-
Από τη στιγμή που ξεκινώ μέχρι να πιάσει τη στάνταρ θερμοκρασία ,κάθε λεπτό, προσπαθώντας ταυτόχρονα να μη ανεβάζω τις στροφές πάνω από 4000 ή να ξεπερνάω τα 80 χιλ. τελικής .
Στη συνέχεια αραιά και που. -
το κοιταω καθε 20' περιπου, παντως ειτε με 80 στην εθνικη, ειτε με 180-200, ειτε με σκισιμο στα Μεγαρα, η θερμοκρασια ειναι μονιμα στους 90.
-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
Αντιθετα αυτες τις μερες που εκανε παρα μα παρα πολυ ζεστη **πολλα γαλλικα πρεπει να δεινοπαθησαν **.Αυτα και στο ρελαντι να τα αφησεις κανα 20 λεπτο 90-95 βαθμους κελσιου δουλευουν .Ακομα και το χειμωνα!!!Φανταστειτε τωρα 4 ατομα με αποσκευες ,40 βαθμους εξω ,το κλιμα να δουλευει υπερωριες και να ανεβαινεις και καμια Καστανια στη Βεροια.....Ένα Γαλλικό μοτέρ πάντως στην πίστα δεν έκανε κιχ (και είχε πέρίπου 36 βαθμούς υπό σκιά, αν είχε σκιά...)
Θίχτηκα τώρα!
-
Επιβεβαιωμένο αυτό.
-
Oi deiktes twn autokiniton einai ftiagmenoi wste na menoun statheroi se ena fasma thermokrasias.
Otan protopira tin Lisa, pou deixnei se psifiaki endixi tin thermokrasia se C, epatha plaka.
Me to pou pefteis se kinisi, blepeis ena, ena tous bathmous na anebenoun...
Mexri na ftasoun stous 102 pou mpainei to bentilater.Se kannena amaxi pou eixa mexri twra den anebene o deiktis tis thermokrasias, oti kai na to ekanes, oute mexri tin stigmi pou empene to bentilater.
Pio poly tha empisteuome apo edw kai pera ena organo pou kouniete para ena pou kathete ekei akinito stin idia thesi, xeimona kalokairi, eite se kinisi, eite stin pista.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Αντιθετα αυτες τις μερες που εκανε παρα μα παρα πολυ ζεστη **πολλα γαλλικα πρεπει να δεινοπαθησαν **.Αυτα και στο ρελαντι να τα αφησεις κανα 20 λεπτο 90-95 βαθμους κελσιου δουλευουν .Ακομα και το χειμωνα!!!Φανταστειτε τωρα 4 ατομα με αποσκευες ,40 βαθμους εξω ,το κλιμα να δουλευει υπερωριες και να ανεβαινεις και καμια Καστανια στη Βεροια.....
Ένα Γαλλικό μοτέρ πάντως στην πίστα δεν έκανε κιχ (και είχε πέρίπου 36 βαθμούς υπό σκιά, αν είχε σκιά...)
Θίχτηκα τώρα!
Kala ekanes kai to aneferes Marko.
Oi galloi einai oi monoi pou bazoun kai thermokrasia ladiou se merika modela tous kai pou blepeis ton deikti na kouniete
Einai logiko stin pista na douleuei to moter merikous bathmous pio pano, alla auto den einai kako.Twra an o giaponezos filos niothei xaroumenos gia to oti o diktis einai statheros anexartita apo to fortio H tis synthikes, as skefti an auto einai swsto
-
Στο Punto ποτέ!... η θερμοκρασία μέσα σε 1 λεπτό παέι στη μέση και δεν κουνίεται ουτε χιλιοστο σε κίνηση με A/C ή στη εθνική
Στο Monte...καθε 1-2 λεπτά την κοιτάζω.... δεν παίζεις με αυτα
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Άσχετο: Με το που κλείνω το αυτοκίνητο κλείνουν και οι ανεμιστήρες πάντα και ανεξαρτήτου θερμοκρασίας. Είναι φυσιολογικό αυτό?
Φυσιολογικό είναι απ'τη στιγμή που το βεντιλατέρ δεν παίρνει άμεσα ρεύμα απ'την μπαταρία, άρα θα πάρει μπροστά όταν γυρίσεις το διακόπτη της μίζας στη 2η θέση. Αν θες να δουλεύει συνέχεια ένωσέ το με την μπαταρία άμεσα, αλλά η ζωή της θα τελειώσει νωρίτερα
To λέω αυτό γιατϊ στο Uno που είχαμε παλιότερα αλλά και σε αυτοκίνητα φίλων (πχ.Megane) το βεντιλατέρ δουλέυει και αφού κλείσεις τον κινητήρα και ανάλογα μάλιστα με το πόσο ζεστός είναι.
Στο προηγούμενο μου Saxo VTS το βεντιλατέρ δούλευε και όταν έκλεινα τον κινητήρα ενώ στο C4 σταματά με το που το σβήσω.
Και τα 2 Citroen.στα δύο clio (I & II) λέει ξεκάθαρα όταν είναι ζεστό να μην γίνονται εργασίες κοντά στο βεντιλατέρ γιατί μπορεί να τεθεί σε λειτουργία αρκετή ώρα αφού το σβήσεις!
Κ το κάνουν! το Ι μερικά δευτερόλεπτα μετά κ το ΙΙ 5-10 λετπά αργότερα!
Συνήθως όταν εργαστούν 1-2 λεπτά τα βάζω μπροστά, ώστε να κυκλοφορήσουν τα υγρά ψύξης και να σβήσει, αλλιώς μπορεί να δουλεύει κ 3-4 λετπά!
Βέβαια σε 5άρι GT Turbo το έχω δει να δουλεύει κ 10 λεπτά μετά το σβήσιμο!Στο hyundai ακόμα κ να δουλεύει όταν πας να το σβήσεις, το βεντιλατέρ σταματάει κ δεν ξαναπαίρνει, το ίδιο κ στην 5άρα του 1992
Κοινώς είναι θέμα επιλογής του εργοστασίου για το εκάστοτε μοντέλο (κ σίγουρα μάρκα!)
Νικόλας
-
Ο χρήστης mad_n έγραψε:
Άσχετο: Με το που κλείνω το αυτοκίνητο κλείνουν και οι ανεμιστήρες πάντα και ανεξαρτήτου θερμοκρασίας. Είναι φυσιολογικό αυτό?
Φυσιολογικό είναι απ'τη στιγμή που το βεντιλατέρ δεν παίρνει άμεσα ρεύμα απ'την μπαταρία, άρα θα πάρει μπροστά όταν γυρίσεις το διακόπτη της μίζας στη 2η θέση. Αν θες να δουλεύει συνέχεια ένωσέ το με την μπαταρία άμεσα, αλλά η ζωή της θα τελειώσει νωρίτερα
To λέω αυτό γιατϊ στο Uno που είχαμε παλιότερα αλλά και σε αυτοκίνητα φίλων (πχ.Megane) το βεντιλατέρ δουλέυει και αφού κλείσεις τον κινητήρα και ανάλογα μάλιστα με το πόσο ζεστός είναι.
Στο προηγούμενο μου Saxo VTS το βεντιλατέρ δούλευε και όταν έκλεινα τον κινητήρα ενώ στο C4 σταματά με το που το σβήσω.
Και τα 2 Citroen.Βέβαια σε 5άρι GT Turbo το έχω δει να δουλεύει κ 10 λεπτά μετά το σβήσιμο!
Νικόλας
Νικόλα δεν είναι έτσι για το 5 GT Turbo.Δουλεύει περίπου 1-2 λεπτά μπορεί να σβήσει και να ξαναπάρει για κάποια δευτερόλεπτα.
Αυτό που δουλεύει για πολλά λεπτά μετά το σβήσιμο, τώρα το καλοκαίρι και 20 λεπτά, είναι το σεσουάρ που ψύχει το καρμπυρατέρ όταν ζεσταθεί για να μπορεί το αυτοκίνητο να πάρει εύκολα εμπρός γιατί με το καρπυρατέρ καυτό ζορίζεται.
Δεν είναι κάτι που βοηθάει πολύ στην κίνηση για αυτό και πολλοί το έχουν καταργήσει και για ασφάλεια. -
Καλημέρα φίλε μου thvarveris,
το σεσουάρ το γνωρίζω πολύ καλά, αφού καλός φίλος έχει ένα πολύ προσεγμένο κ δυνατό ρεϊντερ 5άρι τουρμπο k έτσι έχω προσωπική εμπειρία!
Αλλά παλαιότερα με ένα GT turbo θυμάμε το βεντιλατέρ να δουλεέυει πολύ ώρα κ να κάνει κ αρκετό θόρυβο, ενώ το σεσουάρ δεν πολυακούγεταιΝικόλας
-
Ο χρήστης mad_n έγραψε:
Καλημέρα φίλε μου thvarveris,το σεσουάρ το γνωρίζω πολύ καλά, αφού καλός φίλος έχει ένα πολύ προσεγμένο κ δυνατό ρεϊντερ 5άρι τουρμπο k έτσι έχω προσωπική εμπειρία!
Αλλά παλαιότερα με ένα GT turbo θυμάμε το βεντιλατέρ να δουλεέυει πολύ ώρα κ να κάνει κ αρκετό θόρυβο, ενώ το σεσουάρ δεν πολυακούγεταιΝικόλας
Νικόλα εσύ μπορεί να έχεις ένα φίλο με ένα GT αλλά εγώ έχω ένα τέτοιο αυτοκίνητο γνήσιο από το 1990 και το φιλάω σαν τα μάτια μου.Οπότε έχω πιο προσωπική εμπειρία από σένα!
Περίπτωση να δουλέψει το βεντιλατέρ για 10 λεπτά δεν παίζει.Θοδωρής
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Αντιθετα αυτες τις μερες που εκανε παρα μα παρα πολυ ζεστη **πολλα γαλλικα πρεπει να δεινοπαθησαν **.Αυτα και στο ρελαντι να τα αφησεις κανα 20 λεπτο 90-95 βαθμους κελσιου δουλευουν .Ακομα και το χειμωνα!!!Φανταστειτε τωρα 4 ατομα με αποσκευες ,40 βαθμους εξω ,το κλιμα να δουλευει υπερωριες και να ανεβαινεις και καμια Καστανια στη Βεροια.....
Ένα Γαλλικό μοτέρ πάντως στην πίστα δεν έκανε κιχ (και είχε πέρίπου 36 βαθμούς υπό σκιά, αν είχε σκιά...)
Θίχτηκα τώρα!
Kala ekanes kai to aneferes Marko.
Oi galloi einai oi monoi pou bazoun kai thermokrasia ladiou se merika modela tous kai pou blepeis ton deikti na kouniete
Einai logiko stin pista na douleuei to moter merikous bathmous pio pano, alla auto den einai kako.Twra an o giaponezos filos niothei xaroumenos gia to oti o diktis einai statheros anexartita apo to fortio H tis synthikes, as skefti an auto einai swsto
Ακριβώς αυτό ήθελα να πω και εγώ φίλε μου, με πρόλαβες. Δεν είναι δυνατόν ένα μοτέρ να δουλεύει ακριβώς στην ίδια θερμοκρασία, είτε χειμώνα, είται καλοκαίρι, είτε ρολλάροντας, είτε οδηγείται σκισμένο...
Εγώ προσωπικά νιώθω πιο ασφαλής όταν βλέπω τις μεταβολές τις θερμοκρασίας, ανάλογα με το πώς του φέρομαι και ανάλογα με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, παρά να βλεπω έναν 'νεκρό' δείκτη θερμοκρασίας και να μην ξέρω πότε θα με προδώσει. Επιπλέον ο δείχτης λαδιού του vts είναι πολυ χρήσιμος στο να καταλάβει κανείς τι συμβαίνει στη μηχανή του.
Πάντως, επειδή μου έχει τύχει μια φορά κολλημένος θερμοστάτης (και επειδή το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν Ιταλικό 20ετίας... ), μου έχει γίνει βίωμα σε όλα τα αυτοκίνητα που οδηγώ να τσεκάρω συνέχεια τη θερμοκρασία, σχεδόν όποτε κοιτάω το κοντέρ ή το στροφόμετρο. Στο κάτω-κάτω, όλα δίπλα είναι, δεν χρειάζεται και ιδιαίτερη προσπάθεια ώστε να τα δει κανείς όλα με μια ματιά...
-
ξεφύγαμε λίγο από το τόπικ... σσόοορρυυυυ!
Θοδωρή δεν λέω ότι κάνεις λάθος, απλά είπα ότι το σεσουάρ το γνωρίζω διότι έχω φίλο κλπ κλπ! κ για το βεντιλατέρ απλά έχω εμπειρία από το 1990-1994 που οδηγούσα ένα 5άρι (μαμά κ όχι δικό μου) που όταν το έσβηνα πολλές φορές έπερνε το βεντιλατέρ κ δούλευε πάνω από 5 λεπτά!
Μπορεί να είχε πρόβλημα, απλά στην αντιπροσωπεία μας έλεγαν ότι έτσι είναι όλα τα 5άρια!Προς Θεού δεν προσπαθώ να σε πίσω για το αντίθετο ούτε λέω ότι κάνεις λάθος! προσωπική εμπειρία κατέθεσα!
Τώρα για το 5άρι σου πολύ χαίρομε φίλε Θοδωρή που έχεις γνήσιο 5άρι κ το προσέχεις τόσο! είναι παλιά μεγάλη αγάπη μου!!!
Ελπίζω να γνωριστούμε κάποια στιγμή κ από κοντά κ να τα πούμε κ να το θαυμάσωΦιλικά
Νικόλας -
Ο χρήστης mad_n έγραψε:
ξεφύγαμε λίγο από το τόπικ... σσόοορρυυυυ!Θοδωρή δεν λέω ότι κάνεις λάθος, απλά είπα ότι το σεσουάρ το γνωρίζω διότι έχω φίλο κλπ κλπ! κ για το βεντιλατέρ απλά έχω εμπειρία από το 1990-1994 που οδηγούσα ένα 5άρι (μαμά κ όχι δικό μου) που όταν το έσβηνα πολλές φορές έπερνε το βεντιλατέρ κ δούλευε πάνω από 5 λεπτά!
Μπορεί να είχε πρόβλημα, απλά στην αντιπροσωπεία μας έλεγαν ότι έτσι είναι όλα τα 5άρια!Προς Θεού δεν προσπαθώ να σε πίσω για το αντίθετο ούτε λέω ότι κάνεις λάθος! προσωπική εμπειρία κατέθεσα!
Τώρα για το 5άρι σου πολύ χαίρομε φίλε Θοδωρή που έχεις γνήσιο 5άρι κ το προσέχεις τόσο! είναι παλιά μεγάλη αγάπη μου!!!
Ελπίζω να γνωριστούμε κάποια στιγμή κ από κοντά κ να τα πούμε κ να το θαυμάσωΦιλικά
ΝικόλαςΞεφύγαμε όπως είπες αλλά μέσα στο θέμα είμαστε.Στα γρήγορα που κοίταξα, υπάρχει διαφορά ανάμεσα στα διάφορά 5 στην βαλβίδα του βεντιλατέρ, δηλαδή στους βαθμούς που παίρνει εμπρός το βεντιλατέρ και φυσικά που σβήνει.Οπότε από εκεί προκύπτει η διαφορά στον χρόνο λειτουργίας.
Για το GT έχω να σου πω ότι όπως και οι μεγάλες αγάπες που λες και εσύ σου δίνουν πολύ καλές στιγμές και πολύ μεγάλες πίκρες.
Δύσκολο αυτοκίνητο πίστεψέ με! Θέλει συνεχώς φροντίδα για να δουλεύει καλά αλλά αξίζει τον κόπο. -
σε εχαριστώ πολύ Θοδωρή για το tip
Κ εγώ για GT μίλαγα, μαμά αυτό που οδηγούσα κ αποχωρήστηκε ο φίλος the hard way... GT raider κ άκρως γαργαλημένο το άλλο τώρα που λέω κ ξέρω ότι θέλει φροντίδα και χρήματα αλλά σε αποζημειώνειΦιλικά
Νικόλας -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αντιθετα αυτες τις μερες που εκανε παρα μα παρα πολυ ζεστη **πολλα γαλλικα πρεπει να δεινοπαθησαν **.Αυτα και στο ρελαντι να τα αφησεις κανα 20 λεπτο 90-95 βαθμους κελσιου δουλευουν .Ακομα και το χειμωνα!!!Φανταστειτε τωρα 4 ατομα με αποσκευες ,40 βαθμους εξω ,το κλιμα να δουλευει υπερωριες και να ανεβαινεις και καμια Καστανια στη Βεροια.....
Ένα Γαλλικό μοτέρ πάντως στην πίστα δεν έκανε κιχ (και είχε πέρίπου 36 βαθμούς υπό σκιά, αν είχε σκιά...)
Θίχτηκα τώρα!
Kala ekanes kai to aneferes Marko.
Oi galloi einai oi monoi pou bazoun kai thermokrasia ladiou se merika modela tous kai pou blepeis ton deikti na kouniete
Einai logiko stin pista na douleuei to moter merikous bathmous pio pano, alla auto den einai kako.Twra an o giaponezos filos niothei xaroumenos gia to oti o diktis einai statheros anexartita apo to fortio H tis synthikes, as skefti an auto einai swsto
Ακριβώς αυτό ήθελα να πω και εγώ φίλε μου, με πρόλαβες. Δεν είναι δυνατόν ένα μοτέρ να δουλεύει ακριβώς στην ίδια θερμοκρασία, είτε χειμώνα, είται καλοκαίρι, είτε ρολλάροντας, είτε οδηγείται σκισμένο...
Εγώ προσωπικά νιώθω πιο ασφαλής όταν βλέπω τις μεταβολές τις θερμοκρασίας, ανάλογα με το πώς του φέρομαι και ανάλογα με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, παρά να βλεπω έναν 'νεκρό' δείκτη θερμοκρασίας και να μην ξέρω πότε θα με προδώσει. Επιπλέον ο δείχτης λαδιού του vts είναι πολυ χρήσιμος στο να καταλάβει κανείς τι συμβαίνει στη μηχανή του.
Πάντως, επειδή μου έχει τύχει μια φορά κολλημένος θερμοστάτης (και επειδή το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν Ιταλικό 20ετίας... ), μου έχει γίνει βίωμα σε όλα τα αυτοκίνητα που οδηγώ να τσεκάρω συνέχεια τη θερμοκρασία, σχεδόν όποτε κοιτάω το κοντέρ ή το στροφόμετρο. Στο κάτω-κάτω, όλα δίπλα είναι, δεν χρειάζεται και ιδιαίτερη προσπάθεια ώστε να τα δει κανείς όλα με μια ματιά...
Τα μεταλλα ενος μοτερ ποτε ειναι πιο ευκολο και πιο γρηγορο να παθουν ζημια ?Οταν η θερμοκρασια του κινητηρα παραμενει σταθερη η οταν αναλογα με την χρηση η τις καιρικες συνθηκες ανεβοκατεβαινει? Ενα ψυγειο 25Χ40 περιπου, που ειναι το δικο μου (VTI) σε μοτερ με 160 ps, στροφαρει 8.500 rpm χειμωνα καλοκαιρι ο δεικτης μενει αμετακινητος και με 180.000 χλμ τι παει να πει αυτο?Ποιο μοτερ εχει καλυτερη ψυξη?Ποιο μοτερ εχει ανθεκτικοτερα μεταλλα?
-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
Αντιθετα αυτες τις μερες που εκανε παρα μα παρα πολυ ζεστη **πολλα γαλλικα πρεπει να δεινοπαθησαν **.Αυτα και στο ρελαντι να τα αφησεις κανα 20 λεπτο 90-95 βαθμους κελσιου δουλευουν .Ακομα και το χειμωνα!!!Φανταστειτε τωρα 4 ατομα με αποσκευες ,40 βαθμους εξω ,το κλιμα να δουλευει υπερωριες και να ανεβαινεις και καμια Καστανια στη Βεροια.....
Ένα Γαλλικό μοτέρ πάντως στην πίστα δεν έκανε κιχ (και είχε πέρίπου 36 βαθμούς υπό σκιά, αν είχε σκιά...)
Θίχτηκα τώρα!
Kala ekanes kai to aneferes Marko.
Oi galloi einai oi monoi pou bazoun kai thermokrasia ladiou se merika modela tous kai pou blepeis ton deikti na kouniete
Einai logiko stin pista na douleuei to moter merikous bathmous pio pano, alla auto den einai kako.Twra an o giaponezos filos niothei xaroumenos gia to oti o diktis einai statheros anexartita apo to fortio H tis synthikes, as skefti an auto einai swsto
Ακριβώς αυτό ήθελα να πω και εγώ φίλε μου, με πρόλαβες. Δεν είναι δυνατόν ένα μοτέρ να δουλεύει ακριβώς στην ίδια θερμοκρασία, είτε χειμώνα, είται καλοκαίρι, είτε ρολλάροντας, είτε οδηγείται σκισμένο...
Εγώ προσωπικά νιώθω πιο ασφαλής όταν βλέπω τις μεταβολές τις θερμοκρασίας, ανάλογα με το πώς του φέρομαι και ανάλογα με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, παρά να βλεπω έναν 'νεκρό' δείκτη θερμοκρασίας και να μην ξέρω πότε θα με προδώσει. Επιπλέον ο δείχτης λαδιού του vts είναι πολυ χρήσιμος στο να καταλάβει κανείς τι συμβαίνει στη μηχανή του.
Πάντως, επειδή μου έχει τύχει μια φορά κολλημένος θερμοστάτης (και επειδή το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν Ιταλικό 20ετίας... ), μου έχει γίνει βίωμα σε όλα τα αυτοκίνητα που οδηγώ να τσεκάρω συνέχεια τη θερμοκρασία, σχεδόν όποτε κοιτάω το κοντέρ ή το στροφόμετρο. Στο κάτω-κάτω, όλα δίπλα είναι, δεν χρειάζεται και ιδιαίτερη προσπάθεια ώστε να τα δει κανείς όλα με μια ματιά...
Τα μεταλλα ενος μοτερ ποτε ειναι πιο ευκολο και πιο γρηγορο να παθουν ζημια ?Οταν η θερμοκρασια του κινητηρα παραμενει σταθερη η οταν αναλογα με την χρηση η τις καιρικες συνθηκες ανεβοκατεβαινει? Ενα ψυγειο 25Χ40 περιπου, που ειναι το δικο μου (VTI) σε μοτερ με 160 ps, στροφαρει 8.500 rpm χειμωνα καλοκαιρι ο δεικτης μενει αμετακινητος και με 180.000 χλμ τι παει να πει αυτο?Ποιο μοτερ εχει καλυτερη ψυξη?Ποιο μοτερ εχει ανθεκτικοτερα μεταλλα?
Safos kai einai proteimotero na krataei statheri thermokrasia ena moter.
Alla stin praxi den to kanei.
Auto piga na sou eksigiso.
Oti ta organa einai rythmismena etsi oste se ena fasma thermokrasias na min kouniounte sou leo.Diladi auto to psigio sto VTI sou pos krata statheri thermokrasia mesa stin poli xwris na mpei to bentilater?
Giati mpanei to bentilater? Mipos giati anebike h thermokrasia?
Pos ginete eno einai akinito to amaxi sou na exei idia thermokrasia to nero me to otan eisai stin ethniki me 100km/h xalaros kai pernaei tosos aeras apo to psigio eno o kinitiras den kourazete?
An nomizeis oti ginete, tote h syzitisi den exei noima.Min fobase tin leksi anebike h thermokrasia. Den simenei oti anebike se apagoreutika epipeda.
Eixa amaxi turbo me 1.5 fora ta aloga tou VTI sou kai den kounithike POTE o deiktis tis thermokrasias se 200000km(pigenontas pragmatika gamiontas). Les na min allaze h thermokrasia tou nerou?
Otan ebgenes exo apo to amaxi to kalokairi meta apo taxidi nomizes oti o kinitiras tha exei 100c pano!!!! -
Στο δικό μου το Σιβίκ γιατί ανεβοκατέβαινε (έστω και λίγο) ? Άλλα μέταλλα έχει, εγώ το πρόσεχα πιο πολύ ή εγώ είμαι λιγότερο κολλημένος?
Επαναλαμβάνω: όσο καλά μέταλλα και να έχει ο κινητήρας, είναι αδύνατο να έχει πάντα την ίδια θερμοκρασία, τόσο δύσκολο είναι να το υποψιαστεί κανείς? Και για να κάνω και τον δικηγόρο του διαβόλου, ποιος μου λέει ότι δεν δείχνουν επίτηδες σταθερή θερμοκρασία όσα αμάξια είναι έτσι, ώστε να παραμυθιάζουν τους ιδιοκτήτες τους?
Και στο κάτω-κάτω προτιμώ αυτές τις μεταβολές, παρά εφησυχασμένος και άσχετος ο όποιος οδηγός να πάει με τελικιασμένο μοτέρ για κανα 10λεπτο, με 40 βαθμούς θερμοκρασία και A/C αναμμένο και ξαφνικά να ανεβάσει θερμοκρασία και μέχρι να καταλάβει τι συνέβη να πάρει το μοτέρ στο χέρι.
Έχει συμβεί το τελευταίο, όπου ανέβηκε τόσο γρήγορα και απότομα η θερμοκρασία στο όργανο που ο οδηγός δεν πρόλαβε να κάνει τίποτα... -
Στην BMW μου ο δείκτης θερμοκρασίας νερού είναι πάντα στην μέση!
Ανεξάρτητα από τις συνθήκες οδήγησης ή τις συνθήκες περιβάλλοντος!
Αυτό οφείλεται στον σχεδιασμό του συστηματος ψύξης και τα 11,5 λίτρα ψυκτικού υγρού!!! Δεν νομίζω ότι οφείλεται στα μέταλλα!Μην ξεχνάμε ότικατασκευαστηκε το 1993!!!!Απλά έτσι είναι σχεδιασμένο το σύστημα!
Οταν είχα πρόβλημα με την αντλία νερού όμως το κατάλαβα γιατι ο δείκτης έδειχνε υψηλότερες θερμοκρασίες!! -
Προφανως αν ολα τ' αμαξια ειχαν ψηφιακο δεικτη θερμοκρασιας να εδειχνε μικρομεταβολες..... αλλα στον δεικτη, μεταβολες 3-5 βαθμων να μην εχει νοημα να τις δειξη.
Εξαλλου ανα αυτοκινητο παιζει σημαντικο ρολο ποσο ευαισθητα ρυθμιζμενος ειναι ο θερμοστατης , δεν μπαιινει σε ολα τα αμαξια στην ιδια θερμοκρασια το βεντιλατερ...
Καθε ποτε ελεγχετε τον δεικτη της θερμοκρασιας;