Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτιωση Φρενων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτιωση Φρενων
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 16
    • 17
    • 4 / 17
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    79
    338
    3093
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hunter last edited by

      Ενα ένα μου τα λές ρε Νίκο.
      Πού ακριβώς τό γράφει αυτό ρε γμτ,τά έχω δεί όλα αυτές τίς μέρες μέ τα Εγγλέζικα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kouk last edited by

        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
        Ενα ένα μου τα λές ρε Νίκο.
        Πού ακριβώς τό γράφει αυτό ρε γμτ,τά έχω δεί όλα αυτές τίς μέρες μέ τα Εγγλέζικα.

        Στην αρχική οθόνη!
        Κάπου έχει επιλογές σχετικά με το αντικείμενο!!!

        edit:

        Show Advanced Options

        Automotive

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          cmarin last edited by

          Αντρέα, μετάφραση από το http://systran.otenet.gr/

          V6 εξάρτηση μετατροπής φρένων. Όλα τα νέα μέρη. Αυτή η εξάρτηση επιτρέπει στους μεγαλύτερους δίσκους 288mm από το Vectra V6 για να εγκατασταθεί στις 4 πλήμνες στηριγμάτων στα πρότυπα όπως το Astra, αλαζόνας και τη Nova. Οι ρόδες πρέπει να είναι τουλάχιστον 15 'για τους δίσκους που εγκαθιστούν. Η θέση το 1995 Calibras και το μεγάλο μηχανοκίνητο Vectras εγκαταστάθηκε με τα έμβολα διαμέτρων δίσκων και 56mm 288mm Τα προ το 1995 αλαζόνας και Calibra V6 και στροβιλο πρότυπα εγκαταστάθηκε με τους δίσκους 284mm και είχε τα έμβολα παχυμετρικών διαβητών 52mm. Οι τυποποιημένοι δίσκοι Astra GTE 16v ήταν διάμετρος 256mm με τα έμβολα 50mm. Ως εκ τούτου τα μέρη 288mm παρέχουν μια κόσμιη βελτίωση φρεναρίσματος. Έτρεξα αυτήν την εξάρτηση στο Astra μου GTE και μετά από τα 256mm ιδρυθείτε βριαλμένος το φρενάρισμα βελτιωμένο αρκετά. Η εξάρτηση αποτελείται από: Ένα ζευγάρι ολοκαίνουργιου Vauxhall που 288mm οι αερισμένοι δίσκοι για να ταιριάξουν με 4 πλήμνες στηριγμάτων προσεκτικά τα δαχτυλίδια βυσμάτων που πιέστηκαν στους δίσκους έτσι ώστε οι δίσκοι κεντροθετούν επάνω κατάλληλα στο στήριγμα 4 το σύνολο πλημνών Α ολοκαίνουργιων μαξιλαριών Vauxhall. Προκειμένου να γίνει μια μετατροπή ένα σύνολο παχυμετρικών διαβητών 288mm θα απαιτηθεί επίσης. Αυτοί είναι διαθέσιμοι από τα ναυπηγεία απορρίματος. Να είμαι σε θέση στην πηγή ένα ζευγάρι να κάνω μια πλήρη εξάρτηση μετατροπής. Εγκαθιστούν άμεσα επάνω στις 4 δοκούς στέγης αναστολής στηριγμάτων αντί των αρχικών παχυμετρικών διαβητών.

          Όχι κι άσχημα, έτσι? Αλλά λέξη προς λέξη, γι αυτό και τα λάθη...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            Τό βρήκα μέν,αλλά τίποτα δέν άλλαξε στήν μετάφραση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              hunter last edited by

              Πρός Βασίλη:

              Στά όπελ-κλάμπ (Ελλάδας καί εξωτερικού) λένε ότι οι δίσκοι του καλίμπρα μετά τό '95 ταιριάζουν,όπως καί πρίν από τό '95
              Γιά λέγε μου,πού ήταν η ένσταση,να τό ξαναψάξω περισσότερο.

              Επίσεις,κομπλέ φρένα,βρίσκω εδώ:

              http://www.est-tuning.de/

              399 ευρώ (γιά τούς 288Χ25 του καλίμπρα μετά τό '95)
              Εχεις ακουστά τίποτα γιά τα συγκεκριμένα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • ?
                A Former User last edited by

                Στους καταλόγους φαίνονται του Calibra turbo/V6 (284 και 285) να έχουν 5 τρύπες , εκτός του 16V που φοράει τους 256 με 4 τρύπες ίδιους με το GSi.

                Αυτά που βρήκες όμως είναι ακριβώς αυτά που ψάχνεις μάλλον.
                285/25 με 4 τρύπες.
                Μένει μόνο να διευκρινιστεί στα σίγουρα αν χρειάζεται τίποτα άλλο για να μπουν στο δικό σου Kadett και τι περιλαμβάνει σε αυτή την τιμή.
                Κάποιος που να ξέρει Γερμανικά να τους έστελνε ένα email για να σιγουρευτείς.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hunter last edited by

                  Μάλλον πρέπει να περιλαμβάνει αυτά πού δείχνει η φωτό.Δίσκοι,δαγκάνες καί τακάκια.
                  Μάλλον.
                  Είπα τό παιδί από τό όπελ-κλάμπ άν μπορεί να στείλει μέηλ.
                  Τίποτα γιά τήν ποιότητα τών συγκεκριμένων μήπως γνωρίζεις;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Οχι δεν τους γνωρίζω , αλλά πιστεύω ότι θα έχουν την ίδια απόδοση με τους εργοστασιακούς.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      Λές να χρειαστώ άλλη αντλία φρένων μέ μεγαλύτερο μηχανισμό σεβρό;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Πρέπει να δεις τι αντλία φοράει το Calibra. Αν φοράει μεγαλύτερης διαμέτρου τότε πρέπει να την αλλάξεις.
                        Ετσι κι αλλιώς πρέπει να ξαναρυθμίσεις τον κατανεμητή σου για να ρυθμίσεις την δύναμη εμπρός-πίσω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hunter last edited by

                          Κατανεμητή πίεσης δέν έχω Βασίλη.
                          Υπάρχει αλλος τρόπος να ρυθμίσω τήν πίεση;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Μόνο με εξωτερικό αγωνιστικό κατανεμητή πίεσης σαν και αυτόν ... ή .... αυτόν

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hunter last edited by

                              Μέχρι σήμερα,στήν πίστα,φάνηκε ότι ευκολότερα μπλοκάρανε τα πίσω φρένα (πού είναι μεγαλύτερη η διάμετρος από τα εμπρός).
                              Λές με τα μεγαλύτερα μπροστινά να αλλάξει η κατανομή πρός τα εμπρός;
                              Ετσι δέν πρέπει φυσιολογικά;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Μάλλον είναι από τις αυξημένες θερμοκρασίες των μπροστινών.
                                Με τα μεγαλύτερα μπροστινά δεν θα πέφτει εύκολα η απόδοση τους , τότε θα δεις αν είναι σωστή η κατανομή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  Ο.Κ.
                                  οπότε,περιμένω να τα βάλω πάνω,να τα δοκιμάσω στήν πίστα,καί κατόπιν ψάχνω γιά κατανεμητή πίεσης ή καί μεγαλύτερη αντλία.
                                  Τό παιδί από τό όπελ-κλάμπ,προθυμοποιήθηκε να στείλει μέιλ στήν εταιρία γιά να μάθουμε τα πάντα.

                                  Αλλη ερώτηση

                                  Από τή στιγμή πού θα βάλω τους δίσκους,έτσι καί φθαρούν,θα μπορεσω να βρώ ίδιους τετραμπούλονος από άφτερ-μάρκετ;
                                  Θα έχει η μπρέμπο (π.χ.) 288Χ25 μέ όφφσετ ίδιο καί τετραμπούλονους ή θα μπώ σε περπέτειες;

                                  Εντιτ:Από τους πρώτους γύρους στήν πίστα είχα μπλοκάρισμα τών πίσω φρένων.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Αν είχες μποκάρισμα πίσω από την αρχή κάτι δεν πάει καλά με την κατανομή. Αν θυμάμαι καλά έχει κάτι αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες για πίσω ;;

                                    Δισκόπλακες δεν θα βρεις σε Brembo κλπ. Θα βρεις σε αυτούς που σου έγραψα πιο πάνω ίσως και από τον ίδιο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gvala last edited by

                                      Αντρέα, είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις κατανεμητή; Από τη δεκαετία του 80 και μετά, τα περισσότερα αυτοκίνητα, αν όχι όλα, είχαν!
                                      Μιλάω για τον κατανεμητή που 'παίρνει σήμα' από την μεταβολή του ύψους της πίσω ανάρτησης και περιορίζει την πίεση που ασκείται στα πίσω φρένα!
                                      Αν έχεις χαμηλώσει την ανάρτηση, πρέπει να τον ρυθμίσεις και αυτόν. Ίσως γι αυτό να έχεις μπλοκαρίσματα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • H
                                        hunter last edited by

                                        Κατανεμητή πιέσεως,είχαν μόνο τα στέισιον Καντέτ τότε,καί όχι τα απλά.
                                        1000% αυτό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Μετά τη δοκιμή βλέπεις πως φρενάρει και αποφασίζεις για εξτρά κατανεμητή μέσα στο αυτοκίνητο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                            Κατανεμητή πιέσεως,είχαν μόνο τα στέισιον Καντέτ τότε,καί όχι τα απλά.
                                            1000% αυτό.

                                            Όλα τα αυτοκίνητα έχουν κατανεμητή πίεσης μπροστά-πίσω και δεν ρυθμίζεται, εκτός από κάτι πεζό στέισον και φορτηγάκια (καντέτ δεν ξέρω) που ρυθμίζεται ανάλογα με το φορτίο του πίσω άξονα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 4 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr