Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A75 - Ελαστικά, φρένα, αμορτισέρ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. A75 - Ελαστικά, φρένα, αμορτισέρ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    20
    105
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vmantas last edited by

      Θυμίζω 1.8 ΙΕ.
      Λάστιχα 185χ65χ14.
      Φρένα, αμορτισέρ μαμά. Αμορτισέρ δεν έχουν αλλαχτεί ακόμα από όσο ξέρω. 86500 χλμ.

      Ακούω γνώμες για αλλαγή των παραπάνω.
      Θα αλλάξω σίγουρα λάστιχα σύντομα, γιατί ενώ ο προηγούμενος τα έβαλε πέρσι και φάινονται ότι δεν έχουν φθαρεί, δυστυχώς του πασάρανε παραγωγής 99. Οπότε λόγω παλαιότητας αλλάζουν.
      Σκεφτόμουν και για μεγαλύτερες ζάντες αλλά δεν θέλω να χαλάσω την εργοστασιακή γεωμετρία.
      Δεν είμαι ευχαριστημένος από την αίσθηση των φρένων, αλλά από την άλλη δεν ξέρω αν θα καταφέρω τίποτα βάζοντας τα διάφορα καλούσια που βλέπω σε διάφορα sites, σωληνάκια, δίσκους, τακάκια. Αραγε η αίσθηση θα φτάσει αυτή που σου δίνουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα όπου απλά πατάς λίγο και φρενάρει. Δεν ξέρω και πως πρέπει να ήταν από τη μάνα του.
      Το άλλο έχει να κάνει με την ανάρτηση. Το ότι δεν έχει αλάξει ποτέ σίγουρα είναι ένα στοιχείο, από την άλλη είναι εμφανές ότι δεν έχει ζοριστεί το αμάξι. Το κράτημα του είναι γενικά καλό, αλλά παίρνει κλίσεις, είναι φυσιολογικό αυτό?
      Δεν θέλω να το σφιξω πολύ, ώστε να μην χάσει πολύ σε άνεση και να μην καταπονείται από κοπανήματα στους ελληνικούς δρόμους. Από την άλλη θέλω να έχω alfa romeo original κράτημα και αίσθηση από τιμόνι και στροφές.
      Αυτά τα γενικά, θα ήθελα τις γνώμες και ειδκότερα τις εμπειρίες σας από ανάλογες αλλαγές που έχετε κάνει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        vmantas last edited by

        Θυμίζω 1.8 ΙΕ.
        Λάστιχα 185χ65χ14.
        Φρένα, αμορτισέρ μαμά. Αμορτισέρ δεν έχουν αλλαχτεί ακόμα από όσο ξέρω. 86500 χλμ.

        Ακούω γνώμες για αλλαγή των παραπάνω.
        Θα αλλάξω σίγουρα λάστιχα σύντομα, γιατί ενώ ο προηγούμενος τα έβαλε πέρσι και φάινονται ότι δεν έχουν φθαρεί, δυστυχώς του πασάρανε παραγωγής 99. Οπότε λόγω παλαιότητας αλλάζουν.
        Σκεφτόμουν και για μεγαλύτερες ζάντες αλλά δεν θέλω να χαλάσω την εργοστασιακή γεωμετρία.
        Δεν είμαι ευχαριστημένος από την αίσθηση των φρένων, αλλά από την άλλη δεν ξέρω αν θα καταφέρω τίποτα βάζοντας τα διάφορα καλούσια που βλέπω σε διάφορα sites, σωληνάκια, δίσκους, τακάκια. Αραγε η αίσθηση θα φτάσει αυτή που σου δίνουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα όπου απλά πατάς λίγο και φρενάρει. Δεν ξέρω και πως πρέπει να ήταν από τη μάνα του.
        Το άλλο έχει να κάνει με την ανάρτηση. Το ότι δεν έχει αλάξει ποτέ σίγουρα είναι ένα στοιχείο, από την άλλη είναι εμφανές ότι δεν έχει ζοριστεί το αμάξι. Το κράτημα του είναι γενικά καλό, αλλά παίρνει κλίσεις, είναι φυσιολογικό αυτό?
        Δεν θέλω να το σφιξω πολύ, ώστε να μην χάσει πολύ σε άνεση και να μην καταπονείται από κοπανήματα στους ελληνικούς δρόμους. Από την άλλη θέλω να έχω alfa romeo original κράτημα και αίσθηση από τιμόνι και στροφές.
        Αυτά τα γενικά, θα ήθελα τις γνώμες και ειδκότερα τις εμπειρίες σας από ανάλογες αλλαγές που έχετε κάνει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vmantas last edited by

          Θυμίζω 1.8 ΙΕ.
          Λάστιχα 185χ65χ14.
          Φρένα, αμορτισέρ μαμά. Αμορτισέρ δεν έχουν αλλαχτεί ακόμα από όσο ξέρω. 86500 χλμ.

          Ακούω γνώμες για αλλαγή των παραπάνω.
          Θα αλλάξω σίγουρα λάστιχα σύντομα, γιατί ενώ ο προηγούμενος τα έβαλε πέρσι και φάινονται ότι δεν έχουν φθαρεί, δυστυχώς του πασάρανε παραγωγής 99. Οπότε λόγω παλαιότητας αλλάζουν.
          Σκεφτόμουν και για μεγαλύτερες ζάντες αλλά δεν θέλω να χαλάσω την εργοστασιακή γεωμετρία.
          Δεν είμαι ευχαριστημένος από την αίσθηση των φρένων, αλλά από την άλλη δεν ξέρω αν θα καταφέρω τίποτα βάζοντας τα διάφορα καλούσια που βλέπω σε διάφορα sites, σωληνάκια, δίσκους, τακάκια. Αραγε η αίσθηση θα φτάσει αυτή που σου δίνουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα όπου απλά πατάς λίγο και φρενάρει. Δεν ξέρω και πως πρέπει να ήταν από τη μάνα του.
          Το άλλο έχει να κάνει με την ανάρτηση. Το ότι δεν έχει αλάξει ποτέ σίγουρα είναι ένα στοιχείο, από την άλλη είναι εμφανές ότι δεν έχει ζοριστεί το αμάξι. Το κράτημα του είναι γενικά καλό, αλλά παίρνει κλίσεις, είναι φυσιολογικό αυτό?
          Δεν θέλω να το σφιξω πολύ, ώστε να μην χάσει πολύ σε άνεση και να μην καταπονείται από κοπανήματα στους ελληνικούς δρόμους. Από την άλλη θέλω να έχω alfa romeo original κράτημα και αίσθηση από τιμόνι και στροφές.
          Αυτά τα γενικά, θα ήθελα τις γνώμες και ειδκότερα τις εμπειρίες σας από ανάλογες αλλαγές που έχετε κάνει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Θεωρητικά αν τα **λάστιχα **φυλάσσονταν σε σκοτεινό υπόγειο σε καλές θερμοκρασίες κλπ μπορεί να μην έχουν πρόβλημα (αν πιστεύεις τον προηγούμενο....).
            Μιλώντας γενικότερα για Alfa Romeo πισωκίνητη και όχι ειδικά έχω την εντύπωση ότι είναι **φυσιολογικό το μαλακό πεντάλι φρένου **με μεγάλη σχετικά διαδρομή που όμως προσφέρει εξαιρετικό έλεγχο στο φρενάρισμα και εύκολα αποφεύγεις το μπλοκάρισμα (καλό αν δεν έχεις ABS). Θέλει μια εξοικείωση για να τα εκτιμήσεις. Απλά μετά μόλις μπεις σε άλλο αυτοκίνητο στο πρώτο φρένο κολλάς στο παρμπρίζ. Επίσης η εταιρεία χρησιμοποιούσε 2 διαφορετικής προέλευσης αντλίες φρένων ή σέρβο που η μία υποτίθεται ήταν καλύτερη από την άλλη.... (η μια ήταν η ATE...) αλλά σε τι ακριβώς και αν άλλαζε η αίσθηση δεν ξέρω.... Τα μαλακά τακάκια πάντως κάνουν μεγάλη διαφορά σε αποτέλεσμα αλλά μάλλον όχι σε σφίξιμο πενταλιού και φθείρονται γρήγορα. Καλύτερα μαρκούτσια, φρέσκα υγρά και εξαέρωση επίσης βοηθάνε!
            Νομίζω ότι μια 15άρα **ζάντα **με αντίστοιχης διαμέτρου ελαστικό δεν είναι υπερβολικό και θα δεις διαφορά σε πρόσφυση και φρενάρισμα και λιγότερο σπινάρισμα. Νομίζω μάλιστα ότι σε κάποιες εκδόσεις υπήρχαν μαμίσιες 15άρες. Από την άλλη αν μάλιστα ήδη έχει ζάντες αλουμινίου και σου αρέσει η άνεση μια χαρά είσαι. Προσωπικά θα πήγαινα για 15άρες αλλά όχι παραπάνω.
            **Αμορτισέρ **να αλλάξεις άμεσα. Μπορείς να βάλεις DeCarbon ή Koni ή ό, τι άλλο θέλεις. Επίσης αν τα υπάρχοντα είναι τελειωμένα θα βοηθήσουν δραματικά στο φρενάρισμα.
            Οι κλίσεις είναι και σχετικό πράμα, ανάλογα με το τι άλλο έχεις οδηγήσει.... Μιλάμε όμως για σχετικά μεγάλο πενταθέσιο οικογενειακό αυτοκίνητο.... Θα δεις βελτίωση με τα αμορτισέρ αλλά μπορεί και τα **ελατήρια **να έχουν μαλακώσει (μάλλον τα ιταλικά ελατήρια εκείνης της εποχής δεν κράταγαν πολύ). Νομίζω για Alfa Romeo η Koni-Eibach συνεργάζονται με καλά αποτελέσματα αλλά δεν ξέρω από άνεση....
            Aν θέλεις να είσαι σωστός για να δεις και πώς το εννοούσαν οι ιταλοί το αυτοκίνητο άλλαξε και όλα τα λαστιχάκια **σινεμπλόκ **κλπ μαζί με μια ευθυγράμμιση και μεγιά![/color]

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              to exw xanapei pws se auto to amaxi ematha odhghsh kai me ekane alfisti!
              h 15ara den einai upervolh! an kai thn 16ara tha thn ebaza...twra foraei 205/50/15 alla einai polu fardia kai den einai sigoura kai h kaluterh epilogh. ta koni ta briskw kala alla sklhra. ta bilstein omws mou aresoun pio polu! sumfwnw pws ta lastixakia k.t.l thaloun allagh!

              u.g.:polu kalos o kinhthras! o 1.8 turbo omws einai apaixtos! koitaxte ta o-1000m kai meta peste mou posa shmerina autok. einai pio grhgora!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hunter last edited by

                Ο χρήστης alfisti! έγραψε:
                koitaxte ta o-1000m kai meta peste mou posa shmerina autok. einai pio grhgora!!!

                Σέ πόσο το κάνει;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                  koitaxte ta o-1000m kai meta peste mou posa shmerina autok. einai pio grhgora!!!

                  Σέ πόσο το κάνει;

                  28s!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cliff last edited by

                    Στην Τζουλιέττα 1.6 (ίδια τα περισσότερα μηχανικά μέρη με Α75 αν κι αυτό ήταν το μοντέλο με τα δύο διπλά Delorto) είχα βάλει Bilstein (μπλέ-κίτρινα γερμανικά όχι τα μαύρα) και ήταν καλά -καλό κράτημα χωρίς κοπάνημα.

                    Φρένα εμπρός από GTV 2.5 V6 (δαγκάνες και δίσκους). Ήταν πενταμπούλονοι δίσκοι αλλά τοποθετήθηκαν σε αστέρι μηχανικό.

                    Ελαστικά είχα βάλει Uniroyal τα επονομαζόμενα βροχολάστιχα. Πολύ προοδευτικά στη συμπεριφορά τους. Σε 14αρες ζάντες Compromotive βεβαίως.

                    Όλα αυτά πριν από δέκα χρόνια βέβαια, κωδικούς μη με ρωτήσεις...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης cliff έγραψε:
                      Στην Τζουλιέττα 1.6 (ίδια τα περισσότερα μηχανικά μέρη με Α75 αν κι αυτό ήταν το μοντέλο με τα δύο διπλά Delorto) είχα βάλει Bilstein (μπλέ-κίτρινα γερμανικά όχι τα μαύρα) και ήταν καλά -καλό κράτημα χωρίς κοπάνημα.

                      Φρένα εμπρός από GTV 2.5 V6 (δαγκάνες και δίσκους). Ήταν πενταμπούλονοι δίσκοι αλλά τοποθετήθηκαν σε αστέρι μηχανικό.

                      Ελαστικά είχα βάλει Uniroyal τα επονομαζόμενα βροχολάστιχα. Πολύ προοδευτικά στη συμπεριφορά τους. Σε 14αρες ζάντες Compromotive βεβαίως.

                      Όλα αυτά πριν από δέκα χρόνια βέβαια, κωδικούς μη με ρωτήσεις...

                      mpainoun auta kai sthn a75? ti montelo htan h gtv? axizei?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cliff last edited by

                        Προς vmantas:
                        Ναι είναι φυσιολογικό να παίρνει κάποιες κλίσεις το αμάξωμα μην σε ανησυχεί αυτό εκτός αν είναι τίποτε υπερβολικό.
                        Επίσης αν θες να πατάς λίγο και να φρενάρει περισσότερο (εντονότερη υποβοήθηση) κοίτα για μεγαλύτερη τρόμπα-σέρβο.

                        alfisti:
                        Bilstein για A75 πρέπει να υπάρχουν ακόμη. Απλά μην πάρεις τα μαύρα (sport ή sprint ή κάτι τέτοιο νομίζω λέγεται η σειρά με τα μπλέ-κίτρινα). Ναι αξίζει, η βελτίωση από Κόνι που είχε ήταν σημαντική αλλά εκείνα τα Κόνι είχαν φάει τα ψωμιά τους.

                        Τα φρένα ήταν από GTV πισωκίνητη 2,5 V6 εκείνων των ένδοξων εποχών (όχι από τις καινούργιες προσθιοκίνητες). Αρκετά μεγάλη διαφορά στην απόδοση μια και το 1.6 είχε απλούς μικρούς δίσκους εμπρός και αυτά ήταν αεριζόμενα με μεγαλύτερο τακάκι και διάμετρο δίσκου (δεν τη θυμάμαι). Τρόμπα και σέρβο νομίζω είχα αφήσει τα ίδια (είχε τρυπήσει το δοχείο φρένων κάποια στιγμή και πλήρωσα τo γνήσιο Benditalia τότε στην Παούρη στη Συγγού 20.000 δρχ γιατί τα άλλα δεν έκαναν -αυτό καθόταν υπό τη σωστή γωνία!)

                        Τι μου θύμισες τώρα....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          prin eida kai mia zagato !!!! kai oi kainouries endoxes einai! oi palies htan omws to dream car... steile foto apo thn ioulietta! na dw pou tha brw ta frena twra...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cliff last edited by

                            Καλή τύχη στην αναζήτηση, ίσως μπαίνουν δαγκάνες και από κάποια άλλη Άλφα πχ απο κάποια Α75 με μεγάλο μοτέρ. Οι δίσκοι της GTV 2,5 πάντως ήταν κατασκευής Brembo (το έγραφαν επάνω). Ίσως κάποιος που έχει ασχοληθεί πιο πρόσφατα να ξέρει περισσότερα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vmantas last edited by

                              Ευχαριστώ για την αναταπόκριση.
                              Να σημειώσω ότι οι 14αρες ζάντες που φοράει είναι τετραμπούλονες (αλουμινίου), το οποίο νομίζω περιορίζει σημαντικά την επιλογή και μεγαλύτερης ζάντας αλλά και άλλων δίσκων, ή κάνω λάθος?
                              Πραγματικά τα αμορτισέρ είναι αυτά που μου προκαλούν πονοκέφαλο. Αν πάρουμε για παράδειγμα τα bilstein, τα μαύρα είναι τα κλασσικά και κάποια άλλα δεν θυμάμαι χρώμα, τα sport.
                              Με τα sport εκτός του κοπανήματος, αυτό που δεν θέλω να πάθω με τίποτα είναι να αρχίσουν οι τριγμοί σε ταμπλώ και άλλα διάφορα από τα κοπανήματα. Βλέπετε τώρα δεν κάνει τσικ.
                              Να φανταστείτε ότι κάποια στιγμή που του έβαλα τις πιέσεις που λέει ο κατασκευαστής στα λάστιχα (1.8 εμπρός - 2.0 πίσω) ήταν πάρα πολύ αισθητή η βελτίωση σε θέμα κοπανήματος. Ο προηγούμενος μάλλον τα είχε παραφουσκωμένα.
                              Για τα φρένα ίσως να μην ήμουν πολύ σωστός στην προηγούμενη περιγραφή. Είναι σαφέστατα πολύ αποτελεσματικά, και αυτό που παρατηρώ ότι σε ψιλοαπότομο φρενάρισμα σου δίνουν πολύ καλύτερη αίσθηση από ότι ας πούμε στο σταμάτα ξεκίνα ομαλά. Εκεί προσανατολίζομαι περισσότερο προς σωληνάκια υψηλής πίεσης, απλά δεν είμαι σίγουρος αν θα μειωθεί αυτή η σπογγώδης αίσθηση στα μαλακά φρεναρίσματα.

                              Γενικά, πάντως τείνω προς να το έχω κυρίως μαμά το αμάξι μιας και έτσι είναι εδώ και δεκατρία χρόνια, λέω να μην του αρχίσω τις 'καλλιτεχνικές' παρεμβάσεις. Ακόμη και το λάστιχο που σκεφτόμουν να ανέβω ένα νουμεράκι σε πλάτος (από185/65/14 σε 195/60/14) δεν ξέρω αν κερδίζω τελικά ή χάνω. Αλήθεια μπαίνει το φαρδύτερο λάστιχο σε ζάντα 5 1/2J x 14?

                              Επίσης έχει κανείς υπόψη του από καταναλώσεις.
                              Σχεδόν σταθερά στα 4-5 γεμίσματα που του έχω κάνει ως τώρα, με BP100, μου βγάζει περίπου 13,5 λίτρα/100 χλμ. Μέσα στην πόλη, αλλά όχι με ιδιαίτερη κίνηση τις ώρες που μετακινούμε, και βγαίνοντας κάθε μέρα κηφισσό, δηλαδή μέση ταχύτητα 100.
                              Δεν λέω που και που με αρέσει να τραβάω λίγο παραπάνω καμιά ταχύτητα να το ακούω αλλά δεν θα έλεγα ότι το ζορίζω πολύ.
                              Αυτό που με ανυσηχεί περισσότερο δεν είναι τόσο η παραπάνω ειδική κατανάλωση αλλά τόσο η αυτονομία. Κάθε ρεζερβουάρ μου δίνει 300 χλμ, και αυτό νομίζω είναι λίγο, ειδικά αν θες να πας κανά ταξίδι.
                              Θυμάται κανείς τίποτα σχετικά με αυτό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tm last edited by

                                οι αλφα 75 παιρνουν κλησεις, αλλα δεν ειναι κατι το οποιο θα πρεπει να σε φοβησει..

                                για φρενα ξεκινα απο σωληνακια υψηλης, οπως πολυ σωστα ειπες.. οτιδηποτε παραπανω, θεωρω οτι ειναι υπερβολη ή απλα για να πεις οτι 'εκανα κι αυτο'! Ειναι απο τα αυτοκινητα που ηταν μελετημενα απο την αρχη!!

                                Το κιβωτιο σου πως ειναι ?

                                Ειχα αλλαξει κι εγω αμορτισερ στην 75 και ειχα βαλει bilstein.. ηταν μια πολυ καλη αλλαγη, αλλα οι κλισεις - κλισεις!

                                Ζαντες εγω δεν εχω αλλαξει... δε νομιζω να υπαρχει λογος..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vmantas last edited by

                                  [quote='tm']
                                  Το κιβωτιο σου πως ειναι ?

                                  Ειχα αλλαξει κι εγω αμορτισερ στην 75 και ειχα βαλει bilstein.. ηταν μια πολυ καλη αλλαγη, αλλα οι κλισεις - κλισεις!
                                  quote]

                                  Ποια bilstein έβαλες αν θυμάσαι και πόσο?

                                  Το κιβώτιο? Να ξεκαθαρίσω ότι δεν ξέρω πως πρέπει να είναι όταν είναι καινούργιο. Από την εμπειρία μου όμως λέω τα παρακάτω (οδηγώ από τα 12! και έιμαι 32).
                                  Το όλο σύστημα μετάδοσης μου φαίνεται σφικτό σαν να είναι άστρωτο. Οι πληροφορίες λένε από τον προηγούμενο αλλά και μηχανικούς που τον ξέραν ότι το αμάξι μάλλον δεν είχε ανεβάσει ποτέ πάνω από 3500 στροφές.
                                  Γεγονός είναι ότι όταν το δοκίμαζα αλλά και όταν μου το έδωσε, μου επεσήμανε να μην τραβάω την πρώτη και τη δευτέρα, για να ευχαριστιέμαι την τρίτη και την τετάρτη!!! Τι να πει κανείς, γούστα είναι αύτα.
                                  Πάντως μου φαίνεται ότι όντως πρώτη (και άντε η πρώτη) αλλά με τη δευτέρα δεν φεύγει εύκολα το αμάξι.
                                  Επίσης ανακάλυψα ότι η συγκεκριμένη έκδοση έχει το κοντό διαφορικό (10/43) ότι σημαίνει αυτό σε σχέση με άλλα που ήταν στο 10/41.
                                  Αν αλλάζεις προσεκτικά τις ταχύτητες, όλα εμπλέκονται πολύ γλυκά και ομαλά. Το τράβηγμά σε κάθε γρανάζι είναι θετικό και δεν υπάρχει τρέμουλο, παρά μόνο αν πιέσεις ακουμπώντας το μοχλό ας πούμε στην τρίτη, νοιώθεις στο χέρι σου κάποιο τρέμουλο.
                                  Τώρα καμιά φορά αν αλλάξω λίγο άτσαλα (γρήγορα ή σε λάθος στροφές΄ή στραβοπάτημα συμπλέκτη) ακούς κάποιο μικρό σκούξιμο, αλλά πιστεύω ότι είναι περισσότερο λάθος χειρισμός δικός μου της στιγμής παρά κάποιο πρόβλημα του κιβωτίου.
                                  Καταλήγω ότι μάλλον είναι αδούλευτο σε πίεση αλλά θέλει και τη φροντίδα του γιατί πλέον έχουν περάσει και τα χρόνια.

                                  Αυτό που με προβληματίζει καμιά φορά γενικά, είναι ότι δεν έχω το τράβηγμα που θα περίμενα από ένα 8βάλβιδο 1.8 κινητήρα στις χαμηλές στροφές. Με δευτέρα αν ξεκινήσεις από χαμηλές στροφές και θες να επιταχύνεις αντιλαμβάνεσαι ένα δισταγμό μέχρι να περάσει τις 2500-3000 στροφές. Είναι άραγε λογικό αυτό, ή να ψάχνομαι για τη λειτουργία του μεταβλητού?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ειχαν οι 75 μεταβλητο;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vmantas last edited by

                                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                      Ειχαν οι 75 μεταβλητο;

                                      Ναι, μόνο στον εκκεντροφόρο εισαγωγής.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        tm last edited by

                                        εμενα απο ενα σημειο και μετα η δευτερα ξεκινησε με ενα 'γκμ' (πνιχτο) και τωρα κανει 'γκαπ' χαλαρα! εδω και ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ χρονια!!
                                        Δεν σπαει - δε χαλαει και δεν του εχω φερθει με το γαντι!! (ZF, οτι και να πουμε, ειναι λιγο!)

                                        Στην 1.6 που εχω εγω, οχι μονο ειναι λογικο, αλλα το αυτοκινητο στην κυριολεξια σερνεται κατω απο τις 3,500 - 4,000 .... δυστυχως για να παει, θελει να δουλευει εκει ψηλα... Χωρια που να εκκινησεις σε ανηφορες με μεγαλη κλιση ειναι μαρτυριο!!! Δε νομιζω οτι υπαρχει λογος να ψαχνεσαι με τον μεταβλητο (αυτα στον κουκο και στον Βασιλη που τους τα 'λεγα και δε με πιστευαν!)

                                        Ειχα βαλει bilstein κιτρινα στον κυρκο πριν πολλα χρονια...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Tα Bilstein σε παλιότερες Alfa Romeo είχαν κατηγορηθεί για κομμένους θόλους αλλά δεν νομίζω για την Α75.
                                          Την ίδια εποχή έβγαινε και η Α90 που μάλλον θα είχε ίδια ανταλλακτικά...
                                          Το κιβώτιο εκείνο νομίζω ήταν αργό (κυρίως λόγω αποστάσεων και συνδέσεων), δεν έπρεπε να το πιέζεις/βιάζεις.
                                          Αυτοί οι κινητήρες δεν τραβάνε καλά πολύ χαμηλά, είναι σαν μπερδεμένοι, ξεμπερδεύουν στις 2-2500 και είναι θαύμα στις ροπές τους από 2500-3000 μέχρι 5000 όπως πρέπει να τους χρησιμοποιείς (όπου παράγουν και τον καλύτερο ήχο), μετά πιο πάνω αρχίζουν να βαριανασαίνουν (εκτός αν γίνουν κάποιες βελτιώσεις....)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cliff last edited by

                                            Καλά οι περιγραφές για τη λειτουργία του σασμάν είναι κλασσικές Ναι τα περισσότερα έβγαζαν ένα τριξιματάκι στη δευτέρα αλλά γενικώς με λίγη προσοχή στις αλλαγές δεν υπήρχε πρόβλημα. Οι μεγάλες διαδρομές οφείλονται μάλλον στο γεγονός ότι οι ντίζες έχουν μήκος ίσο με αυτό του αυτοκινήτου (βλέπε σασμάν πίσω)

                                            H 1.6 (δεν ξέρω αν ίσχυε για όλα) είχε κοντό διαφορικό με πολύ καλές επιδόσεις σε ρεπρίζ κλπ αλλά με συμβιβασμό σε τελική ταχύτητα. Η 1.6 (η Τζουλιέττα τουλάχιστον) ήταν το ίδιο γρήγορη με την 1.8 (ατμοσφαιρική βεβαίως) με το πιο μακρύ διαφορικό (αλλά ταξίδευε πιο άνετα). Ίσως ο δισταγμός που περιγράφεται να οφείλεται σε αυτό.

                                            Για τα Bilstein και του κομμένους θόλους δεν ξέρω, αλλά δεν σκλήρηνε πολύ το αυτοκίνητο. Ίσως οι κομμένοι θόλοι να είχαν σχέση και με ελαστικά πολύ χαμηλού προφίλ (μια υπόθεση κάνω)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • ?
                                              A Former User last edited by

                                              [quote='tm']εμενα απο ενα σημειο και μετα η δευτερα ξεκινησε με ενα 'γκμ' (πνιχτο) και τωρα κανει 'γκαπ' χαλαρα! εδω και ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ χρονια!!
                                              Δεν σπαει - δε χαλαει και δεν του εχω φερθει με το γαντι!! (ZF, οτι και να πουμε, ειναι λιγο!)

                                              akrivbws to idio problhma problhma sthn deutera to exw kai egw sro kibwtio!! thelei arketh prosoxh sthn allagh! to odhgouse to amaxi pateras mhtera kai to tsakizame sta pathlikia egw kai o adepfos mou se kathe strofh kai plateia kai den zhthse to paramikrpo! mono ta swlhnakia pou legame pio panw...

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr