Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ο 1ος του 52ου Ακρόπολις
    1. Home
    2. Ράλι Ακρόπολις
    3. Ο 1ος του 52ου Ακρόπολις
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Ράλι Ακρόπολις
    20
    28
    59
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Ο χρήστης greo έγραψε:
      Δυο ρεκορ θα σπασει ο ΣεμπΛεμπ αν κερδισει. Θυμαται κανεις πότε ηταν η τελευταια φορα που ο νικητης του Ακροπολις κατεκτησε εν τελει το ΠΠΟ;

      Γι'αυτο ΠΣ.

      1991 KKK
      1990 Sainz
      1989 Biasion
      1988 Biasion
      1986 KKK
      1985 Salonen
      1984 Blomqvist
      1981 Vatanen

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        greo last edited by

        14 χρόνια δηλαδη. (το ηξερα βεβαιως) Συμπτωση; Δε θα το ελεγα. Πλεον μετρανε ολα τα αποτελεσματα για το πρωταθλημα και με 8 βαθμους τη 2η θεση κανενα φαβορι για τον τιτλο δεν ρισκαρει στα χωματα μας (καλώς ή κακώς).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cmarin last edited by

          Ο χρήστης greo έγραψε:
          14 χρόνια δηλαδη. (το ηξερα βεβαιως) Συμπτωση; Δε θα το ελεγα. Πλεον μετρανε ολα τα αποτελεσματα για το πρωταθλημα και με 8 βαθμους τη 2η θεση κανενα φαβορι για τον τιτλο δεν ρισκαρει στα χωματα μας (καλώς ή κακώς).

          To 10,8,6... έγινε μόλις πρόπερσι το 2003! Το 1991 ήταν ακόμη πιο περίεργα τα πράγματα με βαθμολογία 20,15,12,10....

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • V
            vasilakis last edited by

            http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 28,00.html
            http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 41,00.html
            Για διαβάστε!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              greo last edited by

              Ο χρήστης cmarin έγραψε:

              14 χρόνια δηλαδη. (το ηξερα βεβαιως) Συμπτωση; Δε θα το ελεγα. Πλεον μετρανε ολα τα αποτελεσματα για το πρωταθλημα και με 8 βαθμους τη 2η θεση κανενα φαβορι για τον τιτλο δεν ρισκαρει στα χωματα μας (καλώς ή κακώς).

              To 10,8,6... έγινε μόλις πρόπερσι το 2003! Το 1991 ήταν ακόμη πιο περίεργα τα πράγματα με βαθμολογία 20,15,12,10....

              Δηλαδη αναλογια 1ου/2ου 10/7,5 πανω-κατω το ιδιο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                ΔΕΝ ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΣΕΡΙ... Ο ΓΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ. ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ Ο ΓΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!

                ΒΕΒΑΙΑ Η ΕΙΔΗΣΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ LOEB. Η ΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η 2Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ GARDEMEISTER! KAI MAΛΙΣΤΑ ΣΕ ΣΚΛΗΡΟ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΙΜΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΦΙΝΛΑΝΔΟ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΣ, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΠΕΙΣΕ ΤΟΝ WILSON ΜΕ ΤΙΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ. ΑΝΤΙΘΕΑΜΑΤΙΚΟΣ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΣΕ ΟΣΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΝ ΕΙΔΑ, ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑΜΕ ΣΤΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΑ.

                Ο SAINZ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΣ, ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΥΓΕ ΠΟΤΕ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ PODIUM ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ. ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΑΣΠΡΙΣΑΝ ΤΑ ΜΑΛΙΑ Η ΤΕΧΝΗ ΔΕΝ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ! ΒΕΒΑΙΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΝΙΚΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ. ΘΑ ΠΑΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ, ΑΝ Ο DUVAL ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ, ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΓΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΙΣ 200 ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ!!!

                ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΤΑ MITSUBISHI ΣΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΑΜΑ ΕΝΩ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΑΝ SUBARU KAI SKODA! O ΒΩΒΟΣ ΕΡΙΧΝΕ ΑΝΕΤΑ ΣΤΟΝ SARRAZIN, KATI ANAMENOMENO, AΛΛΑ ΗΤΑΝ ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ATKINSON ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΙΣΩΣ ΤΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕ WRC. ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ Η ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΚΑΙ ΤΩΝ 2 ΔΕΥΤΕΡΩΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΩΝ SUBARU, KAI TA ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ PETTER SOLBERG...
                ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ SKODA, ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. ΜΟΝΟ Ο PAASONEN ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ, ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΕΚΤΟΣ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ ΚΑΙ ΣΟΥΗΔΙΑΣ, ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΣΑΝ ΓΝΗΣΙΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΦΙΝΛΑΝΔΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ.

                Ο KRESTA, ΜΕ 3 ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΓΩΝΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΕΝΩ Ο HENNING ΑΝ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟΣ, ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙ.

                ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΦΗΣΑ ΤΟΝ MARTIN. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΠΕΡΣΙ 3 ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ FORD (KI AΣ ΤΟΥΣ ΞΕΧΑΣΕ Ο ΛΩΡΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΕΤ1), ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΝΤΟΥ, ΦΕΤΟΣ ΑΝΑΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΡΟΛΟ ΚΟΜΠΑΡΣΟΥ, ΣΥΛΛΕΚΤΗ ΒΑΘΜΩΝ ΕΛΕΩ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΩΝ. ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ. ΞΕΧΑΣΕ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ? ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗΝ PEUGEOT ΟΠΩΣ ΤΟΣΟΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ? ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ? ΠΑΤΗΣΕ ΣΤΟ ΠΑΧΥΛΟ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ???ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  msamaro last edited by

                  Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
                  ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΦΗΣΑ ΤΟΝ MARTIN. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΠΕΡΣΙ 3 ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ FORD (KI AΣ ΤΟΥΣ ΞΕΧΑΣΕ Ο ΛΩΡΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΕΤ1), ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΝΤΟΥ, ΦΕΤΟΣ ΑΝΑΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΡΟΛΟ ΚΟΜΠΑΡΣΟΥ, ΣΥΛΛΕΚΤΗ ΒΑΘΜΩΝ ΕΛΕΩ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΩΝ. ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ. ΞΕΧΑΣΕ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ? ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗΝ PEUGEOT ΟΠΩΣ ΤΟΣΟΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ? ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ? ΠΑΤΗΣΕ ΣΤΟ ΠΑΧΥΛΟ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ???ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ...

                  To μόνο σίγουρο είναι ότι δεν ξέχασε να οδηγάει! Αυτό το έχεις μέσα σου δεν χάνεται έτσι εύκολα! Για μένα 2 πράγματα μπορεί να συμβαίνουν:
                  **1.**Υπάρχει περίπτωση να μην τον βολεύει το 307.
                  **2.**Υπάρχει περίπτωση να επιρεάζεται πολύ από το κλίμα στην ομάδα. Είχε μάθει 2 χρονιές να είναι no 1 στην ομάδα και φέτος μπορεί να του την έχει σπάσει που πρέπει να παίζει το ρόλο του καλού δεύτερου. Πιστεύω πως αν γύριζε στην Ford θα ήταν ο παλιός καλός Martin με το καλημέρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    Σημειωτέον πως ο Kresta εγκατέλειψε την 3η ημέρα για ιατρικούς λόγους: έπεσε λιπόθυμος (θερμοπληξία ? εξάντληση ?) στο media zone του Service Park (ευτυχώς η κινητοποίηση ήταν άμεση) και ο γιατρός του αγώνα και ο γιατρός της Ford απαγόρευσαν τη συνέχιση της προσπάθειάς του.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cmarin last edited by

                      Οι της Citroen έκαναν και πάλι άψογα τη δουλειά τους και ο γέρο-Κάρλος ακόμη πιο ουσιαστική με το βάθρο, οπότε δεν χρειάζονται περισσότερα σχόλια.
                      Ο Gardemeister, με την καλύτερη εμφάνιση της καριέρας του βάζει υποψηφιότητα για μόνιμη θέση στην ομάδα. Αληθεύει αυτό που είπε ο EL-EM στην εκπομπή της ΕΤ για το Focus II στην Αυστραλία?

                      Για μένα Star of the rally ήταν ο Mikko. Με ιδιωτική ομάδα και προηγούμενης γενιάς αυτοκίνητο κατάφερε την καταπληκτική 5η θέση και το φιγουράρισμα στη κορυφή του αγώνα για μερικές SS.

                      Για τον Gronholm χρειάζεται περισσότερο ψυχολογική ανάλυση. Το 307 δεν δείχνει ότι είναι άξιος αντικασταστάτης του 206. Μια από τα ίδια και για τον Μάρτιν. κανένας δεν μπορεί να πει ότι δεν είναι ταχύς, αλλά στην Πεζώ κάτι συμβαίνει. Πήρε την χειρότερη βαθμολογούμενη θεση αλλά και πάλι την βοηθάει να είναι κοντά για την κατάκτηση των κατασκευαστών και αυτό θα εξαρτηθεί από το 2ο μπάκετ της Σιτροέν.

                      Η αναγέννηση ήρθε από την Ιαπωνία και ακούει στο όνομα Lancer. Παντού γρήγοροι και θεαματικοί οι Rovanpera, Galli με τον 2ο να δίνει show σε μερικά περάσματα και επιτέλους πήραν κάποιες θέσεις ουσίας σε σχέση με το παρελθόν. Αναμένω για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.

                      Άτυχος ο περσινός νικητής από την 1η κιόλας ειδική με πολλά λάθη και μόνο θέαμα χάρισε. Άφαντα τα Sub στην κατάταξη του αγώνα, εργοστασιακά και μη.

                      Άφαντα και τα Σκόντα αφού πλέον οι περισσότεροι ιδιώτες γράφουν καλύτερους χρόνους από αυτά. ΄Εχει ακούσει κανείς για το μέλλον τους?

                      Από τους ιδιώτες ξεχώρισα και πάλι τον Carlsson (είναι τρελλος με την βούλα ) με τα θεαματικά περάσματα, χωρίς άγχος όμως ελέω Superally.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 2 / 2
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr