-
Ο χρήστης nass έγραψε:
(Υπενθυμίζω πάντως την επίσης εύκολη επικράτηση του Gronholm το 2002 )ΟΠΩΣ ΔΕΙΧΝΕΙ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΕΥΚΟΛΗ, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ O GRONHOLM ΕΙΧΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΠΟ PANIZZI KAI BURNS, ΕΝΩ ΑΓΩΝΕΣ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ MCRAE KAI SOLBERG...
ΕΔΩ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ!
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΕΔΩ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ!Για την ωρα !
Μην βιαζεστε. Ακομη δεν εχουν πραγματοποιηθει οι αλλοι αγωνες. Και ο ιδιος ο Λεμπ δεν ειναι ατρωτος, ειναι ανθρωπος! Σιγουρα εχει αρκετα καλα στοιχεια αλλα ο Σολπεργκ ακομη δεν πραγματοποιησε καλο αγωνα στα τελευταια 3 Ραλι! -
Για να βγεί μια συνισταμένη σαν αποτέλεσμα που είναι επιτυχές, θα πρέπει να υπάρχουν κάποιες συνιστώσες... που στην περίπτωσή μας είναι τρεις: Λεμπ (οδήγημα διαβήτης παντού και πάντα χωρίς λάθη) - Xsara / Citroen (αξιοπιστία, ταχύτητα, ομάδα και υποστήριξη με σωστή δουλειά) - Michelin (αποτελεσμάτικότητα παντού).
Άρα τουλάχιστον για να μπορέσει κάποιος να κερδίσει τον Λέμπ θα πρέπει και στις τρεις αυτές συνιστώσες να είναι τουλάχιστον ισοδύναμος με το 'πακέτο' του Γάλλου. Είναι όμως κανείς ??
- Ποιός οδηγεί σαν τον Λέμπ χωρίς λάθη και με τέλειες γραμμές ??? ΚΑΝΕΙΣ.
- Ποιά ομάδα έχει την αξιοπιστία σε συνδυασμό με την ταχύτητα στις ειδικές ?? ΜΟΝΟ Η CITROEN.
- Η Pirelli είναι στο επίπεδο απόδοσης της Michelin ?? ΟΧΙ
Τα πράγματα φυσιολογικά πάνε εκεί που είναι σήμερα
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
(Υπενθυμίζω πάντως την επίσης εύκολη επικράτηση του Gronholm το 2002 )
ΟΠΩΣ ΔΕΙΧΝΕΙ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΕΥΚΟΛΗ, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ O GRONHOLM ΕΙΧΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΠΟ PANIZZI KAI BURNS, ΕΝΩ ΑΓΩΝΕΣ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ MCRAE KAI SOLBERG...
ΕΔΩ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ!
Ναι αλλα τοτε περισσοτερα αυτοκινητα κ οδηγοι κ αρκετα μεγαλυτερος ανταγωνισμος. Τωρα ειναι ποσοι? 4 εκ των οποιων ο ενας εχει θαφτει μεσα στο μπαουλο που οδηγει (Martin), o αλλος σπρωχνει το μπαουλο (Gron) κ ο Solb ακροβατει!
-
ετσι ακριβως μπαουλο τι χωμα ειναι αυτο φετος με το μαρτιν ο ανθρωπος δεν ειναι ετσι
για ολα φταει το 307 δεν κανει λεμε για το wrc τσαμπα παλευει ο εσθονος και ο φιλανδος
θα θελα να δω το λεμπ ετσι για ενα αγωνα σε ενα φαμπια σε ασφαλτο να δω τι θα εβγαινε
-
Παίδες, σωστά όλα και συμφωνώ.
Λίγο φρένο όμως. Όχι χειρόφρενο, να πάμε Λεμπίσια με γραμμές...Τα έχει πάει άριστα ο Λεμπ, και θα ΜΕΙΝΕΙ ως το αστέρι του WRC. Τον θεωρώ πολύ καλύτερο από τον Γκρόνχολμ, ο οποίος έτρωγε πολύ ξύλο από τον ΔΙΚΙΝΗΤΟ Πανιζί στην άσφαλτο. Από τον ΔΙΚΙΝΗΤΟ Λεμπ θα έτρωγε και στο χώμα...
ΌΜΩΣ!!! (τα φρένα)
ΦΕΤΟΣ είναι ο Λεμπ που έχει σκίσει, ή η Σιτροέν;;;
Μάρτιν Γκρόνχολμ Πεζώ ΑΠΑΤΟΙ, Φόρντ επενδύει για αργότερα μάλλον, και όλοι οι υπόλοιποι είναι για τα πανηγύρια, εξαιρουμένου του Σόλμπεργκ που είναι ο μόνος που μπορεί να παλέψει, αλλά το Σουμπ δεν είναι Σιτρ...Πολλοί θα ξέρετε την συμπάθειά μου στον Κάρλος, αλλα κακά τα ψέμματα, τα χρόνια περνάνε και φτάνει η στιγμή του κάθε πέρσι και καλύτερα.
Και εμφανίζεται σε μπάκετ μετά από μισό χρόνο, και αντί να θέλει προσαρμογές και μπούρδες όπως ο Βιλνέβ, αυτός τα πάει ΚΑΛΥΤΕΡΑ από πέρσι!!!
Μήπως ξανάνιωσε ξαφνικά, ή μήπως αυτή η Σιτροέν που βλέπουμε είναι κι αυτή τρελλού επιπέδου;
Μήπως αν αντί για Ντουβάλ είχε Σόλμπεργκ να βλέπαμε σκηνές από ΜακΛάρεν Σένα-Πρόστ;
Πάλι ο Σένα θα κέρδιζε (Λεμπ), αλλά θα είχε τρελλή μάχη!!!Οπότε κοιτάχτε και λίγο τη Σιτροέν.. Παραφράζοντας τη διαφήμιση:
Δε φαντάζεστε τι μπορεί να κάνει η Σιτροέν για τον Λέμπ!! -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Παίδες, σωστά όλα και συμφωνώ.
Λίγο φρένο όμως. Όχι χειρόφρενο, να πάμε Λεμπίσια με γραμμές...Τα έχει πάει άριστα ο Λεμπ, και θα ΜΕΙΝΕΙ ως το αστέρι του WRC. Τον θεωρώ πολύ καλύτερο από τον Γκρόνχολμ, ο οποίος έτρωγε πολύ ξύλο από τον ΔΙΚΙΝΗΤΟ Πανιζί στην άσφαλτο. Από τον ΔΙΚΙΝΗΤΟ Λεμπ θα έτρωγε και στο χώμα...
ΌΜΩΣ!!! (τα φρένα)
ΦΕΤΟΣ είναι ο Λεμπ που έχει σκίσει, ή η Σιτροέν;;;
Μάρτιν Γκρόνχολμ Πεζώ ΑΠΑΤΟΙ, Φόρντ επενδύει για αργότερα μάλλον, και όλοι οι υπόλοιποι είναι για τα πανηγύρια, εξαιρουμένου του Σόλμπεργκ που είναι ο μόνος που μπορεί να παλέψει, αλλά το Σουμπ δεν είναι Σιτρ...Πολλοί θα ξέρετε την συμπάθειά μου στον Κάρλος, αλλα κακά τα ψέμματα, τα χρόνια περνάνε και φτάνει η στιγμή του κάθε πέρσι και καλύτερα.
Και εμφανίζεται σε μπάκετ μετά από μισό χρόνο, και αντί να θέλει προσαρμογές και μπούρδες όπως ο Βιλνέβ, αυτός τα πάει ΚΑΛΥΤΕΡΑ από πέρσι!!!
Μήπως ξανάνιωσε ξαφνικά, ή μήπως αυτή η Σιτροέν που βλέπουμε είναι κι αυτή τρελλού επιπέδου;
Μήπως αν αντί για Ντουβάλ είχε Σόλμπεργκ να βλέπαμε σκηνές από ΜακΛάρεν Σένα-Πρόστ;
Πάλι ο Σένα θα κέρδιζε (Λεμπ), αλλά θα είχε τρελλή μάχη!!!Οπότε κοιτάχτε και λίγο τη Σιτροέν.. Παραφράζοντας τη διαφήμιση:
Δε φαντάζεστε τι μπορεί να κάνει η Σιτροέν για τον Λέμπ!!Η citroen αν είχε το solberg, θα έπεφτε πολύ ξύλο και βέβαια στην βαθμολογία θα είχε τους βαθμούς σαν ομάδα όσους όλες οι άλλες ομάδες μαζί. Το αμάξι είναι έτσι και αλλιώς μπροστά από τον ανταγωνισμό... Πάντως πάλι μπροστά θα έβλεπα τον Λέμπ και από πίσω καταπόδας τον Solberg.
-
Ο LOEB ΕΧΕΙ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΕΙ Τ Ε Λ Ε Ι Α ΤΡΕΙΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ
- ΤΟ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΑΜΑΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΟΔΗΓΗΜΑ.
- ΤΗΝ XARA ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΓΕΡΑΣΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ WRC.
- ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΗΣ MICHELΙΝ ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΧΤΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ.
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡ....Α ΤΟΥ.
ΜΕ ΤΟ ΙΣΙΟ ΟΔΗΓΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΤΟΡΘΩΝΕΙ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΕΤΡΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΔΡΟΜΟ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙ ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ... ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΥ,ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΠΛΩΣ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ.
ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ ΔΕΚΑ ΝΙΚΕΣ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Ο LOEB ΕΧΕΙ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΕΙ Τ Ε Λ Ε Ι Α ΤΡΕΙΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ- ΤΟ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΑΜΑΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΟΔΗΓΗΜΑ.
- ΤΗΝ XARA ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΓΕΡΑΣΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ WRC.
- ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΗΣ MICHELΙΝ ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΧΤΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ.
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡ....Α ΤΟΥ.
ΜΕ ΤΟ ΙΣΙΟ ΟΔΗΓΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΤΟΡΘΩΝΕΙ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΕΤΡΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΔΡΟΜΟ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙ ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ... ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΥ,ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΠΛΩΣ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ.
ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ ΔΕΚΑ ΝΙΚΕΣ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Λώρη ένσταση
Σε μία παλαιότερη συζήτηση και σε δικιά μου ερώτηση για το αν μη την κατάργηση των ηλεκτονικών βοηθημάτων θα επηρεάσει τους οδηγούς και ειδικά τον LOEB, μου είχες πει ότι ξέρεις ότι ο SOLBERG μπορεί να κινηθεί συνεχώς με το πλάι και μάλλον θα έχει μία προπορεία στην μετά ηλεκτρονικών εποχή.Ακόμα και για το σήμερα όμως είχα την αίσθηση ότι ότι θεωρείς ανώτερο τον SOLBERG.
Τι άλλαξε στην εκτίμηση σου και αυτός που άκουσα προχθές στην τηλεόραση από σίγουρος για την ανωτερότητα του SOLBERG έγινε ένθερμος θαυμαστής του LOEB; -
Είναι σίγουρη η κατάργηση των ηλεκτρονικών? Πότε θα ξέρουμε επίσημα?
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Ο LOEB ΕΧΕΙ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΕΙ Τ Ε Λ Ε Ι Α ΤΡΕΙΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ- ΤΟ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΑΜΑΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΟΔΗΓΗΜΑ.
Λωρη νομιζω οτι αυτος ειναι ο πιο σημαντικος παραγοντας. Περα απο τα επιτευγματα του στο WRC ο χαρισματικος αυτος ανθρωπος καταφερε να ανταποκριθει με ελαχιστες δοκιμες σε μια απο τις πιο σκληρες οδηγικες δοκιμασιες, τις 24 ωρες του Mans. Μαλιστα εφτασε τοσο κοντα στους χρονους των αποδεδειγμενα ικανων και ασυγκριτα πιο εμπειρων συναδελφων του χωρις να υποπεσει σε σημαντικο λαθος (μονο μια φορα εχασε τα φρενα του και αυτο ηταν ολο).
Δυστυχως, οι τοσο περιοριστικες δεσμευσεις απο χορηγους, κατασκευαστες και λοιπες βλακειες μας στερουν την χαρα να απολαυσουμε περισσοτερους χαρισματικους χειριστες οπως ο Leb, ο Ekstrom και ο Rossi που μπορουν κατα βουληση να αλλαζουν μηχανη και να παραμενουν κορυφαιοι. Κριμα.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Περα απο τα επιτευγματα του στο WRC ο χαρισματικος αυτος ανθρωπος καταφερε να ανταποκριθει με ελαχιστες δοκιμες σε μια απο τις πιο σκληρες οδηγικες δοκιμασιες, τις 24 ωρες του Mans. Μαλιστα εφτασε τοσο κοντα στους χρονους των αποδεδειγμενα ικανων και ασυγκριτα πιο εμπειρων συναδελφων του χωρις να υποπεσει σε σημαντικο λαθος (μονο μια φορα εχασε τα φρενα του και αυτο ηταν ολο).Αυτός είναι ένας λόγος που κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει την ανωτερότητα του σαν οδηγός και όχι μόνο σαν πακέτο Loeb-Xsara.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Ο LOEB ΕΧΕΙ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΕΙ Τ Ε Λ Ε Ι Α ΤΡΕΙΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ
- ΤΟ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΑΜΑΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΟΔΗΓΗΜΑ.
- ΤΗΝ XARA ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΓΕΡΑΣΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ WRC.
- ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΗΣ MICHELΙΝ ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΧΤΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ.
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡ....Α ΤΟΥ.
ΜΕ ΤΟ ΙΣΙΟ ΟΔΗΓΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΤΟΡΘΩΝΕΙ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΕΤΡΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΔΡΟΜΟ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙ ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ... ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΥ,ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΠΛΩΣ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ.
ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ ΔΕΚΑ ΝΙΚΕΣ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Λώρη ένσταση
Σε μία παλαιότερη συζήτηση και σε δικιά μου ερώτηση για το αν μη την κατάργηση των ηλεκτονικών βοηθημάτων θα επηρεάσει τους οδηγούς και ειδικά τον LOEB, μου είχες πει ότι ξέρεις ότι ο SOLBERG μπορεί να κινηθεί συνεχώς με το πλάι και μάλλον θα έχει μία προπορεία στην μετά ηλεκτρονικών εποχή.Ακόμα και για το σήμερα όμως είχα την αίσθηση ότι ότι θεωρείς ανώτερο τον SOLBERG.
Τι άλλαξε στην εκτίμηση σου και αυτός που άκουσα προχθές στην τηλεόραση από σίγουρος για την ανωτερότητα του SOLBERG έγινε ένθερμος θαυμαστής του LOEB;ΑΓΑΠΗΤΕ thvarveris,
ΤΟ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩ ΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ LOEB ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΟΤΙ ΕΓΙΝΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΟΥ.
Ο ΚΟΝΤΟΣ ΓΑΛΛΑΚΟΣ ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΘΕΩΡΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ. ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΠΑΝΤΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΟΥ SOLBERG.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Πραγματικά ότι να και να πεί κανείς για το φαινόμενο LOEB είναι λίγο ....
Αλλά οπωσδήποτε πρέπει να ομολογήσουμε πώς πάνω απο όλα έχει πλέον αποδείξει ότι είναι ένας μεγάλος οδηγός παντός εδάφους!!
Ίσως το πακέτο XSARA,CITROEN,MICHELIN να τον ευνοούν αυτή την περίοδο αλλά δείχνει επιπλέον ότι έχει αυτό το κάτι παραπάνω σε αποτελεσματικότητα σε σύγκριση πάντα με τους κορυφαίους οδηγούς του χώρου.
Αντιθεαματικός σίγουρα αλλά συνάμα απίστευτα ουσιώδης...
Προσωπικά σε όσα σημεία μπόρεσα να τον δώ στο δικό μας ράλλυ πέρναγε πάντα άψογα και ''γραμμάτα'' χωρίς ιδιαίτερες διορθώσεις λες και έπαιζε playstation!!!Eτσι κάπως προκύπτουν και οι χρόνοι στο τέλος της ειδικής να είναι καλύτεροι απο τους υπόλοιπους ...
Πολύ κοντά στο στύλ οδήγησης του LOEB είδα τον GARDE [για αυτό και η 2η θέση?] αλλά πολύ πιο θεαματικά ήταν τα περάσματα των SOLBERG και GALLI [προσωπικά τους προτιμώ σαν θεατής] αλλά μάλλον φυσιολογικά πιο πίσω σε χρόνους... -
To ότι ένας ασφάλτινος οδηγός έγινε Νο 1 στο χώμα θα πρέπει να μας λέει πολλά. Εχει ψυχή και τον βοήθησε kai η τύχη να γίνει εφιάλτης του Peter.
-
Ο χρήστης arsenarg έγραψε:
To ότι ένας ασφάλτινος οδηγός έγινε Νο 1 στο χώμα θα πρέπει να μας λέει πολλά. Εχει ψυχή και τον βοήθησε kai η τύχη να γίνει εφιάλτης του Peter.O LOEB ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ. ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΚΙ ΕΚΕΙ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΕ ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ, ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΗΣ XSARA ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΠΑΡΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ.
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
To ότι ένας ασφάλτινος οδηγός έγινε Νο 1 στο χώμα θα πρέπει να μας λέει πολλά. Εχει ψυχή και τον βοήθησε kai η τύχη να γίνει εφιάλτης του Peter.
O LOEB ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ. ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΚΙ ΕΚΕΙ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΕ ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ, ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΗΣ XSARA ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΠΑΡΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ.
Μήπως κάνω λάθος;
Πρωταθλητης Ευρώπης δεν ήταν πριν μεταπηδήσει στο WRC.
To Ευρωπαϊκό δεν είναι Ασφάλτινο Πρωτάθλημα; -
Ο χρήστης arsenarg έγραψε:
To ότι ένας ασφάλτινος οδηγός έγινε Νο 1 στο χώμα θα πρέπει να μας λέει πολλά. Εχει ψυχή και τον βοήθησε kai η τύχη να γίνει εφιάλτης του Peter.
O LOEB ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ. ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΚΙ ΕΚΕΙ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΕ ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ, ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΗΣ XSARA ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΠΑΡΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ.
Μήπως κάνω λάθος;
Πρωταθλητης Ευρώπης δεν ήταν πριν μεταπηδήσει στο WRC.
To Ευρωπαϊκό δεν είναι Ασφάλτινο Πρωτάθλημα;ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ JUNIOR, ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ, ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΕ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΟ.
ΔΕΝ ΕΤΡΕΞΕ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ. -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
To ότι ένας ασφάλτινος οδηγός έγινε Νο 1 στο χώμα θα πρέπει να μας λέει πολλά. Εχει ψυχή και τον βοήθησε kai η τύχη να γίνει εφιάλτης του Peter.
O LOEB ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ. ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΚΙ ΕΚΕΙ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΕ ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ, ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΗΣ XSARA ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΠΑΡΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ.
Αλλωστε το 2003 εχασε το ΠΠΟ στην ασφαλτο (ουσιαστικα).
-
Ότι και να πούμε είναι λίγο για τον πρωταθλητή. Το rally.gr έχει ένα μικρό αφιέρωμα ( http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... le_id=8849 ) αλλά και το βιογράφικό του ( http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &crew_id=2 ).
ΥΓ Υπάρχει ένα λαθάκι στο βιογραφικό, αφού πρόσφατα παντρεύτηκε
To φαινόμενο Seb Loeb!