-
Γενικά οι ζέστες δεν είναι ό,τι καλύτερο για οποιοδήποτε κινητήρα...
Εισέρχεται ζεστός αέρας μέσα στους θαλάμους, κάτι που υποβοηθά την αυτανάφλεξη, αλλά μειώνει και την απόδοση.
Επίσης υποβαθμίζεται και η ικανότητα ψύξης (αυτό φαίνεται πολύ στις ψηλές στροφές με 2α ή 3η, που το αυτοκίνητο δεν τρέχει πολύ).Αλλά οι turbo έχουν ακόμα μεγαλύτερη ευαισθησία στις ζέστες. Ειδικά αν ο τύπος με το subaru το πήγαινε με 4η και 170-180... Σίγουρα θα είχε και κλιματισμό!
-
EXΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΤΙΣ ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ......
ΕΧΩ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΛΕΟΝ 4ΚΙΝΗΤΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...ΑΛΛΑΕΙΧΑ ΕΚΤΟΣ ΑΛΛΩΝ 3....ΑΛΦΑ 33 ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ Η ΚΟΠΙΛΙΑ ΤΟΥ ΛΕΒΙΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΑ ΜΕ ΤΗΝ 2Η ΚΟΥΜΠΟΜΕΝΗ...ΖΗΜΙΑ...200ΔΡΧ
ΕΙΧΑ ΜΙΑ 146 1.4 Η ΟΠΟΙΑ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ(ΚΟΜΜΕΝΟ ΚΑΛΩΔΙΟ),ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ(ΜΠΛΟΚΑΡΕ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΣ Ο ΜΠΡΟΣΤΑ ΔΕΞΙΑ) ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΙΣ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΕ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ ΑΠΟ 156....
ΚΑΙ ΤΑ 4 ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΖΗΣΑΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΜΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ....ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ.
ΤΑ ΧΑΡΗΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥΣ...ΜΕ ΜΙΑ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ C200 COMPRESSOR ΜΕ 18 ΚΜ ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΤΕΣΤ ΝΤΡΑΙΒ ΓΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ TO CDPLAYER...
ME TO SAAB 9-3 ΑΕRΟ EIXAME STA 35000 2 KAMMENOYΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ,ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΑΒΣ,ΚΑΙ ΚΙΒΩΤΙΟ...ΑΛΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΛΑΓΙΩΜΕΤΩΠΙΚΗ ΜΕ 130 ΒΓΗΚΑΜΕ ΑΤΣΑΛΑΚΩΤΟΙ...
ΜΕ ΛΕΞΟΥΣ ΙS200 ....ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ AΛΛΑ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ 14.000.000 ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΓΟΡΑΣΤΕΙ ΜΑΣ ΔΙΝΑΝΕ 6000000 ΜΕΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ....
ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ...
ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΩ ΤΟ Α Η ΤΟ Β ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ??
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΜΕ .......ΥΣ:ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ BMW ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΙΧΑ ΧΡΗΜΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΙΑ Μ3.............
-
παντος το λάντα 1200ς το παταμε στο πατωμα συνεχεια, δουλευει σε υψηλες στροφες, δεν γινετε και αλλιως γιατι ειναι πολυ αργο, αλλα δεν εχει παθει τιποτε
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Αλλά οι turbo έχουν ακόμα μεγαλύτερη ευαισθησία στις ζέστες. Ειδικά αν ο τύπος με το subaru το πήγαινε με 4η και 170-180... Σίγουρα θα είχε και κλιματισμό!
Εντάξει ρε παιδιά μη δένετε κόμπο και τα 180, μπορεί να πήγαινε και με παραπάνω. Δεν είναι και εύκολο να εκτιμήσεις την ταχυτητα αυτού που σε προσπερνάει.
Καθοριστικός παράγοντας πάντως πέρα από την ταχύτητα είναι και το τί δαχτυλο είχε φάει...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Aλλά κ πάλι ο χριστιανός με τόση ζέστη 180άρες...;
γιατι,τι πειραζει?
Δεν είναι κ ότι καλύτερο να τον ζορίζεις με τόση ζέστη...especially οι τουρμπισμένοι που δεν «συμπαθούν» τις πολλές ζέστες...
φανταζομαι οτι εξαρτάται και απο τα κυβικά του αυτοκινήτου. Στη 2λιτρη alfa GT μου ας πούμε οι 5000 στροφές δεν νομίζω να είναι ζόρι για το αυτοκίνητο ακόμα και στη ζέστη! Με 5000 στροφές και 5η έχω τα 180χλμ
-
Παντως οσο αφορα την αξιοπιστια του κινητηρα με το avensis (1ο μοντελο 1.6) και με 120.000 km στην πλατη το τμημα της εθνικης προς χαλκιδα το κανω σταθερα 210-220 με κοντα 6000 στροφες χωρις να κανει κιχ ο κινητηρας!
Εδω στην ιταλια ενας φιλος μου εχει το mondeo 2000 TDCi 150HP 41kgrm ροπη, θηριο μιλαμε,οποτε βγαινουμε εθνικη το αμαξι εχει στανταρντ τα 230-240!Προσωπικα πιστευω οτι μια καλη συντηρηση του αυτοκινητου με καλα λαδια,βαλβολινες,service κτλ σε βοηθα κατα πολυ να αποφυγεις δυσαρεστες και επικινδυνες καταστασεις.
Πολυ ειναι αυτοι που 'πηδανε' τα service,αλλαζουν λαδια μπουζι , υμαντες οποτε τους καπνισει και ειναι λογικο να παιρνουν τον κινητηρα στο χερι.Βεβαια υπαρχουν και οι ατυχοι.ΕΕΕ τι να κανουμε?υπομονη να γυρισει ο τροχος!
-
Ο χρήστης kasper έγραψε:
Βεβαια υπαρχουν και οι ατυχοι.ΕΕΕ τι να κανουμε?υπομονη να γυρισει ο τροχος!
Δηλαδή τι; Να καεί ο κινητήρας κάποιου άλλου;
-
Δηλαδη θελω να πω οτι υπαρχουν και αυτοκινητα που βγηκαν-γεννηθηκαν ελαττωματικα.Τι να κανεις?Ο χρονος το δειχνει
Σπάσιμο κινητήρα και επικινδυνότητα