-
βασικά όμως βλέπω πως κάποιος δεν άντεξε με τη 'συνέχεια' και σου φόρεσε κάτι στο κεφάλι
-
Μονος μου το εβαλα για να προστατευθω απο τα 'τουβλα', που πεφτουν κατα καιρους δεξια και αριστερα.
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Μονος μου το εβαλα για να προστατευθω απο τα 'τουβλα', που πεφτουν κατα καιρους δεξια και αριστερα.βάλε όμως και μπροστά ναι ειναι full face γιατί δεν βλέπω προστασια μπροστά, φέρνεις σε κινέζο!
-
Κι εγώ νομίζω ότι οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται με ίδιο αυτοκίνητο και να αλλάζει μόνο βάρος. (δυστυχώς δεν πρέπει να είναι πολύ εύκολο να ελέγχεται και η κατανομή του.... αλλά ας μην είμαι υπερβολικά απαιτητικός!)
Έχει κανένας αποτελέσματα από τέτοιες συγκρίσεις? Θα ήταν ενδιαφέρον θέμα... Μακάρι οι 4Τ σε επόμενα τεστ αυτοκινήτων ή άρθρα με βελτίωση φρένων να αναφέρουν και φορτωμένες αφόρτωτες τιμές πριν και μετά... υποπτεύομαι ότι αφενός θα ξεχωρίσουν τα αυτοκίνητα από τα κουβαδάκια και αφετέρου θα φανεί ένας παραπάνω λόγος για βελτίωση των φρένων. -
Θεωρητικά, ένα αυτοκίνητο άδειο και με +150 κιλά, θα φρενάρει στην ίδια απόσταση.
Πρακτικά, δύο είναι οι υπό εξέταση παράγοντες:- Αν το σύστημα τακάκια-δίσκοι μπορεί να 'αντέξει' την πλεονάζουσα θερμότητα που θα παραχθεί από το πιο βαρύ αυτοκίνητο, χωρίς υπερθέρμανση και επακόλουθη πτώση της απόδοσης (μείωση συντελεστή τριβής των τακακιων).
- Η μεταβολή του συντελεστή τριβής των ελαστικών λόγω του πρόσθετου βάρους και της διαφορετικής φόρτισης που δέχονται (π.χ. λόγω αλλαγής γεωμετρίας).
Το πρώτο διορθώνεται με 'καλύτερα' φρένα (αεριζόμενα, αεραγωγοί, μεγαλύτερα φρένα ...).
Οταν αυτος ο παράγοντας 'εξαλειφθεί', γιατί πλέον τα φρένα 'αντέχουν' εξισου καλα κατα το φρεναρισμα **και **όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο, τότε μένει ο δεύτερος όπου φαίνονται και οι 'επιλογές' σχεδιασμού.
όσο πιο ελαφρύ το αμάξι...