-
Μπορεί το μαγαζί να μην είναι δικό του, αλλά δεν νομίζω να τον απασχολεί...
Όπως είπε και ο Go_For_Pole και το θυμήθηκα (Αλτσχάιμερ... ) πάνω που άρχισε να έχει άλλο ατζέντη άρχισαν τα τραγουδάκια, και πήρε πόδι στη μέση της χρονιάς να έρθει ο... ΒΙΛΝΕΒ!!!
Δε λέω, ταχύτατος ο Βιλνέβ...
Πέρσι η Ρενώ έχασε τη 2η θέση στους κατασκευαστές για 14 πόντους από τη Χόντα...
Μήπως ο Τρούλι μάζευε 5 βαθμούς στον αγώνα (στους 3 τελευταίους που ήρθε ο Βιλνέβ) και την πιάναν;
Μήπως όταν από νωρίτερα του έδιναν μονοθέσιο που δεν πήγαινε, ή δεν τερμάτιζε θα μπορούσε ήδη να έχει πάρει τους βαθμούς, και δεν τον άφησαν;
Μήπως προσπαθώντας να δείξει πόσο κακός είναι ο Τρούλι (και χεράς ο Αλόνζο) κατά τη διάρκειά της χρονιάς άφησε να χαθούν 15 πολύτιμοι πόντοι;
Αν και λοιπόν για την ώρα (τουλάχιστο) κρατάει το πόστο του, *μάλλον *ΗΔΗ τους κόστισε...Ο Μπριατόρε είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ σε όλους πλην εαυτούλη. Και αν φτιάξει συμβολαιο στον Αλόνζο που να βγάλει παραπάνω από όσα παίρνει από τη Ρενώ, ποιος ο λόγος να νοιαστεί αν τον κλοτσήσουν;;
Που τελικά για να τον κλοτσήσουν θα πρέπει να βρούνε πιο καπάτσο για το πόστο, και δύσκολο... (κι ας τους κάνει ζημιές εκεί, πχ πέρσι 3η θέση αντί 2ης, ίσως κάποιος άλλος να μην ήταν ούτε καν 3ος πέρσι...)
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Δηλαδη και τι ειδους σαμποταζ του κανουν του Φιζικελα; Του δινουν μαϊμού ανταλλακτικα απο το Βαρδαρη;
Μεγαλες κουβεντες πετανε μερικοι με τοση ευκολια.Εγω θα πω και το αλλο: Εκτος απο τον κινητηρα τι αλλο πραγματικο προβλημα δημιουργουν στον Φιζι τα (ας πουμε) περισσοτερα χιλιομετρα το ΠΣ στις δοκιμες;
Ας πουμε οτι ο Φιζι κανει κατα μεσο ορο 30 χλμ το ΠΣΚ. Να τα κανουμε 40; 40. Δηλαδη 8-10 γυρους περισσοτερους. Θα δεχομουν οτιδηποτε αν του συνεβαινε καποιο προβλημα στους ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 10 γυρους, εφοσον ο Αλονσο ΑΚΟΜΑ δεν ειχε το παραμικρο προβλημα. Αλλα κατι τετοιο ΔΕΝ συνεβη στο Φιζι.Και κάτι άλλο να προσθέσω.Από πότε τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι μειονέκτημα για έναν οδηγό την εξέλιξή του και την αγωνιστική του παρουσία;
Σε όλες τις μορφές των αγώνων λέμε για κάποιον που έχει περισσότερα χιλιόμετρα αγωνιστικά ή δοκιμών ότι έχει πλεονέκτημα και είναι πιο 'ζεστός'
Στην F1 αυτό δεν ισχύει; -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Δηλαδη και τι ειδους σαμποταζ του κανουν του Φιζικελα; Του δινουν μαϊμού ανταλλακτικα απο το Βαρδαρη;
Μεγαλες κουβεντες πετανε μερικοι με τοση ευκολια.Εγω θα πω και το αλλο: Εκτος απο τον κινητηρα τι αλλο πραγματικο προβλημα δημιουργουν στον Φιζι τα (ας πουμε) περισσοτερα χιλιομετρα το ΠΣ στις δοκιμες;
Ας πουμε οτι ο Φιζι κανει κατα μεσο ορο 30 χλμ το ΠΣΚ. Να τα κανουμε 40; 40. Δηλαδη 8-10 γυρους περισσοτερους. Θα δεχομουν οτιδηποτε αν του συνεβαινε καποιο προβλημα στους ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 10 γυρους, εφοσον ο Αλονσο ΑΚΟΜΑ δεν ειχε το παραμικρο προβλημα. Αλλα κατι τετοιο ΔΕΝ συνεβη στο Φιζι.Δεν ειναι θεμα σαμποταζ, αλλα σου φαινεται λογικο οτι ολη η κακοτυχια της Renault πεφτειι μονο στον Fisi οταν υποτιθεται εχουν ισαξιο εξοπλισμο???
Δηλ. αυτο απο μονο του χτυπαει πολυ! Τωρα τι πως κ γιατι δεν μπορω να ξερω, αλλα δεν πιστευω πια οτι ο παραγοντας τυχη διαλεγει συνεχεια μα συνεχεια τον Ιταλο!
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Δηλαδη και τι ειδους σαμποταζ του κανουν του Φιζικελα; Του δινουν μαϊμού ανταλλακτικα απο το Βαρδαρη;
Μεγαλες κουβεντες πετανε μερικοι με τοση ευκολια.Εγω θα πω και το αλλο: Εκτος απο τον κινητηρα τι αλλο πραγματικο προβλημα δημιουργουν στον Φιζι τα (ας πουμε) περισσοτερα χιλιομετρα το ΠΣ στις δοκιμες;
Ας πουμε οτι ο Φιζι κανει κατα μεσο ορο 30 χλμ το ΠΣΚ. Να τα κανουμε 40; 40. Δηλαδη 8-10 γυρους περισσοτερους. Θα δεχομουν οτιδηποτε αν του συνεβαινε καποιο προβλημα στους ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 10 γυρους, εφοσον ο Αλονσο ΑΚΟΜΑ δεν ειχε το παραμικρο προβλημα. Αλλα κατι τετοιο ΔΕΝ συνεβη στο Φιζι.Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μην πεις...
Μαϊμού ανταλλακτικά;
Καλό αστείο, αν και ολίγον τι ειρωνικό προς αυτούς που απευθύνεσαι...Στο θέμα μας όμως, δεν είναι απαραίτητο να κάνις περισσότερα χιλιόμετρα για να έχεις πιο φθαρμένο αμάξι στον αγώνα χωρίς να έχεις ΚΑΜΙΑ ευθύνη...
Π.Χ.
Κάθε 6 αγώνες κατά μέσο όρο αλλάζουμε **τσιρικοντάκια ** (μην κολλήσει κανείς στον χαβαλέ όρο, μιλάω υποθετικά για ένα οποιοδήποτε ανταλλακτικό)Αντί αυτού εγώ βάζω ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ τσιρικοντάκια στον ένα οδηγό κάθε 3 αγώνες, και τα παλιά τσιρικοντάκια του τα δίνω στον δεύτερο.
Ο δεύτερος έχει περισσότερες πιθανότητες να εγκαταλείψει από τσιρικοντάκι από ότι ο πρώτος.(Για να προλάβω τους τελειόφοιτους, ιδού ο τρόπος να καλύψω τα νώτα μου ΚΑΙ για αστοχία υλικού:
Το αποπαίδι παίρνει τα τσιρικοντάκια στους αγώνες 1,5,6 και ο χεράς στους 2,3,4. Ούτε αστοχία υλικού που θα βγεί στον πρώτο αγώνα με τρομάζει πλέον)Μην κολλάτε στα επιφανειακά, αν ήταν τόσο εύκολα και εξόφθαλμα θα ήταν πρωτοσέλιδα, όχι ψιλά γράμματα...
Υ.Γ. σε ένα σπορ όπου η ελάχιστη λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά, δεν χρειάζεται να του βάλεις 'πετρέλαιο αντί βενζίνης' για να μην αποδώσει...
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Και κάτι άλλο να προσθέσω.Από πότε τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι μειονέκτημα για έναν οδηγό την εξέλιξή του και την αγωνιστική του παρουσία;
Σε όλες τις μορφές των αγώνων λέμε για κάποιον που έχει περισσότερα χιλιόμετρα αγωνιστικά ή δοκιμών ότι έχει πλεονέκτημα και είναι πιο 'ζεστός'
Στην F1 αυτό δεν ισχύει;Για τον οδηγο ναι, για το μονοθεσιο ομως?
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Δηλαδη και τι ειδους σαμποταζ του κανουν του Φιζικελα; Του δινουν μαϊμού ανταλλακτικα απο το Βαρδαρη;
Μεγαλες κουβεντες πετανε μερικοι με τοση ευκολια.Εγω θα πω και το αλλο: Εκτος απο τον κινητηρα τι αλλο πραγματικο προβλημα δημιουργουν στον Φιζι τα (ας πουμε) περισσοτερα χιλιομετρα το ΠΣ στις δοκιμες;
Ας πουμε οτι ο Φιζι κανει κατα μεσο ορο 30 χλμ το ΠΣΚ. Να τα κανουμε 40; 40. Δηλαδη 8-10 γυρους περισσοτερους. Θα δεχομουν οτιδηποτε αν του συνεβαινε καποιο προβλημα στους ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 10 γυρους, εφοσον ο Αλονσο ΑΚΟΜΑ δεν ειχε το παραμικρο προβλημα. Αλλα κατι τετοιο ΔΕΝ συνεβη στο Φιζι.Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μην πεις...
Μαϊμού ανταλλακτικά;
Καλό αστείο, αν και ολίγον τι ειρωνικό προς αυτούς που απευθύνεσαι...Στο θέμα μας όμως, δεν είναι απαραίτητο να κάνις περισσότερα χιλιόμετρα για να έχεις πιο φθαρμένο αμάξι στον αγώνα χωρίς να έχεις ΚΑΜΙΑ ευθύνη...
Π.Χ.
Κάθε 6 αγώνες κατά μέσο όρο αλλάζουμε **τσιρικοντάκια ** (μην κολλήσει κανείς στον χαβαλέ όρο, μιλάω υποθετικά για ένα οποιοδήποτε ανταλλακτικό)Αντί αυτού εγώ βάζω ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ τσιρικοντάκια στον ένα οδηγό κάθε 3 αγώνες, και τα παλιά τσιρικοντάκια του τα δίνω στον δεύτερο.
Ο δεύτερος έχει περισσότερες πιθανότητες να εγκαταλείψει από τσιρικοντάκι από ότι ο πρώτος.(Για να προλάβω τους τελειόφοιτους, ιδού ο τρόπος να καλύψω τα νώτα μου ΚΑΙ για αστοχία υλικού:
Το αποπαίδι παίρνει τα τσιρικοντάκια στους αγώνες 1,5,6 και ο χεράς στους 2,3,4. Ούτε αστοχία υλικού που θα βγεί στον πρώτο αγώνα με τρομάζει πλέον)Μην κολλάτε στα επιφανειακά, αν ήταν τόσο εύκολα και εξόφθαλμα θα ήταν πρωτοσέλιδα, όχι ψιλά γράμματα...
Υ.Γ. σε ένα σπορ όπου η ελάχιστη λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά, δεν χρειάζεται να του βάλεις 'πετρέλαιο αντί βενζίνης' για να μην αποδώσει...
Πάντως μεταχειρισμένα ανταλλακτικά από τον έναν στον άλλο νόμιζα ότι γινόταν μόνο στους Ελληνικούς αγώνες.Μπορεί όμως να γίνεται και στην F1.Ποιος ξέρει;
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Και κάτι άλλο να προσθέσω.Από πότε τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι μειονέκτημα για έναν οδηγό την εξέλιξή του και την αγωνιστική του παρουσία;
Σε όλες τις μορφές των αγώνων λέμε για κάποιον που έχει περισσότερα χιλιόμετρα αγωνιστικά ή δοκιμών ότι έχει πλεονέκτημα και είναι πιο 'ζεστός'
Στην F1 αυτό δεν ισχύει;Για τον οδηγο ναι, για το μονοθεσιο ομως?
Οφείλω να πω ότι έχεις δίκιο.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Μαϊμού ανταλλακτικά;
Καλό αστείο, αν και ολίγον τι ειρωνικό προς αυτούς που απευθύνεσαι...Στο θέμα μας όμως, δεν είναι απαραίτητο να κάνις περισσότερα χιλιόμετρα για να έχεις πιο φθαρμένο αμάξι στον αγώνα χωρίς να έχεις ΚΑΜΙΑ ευθύνη...
Π.Χ.
Κάθε 6 αγώνες κατά μέσο όρο αλλάζουμε **τσιρικοντάκια ** (μην κολλήσει κανείς στον χαβαλέ όρο, μιλάω υποθετικά για ένα οποιοδήποτε ανταλλακτικό)Αντί αυτού εγώ βάζω ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ τσιρικοντάκια στον ένα οδηγό κάθε 3 αγώνες, και τα παλιά τσιρικοντάκια του τα δίνω στον δεύτερο.
Ο δεύτερος έχει περισσότερες πιθανότητες να εγκαταλείψει από τσιρικοντάκι από ότι ο πρώτος.(Για να προλάβω τους τελειόφοιτους, ιδού ο τρόπος να καλύψω τα νώτα μου ΚΑΙ για αστοχία υλικού:
Το αποπαίδι παίρνει τα τσιρικοντάκια στους αγώνες 1,5,6 και ο χεράς στους 2,3,4. Ούτε αστοχία υλικού που θα βγεί στον πρώτο αγώνα με τρομάζει πλέον)Η Ρενω τι κερδιζει απο αυτο μπορεις ομως να μου πεις; Δηλαδη για ποιο λογο να μπει στη διαδικασια αυτη; Καλα ολα και αγια και οι θεωριες και πολλα. Αλλα ας μη γινομαστε και οι Λιακοπουλοι της Φ1!
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Ναι αλλά ο Μπριατόρε είναι και υπόλογος απέναντι στην RENAULT.Δηλαδή οι Γάλλοι δεν τα ξέρουν αυτά;
Όταν στο τέλος της χρονιάς δεν τους πάει το πρωτάθλημα κατασκευαστών τι θα τους πει και πως θα δικαιολογηθεί;
Εκτός αν έχει καταφέρει άλλα πράγματα που η RENAULT εκτιμά και κάνει στραβά μάτια για κάποιες επιλογές του, αλλά και αυτό για απλοϊκό μου φαίνεται.
Μου φαίνεται όμως και πολύ απλοϊκή η θέση ότι θέλει να 'θάψει' κάποιους οδηγούς που δεν γουστάρει. Μήν ξεχνάμε ότι το 'μαγαζί' δεν είναι δικό του.Οντως το μαγαζι δεν ειναι δικο του, αλλα την απαντηση την εδωσες μονος σου. Οι Γαλλοι θεωρουν (και σε πολυ μεγαλο ποσοστο σοφα) οτι ο Flavio ειναι ο μοναδικος που μπορει να τους οδηγησει στην κορυφη. Και αυτο ακριβως εκμεταλλευται ο πανουργος Ιταλος παντα κατω απο την ανοχη του Faure.
Αυτα που εγραψε ο Γιωργος ειναι οντως τα κυριοτερα απο τα εγκληματα του Flavio. Εχει ομως παραληψει το κυριοτερο: Ο Ιταλος εχει στησει εκμεταλλευομενος το ονομα της Renault εναν μηχανισμο που ελεγχει ολη τη διαδικασια παραγωγης ταλεντων προς την F1 μεσω της ακαδημιας RDD και του πρωταθληματος GP2. Και τα δυο θεωρητικα φερουν τη σφραγιδα της Renault, ομως στην πραξη ειναι φεουδο του FB
Αντικειμενικα αν καποιος εχει κερδισει το δικαιωμα με τα επιχειρηματικα καμωματα του να θεωρειτε διαδοχος του Bernie, αυτος ειναι ο Flavio Briatore.
-
25907487 21 409781164 458971289
-
Ο χρήστης RF1TEAM έγραψε:
Hμαρτον! εχουμε και επιπεδουχους!!!!
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!Ναι ναι οσους θες
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Μαϊμού ανταλλακτικά;
Καλό αστείο, αν και ολίγον τι ειρωνικό προς αυτούς που απευθύνεσαι...Στο θέμα μας όμως, δεν είναι απαραίτητο να κάνις περισσότερα χιλιόμετρα για να έχεις πιο φθαρμένο αμάξι στον αγώνα χωρίς να έχεις ΚΑΜΙΑ ευθύνη...
Π.Χ.
Κάθε 6 αγώνες κατά μέσο όρο αλλάζουμε **τσιρικοντάκια ** (μην κολλήσει κανείς στον χαβαλέ όρο, μιλάω υποθετικά για ένα οποιοδήποτε ανταλλακτικό)Αντί αυτού εγώ βάζω ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ τσιρικοντάκια στον ένα οδηγό κάθε 3 αγώνες, και τα παλιά τσιρικοντάκια του τα δίνω στον δεύτερο.
Ο δεύτερος έχει περισσότερες πιθανότητες να εγκαταλείψει από τσιρικοντάκι από ότι ο πρώτος.(Για να προλάβω τους τελειόφοιτους, ιδού ο τρόπος να καλύψω τα νώτα μου ΚΑΙ για αστοχία υλικού:
Το αποπαίδι παίρνει τα τσιρικοντάκια στους αγώνες 1,5,6 και ο χεράς στους 2,3,4. Ούτε αστοχία υλικού που θα βγεί στον πρώτο αγώνα με τρομάζει πλέον)Η Ρενω τι κερδιζει απο αυτο μπορεις ομως να μου πεις; Δηλαδη για ποιο λογο να μπει στη διαδικασια αυτη; Καλα ολα και αγια και οι θεωριες και πολλα. Αλλα ας μη γινομαστε και οι Λιακοπουλοι της Φ1!
Δεν βλέπω λόγο να ξαναγράφω αυτά που έγραψα...
Για ξαναδιάβασε λοιπόν τη δημοσίευσή μου και πες μου:
Για αποφάσεις της Ρενώ μίλαγα, ή του Μπριατόρε;Αν το βρείς πέρνα στο δεύτερο:
Ο Μπριατόρε έχει να κερδίσει από αυτό, ή όχι; -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ο Μπριατόρε είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ σε όλους πλην εαυτούλη.Για όλα τα περί Briatore, μήπως απομονώνουμε 2-3 στοιχεία του τρόπου που διοικεί και βγάζουμε συμπέρασμα για το σύνολό του? Για να δούμε τι λέει ο ίδιος. Να τι είπε για τον εαυτό του και τη διοίκηση της Renault (η υπογράμμιση δική μου) λίγες μέρες πριν το GP του Μόντρεαλ:
'You cannot manage a company of 800 people without a business head. This is not just about going racing -if you want to do that, you can do it with a few friends, build a car together, take it to a track and race it. This is a complex operation, and we have the responsibility of carrying the image of a group like Renault. That means it is business. For us, the objective is to achieve the maximum result for the minimum investment -and I think while results are what we are judged on, the way we achieve them matters. It is easier to do things with an open chequebook, but here we train mechanics, engineers, drivers. We always invest in the future, whether it is with drivers or the team.'
Αμφιβάλλει κανείς ότι ο Briatore είναι το μεγαλύτερο 'business head' στην F1 σήμερα (ή όπως τo έθεσε πριν ο Go for Pole)?? Αφήστε το χαρακτήρα του στην άκρη. Δείτε τι έχει καταφέρει, σε 4 μόλις χρόνια να φέρει τη Renault από τον πάτο στην κορυφή (!!) και ενώ αναμετράται με οικονομικά μεγαθήρια του χώρου (για να μην πάμε πίσω στην Benetton). Αναμφίβολα χρεώνεται τεράστιο μέρος της επιτυχίας της ομάδας. Και όχι μόνο συνολικά, αλλά και κάθε επιμέρους χρονιά από το 2002 και έπειτα έχει ικανοποιήσει τους αρχικούς στόχους που έθετε η διοίκηση με τεράστια άλματα κάθε φορά. Αν αύριο το πρωί αποχωρούσε από την ομάδα ποιος πιστεύει ότι η Renault θα είχε 1 πιθανότητα στις 1000 για πρωτάθλημα? (Εγώ όχι. Τώρα είμαι 1000% σίγουρος ότι θα τα καταφέρει)
Τώρα, όσον αφορά τα περσινά έργα του με Trulli και JV, υπάρχουν 2-3 ελαφρυντικά.
α) Ο αρχικός στόχος της ομάδας ήταν η 3η θέση στο κατασκευαστών (κι ας γελούσαν όλοι), θέση που είχε σχεδόν εξασφαλιστεί μετά τα μέσα της χρονιάς (είχαν διπλάσιους σχεδόν πόντους από την 4η Williams).
β) Από το Σεπτέμβριο και μετά δεν έπεσε φράγκο στο υπάρχον μονοθέσιο, προκειμένου να εξασφαλιστεί η επιτυχία του φετινού, όπερ και εγένετο. Είχε προφανώς μεγαλύτερη σημασία η φετινή πορεία από τη 2η περσινή θέση.Επομένως, τη στιγμή εκείνη που έγιναν όλα αυτά με τον JT, ο Briatore έκοβε και έραβε εκ του ασφαλούς, επιβεβαιώνοντας τις δηλώσεις του:
'We always invest in the future, whether it is with drivers or the team'
Αυτό έκανε. Ήθελε φέτος FA και GF (κακώς για μένα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα). Ε, έπρεπε να φύγει ο JT, με οποιοδήποτε μέσο, χωρίς να ζημιωθεί η ομάδα. Κι αυτό έγινε.ΟΚ, μπορεί να είναι απαράδεκτος σε όλο το φάσμα της συμπεριφοράς του. ΟΚ. Έχει χτίσει μια ομάδα που με κάνει να ανατριχιάζω?? Ναι! Θα μου φέρει το πρωτάθλημα?? Ναι! Με νοιάζει τίποτα άλλο?
Μην κάνετε σαν κάτι ξενέρωτους Άγγλους που τους πείραζε ο 'αλαζονικός' τρόπος που μιλούσε ο Μουρίνιο! Το βούλωσαν όλοι στο τέλος...
-
σημασια εχει οτι τα μονοθεσια δε φαινονται ικανα να βγαλουν ολο το σκ χωρις προβλημα...
και οταν λεω μεχρι και η μακλαρεν εννοω οτι μεχρι και μια ομαδα που επι 3 χρονια ειχε προβλημα σοβαρο σε αυτον τον τομεα,καταφερνει να μας εχει παρει στο κατοπι...η μακλαρεν αυτη τη στιγμη φαινεται ικανοτερη απο τη ρενω... -
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
β) Από το Σεπτέμβριο και μετά δεν έπεσε φράγκο στο υπάρχον μονοθέσιο, προκειμένου να εξασφαλιστεί η επιτυχία του φετινού, όπερ και εγένετο. Είχε προφανώς μεγαλύτερη σημασία η φετινή πορεία από τη 2η περσινή θέση.Όμως αν έβγαινε δεύτερη δεν θα έπαιρνε ένα καλό επιπλέον 'χαρτζηλίκι' από την συμφωνία Ομονοίας;
Εδώ για τα δικαιώματα της ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ Άροους είχε γίνει πανικός τότε...
Ακριβοί 15 πόντοι...ΟΚ, μπορεί να είναι απαράδεκτος σε όλο το φάσμα της συμπεριφοράς του. ΟΚ. Έχει χτίσει μια ομάδα που με κάνει να ανατριχιάζω?? Ναι! Θα μου φέρει το πρωτάθλημα?? Ναι! Με νοιάζει τίποτα άλλο?
Μακάρι!!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Δεν βλέπω λόγο να ξαναγράφω αυτά που έγραψα...
Για ξαναδιάβασε λοιπόν τη δημοσίευσή μου και πες μου:
Για αποφάσεις της Ρενώ μίλαγα, ή του Μπριατόρε;Αν το βρείς πέρνα στο δεύτερο:
Ο Μπριατόρε έχει να κερδίσει από αυτό, ή όχι;Λυπαμαι αλλα δεν στεκει! Αν ο Μπριατορε κανει εστω και μιση ενεργεια σκοπιμα που θα στερησει απο καποιο αποτελεσμα τη Ρενω, ο Φωρ θα το ξερει σε dt. Δηλαδη ολοκληρη Ρενω δεν μπορει να διαφυλαξει τα συμφεροντα της βαζοντας εναν ανθρωπο διπλα στον Μπριατορε να ελεγχει αν οι οδηγοι εχουν καλα τσιρικοντακια; Ο καθε μπακαλης το κανει αυτο στο μαγαζι του και στη Γαλλια λενε 'τι καλα! ενα αυτοκινητο εγκαταλλειπει μονιμως! Μπορει να χασουμε το κατασκευαστων για να γινει ΠΙΟ πλουσιος ο Φλαβιο! Ζητω!' Στεκει; Δε στεκει!
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Δεν βλέπω λόγο να ξαναγράφω αυτά που έγραψα...
Για ξαναδιάβασε λοιπόν τη δημοσίευσή μου και πες μου:
Για αποφάσεις της Ρενώ μίλαγα, ή του Μπριατόρε;Αν το βρείς πέρνα στο δεύτερο:
Ο Μπριατόρε έχει να κερδίσει από αυτό, ή όχι;Λυπαμαι αλλα δεν στεκει! Αν ο Μπριατορε κανει εστω και μιση ενεργεια σκοπιμα που θα στερησει απο καποιο αποτελεσμα τη Ρενω, ο Φωρ θα το ξερει σε dt. Δηλαδη ολοκληρη Ρενω δεν μπορει να διαφυλαξει τα συμφεροντα της βαζοντας εναν ανθρωπο διπλα στον Μπριατορε να ελεγχει αν οι οδηγοι εχουν καλα τσιρικοντακια; Ο καθε μπακαλης το κανει αυτο στο μαγαζι του και στη Γαλλια λενε 'τι καλα! ενα αυτοκινητο εγκαταλλειπει μονιμως! Μπορει να χασουμε το κατασκευαστων για να γινει ΠΙΟ πλουσιος ο Φλαβιο! Ζητω!' Στεκει; Δε στεκει!
Αδιάφορο μου είναι αν στέκει σε λογικούς ανθρώπους.
Έγινε πέρσι, όλα δείχνουν πως μάλλον γίνεται και φέτος, ούτε μου αρέσει, ούτε να το αλλάξω μπορώ...
-
Για τους φίλους της RENAULT διαβάστε αυτό
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 535#335535 -
το καλο που μας θελω ειναι να παρουμε το μανυ κουρ...
-
ναντο pole position allezzzzzzzzzzzzz!!!!
RENAULT -VIVE LE SPORT