Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    To φαινόμενο Seb Loeb!
    1. Home
    2. WRC
    3. To φαινόμενο Seb Loeb!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 2 / 9
    WRC
    49
    180
    267
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης nass έγραψε:
      (Υπενθυμίζω πάντως την επίσης εύκολη επικράτηση του Gronholm το 2002 )

      ΟΠΩΣ ΔΕΙΧΝΕΙ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΕΥΚΟΛΗ, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ O GRONHOLM ΕΙΧΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΠΟ PANIZZI KAI BURNS, ΕΝΩ ΑΓΩΝΕΣ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ MCRAE KAI SOLBERG...

      ΕΔΩ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasilakis last edited by

        Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
        ΕΔΩ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ!

        Για την ωρα !
        Μην βιαζεστε. Ακομη δεν εχουν πραγματοποιηθει οι αλλοι αγωνες. Και ο ιδιος ο Λεμπ δεν ειναι ατρωτος, ειναι ανθρωπος! Σιγουρα εχει αρκετα καλα στοιχεια αλλα ο Σολπεργκ ακομη δεν πραγματοποιησε καλο αγωνα στα τελευταια 3 Ραλι!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostas-1970 last edited by

          Για να βγεί μια συνισταμένη σαν αποτέλεσμα που είναι επιτυχές, θα πρέπει να υπάρχουν κάποιες συνιστώσες... που στην περίπτωσή μας είναι τρεις: Λεμπ (οδήγημα διαβήτης παντού και πάντα χωρίς λάθη) - Xsara / Citroen (αξιοπιστία, ταχύτητα, ομάδα και υποστήριξη με σωστή δουλειά) - Michelin (αποτελεσμάτικότητα παντού).

          Άρα τουλάχιστον για να μπορέσει κάποιος να κερδίσει τον Λέμπ θα πρέπει και στις τρεις αυτές συνιστώσες να είναι τουλάχιστον ισοδύναμος με το 'πακέτο' του Γάλλου. Είναι όμως κανείς ??

          1. Ποιός οδηγεί σαν τον Λέμπ χωρίς λάθη και με τέλειες γραμμές ??? ΚΑΝΕΙΣ.
          2. Ποιά ομάδα έχει την αξιοπιστία σε συνδυασμό με την ταχύτητα στις ειδικές ?? ΜΟΝΟ Η CITROEN.
          3. Η Pirelli είναι στο επίπεδο απόδοσης της Michelin ?? ΟΧΙ

          Τα πράγματα φυσιολογικά πάνε εκεί που είναι σήμερα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kleisj last edited by

            Ο χρήστης harriswrc έγραψε:

            (Υπενθυμίζω πάντως την επίσης εύκολη επικράτηση του Gronholm το 2002 )

            ΟΠΩΣ ΔΕΙΧΝΕΙ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΕΥΚΟΛΗ, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ O GRONHOLM ΕΙΧΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΠΟ PANIZZI KAI BURNS, ΕΝΩ ΑΓΩΝΕΣ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ MCRAE KAI SOLBERG...

            ΕΔΩ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ!

            Ναι αλλα τοτε περισσοτερα αυτοκινητα κ οδηγοι κ αρκετα μεγαλυτερος ανταγωνισμος. Τωρα ειναι ποσοι? 4 εκ των οποιων ο ενας εχει θαφτει μεσα στο μπαουλο που οδηγει (Martin), o αλλος σπρωχνει το μπαουλο (Gron) κ ο Solb ακροβατει!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fabiawrc last edited by

              ετσι ακριβως μπαουλο τι χωμα ειναι αυτο φετος με το μαρτιν ο ανθρωπος δεν ειναι ετσι

              για ολα φταει το 307 δεν κανει λεμε για το wrc τσαμπα παλευει ο εσθονος και ο φιλανδος

              θα θελα να δω το λεμπ ετσι για ενα αγωνα σε ενα φαμπια σε ασφαλτο να δω τι θα εβγαινε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgetabs last edited by

                Παίδες, σωστά όλα και συμφωνώ.
                Λίγο φρένο όμως. Όχι χειρόφρενο, να πάμε Λεμπίσια με γραμμές...

                Τα έχει πάει άριστα ο Λεμπ, και θα ΜΕΙΝΕΙ ως το αστέρι του WRC. Τον θεωρώ πολύ καλύτερο από τον Γκρόνχολμ, ο οποίος έτρωγε πολύ ξύλο από τον ΔΙΚΙΝΗΤΟ Πανιζί στην άσφαλτο. Από τον ΔΙΚΙΝΗΤΟ Λεμπ θα έτρωγε και στο χώμα...

                ΌΜΩΣ!!! (τα φρένα)
                ΦΕΤΟΣ είναι ο Λεμπ που έχει σκίσει, ή η Σιτροέν;;;
                Μάρτιν Γκρόνχολμ Πεζώ ΑΠΑΤΟΙ, Φόρντ επενδύει για αργότερα μάλλον, και όλοι οι υπόλοιποι είναι για τα πανηγύρια, εξαιρουμένου του Σόλμπεργκ που είναι ο μόνος που μπορεί να παλέψει, αλλά το Σουμπ δεν είναι Σιτρ...

                Πολλοί θα ξέρετε την συμπάθειά μου στον Κάρλος, αλλα κακά τα ψέμματα, τα χρόνια περνάνε και φτάνει η στιγμή του κάθε πέρσι και καλύτερα.
                Και εμφανίζεται σε μπάκετ μετά από μισό χρόνο, και αντί να θέλει προσαρμογές και μπούρδες όπως ο Βιλνέβ, αυτός τα πάει ΚΑΛΥΤΕΡΑ από πέρσι!!!
                Μήπως ξανάνιωσε ξαφνικά, ή μήπως αυτή η Σιτροέν που βλέπουμε είναι κι αυτή τρελλού επιπέδου;
                Μήπως αν αντί για Ντουβάλ είχε Σόλμπεργκ να βλέπαμε σκηνές από ΜακΛάρεν Σένα-Πρόστ;
                Πάλι ο Σένα θα κέρδιζε (Λεμπ), αλλά θα είχε τρελλή μάχη!!!

                Οπότε κοιτάχτε και λίγο τη Σιτροέν.. Παραφράζοντας τη διαφήμιση:
                Δε φαντάζεστε τι μπορεί να κάνει η Σιτροέν για τον Λέμπ!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostas-1970 last edited by

                  Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                  Παίδες, σωστά όλα και συμφωνώ.
                  Λίγο φρένο όμως. Όχι χειρόφρενο, να πάμε Λεμπίσια με γραμμές...

                  Τα έχει πάει άριστα ο Λεμπ, και θα ΜΕΙΝΕΙ ως το αστέρι του WRC. Τον θεωρώ πολύ καλύτερο από τον Γκρόνχολμ, ο οποίος έτρωγε πολύ ξύλο από τον ΔΙΚΙΝΗΤΟ Πανιζί στην άσφαλτο. Από τον ΔΙΚΙΝΗΤΟ Λεμπ θα έτρωγε και στο χώμα...

                  ΌΜΩΣ!!! (τα φρένα)
                  ΦΕΤΟΣ είναι ο Λεμπ που έχει σκίσει, ή η Σιτροέν;;;
                  Μάρτιν Γκρόνχολμ Πεζώ ΑΠΑΤΟΙ, Φόρντ επενδύει για αργότερα μάλλον, και όλοι οι υπόλοιποι είναι για τα πανηγύρια, εξαιρουμένου του Σόλμπεργκ που είναι ο μόνος που μπορεί να παλέψει, αλλά το Σουμπ δεν είναι Σιτρ...

                  Πολλοί θα ξέρετε την συμπάθειά μου στον Κάρλος, αλλα κακά τα ψέμματα, τα χρόνια περνάνε και φτάνει η στιγμή του κάθε πέρσι και καλύτερα.
                  Και εμφανίζεται σε μπάκετ μετά από μισό χρόνο, και αντί να θέλει προσαρμογές και μπούρδες όπως ο Βιλνέβ, αυτός τα πάει ΚΑΛΥΤΕΡΑ από πέρσι!!!
                  Μήπως ξανάνιωσε ξαφνικά, ή μήπως αυτή η Σιτροέν που βλέπουμε είναι κι αυτή τρελλού επιπέδου;
                  Μήπως αν αντί για Ντουβάλ είχε Σόλμπεργκ να βλέπαμε σκηνές από ΜακΛάρεν Σένα-Πρόστ;
                  Πάλι ο Σένα θα κέρδιζε (Λεμπ), αλλά θα είχε τρελλή μάχη!!!

                  Οπότε κοιτάχτε και λίγο τη Σιτροέν.. Παραφράζοντας τη διαφήμιση:
                  Δε φαντάζεστε τι μπορεί να κάνει η Σιτροέν για τον Λέμπ!!

                  Η citroen αν είχε το solberg, θα έπεφτε πολύ ξύλο και βέβαια στην βαθμολογία θα είχε τους βαθμούς σαν ομάδα όσους όλες οι άλλες ομάδες μαζί. Το αμάξι είναι έτσι και αλλιώς μπροστά από τον ανταγωνισμό... Πάντως πάλι μπροστά θα έβλεπα τον Λέμπ και από πίσω καταπόδας τον Solberg.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    el-em last edited by

                    Ο LOEB ΕΧΕΙ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΕΙ Τ Ε Λ Ε Ι Α ΤΡΕΙΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ

                    1. ΤΟ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΑΜΑΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΟΔΗΓΗΜΑ.
                    2. ΤΗΝ XARA ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΓΕΡΑΣΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ WRC.
                    3. ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΗΣ MICHELΙΝ ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΧΤΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ.
                      ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡ....Α ΤΟΥ.
                      ΜΕ ΤΟ ΙΣΙΟ ΟΔΗΓΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΤΟΡΘΩΝΕΙ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΕΤΡΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΔΡΟΜΟ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙ ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ... ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΥ,ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΠΛΩΣ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ.
                      ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ ΔΕΚΑ ΝΙΚΕΣ.

                    ΦΙΛΙΚΑ,

                    'EL-EM'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thvarveris last edited by

                      Ο χρήστης el-em έγραψε:
                      Ο LOEB ΕΧΕΙ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΕΙ Τ Ε Λ Ε Ι Α ΤΡΕΙΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ

                      1. ΤΟ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΑΜΑΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΟΔΗΓΗΜΑ.
                      2. ΤΗΝ XARA ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΓΕΡΑΣΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ WRC.
                      3. ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΗΣ MICHELΙΝ ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΧΤΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ.
                        ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡ....Α ΤΟΥ.
                        ΜΕ ΤΟ ΙΣΙΟ ΟΔΗΓΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΤΟΡΘΩΝΕΙ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΕΤΡΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΔΡΟΜΟ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙ ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ... ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΥ,ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΠΛΩΣ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ.
                        ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ ΔΕΚΑ ΝΙΚΕΣ.

                      ΦΙΛΙΚΑ,

                      'EL-EM'

                      Λώρη ένσταση
                      Σε μία παλαιότερη συζήτηση και σε δικιά μου ερώτηση για το αν μη την κατάργηση των ηλεκτονικών βοηθημάτων θα επηρεάσει τους οδηγούς και ειδικά τον LOEB, μου είχες πει ότι ξέρεις ότι ο SOLBERG μπορεί να κινηθεί συνεχώς με το πλάι και μάλλον θα έχει μία προπορεία στην μετά ηλεκτρονικών εποχή.Ακόμα και για το σήμερα όμως είχα την αίσθηση ότι ότι θεωρείς ανώτερο τον SOLBERG.
                      Τι άλλαξε στην εκτίμηση σου και αυτός που άκουσα προχθές στην τηλεόραση από σίγουρος για την ανωτερότητα του SOLBERG έγινε ένθερμος θαυμαστής του LOEB;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cmarin last edited by

                        Είναι σίγουρη η κατάργηση των ηλεκτρονικών? Πότε θα ξέρουμε επίσημα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          go_for_pole last edited by

                          Ο χρήστης el-em έγραψε:
                          Ο LOEB ΕΧΕΙ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΕΙ Τ Ε Λ Ε Ι Α ΤΡΕΙΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ

                          1. ΤΟ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΑΜΑΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΟΔΗΓΗΜΑ.

                          Λωρη νομιζω οτι αυτος ειναι ο πιο σημαντικος παραγοντας. Περα απο τα επιτευγματα του στο WRC ο χαρισματικος αυτος ανθρωπος καταφερε να ανταποκριθει με ελαχιστες δοκιμες σε μια απο τις πιο σκληρες οδηγικες δοκιμασιες, τις 24 ωρες του Mans. Μαλιστα εφτασε τοσο κοντα στους χρονους των αποδεδειγμενα ικανων και ασυγκριτα πιο εμπειρων συναδελφων του χωρις να υποπεσει σε σημαντικο λαθος (μονο μια φορα εχασε τα φρενα του και αυτο ηταν ολο).

                          Δυστυχως, οι τοσο περιοριστικες δεσμευσεις απο χορηγους, κατασκευαστες και λοιπες βλακειες μας στερουν την χαρα να απολαυσουμε περισσοτερους χαρισματικους χειριστες οπως ο Leb, ο Ekstrom και ο Rossi που μπορουν κατα βουληση να αλλαζουν μηχανη και να παραμενουν κορυφαιοι. Κριμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cmarin last edited by

                            Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                            Περα απο τα επιτευγματα του στο WRC ο χαρισματικος αυτος ανθρωπος καταφερε να ανταποκριθει με ελαχιστες δοκιμες σε μια απο τις πιο σκληρες οδηγικες δοκιμασιες, τις 24 ωρες του Mans. Μαλιστα εφτασε τοσο κοντα στους χρονους των αποδεδειγμενα ικανων και ασυγκριτα πιο εμπειρων συναδελφων του χωρις να υποπεσει σε σημαντικο λαθος (μονο μια φορα εχασε τα φρενα του και αυτο ηταν ολο).

                            Αυτός είναι ένας λόγος που κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει την ανωτερότητα του σαν οδηγός και όχι μόνο σαν πακέτο Loeb-Xsara.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              el-em last edited by

                              Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                              Ο LOEB ΕΧΕΙ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΕΙ Τ Ε Λ Ε Ι Α ΤΡΕΙΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ

                              1. ΤΟ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΑΜΑΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΟΔΗΓΗΜΑ.
                              2. ΤΗΝ XARA ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΓΕΡΑΣΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ WRC.
                              3. ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΗΣ MICHELΙΝ ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΧΤΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ.
                                ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡ....Α ΤΟΥ.
                                ΜΕ ΤΟ ΙΣΙΟ ΟΔΗΓΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΤΟΡΘΩΝΕΙ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΕΤΡΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΔΡΟΜΟ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙ ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ... ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΥ,ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΠΛΩΣ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ.
                                ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ ΔΕΚΑ ΝΙΚΕΣ.

                              ΦΙΛΙΚΑ,

                              'EL-EM'

                              Λώρη ένσταση
                              Σε μία παλαιότερη συζήτηση και σε δικιά μου ερώτηση για το αν μη την κατάργηση των ηλεκτονικών βοηθημάτων θα επηρεάσει τους οδηγούς και ειδικά τον LOEB, μου είχες πει ότι ξέρεις ότι ο SOLBERG μπορεί να κινηθεί συνεχώς με το πλάι και μάλλον θα έχει μία προπορεία στην μετά ηλεκτρονικών εποχή.Ακόμα και για το σήμερα όμως είχα την αίσθηση ότι ότι θεωρείς ανώτερο τον SOLBERG.
                              Τι άλλαξε στην εκτίμηση σου και αυτός που άκουσα προχθές στην τηλεόραση από σίγουρος για την ανωτερότητα του SOLBERG έγινε ένθερμος θαυμαστής του LOEB;

                              ΑΓΑΠΗΤΕ thvarveris,

                              ΤΟ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩ ΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ LOEB ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΟΤΙ ΕΓΙΝΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΟΥ.
                              Ο ΚΟΝΤΟΣ ΓΑΛΛΑΚΟΣ ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΘΕΩΡΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ. ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΠΑΝΤΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΟΥ SOLBERG.

                              ΦΙΛΙΚΑ,

                              'EL-EM'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimline last edited by

                                Πραγματικά ότι να και να πεί κανείς για το φαινόμενο LOEB είναι λίγο ....

                                Αλλά οπωσδήποτε πρέπει να ομολογήσουμε πώς πάνω απο όλα έχει πλέον αποδείξει ότι είναι ένας μεγάλος οδηγός παντός εδάφους!!

                                Ίσως το πακέτο XSARA,CITROEN,MICHELIN να τον ευνοούν αυτή την περίοδο αλλά δείχνει επιπλέον ότι έχει αυτό το κάτι παραπάνω σε αποτελεσματικότητα σε σύγκριση πάντα με τους κορυφαίους οδηγούς του χώρου.

                                Αντιθεαματικός σίγουρα αλλά συνάμα απίστευτα ουσιώδης...
                                Προσωπικά σε όσα σημεία μπόρεσα να τον δώ στο δικό μας ράλλυ πέρναγε πάντα άψογα και ''γραμμάτα'' χωρίς ιδιαίτερες διορθώσεις λες και έπαιζε playstation!!!

                                Eτσι κάπως προκύπτουν και οι χρόνοι στο τέλος της ειδικής να είναι καλύτεροι απο τους υπόλοιπους ...
                                Πολύ κοντά στο στύλ οδήγησης του LOEB είδα τον GARDE [για αυτό και η 2η θέση?] αλλά πολύ πιο θεαματικά ήταν τα περάσματα των SOLBERG και GALLI [προσωπικά τους προτιμώ σαν θεατής] αλλά μάλλον φυσιολογικά πιο πίσω σε χρόνους...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  arsenarg last edited by

                                  To ότι ένας ασφάλτινος οδηγός έγινε Νο 1 στο χώμα θα πρέπει να μας λέει πολλά. Εχει ψυχή και τον βοήθησε kai η τύχη να γίνει εφιάλτης του Peter.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης arsenarg έγραψε:
                                    To ότι ένας ασφάλτινος οδηγός έγινε Νο 1 στο χώμα θα πρέπει να μας λέει πολλά. Εχει ψυχή και τον βοήθησε kai η τύχη να γίνει εφιάλτης του Peter.

                                    O LOEB ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ. ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΚΙ ΕΚΕΙ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΕ ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ, ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΗΣ XSARA ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΠΑΡΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      arsenarg last edited by

                                      Ο χρήστης harriswrc έγραψε:

                                      To ότι ένας ασφάλτινος οδηγός έγινε Νο 1 στο χώμα θα πρέπει να μας λέει πολλά. Εχει ψυχή και τον βοήθησε kai η τύχη να γίνει εφιάλτης του Peter.

                                      O LOEB ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ. ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΚΙ ΕΚΕΙ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΕ ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ, ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΗΣ XSARA ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΠΑΡΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ.

                                      Μήπως κάνω λάθος;
                                      Πρωταθλητης Ευρώπης δεν ήταν πριν μεταπηδήσει στο WRC.
                                      To Ευρωπαϊκό δεν είναι Ασφάλτινο Πρωτάθλημα;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης arsenarg έγραψε:

                                        To ότι ένας ασφάλτινος οδηγός έγινε Νο 1 στο χώμα θα πρέπει να μας λέει πολλά. Εχει ψυχή και τον βοήθησε kai η τύχη να γίνει εφιάλτης του Peter.

                                        O LOEB ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ. ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΚΙ ΕΚΕΙ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΕ ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ, ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΗΣ XSARA ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΠΑΡΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ.

                                        Μήπως κάνω λάθος;
                                        Πρωταθλητης Ευρώπης δεν ήταν πριν μεταπηδήσει στο WRC.
                                        To Ευρωπαϊκό δεν είναι Ασφάλτινο Πρωτάθλημα;

                                        ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ JUNIOR, ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ, ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΕ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΟ.
                                        ΔΕΝ ΕΤΡΕΞΕ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          greo last edited by

                                          Ο χρήστης harriswrc έγραψε:

                                          To ότι ένας ασφάλτινος οδηγός έγινε Νο 1 στο χώμα θα πρέπει να μας λέει πολλά. Εχει ψυχή και τον βοήθησε kai η τύχη να γίνει εφιάλτης του Peter.

                                          O LOEB ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ. ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΚΙ ΕΚΕΙ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΕ ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ, ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΗΣ XSARA ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΠΑΡΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ.

                                          Αλλωστε το 2003 εχασε το ΠΠΟ στην ασφαλτο (ουσιαστικα).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cmarin last edited by

                                            Ότι και να πούμε είναι λίγο για τον πρωταθλητή. Το rally.gr έχει ένα μικρό αφιέρωμα ( http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... le_id=8849 ) αλλά και το βιογράφικό του ( http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &crew_id=2 ).

                                            ΥΓ Υπάρχει ένα λαθάκι στο βιογραφικό, αφού πρόσφατα παντρεύτηκε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 2 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr