Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    O Sainz επιστρέφει!!!
    1. Home
    2. WRC
    3. O Sainz επιστρέφει!!!
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    WRC
    19
    34
    296
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rallyman11 last edited by

      Το τρίτο αυτοκίνητο αποτελούσε ένα τρόπο να τρέχουν οι νεαροί οδηγοί σε κάποιους αγώνες και σιγά-σιγά να μαζεύουν εμπειρίες χωρίς μεγάλη πίεση από την ομάδα.Μπορεί να αργούσαν λίγο να πάρουν θέση πρώτου ή δεύτερου οδηγού φαίνεται όμως ότι ήταν περισσότερο έτοιμοι για κάτι τέτοιο.

      Ο Duval έδειξε αρκετές φορές ότι έχει την ταχύτητα αύτο όμως που έλειπε ήταν η εμπειρία.Όταν καταφέρει να ελέγχει το ρυθμό του πιστεύω θα φέρει και τα επιθυμητά αποτελέσματα.Ας περιμένουμε να δούμε τι τροπή θα πάρει το θέμα μετά το ράλι της Τουρκίας ενόψη του Ακρόπολις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgetabs last edited by

        Ο χρήστης taurus έγραψε:

        Αυτό είναι!!!!!!!

        Για κάτσε να αλλάξω την πρόβλεψη!!!** (ούτως ή άλλως Ντουβάλ είχα βάλει)**

        Aαααα, εσύ παιδάκι μου πας ολοταχώς για τον κουβά...

        Πήγαινα, μέχρι που ήρθε ο Σάινθ!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kleisj last edited by

          Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

          Πήγαινα, μέχρι που ήρθε ο Σάινθ!!!

          Σωστα σωστα!!!

          Πριν δεν πηγαινες ομως για κουβα. Για δεντρο πηγαινες!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rally-maniac last edited by

            Τι βόμβα ήταν αυτή?!?!?
            Εντωμεταξύ άνοιξα ταυτόχρονα το forum WRC και το rally.gr και μου'ρθε διπλή!! Κόντεψα να πέσω από την καρέκλα!!!
            Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες ότι είναι κρίμα που οι νέοι οδηγοί δεν έχουν δώσει ακόμα στοιχεία που θα κάνουν τις ομάδες να τους εμπιστευτούν.
            Δεν πειράζει όμως!! Θα ξαναδούμε τον Sainz στις ειδικές και αυτό είναι που μετράει!! Άντε και με τη νίκη!!
            Carlos έλα και στο Ακρόπολις!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              O SAINZ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΛΟΙΠΟΝ...
              ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟ 2ο XSARA ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ...
              Ο STOHL ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ OMV ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΤΗΣ TOTAL ΠΟΥ ΣΠΟΝΣΟΡΑΡΕΙ ΤΗ CITROEN...H OMV EINAI MAΛΙΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΤΟΥ ΑΥΣΤΡΙΑΚΟΥ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΟΠΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ...ΕΞΑΛΛΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΣΤΟ 2ο BUCKET ΤΗΣ XSARA ΑΦΟΥ ΥΠΟΛΛΕΙΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ...
              Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΕΠΑΞΙΑ ΣΤΟ BUCKET ΤΗΣ XSARA ΕΙΝΑΙ Ο COLIN MCRAE! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΠΕΣΤΡΕΦΕ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΕ Ή ΑΝ ΘΕΛΕΙ Η CITROEN ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ...
              ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΚΟΥΝΕ ΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ:
              SIMON JEAN-JOSEPH: ΕΜΠΕΙΡΟΣ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ, ΙΚΑΝΟΣ (???) ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΓΑΛΛΟΣ.
              KRIS MEEKE-DANIEL SORDO: ΓΡΗΓΟΡΟI ΑΛΛΑ ΝΕΟI ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟI ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ WRC
              PHILIPPE BUGALSKI: ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΜΕ ΤΗΝ XSARA, ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΑΛΛΑ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΕΚΤΟΣ BUCKET...
              JUUSO PYKALISTO: ΤΑΧΥΤΑΤΟΣ ΣΕ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ, ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗ CITROEN, ΕΠΙΡΡΕΠΗΣ ΣΤΙΣ ΕΞΟΔΟΥΣ.
              DANIEL SOLA: ΓΡΗΟΓΟΡΟΣ, ΜΕ ΙΣΧΥΡΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ, ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ FORD
              FRANCOIS DUVAL: ΑΝ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΛΜΑΡΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ, Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΑΛΛΟΥΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝΕ ΜΕ ΜΙΑ ΤΡΙΤΗ XSARA ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΑΛΑΣΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΧΟΣ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kleisj last edited by

                Carlsson , Andersson?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΜΕ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ...ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ 3 (ΒΛΕΠΕ PEUGEOT -CARLSSON ΣΟΥΗΔΙΑ, ΒΛΕΠΕ SUBARU- SARRAZIN, ΒΛΕΠΕ SKODA, ΒΛΕΠΕ FORD ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΜΕ 4, ΒΛΕΠΕ MITSU ΠΕΡΥΣΙ)...ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙ 3ΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΚΤΟΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΑ ΕΚΤΟΣ WRC.
                  AΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΤΑΝ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ 2 ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (SUBARU, MITSUBISHI ΚΤΛ) ΕΤΡΕΧΑΝ ΜΕ 2...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης kleisj έγραψε:
                    Carlsson , Andersson?

                    ΔΕΣΜΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ (PEUGEOT KAI SUZUKI). ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ DUVAL. EINAI ΓΡΗΓΟΡΟΙ (ΙΣΩΣ ΟΧΙ ΟΣΟ Ο DUVAL), ΠΙΟ ΑΠΕΙΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΕΛΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΙΡΡΕΠΕΙΣ ΣΕ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      og2002gr last edited by

                      Μπορεί να προκαλεί χαρά και ενθουσιασμό το γεγονός ότι ένας μεγάλος οδηγός του (πολύ αμέσου έστω) παρελθόντος επιστρέφει και ξανά αγωνίζεται.
                      Όμως η αντικατάσταση ενός μικρού, ταλαντούχου και ανερχόμενου αστέρα μόνο θλίψη μπορεί να προκαλέσει και αποδεικνύει την κατάντια του αθλήματος. Γι’ αυτό ας μην πανηγυρίζουμε και τόσο πολύ

                      Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
                      FRANCOIS DUVAL: ΑΝ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΛΜΑΡΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ, Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΑΛΛΟΥΣ . ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝΕ ΜΕ ΜΙΑ ΤΡΙΤΗ XSARA ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΑΛΛΑΣΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΧΟΣ!

                      Ακόμη και οι ταλαντούχοι οδηγοί χρειάζονται το απαραίτητο ψήσιμο και αυτό που λέει ο Χαρης είναι το σωστό πρώτο βήμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kleisj last edited by

                        Ο χρήστης og2002gr έγραψε:

                        Ακόμη και οι ταλαντούχοι οδηγοί χρειάζονται το απαραίτητο ψήσιμο και αυτό που λέει ο Χαρης είναι το σωστό πρώτο βήμα.

                        Ποσα χρονια πρεπει να τον νταντευουν ομως? Ασυμφορο ακομα κ για ενα εργοστασιο οπως η Citroen.
                        Τουλαχιστον ο Hirvonen δεν ειχε κανει τοσες καταστροφες σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα. Αν κ δεν ειχε την ιδια ταχυτητα συνηθως ομως τερματιζε.

                        Παντως μου αρεσε η δηλωση που ειχε κανει ο Αndersson παραδεχομενος οτι δεν ειναι ακομα ετοιμος για WRC κ οτι θα συνεχισει με Junior. Σιγουρα με 3rd car rule μπορουν οι νεοι να μπουν κ ν αρχισουν να δημιουργουν να ξεχωριζουν κ παραλληλα οι ομαδες να χτιζουν πανω σ οσους αξιζουν. Αλλα τα δεδομενα εχουν αλλαξει πραγμα που απαιτει ετοιμες λυσεις οδηγων που ομως δυστυχως δεν υπαρχουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          og2002gr last edited by

                          Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                          Ακόμη και οι ταλαντούχοι οδηγοί χρειάζονται το απαραίτητο ψήσιμο και αυτό που λέει ο Χαρης είναι το σωστό πρώτο βήμα.

                          Ποσα χρονια πρεπει να τον νταντευουν ομως? Ασυμφορο ακομα κ για ενα εργοστασιο οπως η Citroen.

                          Τουλαχιστον ο Hirvonen δεν ειχε κανει τοσες καταστροφες σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα. Αν κ δεν ειχε την ιδια ταχυτητα συνηθως ομως τερματιζε.

                          Παντως μου αρεσε η δηλωση που ειχε κανει ο Αndersson παραδεχομενος οτι δεν ειναι ακομα ετοιμος για WRC κ οτι θα συνεχισει με Junior. Σιγουρα με 3rd car rule μπορουν οι νεοι να μπουν κ ν αρχισουν να δημιουργουν να ξεχωριζουν κ παραλληλα οι ομαδες να χτιζουν πανω σ οσους αξιζουν. Αλλα τα δεδομενα εχουν αλλαξει πραγμα που απαιτει ετοιμες λυσεις οδηγων που ομως δυστυχως δεν υπαρχουν.

                          Σαφως και το προβλημα ειναι οικονομικο. Ειμαι σιγουρος οτι εκει στη Citreon ξερουν τι οδηγο πηραν ως δευτερο. Αλλα απ'τη στιγμή που δεν τους δικαιωνει με τους βαθμους και δεν βοηθαει για το Κατασκευαστων του δινουν ποδι. Επαγγελματικες ομαδες ειναι, το κοστος και τα κερδη σκεφτονται, οχι την αναδειξη ταλεντων.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kleisj last edited by

                            Ο χρήστης og2002gr έγραψε:

                            Σαφως και το προβλημα ειναι οικονομικο. Ειμαι σιγουρος οτι εκει στη Citreon ξερουν τι οδηγο πηραν ως δευτερο. Αλλα απ'τη στιγμή που δεν τους δικαιωνει με τους βαθμους και δεν βοηθαει για το Κατασκευαστων του δινουν ποδι. Επαγγελματικες ομαδες ειναι, το κοστος και τα κερδη σκεφτονται, οχι την αναδειξη ταλεντων.

                            Ετσι ειναι. Αλλιως ηταν οταν μπορουσαν ν αμολησουν τον Solb, Martin ακομα κ Duval με το 3ο αυτοκινητο κ οτι κανουν. Κ οχι μονο τους μικρους αλλα κ πιο εμπειρους πιο ετοιμους αλλα οχι ακομα φτασμενους στο WRC. Τωρα δεν υπαρχουν αυτα τα περιθωρια. Θελουν αποτελεσμα παση θυσια κ το ορμα να ειναι πολυ πιο μετριασμενο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              abarth last edited by

                              ο σαινθ τελικα τρεχει και ακροπολις!
                              http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDetail/0,,10111~672190,00.html

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                fabiawrc last edited by

                                bravo ρε βασιλια προσκυνω!!!!ετσι ετσι απο τις δηλωσεις που εκανε στη τουρκια δεν το οριστικοποισηε αλλα εριξε χοντρες σποντες!!!

                                μας παει πολυ ο carlos

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kamil last edited by

                                  το wrc είναι σαν ναρκωτικό...δεν μπορείς να ξεφύγεις εύκολα (μην πώ με τίποτε)...έτσι 'την πάτησε' και ο King Carlos!!! (για καλή μας τύχη)...OLEEEEEEEE

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 2 / 2
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr