-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Καλησπερα σε renault megane I 1.4 8v οταν ζεσταθει και αρχισει να δουλευει το βεντιλατερ χανει δυναμη σε σχεση με το οταν ειναι κρυο.Η μπαταρια του ειναι 55a.Νομιζω κιολας οτι ψιλοκλωτσαει οταν δουλευει το βεντιλατερ .
Επισης και οταν παω να το σβησω το αμαξι ενω δουλευει παλι το βεντιλατερ,δε σβηνει σωστα το αμαξι σαν να εχει μια καθυστερηση στο σβησιμο ας πουμε -
Μπαταρία ίσως στα τελευταία της; Ένα έλεγχο και σε δυναμό επίσης.
Sent from my iPhone using Tapatalk.
-
Υπαρχει περιπτωση να ειναι και απο μπουζοκαλωδια;
-
Ο χρήστης gianniskar έγραψε:
Υπαρχει περιπτωση να ειναι και απο μπουζοκαλωδια;Υπάρχει περίπτωση να έχει στεγνώσει το μοτέρ του βεντιλατέρ και να τραβάει πολλά αμπέρ, στο δικό μου ανοίγουν και τα είχα καθαρίσει και λαδώσει, άλλη περίπτωση είναι να έχει αλλοιωθεί κάποια μόνωση και να γειώνει χωρίς να πέφτει η ασφάλεια γιατί σε πολλά Renult οι εντολές δίνονται από το σώμα και όχι από το +, είναι περίεργοι οι Γάλλοι στα ηλεκτρικά τους, το βράδυ θα δω τον γιό μου ( έχει συνεργείο ) που είχε το ίδιο αυτοκίνητο και θα τον ρωτήσω και θα σουαπαντήσω μέχρι αύριο το πρωϊ.
-
οκ.Δες εδω ενω δουλευει ηδη το βεντιλατερ μολις σβησω τη μηχανη κανει αυτα τα κολπα οπως εχει και μια καθυστερηση στο σβησιμο η μηχανη 1-2 δευτερολεπτων απο τη στιγμη που θα κλεισω τον δικοπτη
https://streamable.com/9xedg -
Ο χρήστης gianniskar έγραψε:
οκ.Δες εδω ενω δουλευει ηδη το βεντιλατερ μολις σβησω τη μηχανη κανει αυτα τα κολπα οπως εχει και μια καθυστερηση στο σβησιμο η μηχανη 1-2 δευτερολεπτων απο τη στιγμη που θα κλεισω τον δικοπτη
https://streamable.com/9xedgΤον ρώτησα, μου είπε ότι Megane 1 και Clio 1 με αυτόν τον κινητήρα είχα έρθει στην Ελλάδα με συστήματα ψεκασμού monopoint και multipoint, στα monopoint το βεντιλατέρ έπερνε από την βαλβίδα του ψυγείου ενώ στα multipoint η 1η σκάλα έπερνε από την βαλβίδα και η 2η σκάλα από την ECU, αλλά ότι σύστημα και να έχεις το πρόβλημα είναι ηλεκτρικό, πρέπει να το δεί ηλεκτρολόγος.
-
Ναι μονου ψεκασμου Θα το οαω καποια στιγμη.Σου ερχεται τπτ στο μυαλο τι μπορει να φταει;
-
Ο χρήστης gianniskar έγραψε:
Ναι μονου ψεκασμου Θα το οαω καποια στιγμη.Σου ερχεται τπτ στο μυαλο τι μπορει να φταει;Μπορεί να έχει διαρροή ρεύματος η βαλβίδα του νερού, μπορεί να έχει γυμνωθεί κάπου η καλωδίωση του βεντιλατέρ, πάντος το πρόβλημα σου όπως δείχνει είναι ρεύματος, από εκεί ξεκίνα, από το πληκτρολόγιο δεν μπορώ να σε βοηθήσω περισσότερο.
-
οκ σε ευχαριστω
-
Ιταλικα αυτοκινητα 20ετιας+ κατι τετοια κουφα μας εκαναν οταν ειχε σαπισει το χοντρο καλωδιο απο το δυναμο στη μπαταρια, επισης θα κοιταγα ολες τις γειωσεις, σε καθε περιπτωση ενημερωσε μας για το τι ηταν τελικα.
-
Ξερουμε αν στο αυτοκινητο αυτο ενω κλεινεις το διακοπτη ,αν συνεχιζει να δουλευει το βεντιλατερ;
-
Στα Clio 1 και 2 συνεχίζει, οπότε υποθέτω το ίδιο θα κάνει και στο Megane γιατί δεν έχουν διαφορές.
-
Στο δικο μου δε το κανει παντως
Πεφτει η αποδοση οταν δουλευει το ηκεκτρικο βεντιλατερ