Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ???
    1. Home
    2. Ράλι Ακρόπολις
    3. ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ???
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Ράλι Ακρόπολις
    44
    90
    303
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      saxogus2 last edited by

      Εάν κάποιος θέλει να δει τους ερασιτέχνες μπορεί να το κάνει σε εγχώριους αγώνες!

      3ήμερο σπρίντ σε χώμα τη στιγμή που ο μέγιστος αντοχής ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ αντοχής είναι 1 ημέρα;;;

      'Οπου εκεί οι συμμετοχές δεν είναι αρκετές,γιατί άραγε?

      Ποια είναι η ουσία στο να τρέχουν ερασιτέχνες σε τέτοιο επίπεδο από τη στιγμή που υπάρχουν και τα εγχώρια πρωταθλήματα?(θέμα τουρισμού και μόνο... ίσως?)

      Το ξαναλέω πέρασε η εποχή 'τρέχω' απλά για να τερματίσω!Με αυτό το σκεπτικό η αγωνιστική αυτοκίνηση στην χώρα μας δεν θα πάει μπροστά![/quote]

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        apr last edited by

        Ο χρήστης zivasΕδω θα πρεπει να θυμισω οτι το πνευμα και η ιδεα του Ραλλυ Ακροπολις μεταφερεται απο γενια σε γενια (οδηγων - οργανωτων-κριτων-θεατων)[b έγραψε:
        και δεν γινεται κτημα κανενος.[/b:2odqdx1s]...

        ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΤΗΜΑ ΚΑΝΕΝΟΣ ? Η ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ? ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ , ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΤΗΜΑ , ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ , ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ zivas .
        ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟ .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          a-tec last edited by

          Ο χρήστης APR έγραψε:

          και δεν γινεται κτημα κανενος.[/b:1ijdjxnk]...

          ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΤΗΜΑ ΚΑΝΕΝΟΣ ? Η ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ? ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ , ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΤΗΜΑ , ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ , ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ zivas .
          ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟ .

          ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            tazio last edited by

            Να 'τρέχουν' στο Ρ.Α.: 'ΝΑΙ'

            Να 'μετακινούνται' στο Ρ.Α.: 'ΟΧΙ' (αλλά θα μου πείς άμα τους αρέσει να γελά ο κοσμος μαζί τους εσένα τι σε νοιάζει).

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • X
              x19 last edited by

              sumfonw na trexoun ellines sto akropolis.einai to oneiro kathe agonizomenou na trexei ston ethniko mas agona.stous teseris troxoun einai to mono pou exoume na dixoume san xwra kai kala kanoun pou to timane poloi ellines agonizomenoi.isws tou xronou na trexoun mono ellines,thimaste prin liga xronia ti eixe ginei.
              thelw na pw sunxaritiria stin organosi gia to stisimo toy agwna kai mono gia to stisimo giati se olla ta upoloipa apo ton megalutero ews ton mikrotero itan gia klamata.
              sto xenodoxio pou emeina stin lamia eblepa tin ekpompi tou fotineli kai akousa parapona gia tis times ton xenodoxeion.koubentiasa me ton idioktiti tou xenodoxeiou kai mou eipe oti tin proti xronia pou egine o agonas eixan klusei 6 mines prin mia etairia olla ta domatia stin lamia kamena upati.ta eixan klusei 30 euro kai ta nikiasan pano apo 80 tote!!!!!!!!!mupos o fotinelis san dimosiografos prepei na psaxei na brei poioi itan pisw apo olla auta kai o logos einai oti den ixere kanenas tote tin imerominia tou agona kai ton topo diexagogis tou;(lathos mou to ixeran 2 3 atoma).mupos ama psaxei tha pesoun kefalia !!!!!!!!!
              sinaritiria ston sulogo toy kalamakiou pou plurosame 4 kafedes 4 nera 4 euro.mprabo tous einai apo tous lugous pou theloun na kratisoun ton kosmo kai ton agona sta meri tous.
              lupame gia auta ta antropakia sto telos ton diadromon pou metrane tous xronous ton autokinitwn.eimoun sto telos mias eidikis kai eftase ena elliniko pluroma me lastixo.paei na fugei o odigos kai tou lew lastixo pisw.stamataei bgzei to kranos tou kai mou leei ti ;kai tou lew lastixo pisw.mou leei euxaristw den to katalaba.akouw tote to antropaki (pluronete gia ton agona ) na mou leei se akousame.den antexa kai tis lew oti esu prepei na elenxeis san kritis sto telos tis eidikis to autokinhto na to fereis mia bolta na deis mupos exei xtupisei mupos exei parei fotia mupos mupos ........ o odigos mporei na min xei katalabei tipota kai feugontas apo ekei na xtupisei kapoion pezo na parei fotia na ginei otidipote.sunxaritiria ston kriti stin elateia pou bgike xeno subaru me problima ekane ton giro tou leei na kanei poio mprosta na stamatisei giati apo kato eide kapno.pire o antropos ton purosbestira pou eixe sto telos tis eidikis epese apo kato kai ontos eixe spasei to moter eixe xasei ladia to amaxi kai eixe arxisei na pernei fotia .autos dikaiologimena na pluronete kai na foraei to diakritoko mplouzaki kai na to pezei magas alla oi upoloipoi einai gia gelia kai gia klamata.
              stenaxwrieme gia tin erotisei pou exoun kanei an prepei na trexoun ellines odigoi ston agona.oxi den eprepe na rotane alla den eprepe na pernaei apo to mualo mas auto to erotima.sterounte apo tin prosopiki tous zwi polla pragmata gia na mporesoun na trexoun ston agona gia diko mas theama.
              mupos tha eprepe na rotisoume poioi trone me xrusa koutalia meta to telos tou akropolis kai as afusoume autous pou tha prepei na plurosoun lastixa benzines simetoxes xenodoxeia servis autokinhta.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nik last edited by

                Ο χρήστης x19 έγραψε:

                stenaxwrieme gia tin erotisei pou exoun kanei an prepei na trexoun ellines odigoi ston agona.oxi den eprepe na rotane alla den eprepe na pernaei apo to mualo mas auto to erotima.sterounte apo tin prosopiki tous zwi polla pragmata gia na mporesoun na trexoun ston agona gia diko mas theama.

                Αυτή είναι απάντηση. ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΥ ΑΥΤΗ Η ΕΡΩΤΗΣΗ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  a-tec last edited by

                  ΝΙΚΟ ,ΕΘΕΣΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ TVC Ο Κος ΤΣΑΔΑΡΗΣ ΚΑΙ Ο Κος ΙΑΒΕΡΗΣ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΑ ΖΗΤΑΓΑΝΕ ΤΗΝ ΑΠΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΑΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΒΙΒΑΖΟΥΝ ΕΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟ!
                  ΘΑ ΞΑΝΑΡΩΤΗΣΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ! ΟΚος ΙΑΒΕΡΗΣ ΠΟΥ ΣΕ ΔΕΚΑ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ ΜΟΝΟΝ!!!!!! ΣΕ ΕΝΑ!!!!!! ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΥΠΟΒΙΒΑΖΕ????? ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΥ ΤΟΤΕ ΕΛΛΗΝΑ ΘΕΑΤΗ Ή ΜΗΠΩΣ ΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ ΜΕ BMX ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΝ(ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΧΟΡΗΓΟΥΣΕ ΤΟ Κο ΙΑΒΕΡΗ- ΔΕ ΡΙΧΝΩ ΛΑΣΠΗ)

                  ΑΥΤΑ.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gf last edited by

                    Για να μας πούν αυτοί που ψήφισαν 'όχι' το Μόντε Κάρλο που ακολούθησε αυτό το μοντέλο τι κέρδισε σαν διοργάνωση ? Ανέβασε την αίγλη του ? Ικανοποίησε τους θεατές του περισσότερο ή βελτίωσε την θέση του στην κατάταξη των αγώνων του ΠΠΡ ?

                    Η Φινλανδία που δίνει επιπλέον κίνητρα για συμμετοχή Α5 (αν και δεν έχει καμμία ανάγκη να συγκεντρώσει συμμετοχές ) και επιτρέπει σε ένα κάρο Ν3 και Ν2 να δοκιμάσουν έναν τέτοιο αγώνα μπάς και κάτι γνωρίζει πάνω απο εμάς ?
                    Το ίδιο και η Βρετανία.Γιατί δεν παίρνουν ανάλογες πρωτοβουλίες σαν χώρες με μεγάλη παράδοση στα μηχανοκίνητα ?

                    Μόνον εμείς βαριόμαστε να βλέπουμε τους αργούς μάλλον γιατί είμαστε όλοι γρήγοροι.
                    Και γιατί τότε δεν φεύγουν πριν έρθουν οι Ελληνες ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gf last edited by

                      Ο χρήστης A-TEC έγραψε:
                      ΝΙΚΟ ,ΕΘΕΣΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ TVC Ο Κος ΤΣΑΔΑΡΗΣ ΚΑΙ Ο Κος ΙΑΒΕΡΗΣ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΑ ΖΗΤΑΓΑΝΕ ΤΗΝ ΑΠΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΑΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΒΙΒΑΖΟΥΝ ΕΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟ!
                      ΘΑ ΞΑΝΑΡΩΤΗΣΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ! ΟΚος ΙΑΒΕΡΗΣ ΠΟΥ ΣΕ ΔΕΚΑ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ ΜΟΝΟΝ!!!!!! ΣΕ ΕΝΑ!!!!!! ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΥΠΟΒΙΒΑΖΕ????? ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΥ ΤΟΤΕ ΕΛΛΗΝΑ ΘΕΑΤΗ Ή ΜΗΠΩΣ ΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ ΜΕ BMX ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΝ(ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΧΟΡΗΓΟΥΣΕ ΤΟ Κο ΙΑΒΕΡΗ- ΔΕ ΡΙΧΝΩ ΛΑΣΠΗ)

                      ΑΥΤΑ.....

                      Ειδικά τα περάσματα και τα αποτελέσματα με τα Dacia θα μας μείνουν αξέχαστα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nik last edited by

                        Ο χρήστης A-TEC έγραψε:
                        ΝΙΚΟ ,ΕΘΕΣΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ TVC Ο Κος ΤΣΑΔΑΡΗΣ ΚΑΙ Ο Κος ΙΑΒΕΡΗΣ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΑ ΖΗΤΑΓΑΝΕ ΤΗΝ ΑΠΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΑΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΒΙΒΑΖΟΥΝ ΕΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟ!
                        ΘΑ ΞΑΝΑΡΩΤΗΣΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ! ΟΚος ΙΑΒΕΡΗΣ ΠΟΥ ΣΕ ΔΕΚΑ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ ΜΟΝΟΝ!!!!!! ΣΕ ΕΝΑ!!!!!! ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΥΠΟΒΙΒΑΖΕ????? ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΥ ΤΟΤΕ ΕΛΛΗΝΑ ΘΕΑΤΗ Ή ΜΗΠΩΣ ΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ ΜΕ BMX ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΝ(ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΧΟΡΗΓΟΥΣΕ ΤΟ Κο ΙΑΒΕΡΗ- ΔΕ ΡΙΧΝΩ ΛΑΣΠΗ)

                        ΑΥΤΑ.....

                        Την εκπομπή δεν την είδα και γενικά όποιος έχει τύχει να παρακολουθήσει τη συγκεκριμένη εκπομπή, και δεν ασχολείται με το άθλημα, χάνει πάσα ιδέα γι αυτό. Υποτίθεται ότι η συγκεκριμένη εκπομπή θα έπρεπε να ανεβάζει το άθλημα κι όχι όποιος τη βλέπει να νομίζει ότι το άθλημα είναι ένα μπουρ---έλο.
                        Τώρα το να κρίνουν οι συγκεκριμένοι κύριοι στο τέλος ή και μετά το τέλος της καριέρας τους ότι δεν χρειάζονται πια οι Ελληνικές συμμετοχές...δεν ξέρω τι να πω...προσπαθώ να ρθω στη θέση τους αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ όπως αυτοί...ίσως δεν υπάρχει πια κέρδος γι αυτούς..ή ίσως και να βλέπουν κάτι που εμείς δεν μπορούμε...
                        Το τι έχει προσφέρει ο καθένας τους θα κριθεί...
                        Δεν ξέρω εάν έχουν τελικά ζήσει ή αν θυμούνται πως ΄ήταν να ζήσεις αυτό το όνειρο (πρώτη φορά) με θυσίες και χωρίς χορηγούς και δανεικά αυτοκίνητα. Με το να πουλάς μηχανές, να δανείζεσαι, να παρακαλάς το θεό να σε έχει καλά μέχρι την ημέρα του αγώνα και στο τέλος να εύχεσαι και να υπόσχεσαι στον εαυτό σου του χρόνου να είσαι ακόμα καλύτερος. Για όλους αυτούς που σε υποστήριξαν, γι αυτούς που σε κάθε ειδική αλλά και απλή σε έκαναν να νιώθεις με ήρωα, με θεό. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nik last edited by

                          Ο χρήστης GF έγραψε:
                          Για να μας πούν αυτοί που ψήφισαν 'όχι' το Μόντε Κάρλο που ακολούθησε αυτό το μοντέλο τι κέρδισε σαν διοργάνωση ? Ανέβασε την αίγλη του ? Ικανοποίησε τους θεατές του περισσότερο ή βελτίωσε την θέση του στην κατάταξη των αγώνων του ΠΠΡ ?

                          Η Φινλανδία που δίνει επιπλέον κίνητρα για συμμετοχή Α5 (αν και δεν έχει καμμία ανάγκη να συγκεντρώσει συμμετοχές ) και επιτρέπει σε ένα κάρο Ν3 και Ν2 να δοκιμάσουν έναν τέτοιο αγώνα μπάς και κάτι γνωρίζει πάνω απο εμάς ?
                          Το ίδιο και η Βρετανία.Γιατί δεν παίρνουν ανάλογες πρωτοβουλίες σαν χώρες με μεγάλη παράδοση στα μηχανοκίνητα ?

                          Μόνον εμείς βαριόμαστε να βλέπουμε τους αργούς μάλλον γιατί είμαστε όλοι γρήγοροι.
                          Και γιατί τότε δεν φεύγουν πριν έρθουν οι Ελληνες ?

                          Αυτό είναι και για να αποκτήσουν τα πληρώματα εμπειρίες. Εύχομαι του χρόνου να υπάρχουν 200 αγωνιζόμενοι (μακάρι να μπορούσαν να τρέξουν τόσοι) και να έχουν όλοι την εμπειρία ενός τέτοιου αγώνα. Τότε και το επίπεδο των Ελληνικών αγώνων θα ήταν καλύτερο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • G
                            gf last edited by

                            Ετσι ακριβώς είναι , και όταν ζήσεις ένα τέτοιας τελειότητας οργάνωσης και ατμόσφαιρας κόσμου γεγονός αλλάζουν τελείως τα standard σου και η οπτική για τους αγώνες αυτοκινήτου.
                            Εμπειρία ζωής που την θυμάσαι για πάντα.

                            (Ισως βέβαια αυτό να μην είναι και καλό όταν πρέπει να επιστρέψεις σε αγώνες με παράνομες δοκιμές - αυτοκίνητα και μετριότατες διοργανώσεις.)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              petran last edited by

                              Ναι, και να πληρωνουνε και λιγοτερα!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Z
                                zivas last edited by

                                Ο χρήστης APR έγραψε:

                                ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΤΗΜΑ ΚΑΝΕΝΟΣ ? Η ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ? ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ , ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΤΗΜΑ , ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ , ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ zivas .
                                ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟ .

                                Σου δημιουργουνται και εσενα κατι εντυπωσεις.... ,αγαπητε APR

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  chemic last edited by

                                  ψήφισα όχι αν και μάλλον υπό προυποθέσεις.
                                  Απορώ πάντως γιατί σοκάρονται μερικοί από το ερώτημα και από το όχι μας. Όσες φορές έχω ανέβει σε ακρόπολις αυτό συζητιέται από το κόσμο. Και αυτό μένει στο κόσμο. Ότι οι περισότεροι αγωνιζόμενοι έλληνες είναι κουλοί και αντε να πείσεις τη παρέα να πάει να τους δει!
                                  Αγώνας είναι στη τελική, προφύλαξε το αμάξι βέβαια, αλλά μέχρι ενός σημείου. ΜΗΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΡΕΖΙΛΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΒΟΛΤΑ! Και εγώ πάω στο γήπεδο και τρέχω 3 φορές τη βδομάδα, αλλά δεν πήρα τηλέφωνο τον κυριακού για να κατέβω στα τσικλιτήρια!
                                  Αμάν πια με το μύθο και τον καημό των ελλήνων να τερματίσουν σε ακρόπολις! Δεν μπορείς, δεν έχεις φράγκα, χορηγούς ίσως και τα απαραίτητα αγωνιστηκά χιλιόμετρα ή μην πάρεις μέρος ή αν δεις ότι το αμάξι διαλύεται ακόμα και σε ρυθμό 8/10 παράτατο και έλα στην επόμενη ειδική να δούμε μαζί τους θεούς.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    saxogus2 last edited by

                                    Ο χρήστης chemic έγραψε:

                                    Αμάν πια με το μύθο και τον καημό των ελλήνων να τερματίσουν σε ακρόπολις! Δεν μπορείς, δεν έχεις φράγκα, χορηγούς ίσως και τα απαραίτητα αγωνιστηκά χιλιόμετρα ή μην πάρεις μέρος ή αν δεις ότι το αμάξι διαλύεται ακόμα και σε ρυθμό 8/10 παράτατο και έλα στην επόμενη ειδική να δούμε μαζί τους θεούς.

                                    Σωστός!Πολύ σωστός!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nik last edited by

                                      Κατ'αρχήν, πως μπορείς να ξες αν πάει κάποιος βόλτα. Εμείς στις 3 ειδικές είχαμε 1 αμορτισερ λιγότερο και σε άλλη δεν είχαμε 1η, 2η ταχύτητα και κατεβαίναμε με 3η. Αυτό ο θεατής στις περισσότερες φορές δεν μπορεί να το καταλάβει. Τώρα ο ξένος αγωνιζόμενος με τα S1600 θα τα πάει αέρα πό την πρώτη ειδική και ότι έγινε - έγινε αφού από πίσω του έχει ένα εργοστάσιο σχεδόν. Και είδατε ότι όσοι πήγαιναν αέρα πό την πρώτη ειδική μείνανε κι όλας εκεί. Και φαντάζομαι οτί εσύ θα είσαι από αυτούς που βλέπουν τα πρώτα 20 αυτοκίνητα και φεύγουν. Οπότε τα υπόλοιπα σε ενοχλούν για να φύγεις πιο γρήγορα.
                                      Αν θες να δεις μόνο τους θεούς εσύ μάλλον θες σιρκουι και όχι ραλλι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        chemic last edited by

                                        Ο χρήστης nik έγραψε:
                                        Κατ'αρχήν, πως μπορείς να ξες αν πάει κάποιος βόλτα. Εμείς στις 3 ειδικές είχαμε 1 αμορτισερ λιγότερο και σε άλλη δεν είχαμε 1η, 2η ταχύτητα και κατεβαίναμε με 3η. Αυτό ο θεατής στις περισσότερες φορές δεν μπορεί να το καταλάβει. Τώρα ο ξένος αγωνιζόμενος με τα S1600 θα τα πάει αέρα πό την πρώτη ειδική και ότι έγινε - έγινε αφού από πίσω του έχει ένα εργοστάσιο σχεδόν. Και είδατε ότι όσοι πήγαιναν αέρα πό την πρώτη ειδική μείνανε κι όλας εκεί. Και φαντάζομαι οτί εσύ θα είσαι από αυτούς που βλέπουν τα πρώτα 20 αυτοκίνητα και φεύγουν. Οπότε τα υπόλοιπα σε ενοχλούν για να φύγεις πιο γρήγορα.
                                        Αν θες να δεις μόνο τους θεούς εσύ μάλλον θες σιρκουι και όχι ραλλι.

                                        θέλω και πάω να δω ακρόπολις όπως και όλοι που γεμίζουν το βουνό. Αυτό ακριβώς εννοώ, ότι αν δεν έχεις την υποδομή τί θέλεις εκεί πάνω με όλους αυτούς; Ή έχεις κάνει το μπάτζετ σου και λες θα χρειαστώ αυτά τα πράγματα για να πάω αξιοπρεπώς ή όχι. Δεν αναφέρομαι προφανως στη δική σου συμμετοχή, έτσι; Αν και ειλικρινά δεν ξέρω αν είναι μόνο θεμα υποδομής και όχι και ικανοτήτων.
                                        Και όχι, όσες φορές έχω ανέβει δεν έχω φύγει μετά τους 20 και έχω χειροκροτήσει και αυτούς που δεν πάνε βόλτα, απλά για να λένε ότι τερματίσανε ακρόπολις. Η σταθάκη, για παράδειγμα, τερμάτισε;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nik last edited by

                                          Δεν αναφέρομαι σ'εμένα, αλλά στο ότι το Ακρόπολις λόγω του ότι είναι σκληρό, έχει πολλές αβαρίες, τις οποίες ο θεατής δεν καταλαβαίνει. Το προυπολογηθέν ποσό τώρα, είναι κάτι σχετικό. Ξεκινάς με ένα ποσό και μπορεί στη συνέχεια να σου βγει διπλό.
                                          Το θέμα είναι ότι κάθε αγωνιζόμενος θα πρέπει (και θα πρέπει να έχει το δικαίωμα) να αποκτήσει την εμπειρία ενός τέτοιου αγώνα.
                                          Είναι υγιές και αναβαθμίζει τη συνολική οντότητα των εθνικών αγώνων.

                                          Η Σταθάκη τερμάτισε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            saxogus2 last edited by

                                            Την αίγλη στο Ακρόπολις τη δίνουν οι εργοστασιακές και γενικότερα ανταγωνιστικές ομάδες!
                                            Γι'αυτούς μαζεύεται ο κόσμος στα βουνά και γι'αυτό το λόγο συμμετέχουν οι περισσότεροι ερασιτέχνες στον αγώνα.
                                            Επειδή θα 'τρέχουν' σ'έναν αγώνα όπου θα περνάνε από τα πατήματα των θεών του αγωνίσματος και επειδή υπάρχει μεγάλη προβολή και συμμετοχή του κόσμου στον αγώνα!

                                            Όπως προείπα το πόνεϊ(βλ. ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ) όπου φωτογραφίζονται τα παιδάκια!

                                            Υ/Γ:Που είσαι βρε Αγγελίδη!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr