-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ για τετοιους 'αισθητήρες μέτρησης της ποιότητας βενζίνης'.
Knock sensors: αντιλαμβάνονται τα 'χτυπήματα'/πυράκια (ποια είναι η ορθογραφία της λέξης; ) και καθορίζουν ανάλογα τη γωνία προπορείας ανάφλεξης (ελληνιστί αβάνς), μειώνοντάς την εάν με τις δεδομένες συνθήκες και καύσιμο εμφανίζονται φαινόμενα προανάφλεξης του μείγματος.
Α ναι σωστά!!! Μου είχε διαφύγει εντελώς
Αλλά και πάλι! Βάζεις 95άρα, το πας προσεκτικά και δεν χτυπάει κανένα πυράκι. Από που θα καταλάβει τότε η ECU την βενζίνη;
Fuzzy logic ...... σαν τα πλυντήρια
Αν δεν κτυπάει πειράκια με Χ φορτίο ( πχ. Χ = μεγάλο άνοιγμα του γκαζιού με Ψ στροφές => καλή βενζίνη )
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Εγώ δεν έχω ακούσει ποτέ για τετοιους 'αισθητήρες μέτρησης της ποιότητας βενζίνης'.
Knock sensors: αντιλαμβάνονται τα 'χτυπήματα'/πυράκια (ποια είναι η ορθογραφία της λέξης; ) και καθορίζουν ανάλογα τη γωνία προπορείας ανάφλεξης (ελληνιστί αβάνς), μειώνοντάς την εάν με τις δεδομένες συνθήκες και καύσιμο εμφανίζονται φαινόμενα προανάφλεξης του μείγματος.
Α ναι σωστά!!! Μου είχε διαφύγει εντελώς
Αλλά και πάλι! Βάζεις 95άρα, το πας προσεκτικά και δεν χτυπάει κανένα πυράκι. Από που θα καταλάβει τότε η ECU την βενζίνη;
Σε αυτή την περίπτωση τα παραπάνω οκτάνια δε θα βελτιώσουν σε τίποτα την απόδοση του κινητήρα, εκτός αν η ECU είναι τόσο 'έξυπνη' ώστε να χρησιμοποιεί ακόμα πιο επιθετικές ρυθμίσεις του αβάνς όταν ανιχνεύει ότι μπορεί να το κάνει λόγω καλής ποιότητας καυσίμου. Δηλαδή αυξάνει συνεχώς το αβάνς μέχρι να ανιχνεύσει τα πρώτα πυράκια.
Συνήθως, όταν ένας κινητήρας λειτουργεί τέλεια χρησιμοποιώντας καύσιμο με ΑΟ σύμφωνο με τις προδιαγραφές του κατεσκευαστή, τότε η ECU δεν επεμβαίνει και η χρήση ακόμα καλύτερης βενζίνης περισσότερο έχει αντίκτυπο στη τσέπη μας παρά στην καλή απόδοση του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης booZe έγραψε:
Σε αυτή την περίπτωση τα παραπάνω οκτάνια δε θα βελτιώσουν σε τίποτα την απόδοση του κινητήρα, εκτός αν η ECU είναι τόσο 'έξυπνη' ώστε να χρησιμοποιεί ακόμα πιο επιθετικές ρυθμίσεις του αβάνς όταν ανιχνεύει ότι μπορεί να το κάνει λόγω καλής ποιότητας καυσίμου. Δηλαδή αυξάνει συνεχώς το αβάνς μέχρι να ανιχνεύσει τα πρώτα πυράκια.Συνήθως, όταν ένας κινητήρας λειτουργεί τέλεια χρησιμοποιώντας καύσιμο με ΑΟ σύμφωνο με τις προδιαγραφές του κατεσκευαστή, τότε η ECU δεν επεμβαίνει και η χρήση ακόμα καλύτερης βενζίνης περισσότερο έχει αντίκτυπο στη τσέπη μας παρά στην καλή απόδοση του αυτοκινήτου.
Α, μάλιστα! Οπότε δεν είναι οι βενζίνες 'με την νέα επαναστατική formula' που 'δίνουν φτερά στον κινητήρα', αλλά η ECU που, μέσω ανάδρασης (knock sensor), διαλέγει οριακά το avans!!!
Άσχετο!
Τα πρόσθετα που έχουν οι βενζίνες 100 οκτανίων και λένε ότι καθαρίζουν τον κινητήρα από τις επικαθίσεις, είναι καλά, ή δεν αναταποκρίνονται στην πραγματικότητα; -
Δοκιμασα 100αρα στο δικο μου που ειναι στο στρωσιμo ακομα(Fiest ST) αλλα επειση δεν το πιεζω ακομα δεν ειδα διαφορα στις επιδοσεις.Παντως η καταναλωση μου φανηκε λιγο μεγαλυτερη.
Στο 'οικογενειακο' αυτοκινητο-Nissan primera 1.6-βλεπουμε διαφορα με 100αρα μονο σε ταξιδι.Αυτο αφορα και την αποκριση του αυτοκινητου αλλα και την καταναλωση.
Η αληθεια παντως ειναι καπου στη μεση!Παιζουν ρολο πολλα,το πρατηριο,η κατασταση,του κινητηρα κ.τ.λ.Καλο ειναι παντως να μην περιμενουμε και θαυματα απο το καυσιμο. -
Κι εγώ στο Almera N15 (1400cc) βλέπω διαφορά στην κατανάλωση, αλλά και στην απόκριση, με την βενζίνη 100 οκτανίων μόνο σε διαδρομές όπου κινούμαι με πάνω από 80χλμ/ώρα.
Μέσα στην πόλη που οι ταχύτητες είναι πιο χαμηλές και τα ξεκίνα-σταμάτα συνεχόμενα δεν είδα κάποια διαφορά. Η διαφορές στην τιμή πλέον είναι τόσο χαμηλές που αξίζει τον κόπο κάποιος να βάζει 100 οκτανίων...
-
Προσωπική εμπειρία , με τον 2,0 ΤFSI :
μόνον 100 οκτάνια ...
απο λάθος πρατηριούχου (και δική μου μ@@@@@ ) γέμισα το τεπόζιτο με 55 L και , άστα να πάνε
Ευτυχώς , υπάρχουν και τα κατάλληλα πρόσθετα , και η κατάσταση αποδείχτηκε αναστρέψιμη
Και να δείτε , το γράφει και το manoual !!!!!!!!!!!!Αποστόλης.
-
Tελικά μετά από ένα ταξιδάκι γέμισα και εγώ με 100 οκτάνια BP.
Οι εντυπώσεις μου, μειώθηκε αισθητά αυτό το μούγκρισμα του κινητήρα όταν ανέβαζα στροφές, έχει πολύ καλύτερη απόκριση και μου έδωσε ένα -0,5l/100km.Tιμή ΒP 100 : 97,9 λεπτά
Τιμή Shell Vpower95 : 95,9 λεπτάΝομίζω δεν ήθελα κ πολύ για να βάλω την 100άρα.
Θα δούμε και στο επόμενο γέμισμα που θα στρώσει ο κινητήρας με τα επιπλέον οκτάνια.
-
εχω ακουσει κι εγω απο πολλους για V-POWER και τα λοιπα αλλα εχω βρει ελευθερα πρατηρια με φτηνη βενζινη που μου βγαζουν πραγματικα περισσοτερα χιλιομετρα.τουλαχιστον -1λ/100χλμ.απο τα 550 χλμ στο γεμισμα εχω φτασει τα 650 σε ορισμενες περιπτωσεις.απλα περιμενω μερικα γεμισματα ακομα για να το σιγουρεξω.
Υ.Γ υπαρχει καποιο topic και αν οχι να ανοιξουμε ενα ή ακομα καλυτερα ενα για καθε περιοχη με βενζιναδικα καλα και φτηνα αλλα και αποψεις του καθενα γι'αυτα.
-
εχω ακουσει κι εγω για βελτιωμενες βενζινες και ειδικα για την V-POWER οτι βγαζουν παραπανω χλμ κτλ.
εγω παντως διαπιστωσα σε 2 ε.π που εχω γεμισει κατ'επαναληψη οτι μου βγαζει σχεδον 100 χλμ παραπανω στο γεμισμα.και ειναι και πιο φτηνη η βενζινη τους.Υ.Γ θ'ανοιξω ενα καινουριο topic με στοιχεια για βενζιναδικα με καλη και φτηνη βενζινη οπως και αλλα σχολια.ξεκιναω απο θεσ/νικη
-
την εκανα,ε??
βιαστηκα λιγο γιατι μου κολλησε και το ξαναγραψα.
sorry guys...
Κατανάλωση βενζίνης με περισσότερα οκτάνια