-
Αγαπητοί συνπληκτρολογητές,
Αν διατρέξετε τη λεωφόρο Νατο, ή μια οποιαδήποτε κεντρική οδό, κατα μήκος της οποίας υφίσταται βιομηχανικά κτίρια, θα παρατηρήσετε και πολλές μάντρες με αυτοκίνητα στιβαγμένα σε σωρούς, χωρίς να χρησιμεύουν σε κατι παρα μόνο για κατάληψη χώρου.
Ρωτάω λοιπον (σκεφτομαι θα ήταν ισως καλυτερα να πώ, αλλά αν πάρω και μια απαντηση δεν λέω οχι), μηπως κάποιος ανθρωπος, φορέας, υπηρεσία, δήμος, νομαρχία, ΚΡΑΤΟΣ γενικά, θα μπορούσε να δώσει καποιο κίνητρο στους μαντράδες (οικονομικο κατα βαση, ) έτσι ώστε να παραδωθεί όλη αυτή η μάζα των σιδερικών στην υψικάμινο και να εξοικονομηθουν καποιες χιλιάδες τόνοι σίδερο? -
Αγαπητοί συνπληκτρολογητές,
Αν διατρέξετε τη λεωφόρο Νατο, ή μια οποιαδήποτε κεντρική οδό, κατα μήκος της οποίας υφίσταται βιομηχανικά κτίρια, θα παρατηρήσετε και πολλές μάντρες με αυτοκίνητα στιβαγμένα σε σωρούς, χωρίς να χρησιμεύουν σε κατι παρα μόνο για κατάληψη χώρου.
Ρωτάω λοιπον (σκεφτομαι θα ήταν ισως καλυτερα να πώ, αλλά αν πάρω και μια απαντηση δεν λέω οχι), μηπως κάποιος ανθρωπος, φορέας, υπηρεσία, δήμος, νομαρχία, ΚΡΑΤΟΣ γενικά, θα μπορούσε να δώσει καποιο κίνητρο στους μαντράδες (οικονομικο κατα βαση, ) έτσι ώστε να παραδωθεί όλη αυτή η μάζα των σιδερικών στην υψικάμινο και να εξοικονομηθουν καποιες χιλιάδες τόνοι σίδερο? -
Αγαπητοί συνπληκτρολογητές,
Αν διατρέξετε τη λεωφόρο Νατο, ή μια οποιαδήποτε κεντρική οδό, κατα μήκος της οποίας υφίσταται βιομηχανικά κτίρια, θα παρατηρήσετε και πολλές μάντρες με αυτοκίνητα στιβαγμένα σε σωρούς, χωρίς να χρησιμεύουν σε κατι παρα μόνο για κατάληψη χώρου.
Ρωτάω λοιπον (σκεφτομαι θα ήταν ισως καλυτερα να πώ, αλλά αν πάρω και μια απαντηση δεν λέω οχι), μηπως κάποιος ανθρωπος, φορέας, υπηρεσία, δήμος, νομαρχία, ΚΡΑΤΟΣ γενικά, θα μπορούσε να δώσει καποιο κίνητρο στους μαντράδες (οικονομικο κατα βαση, ) έτσι ώστε να παραδωθεί όλη αυτή η μάζα των σιδερικών στην υψικάμινο και να εξοικονομηθουν καποιες χιλιάδες τόνοι σίδερο? -
Mια που έθιξες το παραπάνω θέμα έχω να βάλω μερικούς ακόμη λόγους ανακύκλωσης...Αλήθεια, τι γίνεται με τους καταλύτες? ¨Ολα τα αυτοκίνητα της πρώτης εποχής της απόσυρσης (10-12 χρόνια) έχουν φάει τα ψωμιά τους. Τους αλλάζουν? Και αυτοί που τους αλλάζουν τι τους κάνουν? Σε ελάχιστα συνεργεία έχω δει να παίρνουν καταλύτες για ανακύκλωση. Και μετά? Υπάρχει τρόπος να ανακυκλωθούν?
Το ίδιο πρέπει να συμβαίνει και με τα λαδια, τώρα μάλιστα που τα συνθετικά είναι πολύ διαδεδομένα. Φανταστείτε τι τόνους λάδια αλλάζουν τα αυτοκίνητα μας κάθε μέρα. Τι γίνονται αυτά? Στο Βήμα της προηγούμενης κυριακής διάβασα κάτι για 100.000 τόνους.
Ξέρει κανένας κάτι? -
Τα λάδια ανακυκλωνονται εδώ και πολλά χρόνια από όσο ξέρω υπάρχουν εταιρείες που τα παίρνουν από τα συνεργεία για την ακρίβεια τα αγοράζουν
-
εδώ κοντά που μένω έχει ένα κτήριο που ανακύκλωνoυν μεταλλικά κουτάκια πχ(fanta) κάθε 60 κουτάκια που τούς πας σου δίνουν 1 ευρώ
-
Ο χρήστης mad magitis mega έγραψε:
εδώ κοντά που μένω έχει ένα κτήριο που ανακύκλωνoυν μεταλλικά κουτάκια πχ(fanta) κάθε 60 κουτάκια που τούς πας σου δίνουν 1 ευρώΜε το βάρος το μετράνε;
Πόσο βάρος θέλει για το ευρώ;
Αυτό μπορεί να γίνει ενδιαφέρον!!! -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
εδώ κοντά που μένω έχει ένα κτήριο που ανακύκλωνoυν μεταλλικά κουτάκια πχ(fanta) κάθε 60 κουτάκια που τούς πας σου δίνουν 1 ευρώ
Με το βάρος το μετράνε;
Πόσο βάρος θέλει για το ευρώ;
Αυτό μπορεί να γίνει ενδιαφέρον!!!κάθε κιλό που τους πας σου δίνουν 1 ευρώ
-
Η ανακυκλωση ειναι μια πονεμενη ιστορια, αν πχ για να βγαλεις,να μεταφερεις και τελικα να επεξεργαστεις το σιδερο απο τα αυτοκινητα θες αμετρητες ωρες εργασιας,χρηματικο κοστος,περιβαλλοντικο κοστος απο μεταφορες και καυσαέρια,ίσως τελικα η καλυτερη λυση ειναι να μην κανεις τιποτα!
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Η ανακυκλωση ειναι μια πονεμενη ιστορια, αν πχ για να βγαλεις,να μεταφερεις και τελικα να επεξεργαστεις το σιδερο απο τα αυτοκινητα θες αμετρητες ωρες εργασιας,χρηματικο κοστος,περιβαλλοντικο κοστος απο μεταφορες και καυσαέρια,ίσως τελικα η καλυτερη λυση ειναι να μην κανεις τιποτα!εμένα μου αρέσουν τα δύσκολα όταν είναι για καλό σκοπο
Ανακύκλωση.