-
Οι team orders απαγορεύονται από του χρόνου, και κυρίως αυτές που αλλοιώνουν το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα. Αν σε κάποιον αγώνα, ο οδηγός αποφασίσει να κάνει στην άκρη (δηλ. όχι απόφαση της ομάδας αλλά του οδηγού) ώστε να περάσει ο team mate του, αλλά μόνο στη περίπτωση που το πρωτάθλημα κρίνεται από αυτήν τη κίνηση, το θεωρείται δίκαιο και πως η FIA δεν θα έπρεπε να τιμωρήσει την ομάδα (και τους οδηγούς) γι' αυτή την κίνηση?
-
Οι team orders απαγορεύονται από του χρόνου, και κυρίως αυτές που αλλοιώνουν το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα. Αν σε κάποιον αγώνα, ο οδηγός αποφασίσει να κάνει στην άκρη (δηλ. όχι απόφαση της ομάδας αλλά του οδηγού) ώστε να περάσει ο team mate του, αλλά μόνο στη περίπτωση που το πρωτάθλημα κρίνεται από αυτήν τη κίνηση, το θεωρείται δίκαιο και πως η FIA δεν θα έπρεπε να τιμωρήσει την ομάδα (και τους οδηγούς) γι' αυτή την κίνηση?
-
Οι team orders απαγορεύονται από του χρόνου, και κυρίως αυτές που αλλοιώνουν το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα. Αν σε κάποιον αγώνα, ο οδηγός αποφασίσει να κάνει στην άκρη (δηλ. όχι απόφαση της ομάδας αλλά του οδηγού) ώστε να περάσει ο team mate του, αλλά μόνο στη περίπτωση που το πρωτάθλημα κρίνεται από αυτήν τη κίνηση, το θεωρείται δίκαιο και πως η FIA δεν θα έπρεπε να τιμωρήσει την ομάδα (και τους οδηγούς) γι' αυτή την κίνηση?
-
Σε πρόλαβα στην ψήφο στο ίδιο σου το θέμα;
Λοιπόν, ψήφισα όχι. Το σκεπτικό είναι πως προτιμώ να φρενάρει όπως φρενάρισε ο Μπαρικέλο στην Αυστρία ειλικρινά και ευθέως, παρόλο που ήταν άσχημο και άδικο για τον οδηγό, παρά να τετακώσει μισοεπίτηδες μισοκαταλάθος (μήπως ήταν ψιλοεπίτηδες η τετάκα του Σουμάχερ στο Νίρμπουργκρινγκ; ), ή να κόψει ρυθμό για να βγεί ο άλλος μπροστά του μετά το πιτ στοπ (μήπως ο Σουμάχερ ψιλοεπίτηδες έμεινε πίσω από τον Μπαρικέλο στα πιτ στοπ στη Μόντσα; )
Δεν μου αρέσουν οι εντολές και είμαι εναντίον των εντολών. Αλλά οι εντολές δίνονται από την ΟΜΑΔΑ, και αυτή πρέπει να τιμωρηθεί αν είναι κάποιος να τιμωρηθεί, όχι ο οδηγός ο οποίος απλά είναι πιστός στο καθήκον του, δηλαδή να υπηρετεί την ομάδα.
Όμως καλύτερα να επιτρέπονται οι εντολές (όπως ήταν ώς σήμερα) και να τις βλέπουμε να εκτελούνται ευθέως παρά να υπάρχει παραφιλολογία της μπούρδας (όπως για ποιο λόγο φρέναρε ο Σουμάχερ στο Ιντι). Δεν θα ήταν καλύτερα να ξέρουμε τι έγινε, ό,τι και αν έγινε;
Όσο για το στοίχημα και το τι γίνεται με αυτούς που έπαιξαν και έχασαν από εντολές:
Σας ανάγκασε κανείς να ποντάρετε; Στο παχνίδι είναι και οι εντολές. Δηλαδη αν στο στοίχημα ποδόσφαιρό ποντάρατε ποιος θα βάλει περισσότερα γκολ στον αγώνα και ενώ έβαλε ο Χ 1 γκολ και κέρδισε 2 πέναλτι έβαλαν τον Ψ να τα εκτελέσει, τι θα κάνατε; Θα βρίζατε την ομάδα που δεν έβαλε να τα εκτελέσει αυτός που τα κέρδισε; Ναι μεν το σημαντικό στους αγώνες αυτοκινήτου αυτού του τύπου είναι η επίδοση ενός πιλότου, αλλά υπεισέρχεται και ο παράγων ομάδα πολύ έντονα. Και αφού είναι ομαδικό άθλημα, γιατί να μην υπάρχει και ο 'κόουτς' που θα δώσει εντολές; Και στο μπάσκετ βρίσκεται συχνά κάποιος μόνος του κάτω από το καλάθι, αλλά αντί να σκοράρει κάνει ασίστ και σκοράρει άλλος. Μεμπτόν; -
Χεχχε, βασικά δε με πρόλαβες, απλά εγώ δεν ήθελα να ψηφίσω, από τη στιγμή που ξέρω τι θα ήθελα εγώ! Εγώ λοιπόν σε μια τέτοια περίπτωση, δεν θα ήθελα να τιμωρηθεί, ο οδηγός που το κάνει. Διότι αυτό λέγεται 'team spirit' και από τη στιγμή που ο ίδιος ο οδηγός το θέλει αυτό, τότε είναι ανούσια η τιμωρία. Αλήθεια, ο Hakkinen πέρσι στο τελευταίο γύρο στη Suzuka, έκανε στην άκρη για να περάσει ο DC ως ένδειξη της βοήθειας που του πρόσφερε όλα τα χρόνια που τρέχουν μαζί. Σε μια τέτοια περίπτωση θα υπάρχει τιμωρία πάλι? (lol). Θέλω να καταλήξω στο εξής συμπέρασμα. Είναι σωστό να τημωρείται μια ομάδα όταν επιβάλει στον οδηγό να κάνει κάτι που δεν το θέλει, αλλά όταν ο οδηγός επιθυμεί από μόνος του να παραχωρεί τη θέση του, τότε δεν θα πρέπει να υπάρχει ποινή.
Άσχετο, δε ξέρω ποιες θα είναι οι επιπτώσεις αν κάποιος παραβεί το κανονισμό, δηλ. τη τιμωρία θα έχουμε αλλά πιστεύω μια σωστή και δίκαιη τιμωρία, θα ήταν η ομάδα π.χ. αν έκανε το 1-2 αλλάζοντας όμως θέσεις στους οδηγούς της, τότε να μην έπαιρνε τους 18 βαθμούς της ομάδας και οι οδηγοί το ίδιο.
-
Και εγώ ψήφισα όχι αλλά το 'κρίνεται το πρωτάθλημα' είναι πολύ σχετικό..
Δηλαδή για να πούμε ότι αμιγώς κρίνεται το πρωτάθλημα πρέπει να είμαστε στην οριακή κατάσταση του τελευταίου αγώνα κλπ.κλπ.
Αν, όμως, πχ το 99 ο Irvine κέρδιζε τελικά το πρωτάθλημα θα είχε μερίδιο και Schumacher που τον άφησε στη Μαλαισία να περάσει και θα ήταν κατακριτέο.
Αφού όμως δεν το κέρδισε η κίνηση του ήταν σωστή!Θελω να πω, πως μπορείς να τιμωρήσεις κάποιον γιά κάτι του οποίου δε γνωρίζεις την έκβαση;
Και οι της Ferrari δικαιολογήθηκαν στην Αυστρία λέγοντας πως δε γνώριζαν τι θα γίνει στο πρωτάθλημα επομένως κάθε βαθμός ειναι πολύτιμος, κάτι τελείως λάθος εκ των υστέρων..!
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Και εγώ ψήφισα όχι αλλά το 'κρίνεται το πρωτάθλημα' είναι πολύ σχετικό..Δηλαδή για να πούμε ότι αμιγώς κρίνεται το πρωτάθλημα πρέπει να είμαστε στην οριακή κατάσταση του τελευταίου αγώνα κλπ.κλπ.
Αν, όμως, πχ το 99 ο Irvine κέρδιζε τελικά το πρωτάθλημα θα είχε μερίδιο και Schumacher που τον άφησε στη Μαλαισία να περάσει και θα ήταν κατακριτέο.
Αφού όμως δεν το κέρδισε η κίνηση του ήταν σωστή!Θελω να πω, πως μπορείς να τιμωρήσεις κάποιον γιά κάτι του οποίου δε γνωρίζεις την έκβαση;
Και οι της Ferrari δικαιολογήθηκαν στην Αυστρία λέγοντας πως δε γνώριζαν τι θα γίνει στο πρωτάθλημα επομένως κάθε βαθμός ειναι πολύτιμος, κάτι τελείως λάθος εκ των υστέρων..!
Η ερώτηση που έβαλα είναι ξεκάθαρη. Δεν μιλάω ούτε για το παράδειγμα της Αυστρίας, αλλά ούτε και για το παράδειγμα της Μαλαισίας το 1999. Απλά λέω, αν η κίνηση αυτή κρίνει άμεσα το πρωτάθλημα! Θέλετε παράδειγμα? Τελευταίος αγώνας, ή προ- τελευταίος ανάλογα τη συγκομιδή βαθμών, π.χ. προηγείται ο Raikkonen και πίσω του είναι ο Coulthard. Αν ο Raikkonen κάνει στη άκρη και νικήσει ο Dc τότε ο Dc παίρνει το πρωτάθλημα. Αυτό λέω. Θεωρείτε σωστό ή λάθος να τιμωρηθεί η ομάδα από αυτή τη κίνηση. Το ερώτημα είναι απλό!
To team or not to team order? :)