Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    όσο πιο ελαφρύ το αμάξι...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. όσο πιο ελαφρύ το αμάξι...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    64
    262
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zoranb last edited by

      βασικά όμως βλέπω πως κάποιος δεν άντεξε με τη 'συνέχεια' και σου φόρεσε κάτι στο κεφάλι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 0
        037 last edited by

        Μονος μου το εβαλα για να προστατευθω απο τα 'τουβλα', που πεφτουν κατα καιρους δεξια και αριστερα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zoranb last edited by

          Ο χρήστης 037 έγραψε:
          Μονος μου το εβαλα για να προστατευθω απο τα 'τουβλα', που πεφτουν κατα καιρους δεξια και αριστερα.

          βάλε όμως και μπροστά ναι ειναι full face γιατί δεν βλέπω προστασια μπροστά, φέρνεις σε κινέζο!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Κι εγώ νομίζω ότι οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται με ίδιο αυτοκίνητο και να αλλάζει μόνο βάρος. (δυστυχώς δεν πρέπει να είναι πολύ εύκολο να ελέγχεται και η κατανομή του.... αλλά ας μην είμαι υπερβολικά απαιτητικός!)
            Έχει κανένας αποτελέσματα από τέτοιες συγκρίσεις? Θα ήταν ενδιαφέρον θέμα... Μακάρι οι 4Τ σε επόμενα τεστ αυτοκινήτων ή άρθρα με βελτίωση φρένων να αναφέρουν και φορτωμένες αφόρτωτες τιμές πριν και μετά... υποπτεύομαι ότι αφενός θα ξεχωρίσουν τα αυτοκίνητα από τα κουβαδάκια και αφετέρου θα φανεί ένας παραπάνω λόγος για βελτίωση των φρένων.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gvala last edited by

              Θεωρητικά, ένα αυτοκίνητο άδειο και με +150 κιλά, θα φρενάρει στην ίδια απόσταση.
              Πρακτικά, δύο είναι οι υπό εξέταση παράγοντες:

              1. Αν το σύστημα τακάκια-δίσκοι μπορεί να 'αντέξει' την πλεονάζουσα θερμότητα που θα παραχθεί από το πιο βαρύ αυτοκίνητο, χωρίς υπερθέρμανση και επακόλουθη πτώση της απόδοσης (μείωση συντελεστή τριβής των τακακιων).
              2. Η μεταβολή του συντελεστή τριβής των ελαστικών λόγω του πρόσθετου βάρους και της διαφορετικής φόρτισης που δέχονται (π.χ. λόγω αλλαγής γεωμετρίας).

              Το πρώτο διορθώνεται με 'καλύτερα' φρένα (αεριζόμενα, αεραγωγοί, μεγαλύτερα φρένα ...).
              Οταν αυτος ο παράγοντας 'εξαλειφθεί', γιατί πλέον τα φρένα 'αντέχουν' εξισου καλα κατα το φρεναρισμα **και **όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο, τότε μένει ο δεύτερος όπου φαίνονται και οι 'επιλογές' σχεδιασμού.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1
              • 2
              • 3
              • 4
              • 4 / 4
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr