-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τόσο πάει η αλλαγή λαδιών με 4 λίτρα φουλ συνθετικά, το έχω διαπιστώσει κι ο ίδιος. Κι αν δεν κάνουν λάδια/φίλτρο 45 ευρώ, κάνουν 55 μάξιμουμ με εργατικά.
Τι εντυπώσεις να δημιουργήσω; Εδώ μιλάνε τα νούμερα.Edit:
Το λάδι της Opel είναι φουλ συνθετικό.
Όμως ούτε εγώ πρόκειται ν'αφήσω τα λάδια τόσο πολύ, αλλά επειδή έτσι μου αρέσει, όχι επειδή ο τάδε αντιπρόσωπος θα μου επιβάλλει αλλαγή κάθε 7500 χλμ για να τα τσεπώσει.Άρα λοιπόν έρχεσαι στα λόγια καθώς μιλάμε για λάδι OPEL και τιμή 55 € με εργατικά την στιγμή που ο stavrosviologos τα έκανε με 59 € όλα και με λάδι εγγυημένα απο τα καλύτερα της αγοράς.
Άρα λοιπόν ήταν όντων πιο ακριβός ο δικός σου !!!
Τώρα δεν είπε ο αντιπρόσωπος να γίνεται αλλαγή κάθε 7,500 τουλάχιστον σε εμένα. Κάθε 10.000 χλμ όσο λέει και το βιβλιαράκι του.
Τέλος άραγε γιατί σε εμένα επιλέγουν τα Visco 7000 0W40 ???
(δηλαδή εγω τους τα είχα πάει γιατί τα είχα βρεί φτηνότερα) -
Ο χρήστης digilef έγραψε:
Άρα λοιπόν έρχεσαι στα λόγια καθώς μιλάμε για λάδι OPEL και τιμή 55 € με εργατικά την στιγμή που ο stavrosviologos τα έκανε με 59 € όλα και με λάδι εγγυημένα απο τα καλύτερα της αγοράς.
Άρα λοιπόν ήταν όντων πιο ακριβός ο δικός σου !!!
Τώρα δεν είπε ο αντιπρόσωπος να γίνεται αλλαγή κάθε 7,500 τουλάχιστον σε εμένα. Κάθε 10.000 χλμ όσο λέει και το βιβλιαράκι του.
Τέλος άραγε γιατί σε εμένα επιλέγουν τα Visco 7000 0W40 ???
(δηλαδή εγω τους τα είχα πάει γιατί τα είχα βρεί φτηνότερα)Εμένα πάντως το βιβλιαράκι λέει αλλαγή λαδιών κάθε 7.500χλμ. Γενικά πάντως καλό του κάνει ν'αλλάζεις λάδια κακό δεν του κάνει(εκτός εάν σου βάζουνε παραπάνω λάδι όπως σε σένα ). Ίσως εάν δεν τους τα πήγαινές εσύ τα λάδια να σου έβαζαν VISCO5000??? Δεν μπορώ να ξέρω... Τα VISCO7000 είναι 100% συνθετικά και κρατάνε ίσως περισσότερο αφού μου λές ότι κάνεις σέρβις λαδιών κάθε 10000χλμ.
-
Είχα συννενοηθεί απο πριν μαζί τους και εκείνοι μου υπέδειξαν πιο λάδι να τους πάω. Και δεν ήθελαν να τους πάω άλλο (εκτός αν ήταν κάνα μάπα λάδι) έτσι ώστε να μην μου την πούν για θέματα εγγύησης κτλ.
-
Ο χρήστης digilef έγραψε:
Είχα συννενοηθεί απο πριν μαζί τους και εκείνοι μου υπέδειξαν πιο λάδι να τους πάω. Και δεν ήθελαν να τους πάω άλλο (εκτός αν ήταν κάνα μάπα λάδι) έτσι ώστε να μην μου την πούν για θέματα εγγύησης κτλ.Καλή κομπίνα ,θα την εφαρμόσω κι εγώ την επόμενη φορά!!!
Άσχετο τώρα,αλλά πως και δεν αγόρασες JAZZAKI??? -
Ο χρήστης digilef έγραψε:
Τόσο πάει η αλλαγή λαδιών με 4 λίτρα φουλ συνθετικά, το έχω διαπιστώσει κι ο ίδιος. Κι αν δεν κάνουν λάδια/φίλτρο 45 ευρώ, κάνουν 55 μάξιμουμ με εργατικά.
Τι εντυπώσεις να δημιουργήσω; Εδώ μιλάνε τα νούμερα.Edit:
Το λάδι της Opel είναι φουλ συνθετικό.
Όμως ούτε εγώ πρόκειται ν'αφήσω τα λάδια τόσο πολύ, αλλά επειδή έτσι μου αρέσει, όχι επειδή ο τάδε αντιπρόσωπος θα μου επιβάλλει αλλαγή κάθε 7500 χλμ για να τα τσεπώσει.Άρα λοιπόν έρχεσαι στα λόγια καθώς μιλάμε για λάδι OPEL και τιμή 55 € με εργατικά την στιγμή που ο stavrosviologos τα έκανε με 59 € όλα και με λάδι εγγυημένα απο τα καλύτερα της αγοράς.
Άρα λοιπόν ήταν όντων πιο ακριβός ο δικός σου !!!
Τώρα δεν είπε ο αντιπρόσωπος να γίνεται αλλαγή κάθε 7,500 τουλάχιστον σε εμένα. Κάθε 10.000 χλμ όσο λέει και το βιβλιαράκι του.
Τέλος άραγε γιατί σε εμένα επιλέγουν τα Visco 7000 0W40 ???
(δηλαδή εγω τους τα είχα πάει γιατί τα είχα βρεί φτηνότερα)Συγνώμη, αλλά από που έβγαλες το παραπάνω συμπέρασμα;;;
Εμένα μου λέει η Opel ότι θέλει λάδι μ'αυτά τα χαρακτηριστικά, το δικό της που είναι φουλ συνθετικό το πουλάει 10 ευρώ το λίτρο (το πολύ) και η αλλαγή κοστίζει γύρω στα 50 ευρώ.
Εγγύηση έχω για τη μηχανή 6 χρόνια, η εταιρεία μου λέει ν'αλλάζω το λάδι κάθε 2 χρόνια ή 30.000 χλμ ή όταν ανάψει η σχετική ένδειξη στο ταμπλώ, η οποία ένδειξη συνυπολογίζει και τη χρήση του αυτοκινήτου όπως αναφέρω αλλού, άρα στη χειρότερη των περιπτώσεων θα πάω για αλλαγή στο έτος και βάλε και θα πληρώσω τα μισά, ενώ στην καλύτερη θα πάω στα 2 χρόνια και θα πληρώσω το 1/4.Άντε λοιπόν να το δούμε το θέμα με ρεαλιστικά στοιχεία:
- Opel: πας στο έτος ή κάπου στα 15.000 χλμ για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο 101% και αλλάζεις λάδια/φίλτρο με 50 ευρώ.
- Honda: πας κάθε 7.500 χλμ και πληρώνεις 60 ευρώ, ήτοι στο έτος πληρώνεις **120 ευρώ **εφόσον κάνεις γύρω στα 15.000 χλμ που είναι ο μέσος όρος για τους περισσότερους οδηγούς.
Δηλαδή με απλή αριθμητική, στη Honda πληρώνεις 140% παραπάνω για λάδια στο έτος. Λέει λοιπόν ο stavrosviologos ότι η τιμή του φάνηκε 'όχι άσχημη' κι εγώ λέω ότι συγκριτικά μου φάνηκε τουλάχιστον 'άσχημη'.
Επίσης, το ότι το βιβλιαράκι του Jazz αναφέρει 10.000 χλμ για λάδια και η αντιπροσωπεία λέει να το πας στα 7.500 χλμ είναι ένα ακόμα αρνητικό, αφού κινδυνεύεις να σου αρχίσουν τα μαμουσουτου έτσι και τους γράψεις ακολουθώντας τις υποδείξεις του κατασκευαστή αντί τις δικές τους. Στην Opel σου λένε ό,τι γράφει το βιβλίο, τίποτα περισσότερο, άρα είσαι καλυμμένος σε κάθε περίπτωση. -
Έγινε παρανόηση !
Εγώ λέω και έτσι είναι οτι για την ίδια δουλειά-υλικά η opel χρέωσε σχετικά παραπάνω απο οτι ο ΠΑΠΡΑΣ δεδομένου οτι έβαλε καλύτερο λάδι.
Εσύ λες οτι η συντήρηση του αυτοκινήτου opel έρχεται τελικά πιο φτηνά και συμφωνώ καθώς λογικά θα το κάνεις κάθε 15000 χιλιόμετρα. (Τα 30.000 μου φαίνονται πολλά αλλά βέβαια ο κατασκευαστής ξέρει περισσότερα)
Και σε εμένα ο Πάπρας πάντος μου ανέφερε οτι είναι καλύτερο να τα αλλάζεις λίγο νωρίτερα αλλά δεν έχει να κάνει με την εγγύηση. Ακόμα και 1000-1500 να κάνω παραπάνω απο τα προβλεπόμενα του κατασκευαστή (10.000 χλμ δηλαδή) μου είπε οτι δεν θα έχω πρόβλημα για θέματα εγγύησης.
-
Όταν μια εταιρεία κάνει σκόντο σε αλλαγές λαδιών να είσαι σίγουρος οτι θα τα βγάλει από αλλού, από εσένα εννοείται.
-
Μάνο δεν κατάλαβες καλά μάλλον,το βιβλιαράκι σέρβις του JAZZ γράφει αλλαγή λαδιών και φίλτρου κάθε 7.500χλμ και όχι κάθε 10.000χλμ..
Το μεγάλο σέρβις κάθε 15.000χλμ.,30.000χλμ...αντίστοιχα.
Τέλος πάντων ρε παιδιά τώρα το θέμα είναι εάν είναι ή όχι πολλά τα 60ευρώ για λάδια φίλτρα τη στιγμή που τα 60 ευρώ τα χαλάς σήμερα για πλάκα μέσα σ'ένα βράδυ εάν βγούνε δυό άτομα να φάνε έξω(όχι σε σουβλατζίδικο!!! ). Στο κατω,κάτω καλό είναι ν'αλλάζεις λάδια για να ρολάρει και καλύτερα ο κινητήρας
Οταν είχα πάει και στην TOYOTA να ρωτήσω για την Corolla μου είπανε αλλαγή λαδιών κάθε 15.000χλμ. αλλά μου λέει ο πωλητής οτι προαιρετικά μπορώ να τ'αλλάζω κάθε 7.500χλμ!!! Άρα εσείς τί συμπερασμα βγάζετε ρε παιδιά??? Ότι και η TOYOTA είναι λαμόγια και φραγκοφονιάδες??? -
Ο χρήστης stavrosbiologos έγραψε:
Οταν είχα πάει και στην TOYOTA να ρωτήσω για την Corolla μου είπανε αλλαγή λαδιών κάθε 15.000χλμ. αλλά **μου λέει ο πωλητής **οτι προαιρετικά μπορώ να τ'αλλάζω κάθε 7.500χλμ!!! Άρα εσείς τί συμπερασμα βγάζετε ρε παιδιά??? Ότι και η TOYOTA είναι λαμόγια και φραγκοφονιάδες???Δεν βγάζω ποτέ σοβαρά συμπεράσματα από έναν πωλητή!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Οταν είχα πάει και στην TOYOTA να ρωτήσω για την Corolla μου είπανε αλλαγή λαδιών κάθε 15.000χλμ. αλλά **μου λέει ο πωλητής **οτι προαιρετικά μπορώ να τ'αλλάζω κάθε 7.500χλμ!!! Άρα εσείς τί συμπερασμα βγάζετε ρε παιδιά??? Ότι και η TOYOTA είναι λαμόγια και φραγκοφονιάδες???
Δεν βγάζω ποτέ σοβαρά συμπεράσματα από έναν πωλητή!
Kαλά κάνεις...το ίδιο έχω αρχίσει να πιστεύω κι εγώ!!!
-
Πρόσφατα στα 10.000 χιλιόμετρα πάω για προαιρετική αλλαγή λαδιών στην αντιπροσωπεία το Focus II 1.6 . Επιστρέφοντας σπίτι παρατηρώ ότι η ένδειξη στη βέργα είναι πάνω από το ΜΑΧ και επιστρέφω στην αντιπροσωπεία για να μου αφαιρέσουν το επιπλέον λάδι όπωςκαι έκαναν....Η ένδειξη πλέον είναι και πάλι πάνω από το ΜΑΧ αλλά η καμπύλη της βέργας δε με αφήνει να εκτιμήσω πόσο. Τεσπα, φεύγω με τις διαβεβαιώσεις του τεχνικού ότι όλα είναι εντάξει...
Η συνέχεια , όπως τα έγραψα και στο clubfocus.gr .... :
'Σήμερα λοιπόν μιας και με έτρωγε που πραγματικά είναι η ένδειξη , κατασκευάζω λεπτό σωληνάκι με 5 καλαμάκια και αρχίζω να βγάζω από το κάρτερ λάδι μέχρι να δω την ένδειξη να ακουμπά στο ΜΑΧ. ΄Εβγαζα , έβγαζα , ξαναέβγαζα...Τελικά αφαιρέθηκαν 600 ml παραπανίσιου λαδιού!!!
Τους είχα πει να μου αλλάξουν και φίτρου λαδιού .Από το μπουκάλι χρησιμοποίησαν 4,5 λίτρα. (ενώ σύμφωνα με το manual πρέπει να μπουν 4.1 λίτρα).Μου μπένουν σκέψεις λοιπόν ότι δεν άλλαξαν το φίλτρο γι αυτό και δικαιολογείται το τόσο παραπανίσιο λάδι....
Να πάω από Δευτέρα να τους τα ψάλω?Γενικά δε μου αρέσουν οι φωνές , αλλά στο εξής για ότι αφορά το αυτοκίνητό μου , δε θα είμαι καθόλου ευγενικός...'
-
Νομίζω ότι είναι συνήθης πρακτική να βάζουν περισσότερο λάδι από όσο συνιστά ο κατασκευαστής. Καλά κάνεις και φωνάζεις.
Να είσαι επιφυλακτικός σχετικά με την ένδειξη του δείκτη και της ποσότητας που έχει μέσα ο κινητήρας. Μπορεί ο δείκτης να μην έχει καλή ακρίβεια (να δείχνει συνέχεια λίγο περισσότερο). Το σωστό είναι να βάλεις τη προβλεπόμενη ποσότητα λαδιού στο κινητήρα και να επιβεβαιώσεις την ένδειξη, δυστυχώς σε 10.000 χλμ. - μη βγάλεις άλλο λάδι.
Ούτε λάδια...σε εξουσιοδοτημένο ???