT RITMO ΑΛΑ ΤΕΑΜ
-
24 “JOHNYS” ΤΑΚΤΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Ε11 OPEL ASCONA
-
25 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ Ε11 FORD ESCOT RS 2000 ΑΛΑΚ
-
26 ΡΟΙΝΙΩΤΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΓΚΑΡΓΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ε11 FORD ESCOT RS 2000 AΛΤ
-
27 ΚΑΝΕΛΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΟΚΟΣΙΟΥΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ε11 OPEL ASCONA AΛΤ
-
- ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Ε11 FORD ESCORT RS 2000 ΑΛΤ
-
- ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΝΕΖΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ Ε11 OPEL ASCONA ΑΛΤ
-
- ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΠΡΑΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Ε11 OPEL ASCONA AΛΑΚ
-
- ΧΑΝΤΖΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Ε11 OPEL KADDET ΑΛΑΚ
-
- ΜΑΧΑΙΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ε11 VW GOLF 1800 ΑΛΑΚ
-
- ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ε11 VW GOLF 1800
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΩΣ 1600cc
Α/Α Α/Σ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΟΔΗΓΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΚΛΑΣΗ ΑΜΑΞΙ ΛΕΣΧΗ-
- ΡΙΖΙΚΑΡΗΣ ΔΗΜΟΣ ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΥ ΒΑΛΙΑ Α6 PEUGEOT 106 RALLY
-
- ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΖΟΥΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Α6 PEUGEOT 106 RALLY ΑΟΛΑΠ
-
- ΓΡΙΝΙΕΖΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΟΓΔΑΝΟΣ ΣΠΥΡΟΣ PEUGEOT 106 RALLY S16
-
- ΠΑΠΑΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΚΟΤΣΗ ΕΥΑ Α5 PEUGEOT 106 RALLY KIT CAR
-
- ΣΚΑΝΔΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΚΑΝΔΑΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ PEUGEOT 106 RALLY
-
- ΑΣΗΜΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΙΤΣΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ CITROEN SAXO VTS
-
- GASTON JUNIOR ΑΝΔΡΙAΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ Α6 PEUGEOT 106 RALLY ΑΛΤ
-
- ΔΟΥΜΟΥΛΙΑΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΩΝΗ ΕΛΕΝΗ PEUGEOT 106 RALLY
-
- ΠΑΝΤΙΕΡΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Ε10 TOYOTA STARLET EP 72
-
- ΤΑΜΠΟΥΡΑΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΑΧΜΑΝ ΛΑΡΙΣΑ A6 PEUGEOT 106 RALLY
-
- ΞΕΝΟΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΤΖΙΟΡΤΖΑΤΟΣ ΑΝΤΡΕΑΣ PEUGEOT 106 RALLY ΑΟΠ ΤΕΑΜ
-
- ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΤΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΟΜΗΡΟΣ Α6 PEUGEOT 106 RALLY ΑΛΤ
-
- ΛΙΚΙΣΑ ΕΛΕΝΗ ΧΑΤΖΗΡΗΓΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α6 PEUGEOT 106 RALLY
-
- ΓΕΩΡΓΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ A6 PEUGEOT 206
-
- ΛΕΟΝΤΑΡΙΤΗΣ ΠΑΝ/ΤΗΣ ΖΕΡΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Ε10 TOYOTA STARLET ΑΛΑΚ
-
- ΚΑΡΟΥΖΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΖΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ε10 TOYOTA COROLLA ΑΟΠ ΤΕΑΜ
-
- ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Ε10 TOYOTA COROLLA ΑΛΤ
-
- ΜΑΣΤΡΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΣ ΚΟΛΟΒΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ε10 ΤΟΥΟΤΑ STARLET ΑΛΤ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΩΣ 1400cc
Α/Α Α/Σ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΟΔΗΓΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΚΛΑΣΗ ΑΜΑΞΙ ΛΕΣΧΗ-
- ‘‘ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ’’ ΜΑΝΙΑΤΕΑΣ ΦΩΤΗΣ A5 SUZUKI SWIFT GTI ΑΛΤ
-
- ΚΟΝΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ Α5 TOYOTA YARIS
-
- ΚΟΥΝΙΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΡΔΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ Ν1 PEUGEOT 106 RALLY
-
- ΠΑΠΑΔΟΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ Α5 TOYOTA YARIS
-
- ΚΟΤΣΕΑΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ Θ. PEUGEOT 106 RALLY
-
- ΜΠΑΣΔΕΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΣΔΕΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ NISSAN MICRA
-
- ΧΕΚΙΜΙΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΔΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΣ Α0 FIAT CINQUECENTO
-
- ΑΛΕΞΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΓΙΟΥΚAΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Α0 FIAT SEICENTO
-
- ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΟΣ Α0 FIAT SEICENTO
-
- ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΛΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Α0 FIAT SEICENTO
Το όνομά μου μπορείτε μια φορά να το γράψετε σωστά με Ω???????
Δεν ξέρω για εσένα, αλλά εγώ με ω το βλέπω :P:P:P:P
-
-
Παιδια του γραφειου τυπου......
να γραφετε στα δελτια τυπου που δημοσιοποιουνται σε rally.gr κλπ,τις ημερες που ειναι ο αγωνας(ευτυχως που φαινεται η αφισα του αγωνα που γραφει 30-31 Ιουλιου),γιατι αλλιως γραφοντας .....αγωνας εκκινηση 10.30 -κλεισιμο 9.30 και μετα .....τεχνικος ελεγχος 5.30-7.30........μπορει καποιος ευκολα να μπερδευτει με τις μερες.......
Δεν ειναι ολοι ειδικοι και γνωστες ουτε διαβαζουν ολοι forum 4Τ
Ευχαριστω -
Ο χρήστης papagalos έγραψε:
Δεν ξέρω για εσένα, αλλά εγώ με ω το βλέπω :P:P:P:P
E tότε εγώ χρειάζομαι γυαλιά!
-
ΓΙΩΡΓΑΡΕ (ΜΠΑΣΔΕΛΗ) ΠΑΡΤΟΥΣ ΤΑ ΚΥΠΕΛΑ.ΤΟ CUP ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!
ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Παιδια του γραφειου τυπου......
να γραφετε στα δελτια τυπου που δημοσιοποιουνται σε rally.gr κλπ,τις ημερες που ειναι ο αγωνας(ευτυχως που φαινεται η αφισα του αγωνα που γραφει 30-31 Ιουλιου),γιατι αλλιως γραφοντας .....αγωνας εκκινηση 10.30 -κλεισιμο 9.30 και μετα .....τεχνικος ελεγχος 5.30-7.30........μπορει καποιος ευκολα να μπερδευτει με τις μερες.......
Δεν ειναι ολοι ειδικοι και γνωστες ουτε διαβαζουν ολοι forum 4Τ
ΕυχαριστωΈχεις δίκιο καιζητάω συγνώμη....
-
Ο χρήστης karapetsanosj έγραψε:
55 ΕΙΝΑΙ!! ΟΚ?Με 60 πραγματικές συμμετοχές θα διεξαχθεί το 3ο ασφάλτινο ράλι σπρίντ Τρίπολης
ΤΕΛΙΚΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ 'ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ' (ΕΠΙΘΕΤΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΔΗΛΩΣΕΙ ΑΓΝΩΣΤΟ ΤΙ), ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ 'ΑΔΕΙΑΣΕ' ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ POST ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
ΓΙΑ ΤΟ ΤΥΠΙΚΟΝ (ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΣ) ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΝ!!!!!!!!!! -
Ωραιος αγωνας αν και στην αρχη ειχε μια καθυστερηση,για λογους που δεν ξερω.Παντως φχαριστηθηκαμε ορισμενα καλα αγωνιστικα αυτοκινητα.
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ το καινουργιο 206 RC του Εξαδαχτυλου και προφανως δεν ειναι αντιπροσωπευτικοι οι χρονοι του,ακομα ενας πολυ γρηγορος Ριζικαρης(μη σου πω υπερβολικα γρηγορος) επισης μου αρεσε η πρωτη προσπαθεια του Tabs απο το αριστερο μπακετ .Εξαιρετικη προσπαθεια και απο το ΧΑ.ΛΥ. Team! Πανεμορφο ειναι και το νεο αποκτημα του Θεργιακη(ρε παιδια αυτα τα S1600 ,οσο πανε και τα κανουν πιο αθορυβα,μπας και εχουν προτυπο το TOYOTA PRIUS?)
Ασχετο.Μου φανηκε πολυ περιεργο που ενω ηταν ραλλυ-σπριντ ο αγωνας εγινε σε στυλ αναβαση,αφου οι αγωνιζομενοι αφου ολοκληρωσαν το πρωτο περασμα ξανακατεβηκαν την διαδρομη σαν σε αναβαση και επανεκκινησαν το δευτερο σκελος! -
Αν και δε μπορεσα να κατέβω για να δω απο κοντά τα περάσματα, θέλω να πω πολλά συνχαρητήρια στο Δ. Ριζικάρη για την ακόμα μια φορά εντυπωσιακότατη επίδοσή του , όπως είδα απο τους χρόνους.
Μπράβο και στις προσπάθειες όλων αλλά και της οργάνωσεις ( μου είπε τρίτος) για την καλή προσπάθειά της. -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Ασχετο.Μου φανηκε πολυ περιεργο που ενω ηταν ραλλυ-σπριντ ο αγωνας εγινε σε στυλ αναβαση,αφου οι αγωνιζομενοι αφου ολοκληρωσαν το πρωτο περασμα ξανακατεβηκαν την διαδρομη σαν σε αναβαση και επανεκκινησαν το δευτερο σκελος!
Έχει ξαναγίνει και δεν νομίζω ότι είναι άσχημο, αφού διαφορετικά θα έπρεπε να κάνεις ένα μεγάλο γύρο ως απλή.
Ας το προσπεράσουμε λοιπόν και ας δούμε τι μπορεί να βελτιωθεί και έχει πράγματι την ανάγκη βελτίωσης.
kri.kri
-
Λοιπόν, καταρχάς να πω ότι είδα ΠΟΛΥ περισότερο κόσμο απ' ότι περίμενα να δω... Κατά τα άλλα μου άρεσαν κάποιες προσπάθειες μικρών, κυρίως, συνδιασμών, παρότι το ανηφορικό της διαδρομής δεν προσφερόταν ιδιαίτερα. Τα μεγάλα δεν με πολυεντυπωσίασαν, ο Ευθυμίου στο δεύτερο πέρασμα ούτε καν έβαλε το αντιλάγκ, τόσο χαλαρά ανέβηκε... Μου άρεσαν πάρα πολύ τα περάσματα των Ριζικάρη - Παπαχριστόπουλου (το Ραλλύ του δευτερου συμμετέχει και σε χωμάτινους αγώνες και γενικά σε σχέση με τα άλλα έδειχνε άλογο, αυτό εμένα μου λέει πολλά... ). Ακόμα μου άρεσαν οι τσίγκοι, αν και υπέφεραν στα ανηφόρια. Αξιοπρεπέστατα περάσματα τόσο ο GeorgeTabs, όσο και η Λικισα (τελικά αυτό το παιδί ο Χατζηρήγας τείνει να ριζώσει στο δεξί μπακετ, κρίμα... ). Τερατάκι το 206 του Εξαδάκτυλου και αξιοπρεπέστατα οδηγημένο... Μπορεί ο κύριος APR να μας πει τίποτα τεχνικά χαρακτηριστικά, έτσι για να ικανοποιήσουμε την περιέργειά μας ή είναι απόρρητο?
Αααααα και για να μην ξεχνάμε, είχαμε και έναν φέρελπι νέο συνοδηγό-forumίστα στην τρίτη θέση της κλάσης του... Para uno Κώστα!!!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ακόμα μου άρεσαν οι τσίγκοι, αν και υπέφεραν στα ανηφόρια.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΥΠΕΦΕΡΑΝ...........
ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΘΗΜΑ ΝΑ ΤΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΤΟΣΟ ΑΝΗΦΟΡΟ. -
Σε τετοιο δρομο θα ειχε πλακα να τα ανεβαζατε σε στυλ ταχυτητα,ολοι μαζι, χωρουσατε ανετα!! Παντως μονο αργα δεν ειναι,τουλαχιστον σε ρυθμο.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αααααα και για να μην ξεχνάμε, είχαμε και έναν φέρελπι νέο συνοδηγό-forumίστα στην τρίτη θέση της κλάσης του... Para uno Κώστα!!!Προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ ο αγώνας. Τον καταευχαριστηθήκαμε!!! Πήγαμε όσο πιο γρήγορα μπορούσαμε και ευτυχώς όλα πήγαν καλά!
Επειδή ξεκινούσαμε πίσω (54) είπα να δω την εκκίνηση των πρώτων (το συνηθίζω άλλωστε). Πλήρης ασυνενοησία στην εκκίνηση, με τα αυτοκίνητα να έρχονται με μεγάλη καθυστέρηση και σε τυχαία σειρά. Είχε μαζευτεί πολύς κόσμος και αυτό δυσκόλευε ακόμη περισσότερο τα πράγματα.
Πιστεύω πως δε θα καθυστερούσαμε αν υπήρχε άνθρωπος της οργάνωσης να στέλνει τα αυτοκίνητα στην εκκίνηση.ΥΓ1: Ταύρε, άντε και στα δικά σου!!!
ΥΓ2: Πραγματικά κύριος ο Αναστασόπουλος, που ήρθε να μας συγχαρεί για την επίδοσή μας (είχαμε κόντρα για την τρίτη θέση). Ευτυχώς που ακόμα υπάρχουν άνθρωποι με ήθος. -
Ο χρήστης kostas_20vt έγραψε:
ΥΓ1: Ταύρε, άντε και στα δικά σου!!!Αμην και πότε Κώστα!!!
-
Ο χρήστης kostas_20vt έγραψε:
Επειδή ξεκινούσαμε πίσω (54) είπα να δω την εκκίνηση των πρώτων (το συνηθίζω άλλωστε). Πλήρης ασυνενοησία στην εκκίνηση, με τα αυτοκίνητα να έρχονται με μεγάλη καθυστέρηση και σε τυχαία σειρά. Είχε μαζευτεί πολύς κόσμος και αυτό δυσκόλευε ακόμη περισσότερο τα πράγματα.
Πιστεύω πως δε θα καθυστερούσαμε αν υπήρχε άνθρωπος της οργάνωσης να στέλνει τα αυτοκίνητα στην εκκίνηση.Σε αυτό το θέμα Κωστα η οργάνωση νομίζω ότι είχε λάβει όλα τα απαραιτητα μέτρα.....
Εγώ προσωπικά ήμουν στο τερματισμό, αλλά απο όσο ξέρω, φόβαζαν απο τα μεγάφωνα να έρθουν τα αυτοκίνητα στην εκκίνηση, αλλά κανένας δεν ήταν στην ώρα του.... Και απο ότι είδα μόλις ξεκίνησε ο αγώνας, δεν υπήρξε η παραμικρή καθυστέρηση..... Δηλαδή έπρεπε να είχαμε κάποιον να έρχετε να πέρνει το κάθε πλήρωμα απο το χέρι? να το βάζει στην θέση του? -
Ο χρήστης papagalos έγραψε:
Δηλαδή έπρεπε να είχαμε κάποιον να έρχετε να πέρνει το κάθε πλήρωμα απο το χέρι? να το βάζει στην θέση του?Δεν υπάρχει λόγος για ειρωνίες... Φυσικά και όχι. Δεν είπα ότι η καθυστέρηση οφειλόταν στους διοργανωτές. Πώς να μην υπάρχει καθυστέρηση όταν δεν υπήρχαν αυτοκίνητα συην εκκίνηση;
Όπως είδες (πριν ανέβεις στον τερματισμό) η ύπαρξη πολύ κόσμου και αυτοκινήτων στο χώρο των service δημιουργούσε απίστευτη φασαρία. Αν προσθέσεις και τις εξατμίσεις των πρώτων αυτοκινήτων που έκαναν για μεγάλο χρονικό διάστημα εκεί μπροστά πάνω-κάτω για να ζεστάνουν τα λάστιχα, δεν ακούγονταν πολύ καθαρά τα μεγάφωνα.
Το σκεπτικό μου ήταν να υπήρχε ένας άνθρωπος ενδιάμεσα σε εκκίνηση και service για να μεταφέρει τη ροή του αγώνα.
Σε καμία περίπτωση δεν υποτιμώ τη διοργάνωση. Ίσα ίσα... -
Γεια σας παιδιά!
Επιτέλους κατάφερα να μπω με μοντεμάκι, γιατί έχω βαρέσει τιλτ 5 μέρες χωρίς ίντερνετ!!Καταπληκτικός αγώνας, τρελλή εμπειρία, και λέω να το χωρίσω σε κομμάτια, αλλιώς το σεντόνι θα είναι... σάβανο!!!
-
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
-Καλή άσφαλτος με κράτημα, να νιώσεις τα g!!
-Ανηφόρα, οπότε το κάθε άσε ήταν και μια θέση. Θέλει κότσια!
-Ασφαλής παντού χωρίς περιττά ρίσκα, ό,τι πρέπει ειδικά για κάποιον καινούριο όπως εμένα και ακόμα περισσότερο τη συνοδηγό μου να κάνει τα πρώτα βήματα.
-Φαρδιά, οπότε οι γραμμές παίζουν μεγάλο ρόλο. Τις σέβεσαι; Χρόνος. Δεν τις σέβεσαι; Του χρόνου.Πολλά μπράβο που μας μάζεψαν στον τερματισμό να κατηφορίσουμε. Με τη θερμοκρασία να είναι σαν τις σαραντάρες που είναι ίσο με δύο εικοσάρες, θα ήταν κρίμα να έχουμε εγκαταλείψεις λόγω μηχανικών προβλημάτων στην απλή...
Επίσης γλιτώσαμε ταλαιπωρία τα πληρώματα και τα μεσημεριανά σουβλάκια μας σε βανζίνη!! -
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
ΣΥΝ
-Σαν χώρος ήταν σε πολύ εύκολο σημείο (δεν είχα ΙΔΕΑ από την περιοχή, μυρίζοντας πήγα και στην ειδική και στον έλεγχο, και ήταν πανευκολο!!!)
-Είχε άφθονο χώρο πάρκιν, τόσο για τα αγωνιστικά, όσο και για πολιτικά και τρέηλερ κλπ κλπ. ΔΕΝ είναι υπερβολή να πω πως και στο ΕΛΠΑ ακόμα τόσο χώρο δεν έχω δει!!!
-Είχε μια μικρή καφετέρια που έκανε την αναμονή πιο υποφερτή.
ΠΛΗΝ
-Είχε μόνο έναν χώρο για να περνάνε έλεγχο τα αυτοκίνητα. 60 αυτοκίνητα από το ίδιο σημείο, και 3 λεπτά το καθένα να ήθελε για ελλιπή και υποτυπώδη έλεγχο θα ήθελες 3 ώρες...
-Βγαίνοντας από το σημείο αυτό για να πας στο επόμενο σημείο ελέγχου έπρεπε να περάσεις ανάποδα 20 μέτρα στην πίστα καρτ. Καθόλου κακό αν δεν επέτρεπαν στα καρτ να μπούνε για βόλτες!!! Οπότε κάθε τρεις και λίγο έπρεπε να περιμένουμε για ένα τέταρτο να τελειώσουνε για να μην σκοτωθεί κανείς... Βάλε κι άλλο χαμένο χρόνο δηλαδή... Δυστυχώς μάλλον δεν έπεσε στο τραπέζι η ευφυής ιδέα να μεταφερθεί ο τεχνικός έφορος 3-4 μέτρα πίσω να ελέγξει τα αυτοκίνητα που είναι στην ουρα και περιμένουν (ούτως ή άλλως ο μοναδικός τεχνικός εξοπλισμός εκεί που μας έλεγχε ήταν μια... τέντα για τον ήλιο!!! ), ή έστω να σπρώξουν τους ελεγχθέντες στα 10 μέτρα που μεσολαβούσαν μέχρι την πίστα, να ελεγχθούν 3-4 αυτοκίνητα παραπάνω μέχρι να αρχίσει η αναμονή...
Απαύγασμα της εξάντλησης όταν ένα αυτοκίνητο (Σιέρρα νομίζω) έμεινε στο χώρο του ελέγχου πάνω από μισή ώρα χωρίς να είναι εκεί ούτε ελεγχόμενος, ούτε έφορος. Απλά νεκρός χρόνος, μπας και μας βαρέσει ο ήλιος χειρότερα όσο περιμέναμε...
Προσωπικά μου έλεγξαν κάποιες συνδέσεις στο κλουβί και μου εκαναν μια σύσταση να βγάλω κάποιες ηχομονώσεις για λόγους πυρασφάλειας και αυτό ήταν όλο.Περνώντας στον διοικητικό έλεγχο τώρα μια απλή παρατήρηση: Γιατί να περνάω ΠΡΩΤΑ τεχνικό και ΜΕΤΑ διοικητικό; Πιο απλό και λογικό δεν είναι το ανάποδο;; Δηλαδή αν εμφανιστώ χωρίς λισάνς, άδειες οδήγησης κλπ κλπ, ποιο το νόημα να περιμένουν όλοι να περάσω τεχνικό έλεγχο αφού θα κοπώ; Ας τσεκάρουμε πρώτα το εύκολο, και μετά το δύσκολο...
Πάντως ο διοικητικός έλεγχος ήταν πολύ καλός και σύντομος, από αυτό ουδέν πρόβλημα. Μόνο μια σύσταση! Εγώ έτρεχα με ξένο αμάξι, και είχα εξουσιοδότηση. Θα μπορούσα και να μην την έχω. Τότε θα έπρεπε να μου απαγορευθεί ο αγώνας. Όμως ποτέ δεν μου ζητήθηκε η εξουσιοδότηση αυτή!! Δηλαδή θα μπορούσα απλά να έχω βουτήξει παράνομα το αμάξι μιας και ο ιδιοκτήτης του ήταν σε διακοπες, να το κάνω λίμπα και μετά να σας τρέχει μιας και δεν σας είχε δώσει άδεια να το δεχτείτε στον αγώνα σας... Οπότε προσέχτε το για το μέλλον.
Γενικά οι εντυπώσεις από τον τεχνικό έλεγχο ήταν μάλλον κακές, έχασα όλη την ημέρα και ουσιαστικά τον μόνο χρόνο που (εγώ προσωπικά) μπορούσα να κάνω αναγνωρίσεις με ηλιοφάνεια για να ελεχθώ σε ουσαστικά τίποτα... Σημειώστε πως ξόδεψα κάτι λιγότερο από 4 ώρες αναμονής (συν το πήγαινε έλα που δεν ήταν όμως παραπάνω από 20-30 λεπτά) για έναν έλεγχο κάτι περισσότερο από 4 λεπτά...
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ η πρωτοβουλία της οργάνωσης να έχει χώρο φυλασσόμενο για τα αγωνιστικά!!! Τελικά δεν το χρησιμοποίησα μεν, αφού το πήρε ο APR μαζί με τα άλλα αυτοκίνητα της 'ομάδας', αλλά πραγματικά μοιυ έλυσε τα χέρια όταν λίγες μέρες πριν έκανα τον σχεδιασμό μου στο πού θα μείνω και πόσο θα ξοδέψω!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!! Μακάρι να το υιοθετήσου κι άλλοι οργανωτές!!!!!!!!!!
3ο ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΡΑΛΙ ΣΠΡΙΝΤ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΣΤΟΝ ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟ