-
Ο χρήστης alfisti! έγραψε:
Εχω οδηγησει με 245 κοντερίσια στην Ελλάδα,προφανως στην ΕΟ.
Αν είχε να δωσει και 300 δεν νομιζω να καταλαβαινα διαφορα.Ολα αυτα σε αδειο δρομο.Η απορια μου ειναι η εξης:
Αν εγω περασω απο την αριστερη με 320 και στην μεσαία πηγαινει αμεριμνο ενα smart, τι θα συμβεί;;
Θα αλλάξει 2 λωρίδες και θα μεταφερθεί στον παράδρομο δεξιά
απο το στομα μου το πειρες. για μια στιγμη ειχαμε το ιδιο post...
Toυλάχιστον σε 1 σημείο, συμφωνούμε
-
ηδη στο κλιο εχω προβλημα...
ποιο ειναι το θεμα μας??????? -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Εχω οδηγησει με 245 κοντερίσια στην Ελλάδα,προφανως στην ΕΟ.
Αν είχε να δωσει και 300 δεν νομιζω να καταλαβαινα διαφορα.Ολα αυτα σε αδειο δρομο.Η απορια μου ειναι η εξης:
Αν εγω περασω απο την αριστερη με 320 και στην μεσαία πηγαινει αμεριμνο ενα smart, τι θα συμβεί;;
Θα αλλάξει 2 λωρίδες και θα μεταφερθεί στον παράδρομο δεξιά
απο το στομα μου το πειρες. για μια στιγμη ειχαμε το ιδιο post...
Toυλάχιστον σε 1 σημείο, συμφωνούμε
πραγματι....
τωρα σε συμφωνουμε σε 2
(στο προηγουμενο και στο οτι σε 1 σημειο συμφωνουμε) -
Οτι και να οδηγεις αν σε προσπερασουν με 250+ θα χεστεις επανω σου.Μου ετυχε εξω απο τη μπολονια να κολοβαραω με 90-100 στη δεξια με τις νταλικες και με προσπερασε Αλφα Ρομεο Μπατσικο απο τη βοηθητικη με περιπου 250..Το κακομοιρο το Α4 πηγε να απογειωθει και εγω να μεινω ξερος φαντασου να το εκανε στην ελλαδα που ολοι χωνονται στις βοηθητικες
-
Ο χρήστης alfisti! έγραψε:
Εχω οδηγησει με 245 κοντερίσια στην Ελλάδα,προφανως στην ΕΟ.
Αν είχε να δωσει και 300 δεν νομιζω να καταλαβαινα διαφορα.Ολα αυτα σε αδειο δρομο.Η απορια μου ειναι η εξης:
Αν εγω περασω απο την αριστερη με 320 και στην μεσαία πηγαινει αμεριμνο ενα smart, τι θα συμβεί;;
Θα αλλάξει 2 λωρίδες και θα μεταφερθεί στον παράδρομο δεξιά
απο το στομα μου το πειρες. για μια στιγμη ειχαμε το ιδιο post...
Toυλάχιστον σε 1 σημείο, συμφωνούμε
πραγματι....
τωρα σε συμφωνουμε σε 2
(στο προηγουμενο και στο οτι σε 1 σημειο συμφωνουμε)Έτσι, μπορούμε να κάνουμε.....3,4,5,... τα σημεία
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Εχω οδηγησει με 245 κοντερίσια στην Ελλάδα,προφανως στην ΕΟ.
Αν είχε να δωσει και 300 δεν νομιζω να καταλαβαινα διαφορα.Ολα αυτα σε αδειο δρομο.Η απορια μου ειναι η εξης:
Αν εγω περασω απο την αριστερη με 320 και στην μεσαία πηγαινει αμεριμνο ενα smart, τι θα συμβεί;;
Θα αλλάξει 2 λωρίδες και θα μεταφερθεί στον παράδρομο δεξιά
απο το στομα μου το πειρες. για μια στιγμη ειχαμε το ιδιο post...
Toυλάχιστον σε 1 σημείο, συμφωνούμε
πραγματι....
τωρα σε συμφωνουμε σε 2
(στο προηγουμενο και στο οτι σε 1 σημειο συμφωνουμε)Έτσι, μπορούμε να κάνουμε.....3,4,5,... τα σημεία
Έτσι ξεκίνησε ο 'άξονας'
-
οταν αγορασει alfa θα γινει πιο φανατικλα απο τον σακι και τοτε αντε δεις σημεια!!!!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
** Γερμανικές αυτοκ/νίες: κατάργηση του κόφτη των 250km/h**
Τι μπορει να παθει ο ανθρωπος! Εγω διαβασα 'Γερμανικες αυτοκτονιες :κατάργηση του κόφτη των 250km/hΟμοίως.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
** Γερμανικές αυτοκ/νίες: κατάργηση του κόφτη των 250km/h**
Τι μπορει να παθει ο ανθρωπος! Εγω διαβασα 'Γερμανικες αυτοκτονιες :κατάργηση του κόφτη των 250km/hΟμοίως.
Θα έγραφε ποτέ ο technik τέτοιο θέμα;
-
Φαίνεται πως ορισμένοι θεωρούν την κατάργηση του κόφτη αυτοκτονία
-
Προσωπικα φανταζομαι καπως ετσι τα δελτια ειδησεων σε κανα 2 χρονακια:
Εκτακτο δελτιο: Κυριες και κυριοι, με ενημερωνουν απο το control πως εχουμε πτωση και συντριβη αυτοκινητου, συγκεκριμενα μια bMW 645, που εκτελουσε το δρομολογιο Θεσσαλονικη -Αθηνα. Το αυτοκινητο συνετριβη στην προσεγγιση του για Αθηνα. Στον τοπο της πτωσης βρισκονται συνεργεια διασωσης και Super Puma τις Πολεμικης Αεροποριας συμμετεχει στις ερευνες για ανευρεση επιζωντων. Τα συντριμια ειναι διασπαρτα σε μηκος 3 χιλιομετρων....
Νταξει, λιγο τραβηγμενο... αλλα σας δινει μια εικονα τι θα κανει ο χερας ο ελληνας χωρις κοφτη ταχυτητας.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν είναι μόνο οι δρόμοι μας που δεν προσφέρονται για τέτοιες ταχύτητες, είναι και οι οδηγοί μας αμάθητοι σε αυτοκίνητα που τρέχουν τόσο. Στη Γερμανία για παράδειγμα ο οδηγός ξέρει τι μπορεί να του έρθει με πολλά, γι' αυτό και δεν καταλαμβάνει ποτέ την αριστερή με 100 ή δεν κάνει προσπέραση με σχετικά λίγα χλμ. Στην Ελλάδα αυτά δεν ισχύουν.Στα υπόλοιπα με κάλυψε πλήρως ο συνονόματος nass 2 σελίδες πριν, αλλά όσον αφορά αυτό...
Το 2000 είχα πάει στη Γερμανία, και νοίκιασα μια SLK για 3 μέρες να πάω από Φρανκφούρτη στο Nϋrburgring να δω F1. Μου έκανε τρομερή εντύπωση την πρώτη μέρα, πως ενώ ήμουν σε δρόμο χωρίς όριο με ταχύτητες (κοντερίσιες) 230-250 μου πεταγόταν κάθε τρεις και λίγο κάποιος από τη μεσαία να κάνει προσέραση με 105 σε κάποιον που πήγαινε με 100. Εγινε τόσες φορές, που θεώρησα πως μάλλον δεν ήταν τυχαίο. Σε ερώτησή μου στον Γερμανό που με φιλοξενούσε, μου είπε πως έτσι γίνεται συνήθως. 'Μα', τον ρωτάω, 'δεν φοβάστε αν σας καρφώσει κάποιος που έρχεται με 300'. Η αποστομοτική του απάντηση ήταν πως 'φταίει ο πίσω'.
Μην τους θεοποιούμε πια τόσο πολύ τους ξένους σ'αυτό το κομμάτι. Δεν τους βλέπετε και στην Ελλάδα πως οδηγούν οι περισσότεροι; Τα ίδια χάλια είναι. Οσο ποσοστό ηλιθίων έχει η Ελλάδα, το ίδιο ποσοστό έχει και η Γερμανία, το ίδιο και η Γαλλία, το ίδιο και η Ιταλία, κλπ κλπ. Η στοιχειώδης λογική (όπως ανέφερε και ο nass) να ελέγξει κάποιος περισσότερο από δύο φορές τον καθρέφτη του πριν αλλάξει λωρίδα για να υπολογίσει την ταχύτητα του πίσω, καθώς και αυτός που τρέχει με πολλά χιλιόμετρα σε σχέση με τους άλλους να υπολογίζει πως οι μπροστινοί του πιθανότατα δεν έχουν καταλάβει με πόσα πάει, δεν νομίζω πως έχει να κάνει με εθνότητα και καταγωγή.
-
Σιγουρα παντου υπαρχουν ηλιθιοι οδηγοι αλλα γενικα η κουλτουρα τους πανω στο τιμονι ουδεμια σχεση εχει με τη δικια μας.Δε νομιζω οτι το ποσοστο ειναι το ιδιο. Και μονο το γεγονος οτι στους δρομους τους μπορεις να πας με 250χλμ ενω σε μας με 120χλμ εχει μια διαφορα στο πως αντιλαμβανονται τα πραγματα.
-
Ας μην ξεχνάμε και το εξης απλο:
Αν εγώ πηγαινω με 300+, ποσοι απο τους προπορευόμενους θα ειναι σε θεση να εκτιμήσουν σωστα την ταχυτητα μου;Στην αρχη θα ειμαι μια κουκίδα στον καθρέπτη τους ή δεν θα με έχουν δει καν την τελευταία φορα που ελεγξαν πίσω.
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Σε ερώτησή μου στον Γερμανό που με φιλοξενούσε, μου είπε πως έτσι γίνεται συνήθως. 'Μα', τον ρωτάω, 'δεν φοβάστε αν σας καρφώσει κάποιος που έρχεται με 300'. Η αποστομοτική του απάντηση ήταν πως 'φταίει ο πίσω'.Υπάρχουν αποφάσεις γερμανικών δικαστηρίων που λένε ότι ΔΕΝ φταίει ο πίσω... Αλλά βαριέμαι να ψάξω για τα σχετικά λινκ, εντάξει;
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Σε ερώτησή μου στον Γερμανό που με φιλοξενούσε, μου είπε πως έτσι γίνεται συνήθως. 'Μα', τον ρωτάω, 'δεν φοβάστε αν σας καρφώσει κάποιος που έρχεται με 300'. Η αποστομοτική του απάντηση ήταν πως 'φταίει ο πίσω'.
Υπάρχουν αποφάσεις γερμανικών δικαστηρίων που λένε ότι ΔΕΝ φταίει ο πίσω... Αλλά βαριέμαι να ψάξω για τα σχετικά λινκ, εντάξει;
Αν καταλήξει ο 'φονιάς' που πάει με 250+, να τον κουβαλάνε 4 για να τον πάνε 3 μέτρα κάτω από τη γη, και το δικαστήριο βγάλει απόφαση πως δεν έφταιγε αυτός αλλά τα γίδι που βγήκε αέρα στην αριστερή, νομίζω πως δεν θα έχει καμία απολύτως σημασία. Εντάξει;
Κατά τ'άλλα σε πιστεύω πως θα έχουν βγει και αθωοτικές αποφάσεις, όπως σίγουρα θα υπάρχουν αντίστοιχες και στην Ελλάδα. Δεν νομίζω πως συζητάμε αυτό, ή τουλάχιστον δεν ήθελα να καυτηριάσω αυτό. Αυτό που ήθελα να καυτηριάσω είναι την άψογη οδηγική παιδεία των (πχ) Γερμανών οι οποίοι έχουν κάθε δικαίωμα να τρέχουν και φυσικά είναι οι μόνοι, κατά πολλούς εδώ, που είναι ικανοί να ζυγίσουν μια επικίνδυνη κατάσταση.
Ας σταματήσουμε πια αυτή τη μιζέρια και την κακομοιριά και το 'ο Γερμανός έχει έλεγχο με 250km/h και ο Ελληνας επειδή είναι βλαμμένος εκ γεννετής δεν έχει, άρα καλά του βάζουνε όριο 110 σε επαρχιακό και 120 στην Κατερίνη'.
-
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Αποσπασμα απο το αρθρο :
'Η άλλη πρόταση προτείνει την ύπαρξη και πάλι ηλεκτρονικού περιορισμού της ταχύτητας σε όλα τα οχήματα μόνο, όμως, αν ξεπερνούν τα 320 χλμ./ώρα! Έχουμε να δούμε 'αεροπλάνα' και τροχαία δυστυχήματα στο δρόμο που ούτε τα φανταζόμαστε.'Ο βλ@κ@ς ο Ελληνας!!!Αντε οδηγα με οριο τα 120 στην εθνικη και πιασε την αριστερη και μην την αφησεις για κανενα λογο...
Ενώ τα 250 είναι μια ταχύτητα που όλοι μπορούμε να κάνουμε 'καλά' !!!Από κει και πάνω μας πείραξε!Άλλωστε το εθνικό μας δίκτυο είναι σχεδιασμένο ΑΥΣΤΗΡΑ για ταχύτητες μέχρι 250...
Όταν το διάβασα, νόμιζα οτι κάπου πάσχει συντακτικά, οτι άλλο εννοούσε ο ποιητής -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ας μην ξεχνάμε και το εξης απλο:Αν εγώ πηγαινω με 300+, ποσοι απο τους προπορευόμενους θα ειναι σε θεση να εκτιμήσουν σωστα την ταχυτητα μου;Στην αρχη θα ειμαι μια κουκίδα στον καθρέπτη τους ή δεν θα με έχουν δει καν την τελευταία φορα που ελεγξαν πίσω.
This is my point. Επιπλέον, ο Έλληνας δεν βλέπει σχεδόν ποτέ αυτοκίνητα που να πηγαίνουν με πάνω από 160, άντε 200. Γι' αυτό θα βγει με 120 στην αριστερή θεωρώντας ότι μεταξύ αυτού και της 'κουκίδας' μεσολαβεί ένα τσιγάρο απόσταση.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
This is my point. Επιπλέον, ο Έλληνας δεν βλέπει σχεδόν ποτέ αυτοκίνητα που να πηγαίνουν με πάνω από 160, άντε 200. Γι' αυτό θα βγει με 120 στην αριστερή θεωρώντας ότι μεταξύ αυτού και της 'κουκίδας' μεσολαβεί ένα τσιγάρο απόσταση.Ο Γερμανός τα βλέπει δηλαδή;
Εσύ Μάνο πχ, αυτοκίνητα που πάνε πολύ πιο γρήγορα από'σένα δεν μπορείς να τα ξεχωρίσεις από τον καθρέφτη σου ώστε να πάρεις τα μέτρα σου; Δηλαδή να μη βγεις εκείνη τη στιγμή για προσπέραση; Και γράφω απλά 'πολύ πιο γρήγορα', γιατί δεν μπορεί να έχει καθένας ραντάρ να μετράει με πόσα έρχεται ο πίσω...
Εγώ δηλαδή που μπορώ και τα ξεχωρίζω, δεν θεωρούμαι Ελληνας; Η μήπως επειδή παραβιάζω τον ΚΟΚ καθημερινά και συστηματικά θεωρούμαι Ελληνας; Ειλικρινά, μ'έχετε μπερδέψει...
-
Εννοώ ότι ο Έλληνας οδηγός δεν τα συναντά συχνά. Ο Γερμανός στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας σίγουρα τα βλέπει συνέχεια και είναι πιο πονηρεμένος.
Προσωπικά δεν μου έχει τύχει να πηγαίνω με 120-140 και να με περάσει άλλος σαν να είμαι σταματημένος. Θα καταλάβω από τον καθρέπτη ότι κάποιος πηγαίνει με 300; Αν μου τύχει, θα σου πω.
Τέλος, δεν θεωρώ τους ξένους καλύτερους οδηγούς, τουλάχιστον τη μεγάλη πλειοψηφία τους. Απλώς έχουν μάθει σε μια συμπεριφορά που εμείς, λόγω συνθηκών, δεν την ξέρουμε. Από την άλλη, άντε βάλε στα αθηναϊκά στενά ξένο να οδηγήσει και να παρκάρει...
Γερμανικές αυτοκ/νίες: κατάργηση του κόφτη των 250km/h