-
ναι, φέτος οι καλοί αγώνες μαζεύουν συμμετοχές. και φυσικά δεν είναι απαραίτητο να μετράνε για Κύπελλα και βαθμούς !!!
για... Γιάννενα εγώ είμαι από τώρα μέσα, ιδίως αν έχουμε και κατήφορο !!!
αλλιώς... μόνο ο Χολομώντας μας σώζει
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΑΡΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΟΙ ΛΕΣΧΟΥΛΕΣ ΜΑΣ .ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕ ΜΑΣ , ΚΑΙ ΜΗΝ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΟΤΙ Η ΣΥΜΠΑΘΕΣΤΑΤΗ ΛΕΣΧΗ ΣΑΣ , ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ , ΕΔΩ ΛΕΣΧΑΡΕΣ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΧΡΟΝΩΝ , ΞΕΠΕΤΑΝΕ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΝ ΣΙΓΟΥΡΑΤΖΑ ΤΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ .
Συμφωνώ.... και εγώ μαζί σου σε αυτό που λές......
Δεν είναι όμως μόνο οι ευθύνες......
Άν γίνει ενα ατύχημα που στην κατηφόρα είναι αυξημένες οι πιθανότητες, και ο αγώνας καθυστερήσει 1 ώρα , μετά ποιος θα φταίει????
Αξίζει σε έναν αγώνα που είναι η ίδια ειδική επαναλαμβανόμενη, 2 φορές να πάρεις τέτοιο ρίσκο??? -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Εμενα παντως λογικο μου ακουγεται να μην γινεται και προς τις δυο φορες,γιατι α)οντως μετα ειναι 2 ειδικες και θελει διπλες δοκιμες οποτε ξεκιναμε ανεβασμα κοστους(οσο μικρο και να ειναι,ειναι ανεβασμα,μη κατσει κανεις να το μετρησει ποσο λιγο)β) κανεις νομιμο ξανα!!!! τον προβληματισμο που υπαρχει για τα μπρος πισω σε ειδικες.ΑΠ'ΟΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ , ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ , ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ ΕΛΠΑΤΖΗ .
ΤΙ ΔΥΟ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΙΧΕΣ ΜΑΣ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΣ ΡΕ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ ?
ΠΟΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΔΙΠΛΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ , ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ Ο ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΣ ? ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙ ΦΑΡΔΟΣ ΕΧΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ?
ΞΕΚΟΛΑ , ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΡΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΠΡΙΝΤ .
ΚΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ , ΤΟΝΙΖΩ , ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ (ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ , ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΗ , ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ) ΝΑ ΚΡΙΝΟΝΤΕ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΕ , ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ Γ@Μ%4$ΝΟ ΤΟ ΣΠΟΡ .ΣΥΝΕΛΘΕ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΗΗΗΗ ΚΛΕΙΣΕ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑ ΦΡΕΣΚΟ ΑΕΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ
-
*Ο χρήστης **papagalos
Άν γίνει ενα ατύχημα που στην κατηφόρα είναι αυξημένες οι πιθανότητες, και ο αγώνας καθυστερήσει 1 ώρα , μετά ποιος θα φταίει????
[b** έγραψε:*ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΜΑΣ , ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ , ΓΙΑΤΙ ΜΑΘΑΝΕ ΝΑ ΠΑΤΑΝΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ ΣΤΟ ΙΣΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ , ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ????????[/b:o73w6a6z]
Αξίζει σε έναν αγώνα που είναι η ίδια ειδική επαναλαμβανόμενη, 2 φορές να πάρεις τέτοιο ρίσκο???
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΑΞΙΤΖΙΔΕΣ Η ΜΑΛΟΝ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ , ΜΕ ΡΟΛ ΜΠΑΡΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΔΗΓΑΡΕΣ ?????
-
[quote='papagalos
Είναι πολύ απλό..
Το σπριντ είναι στην ουσία μια μεγάλη ανάβαση με συνοδηγό....
Ότι ταχύτητα πρέπει να έχει ένας οργανωτής σε μια ανάβαση, στο θέμα ατυχήματος, η στην αντιμετώπιση οποιουδήποτε προβλήματος, έτσι πρέπει να έχει και στο σπριντ.....
Άν ο συγκεκριμένος αγώνας γίνει κατηφόρα, πολλαπλασιάζεις υπερβολικά τις πιθανότητες να μην είναι ομαλή η διεξαγωγή του αγώνα και να έχεις μεγάλες καθυστερήσεις, που ως γνωστόν διμιουργουν προβλήματα...[/quote]ΤΙ ΛΕΣ ΒΡΕΣ ΙΠΤΑΜΕΝΕ? ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΤΟ ΣΠΡΙΝΤ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΒΑΣΗ?
ΤΟ ΣΠΡΙΝΤ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΡΑΛΛΥ! ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ!
ΕΠΙΠΛΕΟΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΑΙ ΤΗ ΛΕΞΗ ΑΓΩΝΑΣ! ΑΡΑ ΜΗΝ ΕΞΕΤΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΑΝ ΕΙΝΑΖΙ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ...
ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΘΥΜΗΣΩ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΡΗΤΟ ' ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ'
ΒΑΛΤΕ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΑ Α0 ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΕ Α5 Α6 Α7!
-
Ο χρήστης A-TEC έγραψε:
[quote='papagalos
Είναι πολύ απλό..
Το σπριντ είναι στην ουσία μια μεγάλη ανάβαση με συνοδηγό....
Ότι ταχύτητα πρέπει να έχει ένας οργανωτής σε μια ανάβαση, στο θέμα ατυχήματος, η στην αντιμετώπιση οποιουδήποτε προβλήματος, έτσι πρέπει να έχει και στο σπριντ.....
Άν ο συγκεκριμένος αγώνας γίνει κατηφόρα, πολλαπλασιάζεις υπερβολικά τις πιθανότητες να μην είναι ομαλή η διεξαγωγή του αγώνα και να έχεις μεγάλες καθυστερήσεις, που ως γνωστόν διμιουργουν προβλήματα...ΤΙ ΛΕΣ ΒΡΕΣ ΙΠΤΑΜΕΝΕ? ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΤΟ ΣΠΡΙΝΤ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΒΑΣΗ?
ΤΟ ΣΠΡΙΝΤ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΡΑΛΛΥ! ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ!
ΕΠΙΠΛΕΟΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΑΙ ΤΗ ΛΕΞΗ ΑΓΩΝΑΣ! ΑΡΑ ΜΗΝ ΕΞΕΤΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΑΝ ΕΙΝΑΖΙ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ...
ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΘΥΜΗΣΩ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΡΗΤΟ ' ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ'
ΒΑΛΤΕ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΑ Α0 ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΕ Α5 Α6 Α7! [/quote]
Το συγεκριμένο κομάτι δεν έχει κατηφόρα που να μπορεί να μπεί μέσα.....
Το σπρίντ σε θέμα οργάνωσης είναι σαν μια ανάβαση, με την διαφορά ότι δεν έχεις τα δοκιμασικά της πρώτης μέρας..........
-
Ο χρήστης papagalos έγραψε:
[quote='papagalos
Είναι πολύ απλό..
Το σπριντ είναι στην ουσία μια μεγάλη ανάβαση με συνοδηγό....
Ότι ταχύτητα πρέπει να έχει ένας οργανωτής σε μια ανάβαση, στο θέμα ατυχήματος, η στην αντιμετώπιση οποιουδήποτε προβλήματος, έτσι πρέπει να έχει και στο σπριντ.....
Άν ο συγκεκριμένος αγώνας γίνει κατηφόρα, πολλαπλασιάζεις υπερβολικά τις πιθανότητες να μην είναι ομαλή η διεξαγωγή του αγώνα και να έχεις μεγάλες καθυστερήσεις, που ως γνωστόν διμιουργουν προβλήματα...ΤΙ ΛΕΣ ΒΡΕΣ ΙΠΤΑΜΕΝΕ? ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΤΟ ΣΠΡΙΝΤ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΒΑΣΗ?
ΤΟ ΣΠΡΙΝΤ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΡΑΛΛΥ! ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ!
ΕΠΙΠΛΕΟΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΩΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΑΙ ΤΗ ΛΕΞΗ ΑΓΩΝΑΣ! ΑΡΑ ΜΗΝ ΕΞΕΤΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΑΝ ΕΙΝΑΖΙ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ...
ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΘΥΜΗΣΩ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΡΗΤΟ ' ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ'
ΒΑΛΤΕ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΑ Α0 ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΕ Α5 Α6 Α7!
Το συγεκριμένο κομάτι δεν έχει κατηφόρα που να μπορεί να μπεί μέσα.....
Το σπρίντ σε θέμα οργάνωσης είναι σαν μια ανάβαση, με την διαφορά ότι δεν έχεις τα δοκιμασικά της πρώτης μέρας..........[/quote]
ΕΝΤΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΠΡΙΝΤ. ΤΩΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΣΠΡΙΝΤ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΑΝΑΒΑΣΗ ΣΕ ΟΡΓΑΝΩΣΗ , ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΕ ΠΟΣΗ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΛΕΣΧΕΣ ΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ.
-
Ο χρήστης A-TEC έγραψε:
Υπάρχουν όμως και διαδρομές που έχουν γίνει ή μπορούν να γίνουν *ειδικές * sprint με ανήφορο ΚΑΙ κατήφορο !!!
Παράδειγμα , όπου έγινε sprint , η Αμφίκλεια
Παράδειγμα , όπου γινόταν η ειδική 'Δω...η'
Γρίφος για ...παλιούς λύτες , που ελπίζουμε να γίνει σταυρόλεξο , έ , λάθος , πραγματικότητα , εφέτος .Αποστόλης
ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΦΕΤΑ?
Γενικώς , η περιοχή μας έχει καλά γαλακτοκομικά , έ , ειδικές διαδρομές ήθελα να πώ
Αποστόλης.
-
α)Ποιος ειπε οτι το συγκεκριμενο κομματι δεν εχει κατηφορα.Το βαζεις αναποδα και εχεις μια ωραιοτατη κατηφορα!!!!!!!!ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΕΛ-ΕΜ!!!!
Τοσο πολυ κοιμομαστε???
β)APR ΤΟ ΕΙΠΑ και δεν διαβαζετε,(μην κατσει κανεις να μου πει ποσο λιγο παραπανω κοστιζει).Ξερω πολυ καλα που ειναι ο Αχλαδοκαμπος,οπως ξερω για παραδειγμα οτι η πρωτη αριστερη φουρκετα ειναι θεοτυφλη και αν ανεβοκατεβαινουν 2 που κανουν και προς τις δυο κατευθυνσεις δοκιμες γινεται επικινδυνο.Αλλα επιμενω ουτως η αλλως στη θεση που πηρα.ΕΙΝΑΙ δυο ειδικες,οπως ειναι δυο ειδικες ανηφορα-κατηφορα φτερη και Μερκουρης και ολες οι αλλες ειδικες που γινονται προς τις δυο φορες τους,ποιος δεν το καταλαβαινει αυτο.(εκτος και αν την ξερεις απεξω την ειδικη οποτε δεν χρονοτριβεις καθολου στο γραψιμο προς την αντιθετη πλευρα)Κατηφορα ομως γιατι δεν μπαινει και τελος???Γιατι η πρωτη σκεψη να ειναι η διαδρομη ανηφορικη....και αντε και να την βαλουμε και κατηφορα (1+1)????2 ΦΟΡΕΣ κατηφορα.Ποιο ειναι πιο λογικο και πιο ευκολο ,για σπριντ ειδικα,αυτο που λεω εγω η αυτο που λετε εσεις (δηλαδη εγω ολο κατηφορα,εσεις ανηφορα και μετα περιμενουμε ολοι να ανεβουν για να το κανουμε και κατηφορα???)
Η λογικη εχει χαθει απο τους αγωνες προ πολλου(σκεψου οτι κυκλωναμε τη πεντελη) και δεν κολλησα πουθενα. -
ΒΡΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟ , ΤΙ ΠΟΙΟ ΩΡΑΙΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΟΔΗΓΟ , ΑΛΛΑ ΜΕ ΧΛΩΜΗ ΤΣΕΠΗ ΑΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ , ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΔΕΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΝΑΒΑΣΗ , ΝΑ ΦΑΕΙ ΤΟ ΞΥΛΟ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ ΑΠ'ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΜΕ ΤΟ , ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΔΕΚΑ ΠΑΛΙ ΧΛΜ , ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙ ΣΤΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΑ ΟΤΙ Η ΑΡΚΟΥΔΑ ΚΛΑΙΕΙ !!!!!
ΕΠΙΣΗΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ , ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΑ .....ΟΣΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ , ΟΙ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΠΛΕΟΝ , ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΝΑ ΨΑΧΝΟΝΤΕ , ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ?
ΕΣΥ ΕΚΕΙ ......, ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΕΙΔΙΚΕΣ .
ΜΕΤΡΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΚΟΣΕΣ , ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΩΣ ΦΤΑΝΟΝΤΑΣ ΕΠΑΝΩ , ΓΥΡΝΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ , ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΑΣΤΙΕΣ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ .
ΦΙΛΑΚΙΑ -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
α)Ποιος ειπε οτι το συγκεκριμενο κομματι δεν εχει κατηφορα.Το βαζεις αναποδα και εχεις μια ωραιοτατη κατηφορα!!!!!!!!ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΕΛ-ΕΜ!!!!
Τοσο πολυ κοιμομαστε???Καλή είναι και ανηφόρα για αρχή!!!
Εκτός αν θες κατηφόρα οπότε να αφήσω τη Λάρα και να πάρω εσένα συνοδηγό να σου εξηγήσω κάτι όνειρα που έχω από το 2001!!!
Πλάκα πλάκα αν δεν ήταν ο πρώτος μου αγώνας θα μου καλάρεσε κατηφόρα!!
Υπόψιν για του χρόνου!!!Υ.Γ. Τελικά πέρσι το σπριντ Τρίπολης ήταν ο μόνος αγώνας που έτρεξα, επανάληψη για φέτος, με το ίδιο αμάξι, από την άλλη θέση!!
-
Καλημέρα,
Μια ερώτηση, σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου:
Ο αγώνας είναι ασφάλτινος και προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ράλλυ Σπριντ Νοτίου και Ηπειρωτικής Ελλάδας.
Ο αγώνας αυτός δεν υπάρχει στο αρχικό πρόγραμμα των αγώνων για τα Σπριντ Νοτίου & Κεντρικής Ελλάδος (αυτό που υπάρχει στο site της ΕΘΕΑ). Έχει γίνει κάποιο λάθος ή είναι απλά μια προσθήκη;
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης kostas_20vt έγραψε:
Καλημέρα,Μια ερώτηση, σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου:
Ο αγώνας είναι ασφάλτινος και προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ράλλυ Σπριντ Νοτίου και Ηπειρωτικής Ελλάδας.
Ο αγώνας αυτός δεν υπάρχει στο αρχικό πρόγραμμα των αγώνων για τα Σπριντ Νοτίου & Κεντρικής Ελλάδος (αυτό που υπάρχει στο site της ΕΘΕΑ). Έχει γίνει κάποιο λάθος ή είναι απλά μια προσθήκη;
Ευχαριστώ
Φίλε kostas_20vt ,
η ερώτησή σου είναι εύστοχη .Να προσθέσω :
Σύμφωνα με την ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΗ στις 3 Μαρτίου 2005
Προκήρυξη Πρωταθλημάτων , Κυπέλλων και Επάθλων Αγώνων Αυτοκινήτου 2005 της ΕΘΕΑ ( http://ethea.elpa.gr/news/closeup.php?id=301&cat=35 ) , αρθρο 18 Τίτλοι για Αγώνες Σπριντ , στις 31 Ιουλίου 2005 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΤΑΓΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΕΠΑΘΛΟ ΣΠΡΙΝΤ ΝΟΤΙΟΥ & ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.Αντίθετα , και σύμφωνα με το ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ τέλος Ιουνίου 2005
*Πρόγραμμα Αγώνων Ιουλίου 2005 * της ΕΘΕΑ
( http://ethea.elpa.gr/news/closeup.php?id=522&cat=40) ο εν λόγω αγώνας εμφανίζεται ενταγμένος στο έπαθλο αυτό .Επειδή όσο και να έψαξα στις Ανακοινώσεις και τις Εγκυκλίους της ΕΘΕΑ , ΔΕΝ βρήκα κάτι που ΕΠΙΣΗΜΑ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΕΠΑΘΛΟΥ ΑΥΤΟΥ ,
Απευθύνω πρός κάθε αρμόδιο θεσμικό όργανο , και μέσω του forum, το ερώτημα : Είναι δυνατόν Αγώνας να εντάσσεται σε οποιονδήποτε ΗΔΗ προκηρυγμένο θεσμό , χωρίς κάν την τροποποίηση της προκήρυξής του ?
Ελπίζω να έχω λάθος , και θα είμαι αμείλικτος με τον ευατό μου
Διαφορετικά , μάλλον έχουμε ανοίξει το κουτάκι της Πανδώρας
Αποστόλης Νούσιας.
-
apostolis, η ΕΛΠΑ βγάζει πολλές φορές αποφάσεις που ανακοινώνονται 'ευρέως στο κοινό' μόνο στον τοίχο ανακοινώσεών της.
Πολλές φορές δε τοιχοκολλούνται μετά τον αγώνα στον οποίο αναφέρονται.
Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό στο 2005, αλλά σε διαβεβαιώ πως μέχρι τέλος 2002 που με απασχολούσαν πιο σοβαρά κάποια ζητήματα, έτσι ήταν...
-
Η Α.Λ.Τρίπολης, σύμφωνα με έγκριση της ΕΘ.Ε.Α διοργανώνει το
3ο Ασφάλτινο RALLY SPRINT ΤΡΙΠΟΛΗΣ ,το οποίο θα διεξαχθεί στις 30-31/07/2005 στην περιοχή Αχλαδοκάμπου.
Ο αγώνας είναι ασφάλτινος και προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ράλλυ Σπριντ Νοτίου και Κεντρικής Ελλάδας. Στη λέσχη μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή αυτοκίνητα της Α-Ν-Ε και National κατηγορίας χωρισμένα βάσει του κυβισμού τους σε τέσσερις κατηγορίες, ήτοι σε αυτοκίνητα μέχρι 1400 κ.ε., από 1401-1600 κ.ε., από 1601-2000 κ.ε. και σε αυτοκίνητα πάνω από 2000 κ.ε.Το σωστό είναι έπαθλο... και όχι κύπελλο... Γράφτηκε έτσι απο κεκτιμένη ταχύτητα....
-
Ο χρήστης kostas_20vt έγραψε:
Καλημέρα,Μια ερώτηση, σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου:
Ο αγώνας είναι ασφάλτινος και προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ράλλυ Σπριντ Νοτίου και Ηπειρωτικής Ελλάδας.
Ο αγώνας αυτός δεν υπάρχει στο αρχικό πρόγραμμα των αγώνων για τα Σπριντ Νοτίου & Κεντρικής Ελλάδος (αυτό που υπάρχει στο site της ΕΘΕΑ). Έχει γίνει κάποιο λάθος ή είναι απλά μια προσθήκη;
Ευχαριστώ
Ο αγώνας υπάρχει κανονικά στο πρόγραμμα,αλλα μεταφέρθηκε απο 13-14 Νοεμβρίου που ήταν προγραματισμενος αρχικα, στις 30-31 Ιουλίου
26 31-Ιουλ ΣΠΡΙΝΤ ΑΛΤ 2710225380 ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΣ ΕΠΑΘΛΟ
-
Ο χρήστης papagalos έγραψε:
Καλημέρα,
Μια ερώτηση, σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου:
Ο αγώνας είναι ασφάλτινος και προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ράλλυ Σπριντ Νοτίου και Ηπειρωτικής Ελλάδας.
Ο αγώνας αυτός δεν υπάρχει στο αρχικό πρόγραμμα των αγώνων για τα Σπριντ Νοτίου & Κεντρικής Ελλάδος (αυτό που υπάρχει στο site της ΕΘΕΑ). Έχει γίνει κάποιο λάθος ή είναι απλά μια προσθήκη;
Ευχαριστώ
Ο αγώνας υπάρχει κανονικά στο πρόγραμμα,αλλα μεταφέρθηκε απο 13-14 Νοεμβρίου που ήταν προγραματισμενος αρχικα, στις 30-31 Ιουλίου
26 31-Ιουλ ΣΠΡΙΝΤ ΑΛΤ 2710225380 ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΣ ΕΠΑΘΛΟ
Mea culpa
Ας άνοιγα τα μάτια μου , να διαβάσω !Απο την άλλη , θα μπορούσε το Δελτίο τύπου της ΛΑΤ να διευκρινίζει πως πρόκειται για Αγώνα με αλλαγή της αρχικά ορισμένης ημερομηνίας .
Και για να είναι όλα εντάξει με την προκήρυξη του Επάθλου , θα πρέπει η ΕΘΕΑ , σύμφωνα με το άρθρο 4 των Γενικών Διατάξεων της Προκήρυξης Πρωταθλημάτων , Κυπέλλων και Επάθλων Αγώνων Αυτοκινήτου 2005 , μέχρι 21 Ιουλίου να ανακοινώσει την σχετική απόφασή της για την αλλαγή ημερομηνίας του αγώνα.
Αποστόλης Νούσιας.
-
Ωραια,κυριε Χριστο,ας πουμε οτι συμφωνω με τη λογικη σας.
Αυτο που δεν μου αρεσει σε αυτη ειναι οτι βασιζεται σε λαθος αρχη.
Δηλαδη λετε να κανουμε μπρος πισω την ειδικη την ωρα που ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΣΟΦΗ ΕΛΠΑ αποφασισε οτι οι ειδικες πρεπει να κυκλωνονται για ασφαλεια η στο ονομα της ασφαλειας.Ξεκινωντας απο εκει μπορουμε να πουμε και σε ποσα αλλα θεματα εχουν λαθος οι ανθρωποι της ΕΛΠΑ που παιρνουν κατα βουληση αποφασεις αλλες φορες λογικες,αλλες φορες παραλογες.
Εκει κυριως στεκομαι,οτι με το να γινει αυτο που λετε,παλι δεν θα ισχυει αυτο που η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡ εθεσε ως κανονα πριν λιγους μηνες.Και κατα συνεπεια αν περασει κατι τετοιο, ποσα αλλα θα πρεπει να διεκδικουμε για να πληρωνουμε σε καθε αγωνα που κανουμε ...........με τους κανονες που μας θετουν...............
Λιγο μπερδεμενο το ειπα,αλλα ελπιζω να καταλαβατε!! -
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Καλημέρα,
Μια ερώτηση, σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου:
Ο αγώνας είναι ασφάλτινος και προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ράλλυ Σπριντ Νοτίου και Ηπειρωτικής Ελλάδας.
Ο αγώνας αυτός δεν υπάρχει στο αρχικό πρόγραμμα των αγώνων για τα Σπριντ Νοτίου & Κεντρικής Ελλάδος (αυτό που υπάρχει στο site της ΕΘΕΑ). Έχει γίνει κάποιο λάθος ή είναι απλά μια προσθήκη;
Ευχαριστώ
Ο αγώνας υπάρχει κανονικά στο πρόγραμμα,αλλα μεταφέρθηκε απο 13-14 Νοεμβρίου που ήταν προγραματισμενος αρχικα, στις 30-31 Ιουλίου
26 31-Ιουλ ΣΠΡΙΝΤ ΑΛΤ 2710225380 ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟΣ ΕΠΑΘΛΟ
Mea culpa
Ας άνοιγα τα μάτια μου , να διαβάσω !Απο την άλλη , θα μπορούσε το Δελτίο τύπου της ΛΑΤ να διευκρινίζει πως πρόκειται για Αγώνα με αλλαγή της αρχικά ορισμένης ημερομηνίας .
Και για να είναι όλα εντάξει με την προκήρυξη του Επάθλου , θα πρέπει η ΕΘΕΑ , σύμφωνα με το άρθρο 4 των Γενικών Διατάξεων της Προκήρυξης Πρωταθλημάτων , Κυπέλλων και Επάθλων Αγώνων Αυτοκινήτου 2005 , μέχρι 21 Ιουλίου να ανακοινώσει την σχετική απόφασή της για την αλλαγή ημερομηνίας του αγώνα.
Αποστόλης Νούσιας.
Αφού φαίνετε στο πρόγραμμα των αγώνων του Ιουλίου, ο συγκεκριμένος αγώνας, τι άλλη ανακοίνωση περίμενες να γίνει???
-
Ο χρήστης papagalos έγραψε:
Αφού φαίνετε στο πρόγραμμα των αγώνων του Ιουλίου, ο συγκεκριμένος αγώνας, τι άλλη ανακοίνωση περίμενες να γίνει???Εσείς το είπατε: «...Ο αγώνας υπάρχει κανονικά στο πρόγραμμα,αλλα μεταφέρθηκε απο 13-14 Νοεμβρίου που ήταν προγραματισμενος αρχικα, στις 30-31 Ιουλίου...»
Δεν είναι και τόσο τρομερό...
3ο ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΡΑΛΙ ΣΠΡΙΝΤ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΣΤΟΝ ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟ