-
Τη Δευτέρα η FIA έστειλε στις ομάδες ένα προσχέδιο για τους κανονισμούς που θέλει να εισάγει από το 2008 και έπειτα. Το προσχέδιο αυτό μπορείτε να το δείτε εδώ
Θέλω να σταθώ σε 3-4 σημεία που μου άρεσαν:
-> Slick ελαστικά
-> Άύξηση ελάχιστου πλάτους μονοθεσίου
-> Μείωση του downforce κατα 10% και αύξηση του mechanical grip (συνέπεια των 2 πρώτων σημείων)
-> ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ (ναι, φεύγει το traction)Επίσης υπάρχουν τουλάχιστον 2 σημεία που θα συζητηθούν αρκετά:
-> Θα υπάρχει μόνο ένας κατασκευαστής ελαστικών (για ποιον χτυπά η καμπάνα άραγε;)
-> Περιορισμός στα χιλιόμετρα δοκιμών στην κάθε ομάδα (μου φαίνεται οτι η FIA διαλέγει πλευρά στην μάχη των 9 με τη Ferrari)Δηλώνεται επίσης ξεκάθαρα ότι η FIA θα λάβει σοβαρά υπ' όψην της τα αποτελέσματα του γκάλοπ που έγινε κατα το GP του Μονακό.
Θα ήθελα να ακούσω τις σκέψεις σας πάνω στα παραπάνω που κατ' εμέ κινούνται σε σωστό δρόμο γενικά. Τώρα η μπάλα βρίσκεται στις ομάδες
-
Τη Δευτέρα η FIA έστειλε στις ομάδες ένα προσχέδιο για τους κανονισμούς που θέλει να εισάγει από το 2008 και έπειτα. Το προσχέδιο αυτό μπορείτε να το δείτε εδώ
Θέλω να σταθώ σε 3-4 σημεία που μου άρεσαν:
-> Slick ελαστικά
-> Άύξηση ελάχιστου πλάτους μονοθεσίου
-> Μείωση του downforce κατα 10% και αύξηση του mechanical grip (συνέπεια των 2 πρώτων σημείων)
-> ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ (ναι, φεύγει το traction)Επίσης υπάρχουν τουλάχιστον 2 σημεία που θα συζητηθούν αρκετά:
-> Θα υπάρχει μόνο ένας κατασκευαστής ελαστικών (για ποιον χτυπά η καμπάνα άραγε;)
-> Περιορισμός στα χιλιόμετρα δοκιμών στην κάθε ομάδα (μου φαίνεται οτι η FIA διαλέγει πλευρά στην μάχη των 9 με τη Ferrari)Δηλώνεται επίσης ξεκάθαρα ότι η FIA θα λάβει σοβαρά υπ' όψην της τα αποτελέσματα του γκάλοπ που έγινε κατα το GP του Μονακό.
Θα ήθελα να ακούσω τις σκέψεις σας πάνω στα παραπάνω που κατ' εμέ κινούνται σε σωστό δρόμο γενικά. Τώρα η μπάλα βρίσκεται στις ομάδες
-
Τη Δευτέρα η FIA έστειλε στις ομάδες ένα προσχέδιο για τους κανονισμούς που θέλει να εισάγει από το 2008 και έπειτα. Το προσχέδιο αυτό μπορείτε να το δείτε εδώ
Θέλω να σταθώ σε 3-4 σημεία που μου άρεσαν:
-> Slick ελαστικά
-> Άύξηση ελάχιστου πλάτους μονοθεσίου
-> Μείωση του downforce κατα 10% και αύξηση του mechanical grip (συνέπεια των 2 πρώτων σημείων)
-> ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ (ναι, φεύγει το traction)Επίσης υπάρχουν τουλάχιστον 2 σημεία που θα συζητηθούν αρκετά:
-> Θα υπάρχει μόνο ένας κατασκευαστής ελαστικών (για ποιον χτυπά η καμπάνα άραγε;)
-> Περιορισμός στα χιλιόμετρα δοκιμών στην κάθε ομάδα (μου φαίνεται οτι η FIA διαλέγει πλευρά στην μάχη των 9 με τη Ferrari)Δηλώνεται επίσης ξεκάθαρα ότι η FIA θα λάβει σοβαρά υπ' όψην της τα αποτελέσματα του γκάλοπ που έγινε κατα το GP του Μονακό.
Θα ήθελα να ακούσω τις σκέψεις σας πάνω στα παραπάνω που κατ' εμέ κινούνται σε σωστό δρόμο γενικά. Τώρα η μπάλα βρίσκεται στις ομάδες
-
Υπάρχει ήδη το θέμα!
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=12961
Μπορείς να το ξαναγράψεις εκει?!
Οι αλλαγές στους κανονισμούς από το 2008.