-
Έλα τώρα και σύ....υπερβολές,απλώς θέλει να σου πεί πως είναι άλλη κατηγορία...γι'αυτό και μή συγκρίσιμα!!!
-
και ετσι παντως θεωρω απειρως χρησιμοτερη μια τετοιου ειδους συγκριση απο... Γεια σας εβαλα τα λαστιχα Χ ειναι γαματα η Γεια σας εβαλα τα λαστιχα Υ και ειναι χαλια.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
και ετσι παντως θεωρω απειρως χρησιμοτερη μια τετοιου ειδους συγκριση απο... Γεια σας εβαλα τα λαστιχα Χ ειναι γαματα η Γεια σας εβαλα τα λαστιχα Υ και ειναι χαλια.Ποιά η διαφορά στην πράξη από τα “Χ γάματα” με τα “Y χαλιά”;
-
- οτι δεν κανεις αναφορα σε 1 μονο λαστιχο αλλα περισσοτερα
- οτι βλεπει ο αλλος σε σχεση με τι λαστιχα τα θεωρεις καλα η κακα.
πχ αλλο εβαλα barum και ειναι τα καλυτερα λαστιχα που εχω βαλει και αλλο εβαλα barum και ειναι ανωτερα των petlas και firestone που ειχα παλιοτερα.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
- οτι δεν κανεις αναφορα σε 1 μονο λαστιχο αλλα περισσοτερα
- οτι βλεπει ο αλλος σε σχεση με τι λαστιχα τα θεωρεις καλα η κακα.
πχ αλλο εβαλα barum και ειναι τα καλυτερα λαστιχα που εχω βαλει και αλλο εβαλα barum και ειναι ανωτερα των petlas και firestone που ειχα παλιοτερα.
OK, ευχαριστώ
-
Προφανώς και τέτοιες συγκρίσεις θέλουμε Alkibill για να βγαίνει συμπέρασμα...
Πάντως πλέον με την ευρωπαική ταμπέλα επιτέλους έχουμε και αντικειμενική μέτρηση και εγώ στην τελευταία μου αλλαγή που τη χρησιμοποίησα είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Ο mithos1979 για παράδειγμα που γράφει πιο πάνω δε νομίζω πως τυχαία δεν είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένος από τα Ρ7 μιας και έχουν χειρότερες βαθμολογίες από τα BlueResponse που είχε.ΥΓ. Ένα λάστιχο που βγαίνει καλό στην κατανάλωση σημαίνει πως έχει χαμηλή αντίσταση κύλισης. Αυτό βελτιώνει τις επιδόσεις πέρα από την κατανάλωση.
[spoiler:uua98nzh]κάπως έτσι το 90 ίππων στοκ Κόρσα σε 2ες ρολλαριστές έγινε πιο γρήγορο από στοκ ΜΧ5 1,8
Προφανώς εγώ διάλεγα την αρχή και το τέλος της 'κόντρας' και ένα μικρούτσικο ρόλο έπαιξε και το κοντό κιβώτιο του Κόρσα [/spoiler:uua98nzh] -
Επίσης να ξεκαθαρίσουμε κάτι για τις νέες ταμπέλες ελαστικών γιατί ακόμα ακούω παράπονα που δεν έχουν φρενάρισμα στο στεγνό η σλάλομ/πίστα και δεν ξέρω τί άλλο: Δεν απευθύνονται στον 'ενθουσιώδη' οδηγό (αν και προσωπικά πιστεύω πως και αυτός μπορεί να κερδίσει από αυτές).
Απαντάνε στα ερωτήματα ασφάλεια (βρεγμένο) οικονομία (κατανάλωση) και θόρυβο που ενοχλεί όλους και κυρίως τους τριγύρω.Στο στεγνό όλοι καλοί είναι. Στο βρεγμένο είναι η μαγκιά.
'Οταν λέμε ασφάλεια εννοούμε καταστάσεις πανικού. Έχει βρέξει, έχει γλίτσα και πετάγεται παιδί μπροστά σου. Η 'αίσθηση' κλπ. σε τέτοιες καταστάσεις πάνε περίπατο...Δεν είναι παραπλανητικές. Είναι ακριβώς αυτό που είναι και αφορούν αυτά που (θα έπρεπε να) κοιτάζει ο μέσος οδηγός.
ΥΓ. Αν προσθέσεις πολύ πρόσφυση στο στεγνό συνήθως χαλάς άλλα πράγματα μιας και αλλάζει ολόκληρο το σετάπ του αυτοκινήτου. Χάνεται η ισορροπία με την ανάρτηση, μπορεί πιο εύκολα να υπερθερμάνεις τα φρένα κλπ. Δείτε τα BRZ που μια χαρά είναι με τα στοκ λάστιχα που μοιράζονται με το Prius, ή τα MR2 που στις στροφές στεγνώνουν από λάδι το φτιαγμένο για προσθιοκίνητα μοτέρ τους με μοιραία αποτελέσματα (παθών).
-
Αμάν με αυτή την ταμπελιτσα της εε, χρήσιμη ειναι αλλα δεν ειναι και η πλάκα με τις δέκα εντολές που ήρθε απευθείας απο τον θεό.
- Καταναλωση. Οκ ειναι αυτο που ειναι αλλα μην τρελενομαστε κιόλας. Αυτο που ειναι, ειναι περίπου 1-2% αύξηση στην καταναλωση απο τον έναν βαθμό στον επόμενο.
- Θόρυβος. Σε πρωτη ανάγνωση οκ οσο μικρότερος θόρυβος τόσο πιο άνετη η συμβίωση. Στην πραγματική ζωή παντως με τα λαστιχα μου τον 70db δεν ακούω κανένα θόρυβο οπότε πιο το όφελος αν προτιμούσα κάποιο με 68db; Επισης ο θόρυβος αφορά το λαςτιχο οταν ειναι καινουργιο, τι γινεται οταν φτάσει στα μισά του κανεις μπορεί μόνο να υποθέσει; Επισης το λαςτιχο που εχει αρχικά χαμηλότερο θόρυβο μπορεί να χάνει 1mm πέλμα κάθε 5000χλμ και αυτο με τον περισσότερο 1mm κάθε 10.000, τι θα γινει οταν μετα απο 20.000χλμ το πρώτο ειναι στα μισά του και το δεύτερο ακόμα καινουργιο;
3 βρεγμένο. Η βαθμολογία,που ειλικρινά ειναι μυστήριο πως ακριβώς την βγάζουν,αφορά αποκλειστικά και μόνο το φρενάρισμα. Υδρολισθιση;κράτημα στην στροφή;αυτα δεν εχουν καμία σημασία βαση ΕΕ. Επισης η βαθμολογία ειναι με τροπο on-off δλδ 0-3 μέτρα απο το καλύτερο=A, 3-6=B άρα δυο λαστιχα με Α μπορούν να εχουν μεταξύ τους διαφορα 2 μέτρα και ενα A με ενα B 20 εκατοστά.
4 Δεν λέει τίποτα για το στεγνό.
-
Τα ταμπελακια μπαινουν απο τις εταιριες κατα το δοκουν και αυθαιρετα!
-
Δεν ειναι ακριβώς έτσι.
-
Βάσει αυτής της λογικής επιλέγουμε το κινέζικο
-
Το οποίο είναι και ακριβότερο από το Pirelli. Γιατί όχι?
Οι μετρήσεις για την ταμπέλα είναι ανεξάρτητες και αντικειμενικές. Αυτό που βάζουν οι εταιρείες μόνες τους είναι ο δείκτης φθοράς, που ενίοτε τον βάζουν πιο υψηλό από το πραγματικό.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Το οποίο είναι και ακριβότερο από το Pirelli. Γιατί όχι?Οι μετρήσεις για την ταμπέλα είναι ανεξάρτητες και αντικειμενικές. Αυτό που βάζουν οι εταιρείες μόνες τους είναι ο δείκτης φθοράς, που ενίοτε τον βάζουν πιο υψηλό από το πραγματικό.
Σε ποιό παράλληλο σύμπαν συμβαίνουν αυτά;
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Το οποίο είναι και ακριβότερο από το Pirelli. Γιατί όχι?
Οι μετρήσεις για την ταμπέλα είναι ανεξάρτητες και αντικειμενικές. Αυτό που βάζουν οι εταιρείες μόνες τους είναι ο δείκτης φθοράς, που ενίοτε τον βάζουν πιο υψηλό από το πραγματικό.
Σε ποιό παράλληλο σύμπαν συμβαίνουν αυτά;
+1
ποιός είναι αυτός ο φορέας;;;; -
Μην είστε μηδενιστές.
Η ΕΕ νομοθετεί οτι τα τεστ πρεπει να γίνουν έτσι με αυτές τις συνθήκες και οι ετερειες ελαστικών τα ενεργούν βαση των νομοθετημενων στανταρς και κοινοποιούν τα αποτελέσματα τους.
Εσύ τι υπόνοεις οτι οι ετερειες ελαστικών πληρώνουν τους ελεγκτές τις ΕΕ για να τους αφήσουν να κοινοποιήσουν παραμύθια; Δεν ειναι όλοι στον κόσμο κουτοπονηροι και διαφθαρμενοι. -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Μην είστε μηδενιστές.
Η ΕΕ νομοθετεί οτι τα τεστ πρεπει να γίνουν έτσι με αυτές τις συνθήκες και οι ετερειες ελαστικών τα ενεργούν βαση των νομοθετημενων στανταρς και κοινοποιούν τα αποτελέσματα τους.
Εσύ τι υπόνοεις οτι οι ετερειες ελαστικών πληρώνουν τους ελεγκτές τις ΕΕ για να τους αφήσουν να κοινοποιήσουν παραμύθια; Δεν ειναι όλοι στον κόσμο κουτοπονηροι και διαφθαρμενοι.Σίγουρα δεν ήμαστε μηδενιστές και κουτοπόνηροι άλλα δεν ήμαστε και πρόβατα. Εσύ στην επομένη αλλαγή που θα κάνεις σε τι ποσοστό % θα λάβεις υπόψη τα ταμπελάκια γατί αν δεν προτιμήσεις τα κινέζικα φάσκεις και αντιφάσκεις.
-
Εγώ; Εισαι σοβαρός; Έχεις διαβάσει καθόλου τι γράφω προηγούμενος;
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Δες την ευρωπαική ταμπέλα βαθμολογίας που έχουν όλα και διάλεξε με βάση τις προτεραιότητές σου.
Η ευρωπαϊκή ταμπέλα βαθμολογίας ειναι, όχι τελείως, αλλα σχεδόν ΓΤΠ
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Αμάν με αυτή την ταμπελιτσα της εε, χρήσιμη ειναι αλλα δεν ειναι και η πλάκα με τις δέκα εντολές που ήρθε απευθείας απο τον θεό.- Καταναλωση. Οκ ειναι αυτο που ειναι αλλα μην τρελενομαστε κιόλας. Αυτο που ειναι, ειναι περίπου 1-2% αύξηση στην καταναλωση απο τον έναν βαθμό στον επόμενο.
- Θόρυβος. Σε πρωτη ανάγνωση οκ οσο μικρότερος θόρυβος τόσο πιο άνετη η συμβίωση. Στην πραγματική ζωή παντως με τα λαστιχα μου τον 70db δεν ακούω κανένα θόρυβο οπότε πιο το όφελος αν προτιμούσα κάποιο με 68db; Επισης ο θόρυβος αφορά το λαςτιχο οταν ειναι καινουργιο, τι γινεται οταν φτάσει στα μισά του κανεις μπορεί μόνο να υποθέσει; Επισης το λαςτιχο που εχει αρχικά χαμηλότερο θόρυβο μπορεί να χάνει 1mm πέλμα κάθε 5000χλμ και αυτο με τον περισσότερο 1mm κάθε 10.000, τι θα γινει οταν μετα απο 20.000χλμ το πρώτο ειναι στα μισά του και το δεύτερο ακόμα καινουργιο;
3 βρεγμένο. Η βαθμολογία,που ειλικρινά ειναι μυστήριο πως ακριβώς την βγάζουν,αφορά αποκλειστικά και μόνο το φρενάρισμα. Υδρολισθιση;κράτημα στην στροφή;αυτα δεν εχουν καμία σημασία βαση ΕΕ. Επισης η βαθμολογία ειναι με τροπο on-off δλδ 0-3 μέτρα απο το καλύτερο=A, 3-6=B άρα δυο λαστιχα με Α μπορούν να εχουν μεταξύ τους διαφορα 2 μέτρα και ενα A με ενα B 20 εκατοστά.
4 Δεν λέει τίποτα για το στεγνό.
-
Αν και υπάρχουν μόλις 1 και 2 σελίδες πριν τα ξαναπαραθετω γιατι κάποιος η δεν δίνει σημασία στο τι γράφουν οι άλλοι η ειναι αγουροξυπνημενος.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]