-
Φίλε digilef πίστεψε με δεν χρειάζεται τόσο νωρις η αλλαγή.... Λογικά και είναι σφικτός ο κινητήρας στα πρώτα 1500 χλμ. Μάλλον αυτό που θέλει συνήθεια είναι ο θόρυβος από τις 4000 στροφές και πάνω .... τώρα για χρήση από 5000 στροφές και πάνω ο συγκεκριμένος 1300 της Mitsu μάλλον δεν ενδείκνυται κατά την προσωπική μου γνώμη!!!!! Επειδή ο αδελφός του πατέρα μου έχει εξουσιοδοτημένο Mitsubishi (δεν είναι ο ΠΑΠΡΑΣ για τον οποίο δεν έχω κάτι, αλλά για να είναι εξουσιοδοτημένος κάνει την δουλειά του κάτω από ορισμένες προδιαγραφές.... τώρα το παραπάνω λάδι μπορεί να έμεινε επειδή δεν σου άλλαξε φίλτρο ή γιατί άδειασε όλο του κουτί σίγουρα δεν θα σου δημιουργήσει πρόβλημα)
- Τα λεει το βιβλίο του κατασκευαστή 2. Υπολόγισε δείγμα 1000+ αυτοκινήτων που έχουν περάσει από το συνεργείο του μπάρμπα μου για αλλαγή λαδίων στα χλμ που λέει ο κατασκευσαστής και δεν έχουν πάθει το παραμικρό (συνυπολόγισε και μερικούς που έρχονται πιο μετά και λένε το ξέχασα, έκανα ένα ταξίδι παραπάνω κλπ...)
-
Θέμα που γυρίζει σε προσωπικά συνήθως κλειδώνει, κρίμα είναι [moderator]
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Υπολόγισε δείγμα 1000+ αυτοκινήτων που έχουν περάσει από το συνεργείο του μπάρμπα μου για αλλαγή λαδίων στα χλμ που λέει ο κατασκευσαστής και δεν έχουν πάθει το παραμικρό (συνυπολόγισε και μερικούς που έρχονται πιο μετά και λένε το ξέχασα, έκανα ένα ταξίδι παραπάνω κλπ...)Αυτό είναι το ζουμί της υπόθεσης...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Υπολόγισε δείγμα 1000+ αυτοκινήτων που έχουν περάσει από το συνεργείο του μπάρμπα μου για αλλαγή λαδίων στα χλμ που λέει ο κατασκευσαστής και δεν έχουν πάθει το παραμικρό (συνυπολόγισε και μερικούς που έρχονται πιο μετά και λένε το ξέχασα, έκανα ένα ταξίδι παραπάνω κλπ...)
Αυτό είναι το ζουμί της υπόθεσης...
Και εκεί βασίζεται και αυτό που λέω και για τακάκια.... Σε πολλά μοντέλα από Ολλανδία όχι μόνο Colt αλλά και Charisma και Lancer έρχονται πολλοί πελάτες και στα 10 - 12k χλμ έχουν τελειώσει τα τακάκια (Στην αρχή υπέθεσαν για πολή σκληρή χρήση καθότι Αθήνα) αλλά τελικά τα τρώει πιο εύκολα του κανονικού οπότε και θέλουν αλλαγή!!!!! Η εγγύηση δεν καλύπτει ..... Στην πράξη πολλοί κάτοχοι στα 50Κ πάνε και για δισκόπλακες!!!! Αυτό ισχύεε/ ει τουλάχιστον μέχρι τον Ιανουάριο του 2005
Πάντως εκεί που θα καταλάβει κάποιος τι εστί Mitsubishi είναι τα επαγγελματικά φορτηγάκια!!!!!! Σκυλιά με όλη την σημασία της λέξης!!!!! Και να φανταστείτε ότι τα οδηγούν υπάλληλοι των εταιρειών συνήθως και όχι οι ιδιοκτήτες οι οποίο και τα ξεσκίζουν με όλη την σημασία της λέξης..... Κάτι παρόμοιο ίσχυε και παλιότερα με τα περιπολικά και τα ασφαλίτικα της αστυνομίας τα οποία ήταν πάντα σκισμένα να βλέπατε κάτι δίσκους συμπλέκτη ούτε στο Akropollis να τα έβαζαν (Αν και πλέον το κράτος έχει τον όμιλο Συγγελίδη για πελάτη Citroen, Skoda, Cherokee)
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Υπολόγισε δείγμα 1000+ αυτοκινήτων που έχουν περάσει από το συνεργείο του μπάρμπα μου για αλλαγή λαδίων στα χλμ που λέει ο κατασκευσαστής και δεν έχουν πάθει το παραμικρό (συνυπολόγισε και μερικούς που έρχονται πιο μετά και λένε το ξέχασα, έκανα ένα ταξίδι παραπάνω κλπ...)
Αυτό είναι το ζουμί της υπόθεσης...
Και εκεί βασίζεται και αυτό που λέω και για τακάκια.... Σε πολλά μοντέλα από Ολλανδία όχι μόνο Colt αλλά και Charisma και Lancer έρχονται πολλοί πελάτες και στα 10 - 12k χλμ έχουν τελειώσει τα τακάκια (Στην αρχή υπέθεσαν για πολή σκληρή χρήση καθότι Αθήνα) αλλά τελικά τα τρώει πιο εύκολα του κανονικού οπότε και θέλουν αλλαγή!!!!! Η εγγύηση δεν καλύπτει ..... Στην πράξη πολλοί κάτοχοι στα 50Κ πάνε και για δισκόπλακες!!!! Αυτό ισχύεε/ ει τουλάχιστον μέχρι τον Ιανουάριο του 2005
Πάντως εκεί που θα καταλάβει κάποιος τι εστί Mitsubishi είναι τα επαγγελματικά φορτηγάκια!!!!!! Σκυλιά με όλη την σημασία της λέξης!!!!! Και να φανταστείτε ότι τα οδηγούν υπάλληλοι των εταιρειών συνήθως και όχι οι ιδιοκτήτες οι οποίο και τα ξεσκίζουν με όλη την σημασία της λέξης..... Κάτι παρόμοιο ίσχυε και παλιότερα με τα περιπολικά και τα ασφαλίτικα της αστυνομίας τα οποία ήταν πάντα σκισμένα να βλέπατε κάτι δίσκους συμπλέκτη ούτε στο Akropollis να τα έβαζαν (Αν και πλέον το κράτος έχει τον όμιλο Συγγελίδη για πελάτη Citroen, Skoda, Cherokee)
Και τον Θεοχαράκη βεβαιως βεβαίως...
-
-
Έχω αναφέρει οτι έχει γίνει αλλαγή φίλτρου λαδιού
-
Το αν δημιουργούσε πρόβλημα εξαρτάται απο την παραπάνω ποσότητα που είχε βάλει μέσα. Όπως είχα αναφέρει η ποσότητα αυτή ήταν μισό λίτρο. Δεν ξέρω αν το λές εσύ ή ο θείος σου οτι δεν θα δημιουργούσε πρόβλημα αλλά να ξέρεις οτι μισό λίτρο λάδι την στιγμή που παίρνει 4 δεν είναι καθόλου αμελητέα ποσότητα. Οτι δεν είναι απαραίτητο να πάθαινε κάτι αυτό είναι άλλου παππά ευαγγέλιο και δεν το ξέρεις κανείς μέχρι να το δοκιμάσει. Η υδραυλική πίεση που αναπτύσεται πάντος με μισό λίτρο παραπάνω λάδι είναι αρκετή παραπάνω απο την προβλεπόμενη βέλτιστης λειτουργίας.
3.Το βιβλιαράκι του κατασκευαστή επειδή το ξανακοίταξα δεν λέει απολύτως τίποτα για την πρώτη αλλαγή λαδιών. Αναφέρει γενικά για αλλαγή λαδιών κάθε 10.000 χλμ
- Όταν λες οτι δεν προτείνεις πάνω απο 5000 στροφές τι εννοείς? Για στρώσιμο ή γενικά χρήση του μοτέρ σε τέτοιες στροφές? Πολύστροφος εν γένει είναι, vvti είναι, απο την Mitsubishi είναι,... why not? Δηλαδή αν δεν ενδείκνυται σε αυτούς τότε σε ποιούς της Mitsu? Και φυσικά δεν λέω να δουλεύει συνέχεια εκεί!
Και τέλος βρε παιδιά ήδη έχω αναφέρει οτι δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε κάποιο πρόβλημα απο την πρόωρη ή όχι αλλαγή λαδιών για λόγους που ήδη έχω αναφέρει εκτενός σε προηγούμενα post
-
-
Ο χρήστης digilef έγραψε:
3. Όταν λες οτι δεν προτείνεις πάνω απο 5000 στροφές τι εννοείς? Για στρώσιμο ή γενικά χρήση του μοτέρ σε τέτοιες στροφές? Πολύστροφος εν γένει είναι, vvti είναι, απο την Mitsubishi είναι,... why not? Δηλαδή αν δεν ενδείκνυται σε αυτούς τότε σε ποιούς της Mitsu? Και φυσικά δεν λέω να δουλεύει συνέχεια εκεί!Κατα την γνώμη μου πάντα ....................
Γενικά για χρήση του μοτέρ πόσο μάλλον για στρώσιμο!!!!!!! Ο κινητήρας στις 4000 στροφές και πάνω είναι θορυβώδης (σαν να δείχνει ότι πιέζεται) πράγμα που κλιμακώνεται μέχρι το κόκκινο.... Για να πας γρήγορα με 1,3 θα έχεις πολύ θόρυβο και μια αίσθηση ότι ο κινητήρας ζορίζεται (Για μένα όντως ζορίζεται) Το αυτοκίνητο θα είναι άνετο νομίζω μέχρι τα 130 άντε max 140.....
Με άλλη άνεση δουλεύει ο δίλιτρος και με άλλη ο V6....
Αν δεν υπάρχει κατασκευαστικό λάθος το μικρό αμάξι με τον κινητήρα που πιέζεται περισσότερο θα βγάλει πιο έυκολα βλάβες!!!!! -
Πληροφοριακά στο λέω οτι στην εθνική το αυτοκίνητο ταξιδεύει με 140 στις 4000 στροφές τιμή άκρως ικανοποιητική για το σύνολο μοτέρ-κιβώτιο !
Το οτι πιέζεται είναι λογικό. Φαντάζομαι θα έχεις ακούσει πως όλα τα πολύστροφα πάνω απο τις 4500 5000 στροφές κάνουν θόρυβο (mitsubishi-honda-toyota) πράγμα φυσιολογικό . Αν και μόνο θόρυβο δεν θα τον χαρακτήριζα !!! Χάρμα ....αυτιών ίσως
Πάντως αυτά τα μοτέρ δείχνουν τόσο απο την συμπεριφορά τους όσο και απο τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά οτι 'χαίρονται' να δουλεύουν εκεί ψηλά. Επιπλέον το συγκεκριμένο παρότι είναι vvti με έχει εντυπωσιάσει με την γραμμικοτητά του. Δεν έχει πουθενά τίναγμα όπως θα περίμενες στην τιμή της μέγιστης ροπής. Βέβαια μετά τις 3500-4000 νοιώθεις να αποδίδει καλύτερα χωρίς να είναι κραυγαλέα όμως η διαφορά με τις χαμηλές -μεσαίες στροφές 2500-3500
Φυσικά αν δουλεύουν συνέχεια εκεί δεν θα αργήσουν να παραδόσουν το πνεύμα όπως ισχύει σε κάθε μοτέρ αλλά τα πολύστροφα έχουν φτιαχτεί για να δουλεύουν εκεί. Είναι πολύ διαφορετικό να δουλεύεις ένα 8 βάλβιδο στις 5000 απο ένα 16 βάλβιδο πάλι στις 5000.
-
Ο χρήστης digilef έγραψε:
Πληροφοριακά στο λέω οτι στην εθνική το αυτοκίνητο ταξιδεύει με 140 στις 4000 στροφές τιμή άκρως ικανοποιητική για το σύνολο μοτέρ-κιβώτιο !Το οτι πιέζεται είναι λογικό. Φαντάζομαι θα έχεις ακούσει πως όλα τα πολύστροφα πάνω απο τις 4500 5000 στροφές κάνουν θόρυβο (mitsubishi-honda-toyota) πράγμα φυσιολογικό . Αν και μόνο θόρυβο δεν θα τον χαρακτήριζα !!! Χάρμα ....αυτιών ίσως
Πάντως αυτά τα μοτέρ δείχνουν τόσο απο την συμπεριφορά τους όσο και απο τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά οτι 'χαίρονται' να δουλεύουν εκεί ψηλά. Επιπλέον το συγκεκριμένο παρότι είναι vvti με έχει εντυπωσιάσει με την γραμμικοτητά του. Δεν έχει πουθενά τίναγμα όπως θα περίμενες στην τιμή της μέγιστης ροπής. Βέβαια μετά τις 3500-4000 νοιώθεις να αποδίδει καλύτερα χωρίς να είναι κραυγαλέα όμως η διαφορά με τις χαμηλές -μεσαίες στροφές 2500-3500
Φυσικά αν δουλεύουν συνέχεια εκεί δεν θα αργήσουν να παραδόσουν το πνεύμα όπως ισχύει σε κάθε μοτέρ αλλά τα πολύστροφα έχουν φτιαχτεί για να δουλεύουν εκεί. Είναι πολύ διαφορετικό να δουλεύεις ένα 8 βάλβιδο στις 5000 απο ένα 16 βάλβιδο πάλι στις 5000.
Εγω στην θεση σου θα του επινα το αιμα. Γιατι τα εχει τα 7 χρονια εγγυηση? Σπαστο, Φατο δεν προκειται να παθει τιποτα, και αν παθει αλλος πληρωνει
-
'digilef' αυτό που μου έκανε εντύπωση από το πρόβλημα που ανέφερες είναι ότι το συνεργείο δέχτηκε ότι το μισό λίτρο λάδι που τους πήγες το έβγαλες από το κινητήρα σου. Αυτό δείχνει τουλάχιστον ότι υπάρχει επαφή με τον πελάτη και δε σε θέλουν μονο για την αγορά και μετά δρόμο (μη γράψει κανείς ότι αυτό είναι το λογικό γατί υπάρχουν και κάτι αεριτζήδες άστα να πάνε).
-
ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΟΒΑΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΠΛΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ.......ΛΑΘΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ....
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
'digilef' αυτό που μου έκανε εντύπωση από το πρόβλημα που ανέφερες είναι ότι το συνεργείο δέχτηκε ότι το μισό λίτρο λάδι που τους πήγες το έβγαλες από το κινητήρα σου. Αυτό δείχνει τουλάχιστον ότι υπάρχει επαφή με τον πελάτη και δε σε θέλουν μονο για την αγορά και μετά δρόμο (μη γράψει κανείς ότι αυτό είναι το λογικό γατί υπάρχουν και κάτι αεριτζήδες άστα να πάνε).Συμφωνώ απόλυτα και το έχω ανφέρει ήδη οτι τουλάχιστον απο συμπεριφορά και αναγνώριση του λάθους τους ήταν άψογοι.
Τουλάχιστον εγώ όσα χρόνια με θυμάμαι σε συνεργεία δεν θυμάμαι κάποιον να ζυτάει συγνώμη απο τον πελάτη. Εννοείται πως θα συνεχίσω να το πηγαίνω εκεί απλός θα είναι λίγο πιο απαιτητική και προσεκτική η συμπεριφορά μου.
-
Εγω στην θεση σου θα του επινα το αιμα. Γιατι τα εχει τα 7 χρονια εγγυηση? Σπαστο, Φατο δεν προκειται να παθει τιποτα, και αν παθει αλλος πληρωνει
Εγώ δεν είμαι ακριβώς της ίδιας άποψης αλλά πλησιάζω
Ο μόνος λόγος είναι οτι πηγαίνοντας το αυτοκίνητο στα 6 χρόνια ας πούμε με μοτέρ που καίει λάδια ή τέλος πάντον έντονα σημάδια φθοράς δεν νομίζω να σου αντικαταστήσουν το μοτέρ. Επισκευή θα μας κάνουν....τουτέστιν καμοία σχέση με 'μαμά'.
Τέλος πάντον καμμιά έννοια δεν έχω για τέτοια θέματα καθώς δεν του πίνω το αίμα....απλός μια αιμοδοσία αραιά και που και που καλό του κάνει
-
Το JAZZAKI μου έκανε χθές το πρώτο του σέρβις στα 7.500χλμ για λάδια-φίλτρο και κόστος 60 ευρουλάκια. Όχι άσχημα θα έλεγα...
Βe COOL,be JAZZ!!!
-
ΤΙ λαδάκι έβαλες Σταύρε ?
Το λέω γιατί μόνο τα λάδια έχουν κόστος περίπου στα 70 € (τόσο τα χρεώνουν εκεί) αν σου έβαλε τα ίδια με το cz3 μου Visco 7000 (συνθετικά) δηλαδή. Επίσης πόσα λίτρα....κάπου στα 4 φαντάζομαι ! Εργασία όπως και σε εμένα δεν θα σου χρέωσε έτσι?
Στον ΠΑΠΡΑ το έκανες ε?Έτσι για να είσαι σίγουρος δεν και εσύ την στάθμη του λαδιού
-
Ο χρήστης Und3R έγραψε:
Εγω στην θεση σου θα του επινα το αιμα. Γιατι τα εχει τα 7 χρονια εγγυηση? Σπαστο, Φατο δεν προκειται να παθει τιποτα, και αν παθει αλλος πληρωνειΘα διάβαζα λίγο καλύτερα τους όρους εγγύησης, η οποία δεν σε καλύπτει ούτε καν από διαρροές.
-
Ο χρήστης stavrosbiologos έγραψε:
Το JAZZAKI μου έκανε χθές το πρώτο του σέρβις στα 7.500χλμ για λάδια-φίλτρο και κόστος 60 ευρουλάκια. Όχι άσχημα θα έλεγα...Πόσο θα κόστιζαν τα λάδια δηλαδή αν ήταν άσχημα; Σε Astra, Corsa που ξέρω λάδια/φίλτρο κοστίζουν κάτω από 50 ευρώ και αλλαγή κάθε 30.000 χλμ (σύμφωνα με το βιβλιαράκι).
Συγκεκριμένα ο zeys13 πλήρωσε συνολικά 45 ευρώ με τον ΦΠΑ στα 30.000 χλμ. http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=120
Αν τα άλλαζε κάθε 7.500 χλμ θα είχε πληρώσει με το τιμολόγιο του εξουσιοδοτημένου σου 240 ευρώ για τα 30.000 χλμ που έκανε στο πρώτο έτος! Έτσι δίνω κι εγώ 7 χρόνια εγγύηση. Τι 7 λέω, 17 χρόνια.
-
Λάδι ονομάζεται και αυτό που βάζουμε στην σαλάτα !
Τιμή καλής ποιότητας λαδιού και πάντα συνθετικού δεν πρόκειτα να βρείς κάτω απο 10
-
Τόσο πάει η αλλαγή λαδιών με 4 λίτρα φουλ συνθετικά, το έχω διαπιστώσει κι ο ίδιος. Κι αν δεν κάνουν λάδια/φίλτρο 45 ευρώ, κάνουν 55 μάξιμουμ με εργατικά.
Τι εντυπώσεις να δημιουργήσω; Εδώ μιλάνε τα νούμερα.Edit:
Το λάδι της Opel είναι φουλ συνθετικό.
Όμως ούτε εγώ πρόκειται ν'αφήσω τα λάδια τόσο πολύ, αλλά επειδή έτσι μου αρέσει, όχι επειδή ο τάδε αντιπρόσωπος θα μου επιβάλλει αλλαγή κάθε 7500 χλμ για να τα τσεπώσει. -
Ο χρήστης digilef έγραψε:
ΤΙ λαδάκι έβαλες Σταύρε ?Το λέω γιατί μόνο τα λάδια έχουν κόστος περίπου στα 70 € (τόσο τα χρεώνουν εκεί) αν σου έβαλε τα ίδια με το cz3 μου Visco 7000 (συνθετικά) δηλαδή. Επίσης πόσα λίτρα....κάπου στα 4 φαντάζομαι ! Εργασία όπως και σε εμένα δεν θα σου χρέωσε έτσι?
Στον ΠΑΠΡΑ το έκανες ε?Έτσι για να είσαι σίγουρος δεν και εσύ την στάθμη του λαδιού
Έβαλα VISCO 5000 (4lit) και στοίχισε 43ευρώ. Πρόσθεσε 10ευρώ το φίλτρο και 6 ευρώ τα εργατικά και είμαστε στα 59 ευρώ.
VISCO 5000 SAE 10W-40
Συνθετικής τεχνολογίας λιπαντικό κινητήρων με βάση την προηγμένη συνθετική τεχνολογία HC (καταλυτική υδρογονοπυρόλυση ) της BP. Εξασφαλίζει :- Μεγάλη προστασία σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.
- Αποτελεσματική λίπανση.
- Χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου
- Μειωμένη εκπομπή καυσαερίων.
- Ελαχιστοποίηση των φθορών.
- Παράταση της ζωής του κινητήρα.
- Ανθεκτική λιπαντική μεμβράνη σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Κατάλληλο για καταλυτικούς, πολυβάλβιδους κινητήρες, κινητήρες με υδραυλικές βαλβίδες TURBO, WANKEL και συμβατικούς.
Υπερκαλύπτει τις προδιαγραφές : ACEA A3-98/B3-98 API SJ/CF.
Υπερκαλύπτει επίσης τις αυστηρότερες προδιαγραφές όλων των κατασκευαστών, όπως VW 500.00/505.00, BMW (Special Oils List), Porsche, Mercedes-Benz 229.1, SUZUKI, ROVER κλπ.
Ούτε λάδια...σε εξουσιοδοτημένο ???