Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A3 1.6FSI - πρώτες εντυπώσεις
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A3 1.6FSI - πρώτες εντυπώσεις
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 19
    • 20
    • 10 / 20
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    381
    2175
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ο χρήστης giatros έγραψε:

      Τί λέει από επιδόσεις ο 2.0 FSI;

      Δεν έχω ιδέα

      απλώς σβέλτο (μετά από 500χλμ.) και ναι έχει διαφορά από το 1.6

      35 περίπου άλογα παραπάνω που είναι από το 1.6 κάνουν πολύ μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις;
      Στην αίσθηση που σου δίνει σίγουρα, αλλά οι επιδόσεις;

      ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΤΕ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ
      ΠΑΛΙ....
      ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ 'DPOLAL' ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ!
      ΟΥΤΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ !~
      ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ ΤΟ 2.0 FSI ME TA 160 + hp(βλεπε DRIVE TEYX.11/2004)
      ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ ΟΔΗΓΩ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΙΑΝΥΣΕΙ 3500 ΧΛΜ ΚΑΙ ΤΟ
      ΕΧΩ ΤΣΙΤΩΣΕΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ!
      ΠΑΤΑΤΑ !
      ΠΑΡΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ 1.6 ΠΑΝΩ - ΚΑΤΩ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ !
      KAI AN MPOREITE ΠΑΡΤΕ ΤΟ 1.4 FSI ( ΜΑΛΛΟΝ SE GOLF) DEN ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ 1.6 FSI ( ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΑ ..ΕΕΕ!!)
      ANTE KAI KALO ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ !

      αληθεια ο 2.0 απο ποτε βγαζει 160+ αλογα?εγω για 150 ξερω.παντως δεν εχουν ολοι την δυνατοτητα να αγορασουν το 2.0 tpapo.η αληθεια ειναι οτι το παρακανες

      Χρειάζονταν αυτό το ειρωνικό ποστ προς τον dpolal φίλε tpapo...;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Τι διαφορά έχουν 35 ίπποι και 5 κιλά ροπής;

        1,8 δλ στο 0-100 2 δλ στο 1000μέτρο (πάνω από 100 μέτρα διαφορά)

        1,3 δλ στο 80-110 με 3η

        2,9 δλ στο 80-110 με 4η (μία αιωνιότητα και μία μέρα)

        2,2 δλ στο 120-140 με 4η (ότι και πιο πάνω)

        3,8 δλ στο 120-140 με 5η (το αυτό)

        Που να υπήρχαν μετρήσεις του 1.6 με τους 102 ίππους...

        τεύχη 393 & 408

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dpolal last edited by

          Ο χρήστης lkar έγραψε:
          Τι διαφορά έχουν 35 ίπποι και 5 κιλά ροπής;

          1,8 δλ στο 0-100 2 δλ στο 1000μέτρο (πάνω από 100 μέτρα διαφορά)

          1,3 δλ στο 80-110 με 3η

          2,9 δλ στο 80-110 με 4η (μία αιωνιότητα και μία μέρα)

          2,2 δλ στο 120-140 με 4η (ότι και πιο πάνω)

          3,8 δλ στο 120-140 με 5η (το αυτό)

          Που να υπήρχαν μετρήσεις του 1.6 με τους 102 ίππους...

          τεύχη 393 & 408

          OK. Ευχαριστώ.

          Δυστυχώς δεν μαζεύω τα περιοδικά με αποτέλεσμα όταν πρέπει να ανατρέξω πίσω για να βρω κάτι να μην έχω την δυνατότητα...
          Δυστυχώς ακόμα γιατί δεν είχα την δυνατότητα να οδηγήσω και το 2.000 για να μπορώ να έχω άποψη για τις επιδόσεις...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tpapo last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:

            Τί λέει από επιδόσεις ο 2.0 FSI;

            Δεν έχω ιδέα

            απλώς σβέλτο (μετά από 500χλμ.) και ναι έχει διαφορά από το 1.6

            35 περίπου άλογα παραπάνω που είναι από το 1.6 κάνουν πολύ μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις;
            Στην αίσθηση που σου δίνει σίγουρα, αλλά οι επιδόσεις;

            ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΤΕ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ
            ΠΑΛΙ....
            ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ 'DPOLAL' ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ!
            ΟΥΤΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ !~
            ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ ΤΟ 2.0 FSI ME TA 160 + hp(βλεπε DRIVE TEYX.11/2004)
            ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ ΟΔΗΓΩ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΙΑΝΥΣΕΙ 3500 ΧΛΜ ΚΑΙ ΤΟ
            ΕΧΩ ΤΣΙΤΩΣΕΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ!
            ΠΑΤΑΤΑ !
            ΠΑΡΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ 1.6 ΠΑΝΩ - ΚΑΤΩ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ !
            KAI AN MPOREITE ΠΑΡΤΕ ΤΟ 1.4 FSI ( ΜΑΛΛΟΝ SE GOLF) DEN ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ 1.6 FSI ( ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΑ ..ΕΕΕ!!)
            ANTE KAI KALO ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ !

            αληθεια ο 2.0 απο ποτε βγαζει 160+ αλογα?εγω για 150 ξερω.παντως δεν εχουν ολοι την δυνατοτητα να αγορασουν το 2.0 tpapo.η αληθεια ειναι οτι το παρακανες

            Χρειάζονταν αυτό το ειρωνικό ποστ προς τον dpolal φίλε tpapo...;;

            ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΕΙΡΩΝΕΥΤΩ ΚΑΝΕΝΑ ,ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΕΞΑΛΛΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΑ ..!
            ΑΠΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ( 0-100,ΡΕΠΡΙΖ,ΤΕΛΙΚΗ ,ΡΟΠΕΣ ΚΤΛ...) ΑΙΣΘΗΤΗ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ 2.0 FSI ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ..
            ΣΩΣΤΗ Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ 'IKAR' ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΑΠΟΛΥΤΟ
            ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕΛΑΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ
            ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΦΙΛΕ ΕΙΠΑ (ΒΛ.DRIVE 11/2004 KAI SYGKRITIKO ME BMW 120I )
            ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΚΑΕΙ bP ΑΜΟΛΥΒΔΗ 95ΟΚΤ. ΓΙΑ 3500ΧΛΜ ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΙΣΘΗΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ( ΟΧΙ... ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ...) ΣΕ ΜΕΝΑ TOYLAXISTON..TA PERISSOTERA ΧΛΜ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΛΑΡΙΣΑ-ΛΑΜΙΑ-ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΑΝΑΠΑΛΙΝ .
            ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΡΩΣΕΙ (>3250 ΧΛΜ) ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΟΙΞΩ ΜΕΤΑΞΥ ΒΟΛΟΥ - ΛΑΡΙΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ .
            ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ KLIMATISMO AUTO,2 ATOMA STHN 6H ΕΔΕΙΞΕ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ 225...
            ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              Δηλ γύρω στο 210 με 215 πραγματικά...pas mal pas mal!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tpapo last edited by

                Ο χρήστης elteo έγραψε:
                Δηλ γύρω στο 210 με 215 πραγματικά...pas mal pas mal!

                ΑΝ ΣΚΕΦΘΕΙΣ ΟΤΙ 'ΕΙΧΑ ΑΚΟΜΗ ΓΚΑΖΙΑ' ,ΟΤΙ ΤΗΝ ΜΑΧ ΤΕΛΙΚΗ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕ 5η ΣΧΕΣΗ ,ΑΝ ΤΟ ΠΟΤΙΖΑ ΒΕΝΖΙΝΗ 100 ΟΚΤ.,ΑΝ ΕΚΛΕΙΝΑ ΤΟΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ,ΑΝ ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΡΟΥΜΦ ....ΘΑ ΕΦΤΑΝΕ ΤΑ 230ΧΛΜ ΔΗΛ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ 220++
                ΑΠΌΤΙ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΟΥ DRIVE (ΤΕΥΧΟΣ 11/2004)
                ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΕΛΙΚΗ ΤΟΥ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης tpapo έγραψε:

                  Δηλ γύρω στο 210 με 215 πραγματικά...pas mal pas mal!

                  ΑΝ ΣΚΕΦΘΕΙΣ ΟΤΙ 'ΕΙΧΑ ΑΚΟΜΗ ΓΚΑΖΙΑ' ,ΟΤΙ ΤΗΝ ΜΑΧ ΤΕΛΙΚΗ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕ 5η ΣΧΕΣΗ ,ΑΝ ΤΟ ΠΟΤΙΖΑ ΒΕΝΖΙΝΗ 100 ΟΚΤ.,ΑΝ ΕΚΛΕΙΝΑ ΤΟΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ,ΑΝ ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΡΟΥΜΦ ....ΘΑ ΕΦΤΑΝΕ ΤΑ 230ΧΛΜ ΔΗΛ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ 220++
                  ΑΠΌΤΙ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΟΥ DRIVE (ΤΕΥΧΟΣ 11/2004)
                  ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΕΛΙΚΗ ΤΟΥ.

                  τη στιγμή που η εργοστασιακή είναι 210

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dpolal last edited by

                    Ο χρήστης tpapo έγραψε:

                    Δηλ γύρω στο 210 με 215 πραγματικά...pas mal pas mal!

                    ΑΝ ΣΚΕΦΘΕΙΣ ΟΤΙ 'ΕΙΧΑ ΑΚΟΜΗ ΓΚΑΖΙΑ' ,ΟΤΙ ΤΗΝ ΜΑΧ ΤΕΛΙΚΗ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕ 5η ΣΧΕΣΗ ,ΑΝ ΤΟ ΠΟΤΙΖΑ ΒΕΝΖΙΝΗ 100 ΟΚΤ.,ΑΝ ΕΚΛΕΙΝΑ ΤΟΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ,ΑΝ ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΡΟΥΜΦ ....ΘΑ ΕΦΤΑΝΕ ΤΑ 230ΧΛΜ ΔΗΛ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ 220++
                    ΑΠΌΤΙ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΟΥ DRIVE (ΤΕΥΧΟΣ 11/2004)
                    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΕΛΙΚΗ ΤΟΥ.

                    Nαι, είναι γνωστό σε όλους ότι τα στρούμφ γράφουν από τα 210 και πάνω...
                    Μέχρι εκεί μπορείς να τρέξεις άνετα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tpapo last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                      Δηλ γύρω στο 210 με 215 πραγματικά...pas mal pas mal!

                      ΑΝ ΣΚΕΦΘΕΙΣ ΟΤΙ 'ΕΙΧΑ ΑΚΟΜΗ ΓΚΑΖΙΑ' ,ΟΤΙ ΤΗΝ ΜΑΧ ΤΕΛΙΚΗ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕ 5η ΣΧΕΣΗ ,ΑΝ ΤΟ ΠΟΤΙΖΑ ΒΕΝΖΙΝΗ 100 ΟΚΤ.,ΑΝ ΕΚΛΕΙΝΑ ΤΟΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ,ΑΝ ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΡΟΥΜΦ ....ΘΑ ΕΦΤΑΝΕ ΤΑ 230ΧΛΜ ΔΗΛ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ 220++
                      ΑΠΌΤΙ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΟΥ DRIVE (ΤΕΥΧΟΣ 11/2004)
                      ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΕΛΙΚΗ ΤΟΥ.

                      τη στιγμή που η εργοστασιακή είναι 210

                      non! ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ : 215ΧΛΜ ΤΕΛΙΚΗ & 9.1 0-100 ΓΙΑ SPORTBACK 2.0

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης tpapo έγραψε:

                        Δηλ γύρω στο 210 με 215 πραγματικά...pas mal pas mal!

                        ΑΝ ΣΚΕΦΘΕΙΣ ΟΤΙ 'ΕΙΧΑ ΑΚΟΜΗ ΓΚΑΖΙΑ' ,ΟΤΙ ΤΗΝ ΜΑΧ ΤΕΛΙΚΗ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕ 5η ΣΧΕΣΗ ,ΑΝ ΤΟ ΠΟΤΙΖΑ ΒΕΝΖΙΝΗ 100 ΟΚΤ.,ΑΝ ΕΚΛΕΙΝΑ ΤΟΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ,ΑΝ ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΡΟΥΜΦ ....ΘΑ ΕΦΤΑΝΕ ΤΑ 230ΧΛΜ ΔΗΛ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ 220++
                        ΑΠΌΤΙ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΟΥ DRIVE (ΤΕΥΧΟΣ 11/2004)
                        ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΕΛΙΚΗ ΤΟΥ.

                        τη στιγμή που η εργοστασιακή είναι 210

                        non! ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ : 215ΧΛΜ ΤΕΛΙΚΗ & 9.1 0-100 ΓΙΑ SPORTBACK 2.0

                        και 210 του τρίθυρου. Από τα 215 στα 225 πραγματικά πχ θες +15% ισχύ ή κατηφόρα με μεγάλη κλίση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                          Δηλ γύρω στο 210 με 215 πραγματικά...pas mal pas mal!

                          ΑΝ ΣΚΕΦΘΕΙΣ ΟΤΙ 'ΕΙΧΑ ΑΚΟΜΗ ΓΚΑΖΙΑ' ,ΟΤΙ ΤΗΝ ΜΑΧ ΤΕΛΙΚΗ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕ 5η ΣΧΕΣΗ ,ΑΝ ΤΟ ΠΟΤΙΖΑ ΒΕΝΖΙΝΗ 100 ΟΚΤ.,ΑΝ ΕΚΛΕΙΝΑ ΤΟΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ,ΑΝ ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΡΟΥΜΦ ....ΘΑ ΕΦΤΑΝΕ ΤΑ 230ΧΛΜ ΔΗΛ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ 220++
                          ΑΠΌΤΙ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΟΥ DRIVE (ΤΕΥΧΟΣ 11/2004)
                          ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΕΛΙΚΗ ΤΟΥ.

                          τη στιγμή που η εργοστασιακή είναι 210

                          non! ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ : **215ΧΛΜ ΤΕΛΙΚΗ **& 9.1 0-100 ΓΙΑ SPORTBACK 2.0

                          και 210 του τρίθυρου. Από τα 215 στα 225 πραγματικά πχ θες +15% ισχύ ή κατηφόρα με μεγάλη κλίση.

                          Ποιο 'αεροδυναμικό' το Sportback με τις ράγες στην οροφή

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tpapo last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:

                            Δηλ γύρω στο 210 με 215 πραγματικά...pas mal pas mal!

                            ΑΝ ΣΚΕΦΘΕΙΣ ΟΤΙ 'ΕΙΧΑ ΑΚΟΜΗ ΓΚΑΖΙΑ' ,ΟΤΙ ΤΗΝ ΜΑΧ ΤΕΛΙΚΗ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕ 5η ΣΧΕΣΗ ,ΑΝ ΤΟ ΠΟΤΙΖΑ ΒΕΝΖΙΝΗ 100 ΟΚΤ.,ΑΝ ΕΚΛΕΙΝΑ ΤΟΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ,ΑΝ ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΡΟΥΜΦ ....ΘΑ ΕΦΤΑΝΕ ΤΑ 230ΧΛΜ ΔΗΛ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ 220++
                            ΑΠΌΤΙ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΟΥ DRIVE (ΤΕΥΧΟΣ 11/2004)
                            ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΕΛΙΚΗ ΤΟΥ.

                            τη στιγμή που η εργοστασιακή είναι 210

                            non! ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ : 215ΧΛΜ ΤΕΛΙΚΗ & 9.1 0-100 ΓΙΑ SPORTBACK 2.0

                            και 210 του τρίθυρου. Από τα 215 στα 225 πραγματικά πχ θες +15% ισχύ ή κατηφόρα με μεγάλη κλίση.

                            IKAR ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΑ ΝΟΜΙΖΩ ΜΕ ΤΗ ΠΡΕΠΟΥΣΑ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ.
                            ΟΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ
                            Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 220ΧΛΜ+ ,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ
                            ΚΑΙ ΑΠΟ DRIVE(TEYXOS 11/2004) ..
                            ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΝΑ ΠΑΜΕ ΒΟΛΤΑ..ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ..ΜΕ ΤΟΣΑ ΣΤΡΟΥΜΦ..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tpapo last edited by

                              ΡΕ ΣΥ DPOLAL ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 'GALA' STO HXOSYSTHMA
                              AUDI CONCERT EXEIS ETSI ?ΤΣΕΚΑΡΕ ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣ..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης tpapo έγραψε:

                                IKAR ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΑ ΝΟΜΙΖΩ ΜΕ ΤΗ ΠΡΕΠΟΥΣΑ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ.
                                ΟΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ
                                Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 220ΧΛΜ+ ,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ
                                ΚΑΙ ΑΠΟ DRIVE(TEYXOS 11/2004) ..
                                ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΝΑ ΠΑΜΕ ΒΟΛΤΑ..ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ..ΜΕ ΤΟΣΑ ΣΤΡΟΥΜΦ..

                                κατ' αρχήν δεν είναι ανάγκη να 'φωνάζεις'

                                hatchback 150 ίππων με πραγματική τελική σε ευθεία πάνω από 220 απλώς δεν υπάρχει. Μόνο κάποιο σεντάν λόγω καλύτερης αεροδυναμικής μπορεί να τα πιάσει, αλλά κι αυτό δύσκολα λόγω 'χαμηλής' ιπποδύναμης.

                                Αν το Drive το μέτρησε στη Θήβα, είναι εξ' ορισμού λάθος, γιατί η ευθεία είναι κατηφορική προς τη μία πλευρά (και φυσικά ανηφόρα αντίθετα). Οι μετρήσεις γίνονται και προς τις δύο κατευθύνσεις και βγαίνει μέσος όρος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dpolal last edited by

                                  Ο χρήστης tpapo έγραψε:
                                  ΡΕ ΣΥ DPOLAL ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 'GALA' STO HXOSYSTHMA
                                  AUDI CONCERT EXEIS ETSI ?ΤΣΕΚΑΡΕ ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣ..

                                  Nα το δώ και θα σου πώ...

                                  (Γράφε καλύτερα με μικρά επειδή τα κεφαλαία θεωρούνται ότι είναι σα να φωνάζεις)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tpapo last edited by

                                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                    IKAR ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΑ ΝΟΜΙΖΩ ΜΕ ΤΗ ΠΡΕΠΟΥΣΑ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ.
                                    ΟΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ
                                    Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 220ΧΛΜ+ ,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ
                                    ΚΑΙ ΑΠΟ DRIVE(TEYXOS 11/2004) ..
                                    ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΝΑ ΠΑΜΕ ΒΟΛΤΑ..ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ..ΜΕ ΤΟΣΑ ΣΤΡΟΥΜΦ..

                                    κατ' αρχήν δεν είναι ανάγκη να 'φωνάζεις'

                                    hatchback 150 ίππων με πραγματική τελική σε ευθεία πάνω από 220 απλώς δεν υπάρχει. Μόνο κάποιο σεντάν λόγω καλύτερης αεροδυναμικής μπορεί να τα πιάσει, αλλά κι αυτό δύσκολα λόγω 'χαμηλής' ιπποδύναμης.

                                    Αν το Drive το μέτρησε στη Θήβα, είναι εξ' ορισμού λάθος, γιατί η ευθεία είναι κατηφορική προς τη μία πλευρά (και φυσικά ανηφόρα αντίθετα). Οι μετρήσεις γίνονται και προς τις δύο κατευθύνσεις και βγαίνει μέσος όρος.

                                    Λαική παροιμία λεέι :' Και από τη μύγα ξύγκι..'
                                    Icar εγραψα 220+ που σημαίνει βαριά 1-1,5 άντε 2 χλμ παραπάνω..ούτε 5 ούτε 10χλμ παραπάνω..τώρα ποιά ακριβώς είναι η κλιση της Θήβας τι να σου πώ ρε φίλε δεν γνωρίζω και ούτε και με ενδιαφέρει ..
                                    Τώρα τις μετρήσεις του DRIVE τις εμπιστεύομαι περισσότερο από άλλων περιοδικών και μάλιστα όταν αυτές επιβεβαιώνονται και από μένα .
                                    Φυσικά πάντα υπάρχει και η περίπτωση λάθους αλλά για τη συγκεκριμένη τελική μάλον πρέπει να είναι αυτή ( τα 220)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giatros last edited by

                                      Ο χρήστης dpolal έγραψε:

                                      ΡΕ ΣΥ DPOLAL ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 'GALA' STO HXOSYSTHMA
                                      AUDI CONCERT EXEIS ETSI ?ΤΣΕΚΑΡΕ ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣ..

                                      Nα το δώ και θα σου πώ...

                                      (Γράφε καλύτερα με μικρά επειδή τα κεφαλαία θεωρούνται ότι είναι σα να φωνάζεις)

                                      Τι ειναι αυτο το gala?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ο χρήστης tpapo έγραψε:
                                        Λαική παροιμία λεέι :' Και από τη μύγα ξύγκι..'
                                        Icar εγραψα 220+ που σημαίνει βαριά 1-1,5 άντε 2 χλμ παραπάνω..ούτε 5 ούτε 10χλμ παραπάνω..τώρα ποιά ακριβώς είναι η κλιση της Θήβας τι να σου πώ ρε φίλε δεν γνωρίζω και ούτε και με ενδιαφέρει ..
                                        Τώρα τις μετρήσεις του DRIVE τις εμπιστεύομαι περισσότερο από άλλων περιοδικών και μάλιστα όταν αυτές **επιβεβαιώνονται και από μένα **.
                                        Φυσικά πάντα υπάρχει και η περίπτωση λάθους αλλά για τη συγκεκριμένη τελική μάλον πρέπει να είναι αυτή ( τα 220)

                                        εσύ πως τις επιβεβαίωσες; με κάποια όργανα μέτρησης; με GPS; γνωρίζοντας τη διάσταση ελαστικών και τα γρανάζια της 5ης/6ης και του διαφορικού;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          maxmara last edited by

                                          *Εβλεπα τώρα ένα νέο Α3 να περνάει μπροστά μου και σκεφτόμουν πόσο γρήγορα 'γέρασε' η σχεδίασή του ...χρειάστηκε να θυμηθώ ότι ήταν το 'νέο' μοντέλο... *

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης maxmara έγραψε:
                                            *Εβλεπα τώρα ένα νέο Α3 να περνάει μπροστά μου και σκεφτόμουν πόσο γρήγορα 'γέρασε' η σχεδίασή του ...χρειάστηκε να θυμηθώ ότι ήταν το 'νέο' μοντέλο... *

                                            mporei na exeis dikeio alla to protimw akoma apo to neo golf...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 10 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr