-
Ο χρήστης Esky_t έγραψε:
Θα ήθελα να σας πληροφορήσω εδώ ότι αυτή την στιγμή ετοιμάζω το δικό μου escort μκ2 με πλήρη ανακατασκευή του σασί + πολλά ακόμη καλούδια, οπότε κάπως μπορώ και εγώ να εκτιμήσω κάποια πράγματα.
Θα ηθελα να το δω αν γινεται γιατι και εγω επισης ετοιμαζω το δικο μου με ισως τα καλυτερα πραγματα που υπαρχουν για το συγκεκριμενο αυτοκινητο
-
Ο χρήστης Esky_t έγραψε:
Θα ήθελα να σας πληροφορήσω εδώ ότι αυτή την στιγμή ετοιμάζω το δικό μου escort μκ2 με πλήρη ανακατασκευή του σασί + πολλά ακόμη καλούδια, οπότε κάπως μπορώ και εγώ να εκτιμήσω κάποια πράγματα.
Θα ηθελα να το δω αν γινεται γιατι και εγω επισης ετοιμαζω το δικο μου με ισως τα καλυτερα πραγματα που υπαρχουν για το συγκεκριμενο αυτοκινητο
-
Ο χρήστης Esky_t έγραψε:
Θα ήθελα να σας πληροφορήσω εδώ ότι αυτή την στιγμή ετοιμάζω το δικό μου escort μκ2 με πλήρη ανακατασκευή του σασί + πολλά ακόμη καλούδια, οπότε κάπως μπορώ και εγώ να εκτιμήσω κάποια πράγματα.
Θα ηθελα να το δω αν γινεται γιατι και εγω επισης ετοιμαζω το δικο μου με ισως τα καλυτερα πραγματα που υπαρχουν για το συγκεκριμενο αυτοκινητο
-
Ο χρήστης rs1800gr4 έγραψε:
Θα ήθελα να σας πληροφορήσω εδώ ότι αυτή την στιγμή ετοιμάζω το δικό μου escort μκ2 με πλήρη ανακατασκευή του σασί + πολλά ακόμη καλούδια, οπότε κάπως μπορώ και εγώ να εκτιμήσω κάποια πράγματα.
Θα ηθελα να το δω αν γινεται γιατι και εγω επισης ετοιμαζω το δικο μου με ισως τα καλυτερα πραγματα που υπαρχουν για το συγκεκριμενο αυτοκινητο
Με λίγη υπομονή και αν συνηθίζεις να πηγαίνεις στην ανάβαση Ριτσώνας τότε το πολύ σε ένα χρόνο θα το δεις. Το χρώμα του θα είναι το μπλε του Citroen C2 vts, ζάντες 13Χ8 compomotive και αν ξέρεις τι βλέπεις θα παρατηρήσεις ότι τα φτερά του θα είναι κάπως διαφορετικά. Όμως δυστυχώς για σένα θα πρέπει να κάνεις υπομονή γιατί τα οικονομικά μου δεν μου επιτρέπουν ποιό ταχύ ρυθμό.
Ελπίζω όμως να μην το έχεις έτοιμο και το δικό σου στην ίδια ανάβαση γιατί τότε σίγουρα θα με ''τσαγιάσεις'', αφού βάζεις τα καλύτερα... -
Ο χρήστης Esky_t έγραψε:
Θα ήθελα να σας πληροφορήσω εδώ ότι αυτή την στιγμή ετοιμάζω το δικό μου escort μκ2 με πλήρη ανακατασκευή του σασί + πολλά ακόμη καλούδια, οπότε κάπως μπορώ και εγώ να εκτιμήσω κάποια πράγματα.
Θα ηθελα να το δω αν γινεται γιατι και εγω επισης ετοιμαζω το δικο μου με ισως τα καλυτερα πραγματα που υπαρχουν για το συγκεκριμενο αυτοκινητο
Με λίγη υπομονή και αν συνηθίζεις να πηγαίνεις στην ανάβαση Ριτσώνας τότε το πολύ σε ένα χρόνο θα το δεις. Το χρώμα του θα είναι το μπλε του Citroen C2 vts, ζάντες 13Χ8 compomotive και αν ξέρεις τι βλέπεις θα παρατηρήσεις ότι τα φτερά του θα είναι κάπως διαφορετικά. Όμως δυστυχώς για σένα θα πρέπει να κάνεις υπομονή γιατί τα οικονομικά μου δεν μου επιτρέπουν ποιό ταχύ ρυθμό.
Ελπίζω όμως να μην το έχεις έτοιμο και το δικό σου στην ίδια ανάβαση γιατί τότε σίγουρα θα με ''τσαγιάσεις'', αφού βάζεις τα καλύτερα...Δοξα το Θεο ειμαι φανατικος οπαδος της Ριτσωνας και γενικα των αναβασεων.Βεβαια τωρα θα το προτιμουσα να ηταν στο μπλε χρωμα του EATON YALE που οδηγουσε ο Mikola η καποιο αλλο κλασσικο χρωμα της εποχης του oπως επισης θα προτιμουσα να ειχε και ζαντες minilite.Στα φτερα ομως δεν μου ειπες τη διαφορα απο τα υπολοιπα μηπως θα το κανεις look x-pack?
Οσο για τα καλυτερα πραγματα πιστευω πως δεν υπαρχει καλυτερο και πιο σπανιο μοτερ απο το bda για το escort και καλυτερο σασμαν απο το zf.
Οσο για το χρωμα θα ειναι το ROTHMANS το πρωτο του Waldegard.
Πιστευω οτι θα ειναι ετοιμο μεχρι την Ριτσωνα οποτε θα τα πουμε και μιλαμε για ιστορικα παντα. -
Ο χρήστης rs1800gr4 έγραψε:
Θα ήθελα να σας πληροφορήσω εδώ ότι αυτή την στιγμή ετοιμάζω το δικό μου escort μκ2 με πλήρη ανακατασκευή του σασί + πολλά ακόμη καλούδια, οπότε κάπως μπορώ και εγώ να εκτιμήσω κάποια πράγματα.
Θα ηθελα να το δω αν γινεται γιατι και εγω επισης ετοιμαζω το δικο μου με ισως τα καλυτερα πραγματα που υπαρχουν για το συγκεκριμενο αυτοκινητο
Με λίγη υπομονή και αν συνηθίζεις να πηγαίνεις στην ανάβαση Ριτσώνας τότε το πολύ σε ένα χρόνο θα το δεις. Το χρώμα του θα είναι το μπλε του Citroen C2 vts, ζάντες 13Χ8 compomotive και αν ξέρεις τι βλέπεις θα παρατηρήσεις ότι τα φτερά του θα είναι κάπως διαφορετικά. Όμως δυστυχώς για σένα θα πρέπει να κάνεις υπομονή γιατί τα οικονομικά μου δεν μου επιτρέπουν ποιό ταχύ ρυθμό.
Ελπίζω όμως να μην το έχεις έτοιμο και το δικό σου στην ίδια ανάβαση γιατί τότε σίγουρα θα με ''τσαγιάσεις'', αφού βάζεις τα καλύτερα...Δοξα το Θεο ειμαι φανατικος οπαδος της Ριτσωνας και γενικα των αναβασεων.Οσο για τα καλυτερα πραγματα πιστευω πως δεν υπαρχει καλυτερο και πιο σπανιο μοτερ απο το bda για το escort και καλυτερο σασμαν απο το zf.
Οσο για το χρωμα θα ειναι το ROTHMANS το πρωτο του Waldegard.
Πιστευω οτι θα ειναι ετοιμο μεχρι την Ριτσωνα οποτε θα τα πουμε και μιλαμε για ιστορικα παντα.Ισως η πιο μαχιμη αγγελια του forum
-
Βεβαια με ολα αυτα τα ασχετα εχουμε γ@μησει λιγακι την αγγελια του φιλου.Βεβαια μαθαινουν ολοι για καινουρια αγωνιστικα που ετοιμαζονται για το πρωταθλημα.
-
RS1800 καλημέρα,
Θα μου επιτρέψεις να σου ζητήσω συγνώμη για την απότομη απάντησή μου που σου έγραψα χθες. Παρεξήγησα τα γραπτά σου και νόμιζα ότι όταν μου έγραψες: ' ..με ίσως τα καλύτερα πράγματα που υπάρχουν για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο' κατάλαβα ότι με 'κορόιδευες' που είπα ότι φτιάχνω το δικό μου escort. (Και καλά δλδ ότι έλεγα ψέμματα ότι έφτιαχνα αυτοκίνητο για να υποστηρίξω την θέση μου).
Πέρα από αυτό όμως. Όσο αφορά το χρώμα που θα το βάψω δεν έχω κατασταλάξει ακόμα 100%. Θα είναι σίγουρα μπλε αλλά υπάρχουν πολλές σκέψεις για ποιό μπλε θα είναι. Δεν θέλω να είναι πολύ ανοιχτό γιατί μετά θα του πηγαίνουν άσπρες ζάντες που δεν έχω. Και οι ζάντες μου είναι Compomotive Minilites 13Χ8 μπροστά-πίσω. (Έχω επίσης και μια τετράδα 13Χ7 superlites). Τώρα όσο αφορά τα φτερά. Την 1η φορά που άκουσα από τον φανοποιό μου την σκέψη την αναίρεσα με την μία. Μου πρότεινε να πάω να δω ένα που είχε φτιάξει παλιά. Πήγα το είδα και μου άρεσε. Αυτό που τελικά αποφάσισα και έκανα είναι να βάλω τα φτερά του VW golf Rabbit τα πίσω. Δεν μπορώ να σου πω μέσα από εδώ πως μπήκαν αλλά το αποτέλεσμα είναι πέρα από αυτό που ήθελα. Η 8άρα ζάντα έκατσε γάντι και το σχήμα των φτερών διατηρεί την εμφάνιση των 'μαμά' φτερών. Περιτό να σου πω ότι αν το δεις με τις 8άρες θα νομίζεις ότι δεν έχω κάνει τίποτα στα φτερά.
Όσο αφορά τα καλύτερα πράγματα θα διαφωνίσουμε εν μέρη. Νομίζω ότι έχουν βγει τόσα πολλά που δύσκολα μπορείς να πεις ότι έχω τα καλύτερα. Παίζει και το τι θέλεις να κάνεις. Π.χ. άλλα είναι τα καλύτερα πράγματα για μια ανάβαση, άλλα για ένα ράλλυ άλλα για ένα Dragster.
Εγώ πάντως δεν πάω τόσο ψήλα στα μηχανικά όπως εσύ. Το μοτέρ μου θα είναι 8βάλβιδο 2000 κυβικά (πραγματικά και όχι 2100 ή 2300) και θα προσπαθήσω να βάλω καλά πράγματα για να βγάλω όσο μπορώ περισσότερη δύναμη. Σασμάν μάλλον θα πάω για ένα quaife 5άρι με ίσια γρανάζια, αλλά μάλλον το Rocket το 4αρι είναι ποιό καλό για αναβάσεις.
Φίλε μου ελπίζω να το διασκεδάσουμε παρέα σε κάποια Ριτσώνα
-
Τασο φιλε μου δεν χρειαζεται να ζητησεις συγνωμη δεν εγινε και τιποτα σπουδαιο.Τωρα λοιπον απο τα λεγομενα σου καταλαβαινω οτι δεν θα το κανεις φουσκωτο δηλαδη Group 4 αλλα το αφηνεις στενο.Εγω προσπαθω να το κανω οσο περισσοτερο μπορω με πιο γνησια και τα κλασσικα πραγματα που τρεχανε τα mk2 εκεινη την εποχη.
Εμεις ειμαστε μια παρεα που ο καθενας εχει τουλαχοστον απο ενα escort και τις δυο γενιες αλλα για βολτα,αλλα αγωνιστικα και ολα σε κλασικα χρωματα των αγωνιστικων της εποχης.Γι'αυτο το λογο σου ειπα για το χρωμα και τις minilite.
Τωρα αν χρεαζεσαι οτιδηποτε πραγματα και δεν βρισκεις ο μηχανικος-φιλος που μας τα φτιαχνει εχει σχεδον ο,τι χρειαστεις και αν δεν το εχει το βρισκει.Αλλα δεν μου ειπες για ποια κατηγορια το ετοιμαζεις.
Ανδριοπουλος Τακης
-
Γιατί δέν τό μεταφέρετε στά 'τεχνικά',νά τό δούνε καί περισσότεροι;
(ρίχτε καί καμιά φωτό να γουστάρουμε )
-
Ο χρήστης rs1800gr4 έγραψε:
Εγω προσπαθω να το κανω οσο περισσοτερο μπορω με πιο γνησια και τα κλασσικα πραγματα που τρεχανε τα mk2 εκεινη την εποχη.Ανδριοπουλος Τακης
για στειλε τ/φ, διευθυνσεις, φωτο, τεχνικα στοιχεια και ληξιαρχικες πραξεις γαμου και γεννησης
-
Καλή η ιδέα να μεταφερθεί σε νέα ενότητα
Τάκη το αυτοκίνητο αν το δεις με μαμά ζάντες ή ακόμα και με τις 7άρες μου, τότε καταλαβαίνεις ότι τα φτερά είναι πολύ φουσκωμένα. Απλά με τις 8άρες και επειδή η καμπύλη των φτερών του Golf είναι παρόμοια με την 'μαμά' καμπύλη δεν το καταλαβαίνεις αμέσως αν και κάτι σου δείχνει ότι είναι ποιό φαρδύ. Το καλό με αυτά τα φτερά είναι ότι κλείνουν λίγο τα κενά και μικραίνουν τον θόλο όμορφα. Πάντως και η δική μου άποψη είναι η ίδια. Δεν μπορεί σε ένα αυτοκίνητο με τόσες λύσεις να προσπαθήσεις να κάνεις κάτι του κεφαλιού σου.
Όσο αφορά την κατηγορία δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Ξέρω ότι η Ε έχει περισσότερες ελευθερίες αλλά προς το παρών οι εργασίες που κάνω μου δίνουν το δικαίωμα τις επιλογής.Εμεις ειμαστε μια παρεα που ο καθενας εχει τουλαχοστον απο ενα escort και τις δυο γενιες αλλα για βολτα,αλλα αγωνιστικα και ολα σε κλασικα χρωματα των αγωνιστικων της εποχης.
Υπάρχει τέτοια παρέα και δεν την γνωρίζω???? Θα ήθελα πολύ να σας γνωρίσω και να δω τα αυτοκίνητά σας.
Με την ευκαρία της νέας ενότητας υπόσχομαι να γράψω σε επόμενο μύνημα τα βήματα που έκανα και που θα κάνω για να φτιάξω το αυτοκίνητό μου.
-
Καλησπέρα,
Όπως υποσχέθηκα θα γράψω για τα βήματα που έκανα και που θα κάνω για την προετοιμασία του αυτοκινήτου.
Το 1ο πράγμα που έκανα ήταν να το πάω στον μηχανικό μου και να 'κατεβάσει' όλα τα μηχανικά και ηλεκτρολογικά. Εγώ παράλληλα έβγαλα καθίσματα, μοκέτες κτλ.
Το μόνο που έμεινε πάνω είναι η κρεμαγιέρα, το τιμόνι και οι ρόδες (και η πλεξούδα γιατί έπρεπε να βγει προσεχτικά λόγω του ότι είχα injection).Μετά το αυτοκίνητο πήγε με γερανό στον φανοποιό. Εκείνος άλλαξε πορτ μπαγκαζ, μετώπη βρήκε φύλλο οροφής και το άλλαξε (είχα ηλιοροφή) έβαλε τα φτερά από το VW Rabbit. Έφτιαξε όλες τις σκουριές και έφερε σωστά όλους τους αρμούς από τις πόρτες, καπώ κτλ. Έβγαλε απίστευτο στόκο γύρω γύρω από το αυτοκίνητο, άγνωστο γιατί είχε μπει. Τώρα είμαστε στην φάση που θα φτιάξει και την καμπίνα. Ξύσιμο και φτιάξιμο σε κάποια σημεία. Μετά έχουμε το βάψιμο και από μαύρο θα γίνει κάποιο μπλε.
Να είμαστε καλά τέλη Σεπτεμβρίου, θα το πάρω με γερανό και μάλλον θα πάει πρώτα στον φρενά που θα περάσει καινούργια σωληνάκια και θα μπει πεταλιέρα για να έχω ρύθμιση στα φρένα μπρος-πίσω. Επίσης θα μπουν και άλλες δαγκάνες και δίσκοι. Ακόμα δεν ξέρω όμως ποιά μάρκα.
Μετά ηλεκτρολόγο όπου και θα πρέπει να έχω βρει μέχρι τότε μια πλεξούδα σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση από άλλο mk2 ώστε να την φτιάξουμε ανάλογα. Επίσης θα πρέπει να έχω φέρει και όλα τα απαραίτητα οργανάκια. Μάλλον θα φτιάξω δικό μου ταμπλό, μετατρέποντας το υπάρχον. Έχουν βγει και κάποια οργανάκια άσπρα με το σήμα της FORD μέσα.
Μετά τον ηλεκτρολόγο στον Herby για να μου βάλει το roll cage που ήδη έχω φτιάξει από ποιό παλιά και να δω αν θα κάνω ράψιμο για άσφαλτο.
Μετά ξανά ο μηχανικός. Θα μπει το νέο μοτέρ και όλα τα παρελκόμενα αφού έχουν ανακατασκευαστεί. Για το νέο μοτέρ έχω μείνει στο σημείο που έχω αγοράσει ένα μεταχειρισμένο από τα πρώτα injection και 4 πιστόνια accralite. Σασμάν ακόμα δεν έχω αποφασίσει, αλλά με βλέπω για Quaife.Το αυτοκίνητο μέσα έχω σκοπό να το έχω γυμνό μόνο με τα δύο αγωνιστικά καθίσμαστα και τις ζώνες. Το κάθισμα του οδηγού είναι Sparco EVO και του συνοδηγού το Sprint ομολογκαρισμένα και τα δύο. Οι ζώνες είναι οι φαρδιές. Τα περισσότερα πράγματα τα φέρνω από Αγγλία.
Η συνέχεια όσο προχωράω
-
Μερικές φώτο ΠΡΙΝ από τις τωρινές εργασίες...
http://briefcase.pathfinder.gr/download/esky_t/37664/453695/0/Escort+1(Ydrobiotopos).jpg
http://briefcase.pathfinder.gr/download/esky_t/37664/453696/0/Escort+2(Ydrobiotopos).jpg
http://briefcase.pathfinder.gr/download/esky_t/37664/453697/0/Escort+3(Ydrobiotopos).jpg
http://briefcase.pathfinder.gr/download/esky_t/37664/453698/0/Escort+4(Ydrobiotopos).jpg -
Υπάρχει μία καλή λύση γιά περισσότερα άλογα στο οκταβάλβιδο μοτέρ.
Πιστόνια αλουμινένια από XT 600( μη γελάτε), μπιέλες από mercedes 200 πετρέλαιο, ζύγισμα καλό στο στρόφαλο, 2 διπλά 48αρια και με ρυθμιζόμενο γρανάζι εκκεντροφόρου 175-180 αλογάκια.Στα κυβικά βγαίνει ακριβώς όσο έχει η ομολογκασιόν.
Για το σασμάν η καλύτερη λύση είναι Quaife.
Φρένα μπορείς να βάλεις 283 χιλ από PEUGEOT 306 RACE η από CITROEN XSARA VTS 2.0 μπροστά και από 106 πίσω -
Τασο πενα φαινοταν το εργαλειο αλλα ειχες κανει και ψιλομαιμουδια επανω.Ρε συ ο προφυλακτηρας ο πισω ειναι απο RS2000 μακρυμουρικο.Ειπαμε οσο γινεται πιο original ετσι για να γουσταρουμε.
Πλεξουδα εχω καλη να σου δωσω αφου εγω θα περασω καινουρια εγκατασταση απο την αρχη.Οσο για το roll cage πες μου περιπου ποσο θα σου παει για να σου πω μια πολυ καλη HOMOLOGE λυση.
Οτι θελεις στειλε με pm το τηλ σου να τα πουμε. -
O προφυλακτήρας εννοείτε ότι δεν θα είναι αυτός που βλέπεις στην φώτο
Το αυτοκίνητο στις φώτο που έστειλα είναι από την 1η φορά που το έβαψα σε άλλο φανοποιό και δεν ήξερα και πολλά.
Για την πλεξούδα ενδιαφέρομαι πολύ. Θα σου στείλω pm.
Το Roll Cage το έχω ήδη φτιάξει στον Herby. Αν δεις καλά τις φώτο φαίνεται. Αν θέλεις πες μου την λύση που έχεις, αν και νομίζω ότι ο Ιάκωβος (Herby) είναι κορυφαίος επαγγελματίας και δεν θα έβαζα άλλο Roll Cage. Έχω δει σε φωτογραφίες του Classic Ford κάτι Roll Cages και σε σχέση με του Ιάκωβου είναι της πλάκας.Leon68 σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Για τα πιστόνια το ξέρω ότι κάνουν από κάποια μηχανή (δεν ήξερα ποιά) αλλά προτιμήσαμε τα Accralite.
-
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ RS2000 ΜΑΚΡΥΜΟΥΡΙΚΟ ΜΕ ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΦΑΝΑΡΙΑ, ΠΡΩΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ (ΕΧΕΙ ΡΟΛΛ ΜΠΑΡ, ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ, ΡΟΚΕΤ ΣΑΣΜΑΝ,ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΖΩΝΕΣ, ΜΠΑΚΕΤ ΚΛΠ) ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΜΟΤΕΡ ΣΙΕΡΑ 2000 ΜΕ ΕΝΑ ΔΙΠΛΟ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΞΗΛΩΜΑ, ΞΕΣΑΠΙΣΜΑ ΚΟΚ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΟΝ ΤΟΣΟ ΧΡΗΣΙΜΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑΤΕ.
ΕΠΙΣΗΣ Ο ΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΟΡΟΥΜΙΣΤΑΣ katman ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΚΙΙ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ.
ΒΑΓΓΕΛΗ ΜΑΣ ΑΚΟΥΣ; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Γιατί δέν τό μεταφέρετε στά 'τεχνικά',νά τό δούνε καί περισσότεροι;(ρίχτε καί καμιά φωτό να γουστάρουμε )
http://www.prepfab.co.uk/images/bdamk2/bdamk23250.jpg
http://www.prepfab.co.uk/newpartspics/grp4axle.jpg
...ΓΙΑ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ!!
-
Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:
Γιατί δέν τό μεταφέρετε στά 'τεχνικά',νά τό δούνε καί περισσότεροι;
(ρίχτε καί καμιά φωτό να γουστάρουμε )
http://www.prepfab.co.uk/images/bdamk2/bdamk23250.jpg
http://www.prepfab.co.uk/newpartspics/grp4axle.jpg
...ΓΙΑ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ!!
Τακη καλημερα
τα links που εγραψες, νομιζω δεν ανοιγουν.
Σχετικά με προετοιμασία ΜΚΙΙ [διάσπαση]!