-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ξαναδιάβασε αυτό που έγραψα στην αρχή...Για τον αδερφό μου πλάκα έκανα, γιατί έχει πάρει το Γκολφ 5 1600 FSI και από την πρώτη βδομάδα είχε αυτά τα πτοβλήματα...
Μπαταρίες άλλαξε, διναμό άλλαξε, διάφορα τέλοσπάντων, τελικά ήταν ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΑΝΕΣΗΣ (ΨΑΞΕ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟΝ!!), ο οποίος κάπου με το ηχοσύστημα δεν ένιωθε... άνεση, και άδειαζε τις μπαταρίες... Βάλαμε το ηχοσύστημα με διακοπτάκι και δεν υπήρχε πλέον πρόβλημα (τι ακριβώς όμως έκανε για να μην χάνει τους σταθμούς στο ραδιόφωνο κάθε φορά που το έκλεινε δεν ξέρω...)
Ψάξε το...
Εγκεφαλος ανεσης???Πλακα κανεις πρωτη φορα ακουω τετοιο πραγμα.
Αυριο θα τους το πω!
Αν βαλω το μαμησιο? -
Το λογικό θα είναι να υπάρχει κάποια διαρροή ρεύματος, πιθανόν και λόγω ηχοσυστήματος, ή η μπαταρία δεν φορτίζεται σωστά κατά τη λειτουργία του κινητήρα
Από την άλλη,
ακόμα και έναμή-εργοστασιακό RCD 'σβήνει',
τραβώντας το κλειδί από τη μίζα. -
Ο χρήστης kasper έγραψε:
Εγκεφαλος ανεσης???Πλακα κανεις πρωτη φορα ακουω τετοιο πραγμα.
Αυριο θα τους το πω!
Αν βαλω το μαμησιο?έγραψα πιο πάνω για 20-40 εγκεφάλους ανάλογα το μοντέλο και τον εξοπλισμό. Εκτός από τον άνεσης υπάρχουν εγκέφαλοι ABS, ESP, αερόσακων, κλιματισμού, μπαταρίας και διάφοροι άλλοι
Απλοϊκά, όλοι αυτοί συνδέονται με μία κεντρική πλεξούδα και καταλήγουν στον κεντρικό. Ακόμα και μία λάμπα να καεί, θεωρείται διαρροή ρεύματος, άρα βλάβη και ανάβει λαμπάκι
-
Ο χρήστης kasper έγραψε:
ΟΚ βλεπω οτι τα πραγματα εγιναν επιτελους λιγο πιο σοβαρα
Εχουμε και λεμε:
1)την μπαταρια μου την αλλαξαν ηδη αλλα χωρις αποτελεσμα
2)για τον συναγερμο δεν ξερω.Οπως ανεφερα μενω επαρχια και το αμαξι ειναι μονιμα στο γκαραζ χωρις συναγερμο και με τα κλειδια επανω(Λετε να ειναι αυτο-immobilizer-)
Η μπαταρια αποφωρτιζεται μετα απο 3-4 μερες ακινησιας του αυτοκινητου.
Αμφιβαλω οτι ειναι το ραδιο εφοσον το κλεινω και βγαζω και την προσοψη.
Αυτο που μου εκανε εντυπωση στο Γκολφ ειναι οτι ο διακοπτης της μιζας δεν εχει θεση ACC.Ετσι,οταν σβηνω το αυτοκινητο το ραδιο δεν σβηνει.ειναι νορμαλ αυτο?Γιατι αφηνεις τα κλειδια πανω στο αυτοκινητο ;Ειναι πιο ευκολο να στο κλεψουν.Επειδη ειχα σονι (οχι xpold) αλλα flip down ειχε δυο τροπους να το συνδεσεις : ειτε απευθειας στο ρευμα ειτε μεσω του διακοπτη της μηχανης,απλα αλλαζες το καλωδιο στο βυσμα.Μπορει να εχει γινει καποιο λαθος εκει.Δεν χρειαζεται να το αφαιρεσεις ολο, απλα βγαλε την ασφαλεια του.
Οσον αφορα τον συναγερμο μπορει να εχεις απωλειες ρευματος λογω καποιου κολλημενου ρελε,εχει συμβει σε ιμπιζα θειου μου.Προσπαθησε να ακουσεις οταν οπλιζεις τον συναγερμο αν ακουγεται κανα βουητο.Αν και για να αφηνεις τα κλειδια πανω μαλλον δεν τον οπλιζεις.
Το ειχες αναφερει παλι εδω στο φορουμ;Γιατι κατι μου θυμιζει αυτο με την μπαταρια. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Που οφείλονται όλα αυτά;
Φυσικά στο CAN Bus Καλώς ή κακώς έχει ενσωματώσει όλες τις ηλεκτρικές/ηλεκτρονικές λειτουργίες του αυτοκινήτου, τους 20-40 εγκεφάλους κι οποιαδήποτε παρέκκλιση δημιουργεί προβλήματα.Τι θεωρείται παρέκκλιση; δυστυχώς οτιδήποτε μη εργοστασιακό -από τη γραμμή παραγωγής- το θεωρεί ξένο σώμα. Ακόμα κι ένα ηχοσύστημα ή έναν συναγερμό.
Δοκιμάστε να βάλετε τίποτα neon φώτα ή τίποτα περίεργα ηχοσυστήματα 500W να δείτε αποτελέσματα
Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός; Δεν είναι το μόνο αυτοκίνητο με CAN bus...
Ότι θες βάζεις επάνω χωρίς προβλήματα
-
Ο χρήστης kasper έγραψε:
Ξαναδιάβασε αυτό που έγραψα στην αρχή...
Για τον αδερφό μου πλάκα έκανα, γιατί έχει πάρει το Γκολφ 5 1600 FSI και από την πρώτη βδομάδα είχε αυτά τα πτοβλήματα...
Μπαταρίες άλλαξε, διναμό άλλαξε, διάφορα τέλοσπάντων, τελικά ήταν ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΑΝΕΣΗΣ (ΨΑΞΕ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟΝ!!), ο οποίος κάπου με το ηχοσύστημα δεν ένιωθε... άνεση, και άδειαζε τις μπαταρίες... Βάλαμε το ηχοσύστημα με διακοπτάκι και δεν υπήρχε πλέον πρόβλημα (τι ακριβώς όμως έκανε για να μην χάνει τους σταθμούς στο ραδιόφωνο κάθε φορά που το έκλεινε δεν ξέρω...)
Ψάξε το...
Εγκεφαλος ανεσης???Πλακα κανεις πρωτη φορα ακουω τετοιο πραγμα.
Αυριο θα τους το πω!
Αν βαλω το μαμησιο?Σοβαρότατα μιλάω, και είναι μαμίσιος!!!
Δεν είναι ο κυρίως εγκέφαλος, αλλά περιφερεακών συστημάτων 'άνεσης'. Ποια ακριβώς δε θυμάμαι, αλλά πρέπει να είναι για εξτρά πράγματα...
Πχ διζωνικός κλιματισμός, αισθητήρες φώτων κλπκλπ...
Πες τους το... -
Ο χρήστης syele έγραψε:
Μήπως τυχαίνει να φοράς και τα ίδια παπούτσια κάθε φορα;Βασικά ναι, έχω ένα ελαφρύ ζευγάρι αποκλειστικά για οδήγηση. Λες τελικά αυτό να φταίει;
-
Ok παιδες ευχαριστω παρα πολυ!Αυριο θα παω να τους αναφερω οτι μου ειπατε και ηδωμεν!
Θα αφησω το αυτοκινητο 5-6 μερες ακινητο και θα σας ενημερωσω παλι. -
Ο χρήστης syele έγραψε:
Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός; Δεν είναι το μόνο αυτοκίνητο με CAN bus...
Ότι θες βάζεις επάνω χωρίς προβλήματα
έχουν δει αρκετά τα μάτια μου
-
Και ότι σκεφτόμουνα να πώ στον αδερφό μου να πάρει το GOLF,αλλά μ'αυτά που ακούω έχω αρχίσει να πιστεύω ότι τ'αμάξι πρέπει να είναι προβληματικό σε ορισμένα σημεία.
Βe COOL,be JAZZ!!!
-
Παιδια ΔΕΝ τοχει η μοιρα μου !!!
Παιρνω το αυτοκ. απο το συνεργειο,μου δινουν σε μια τσαντα (σακκουλα) τον 'συναγερμο' ,moy ebgalan και το στερεο και γυρνω σπιτι.(Αθηνα)
Παρκαρω,κλειδωνω,απομακρινομαι μερικα βηματα και μαντεψτε....ΧΤΥΠΑΕΙ Ο ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τους παιρνω τηλεφωνο,μου λενε να γυρισω στο συνεργειο,ξεκιναω που λετε και σαν ανθρωπος και εγω ζεσταινομαι.Αναβω το AC αλλα...ΠΟΥΥΥΥΥΥ!!!!
Φτανω συνεργειο και μου λενε οτι κατα λαθος ξυλοσαν μερος του AC (δεν μουπαν τι)...Φρικηηηη,τα παιρνω και τους λεω να βγαλουν τον συναγερμο επιτελους και να μου βαλουν το αυθεντικο στερο της VW.Αρνουνται και μου λενε αφου μου εβγαλαν επιτελόυς τον συναγερμο μου λενε να δοκιμασω να δω αν χανει παλι ρευμα και αν ναι να ξαναπερασω....
Δεν αντεξα αλλο και εφυγα.Τι αλλο να κανω αν ειναι ασχετοι?1000 φορες toyota και μην μου πειτε οτι κανω δυσφειμηση γιατι....ΑΝΤΕ!!!
Αυτα παιδες μεχρι τωρα.Θα σας ενημερωσω για τυχον νεοτερα.
ΟΟΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ
-
Εβγαλαν μέρος του A/C???!!!!Πως το κατάφεραν αυτό?Και τι έβγαλαν?!!
Δεν είμαστε καλάααα!!!
-
Σημερα αργα φευγω για ευβοια.Θα δω πως θα εξεληχθει η κατασταση και θα σας ενημερωσω.
ΥΓ.Ξερετε κανενα αλλο συνεργειο VW στην αθηνα κοντα στην καρεντα?Εθνικη μερια ειναι προτιμοτερο
-
Ο χρήστης kasper έγραψε:
Σημερα αργα φευγω για ευβοια.Θα δω πως θα εξεληχθει η κατασταση και θα σας ενημερωσω.ΥΓ.Ξερετε κανενα αλλο συνεργειο VW στην αθηνα κοντα στην καρεντα?Εθνικη μερια ειναι προτιμοτερο
Της Χαλκίδας δεν σου κάνει;
ανεβαίνοντας τον Κηφισσό στη Φιλαδέλφεια πριν τη Renault μου φαίνεται ότι υπάρχει ένα
-
Της χαλκιδας δεν ξερω αν ειναι καλο αλλα ο αντιπροσωπος ειναι τελιος μαμακας.Πηγα να το αγορασω απο εκει το αμαξι και με ειχε ενα μηνα να περιμενω τηλεφωνο του.Τελικα δεν με πηρε ποτε!
Για το σερβις δεν ξερω αλλα την φατσα του δεν θελω να την ξαναδω.
Ευχαριστω παντος θα κοιταξω το αλλο! -
**Αλλαξε συνεργείο!!!
**Η διάγνωση μιας διαρροής ρεύματος είναι απλή!!!
Βάζουμε ένα αμπερόμετρο σε σειρά με την μπαταρία και μετράμε το ρεύμα που τραβά το αυτοκίνητο με τα πάντα κλειστά κλειδωμένο κλπ .
Ακόμα και με συναγερμό δεν περνά τα 50 mA, άντε να φτάσει 100 mA. Αν ειναι παραπάνω με το αμπερόμετρο συνδεδεμένο βγάζουμε ασφάλειες μέχρι να δουμε πότε θα πέσει το ρεύμα , βλέπουμε τι τροφοδοτει η ύποπτη ασφάλεια και βρίσκουμε την πηγή του προβλήματος.Στα αυτοκινητα με CAN bus (multiplex ή όπως αλλιώς το λέει ο κάθε κατασκευαστής) ολοι οι εγκέφαλοι του αυτοκινήτου τροδοτούνται με τάση συνέχεια (ανεξάρτητα αν γυρίσουμε το κλειδί ή όχι). Ο κεντρικός εγκέφαλος του CAN τους στέλνει ένα σήμα για να ανοίξουν ή να κλείσουν.
Η συνηθέστερη αιτία διαρροής ρεύματος είναι ένας οι περισσότεροι εγκέφαλοι να μην κλείνουν. Δηλαδή ή ο κεντρικός εγκέφαλος δεν στέλνει το σήμα off στο δίκτυο ή καποιος από τους εγκεφάλους ενω το λαμβανει δεν κλείνει.Αυτό που λές lkar για το can bus και τα aftermarket δεν ισχύει, έχω δει πολλά
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Αυτό που λές lkar για το can bus και τα aftermarket δεν ισχύει, έχω δει πολλά
εμένα ήταν αρκετή η πρώτη φωτιά από συναγερμό after market
δεν σημαίνει βέβαια ότι όλα θα πάρουν φωτιά ή όλα θα έχουν πρόβλημα. Απλώς είναι αρκετά ευαίσθητα και περίπλοκα συστήματα
-
Φωτια από συναγερμό παίρνουν και μη multiplex αυτοκίνητα, αυτός που τον έβαλε έκαψε το αυτοκίνητο και όχι ο συναγερμός.
Ένα μη multiplex αυτοκίνητο είναι πιο πολύπλοκο από ένα multiplex με το ιδιο επίπεδο εξοπλισμου. Πολύπλοκα και ευαίσθητα είναι τα μυαλά των 'μαστόρων' και όχι τα συστήματα.
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Φωτια από συναγερμό παίρνουν και μη multiplex αυτοκίνητα, αυτός που τον έβαλε έκαψε το αυτοκίνητο και όχι ο συναγερμός.Ένα μη multiplex αυτοκίνητο είναι πιο πολύπλοκο από ένα multiplex με το ιδιο επίπεδο εξοπλισμου. Πολύπλοκα και ευαίσθητα είναι τα μυαλά των 'μαστόρων' και όχι τα συστήματα.
Γνωρίζοντας τις αρχές λειτουργίας ενός συστήματος multiplexing δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου. Άλλωστε γι αυτό καθιερώθηκαν στα αυτοκίνητα με τα άπειρα ηλεκτρονικά για λόγους απλότητας, και ευκολίας σε περιπτώσεις βλαβών.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
εμένα ήταν αρκετή η πρώτη φωτιά από συναγερμό after marketΑυτό δεν είναι 'after market' είναι 'afterburner' .
Golf V ....kathe 3 meres fortizo mpataria