Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC STATISTICS
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC STATISTICS
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    WRC
    22
    55
    559
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Ένα άλλο στατιστικό στοιχείο που δεν το έχουμε δει καθόλου, είναι οι νίκες των οδηγών ανά εθνικότητα.
      Από το 1973 λοιπόν έχουν γίνει 384 αγώνες που τους έχουν κερδίσει 66 οδηγοί.
      Εδώ οι Φιλανδοί είναι οι κυρίαρχοι (και λογικό είναι) αφού μόνο 12 έχουν πετύχει 131 νίκες!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        deggman last edited by

        Με αυτα τα στοιχεία φέναιτε οτι ο Carlos είναι ο καλήτερος οδηγος αγώνων ράλλι στην ιστορία, έχει τις περισσότερες νίκες, έχει τις λιγότερες εγκαταλήψεις και έχει σεικώσει μόνος του τη σημαια τιος Ισπανίας ψιλά.
        Το άσχημο είναι τοι πιθάνων του χρόνου να τρέξει σε ελάχιστους αγώνες και θα συνεχείση τη καριέρα του ως δοκιμαστείς στη Citroen, πράγμα καλό για την τσέπη του αλλα κακό για όλους εμάς.
        O τελευταιος των Μοϊκανων ο Matador.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kleisj last edited by

          Ο χρήστης deggman έγραψε:
          Με αυτα τα στοιχεία φέναιτε οτι ο Carlos είναι ο καλήτερος οδηγος αγώνων ράλλι στην ιστορία, έχει τις περισσότερες νίκες, έχει τις λιγότερες εγκαταλήψεις και έχει σεικώσει μόνος του τη σημαια τιος Ισπανίας ψιλά.
          Το άσχημο είναι τοι πιθάνων του χρόνου να τρέξει σε ελάχιστους αγώνες και θα συνεχείση τη καριέρα του ως δοκιμαστείς στη Citroen, πράγμα καλό για την τσέπη του αλλα κακό για όλους εμάς.
          O τελευταιος των Μοϊκανων ο Matador.

          Σαν υποστηρικτης του, αν οχι Ο, απο τους καλυτερους ολων των εποχων. Κ οχι βαση των στατιστικων αλλα κυριως απο την γενικοτερη παρουσια του κ την προσφορα του στο παγκοσμιο πρωταθλημα rally.
          Το μονο που με χαλασε ειναι που αφησε τον Moya να του φυγει! Μ αυτον ισως ειχε σηκωσει την 3η κουπα της καριερας του περυσι!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            deggman last edited by

            Χαζός είναι ο Mοya να καθόταν και να του έσπαγε τα δάχτυλα?
            (Πλάκα κάνω)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              koulis1 last edited by

              Ο χρήστης deggman έγραψε:
              O τελευταιος των Μοϊκανων ο Matador.

              Συμπληρώνω
              Οδηγός που 'πήγε'παντού(ασφαλτο,χωμα,χιονι,Σαφάρι,παγους,λασπη)
              Οδηγός που εχει κερδίσει σχεδόν 'παντού'
              Οδηγός που 'πρωταγωνιστεί' και ξεκινά 'φαβορί' επι 16(1988) χρόνια.
              Οδηγός που ειναι στους 'βαθμούς για πρωταθλημα' 10 χρόνιές(τουλαχιστον)
              Οδηγός που εχει 'παιξει'με τους μεγάλους Kankunen,Mcrae,Makinen!

              Τοσα και αλλα τόσα μπορεί να πει κανείς για αυτή τη μεγαλη μορφή που
              κατα την ταπεινή μου γνώμη πρέπει να αποσυρθεί γιατι δεν του 'παει' η συγχρονη μορφή των ραλυ(και ας λένε αλλα τα αποτελέσματα)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cmarin last edited by

                Πέρσι γράφαμε για το φαινόμενο Loeb. Ο μικρός - που μεγάλωσε - εκτός από την κούπα που σήκωσε, σπάει ρεκόρ σχεδόν σε κάθε αγώνα που κερδίζει.
                Έτσι τώρα, με την νίκη του στη Σαρδηνία, έφτασε τις 13 και πέρασε τον Solberg, αλλά σίγουρα η μεταξύ τους μάχη θα κρατήσει για καιρό....
                Τώρα πλέον είναι στην 12η θέση όλων των εποχών και σύντομα θα περάσει τον Walter Rohrl (14) και τον πρώτο έπίσημο πρωταθλητή Waldegaard (16).

                Φυσικά έχουν γεμίσει και οι καθρέπτες του Gronholm (17) που αν συνεχίσει τις εμφανίσεις των τελευταίων 2 ετών, θα μείνει πίσω.

                Μαζί όμως ανεβάζει και την Citroen που σε 3 νίκες θα περάσει την Fiat στην 8η θέση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                  Φυσικά έχουν γεμίσει και οι καθρέπτες του Gronholm (17) που αν συνεχίσει τις εμφανίσεις των τελευταίων 2 ετών, θα μείνει πίσω.

                  17 'Η 16?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cmarin last edited by

                    Ο χρήστης harriswrc έγραψε:

                    Φυσικά έχουν γεμίσει και οι καθρέπτες του Gronholm (17) που αν συνεχίσει τις εμφανίσεις των τελευταίων 2 ετών, θα μείνει πίσω.

                    17 'Η 16?

                    16 sorry!
                    Με 3 νίκες ακόμη φέτος, απόλυτα εφικτό τους περνάει και τους 2!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      syele last edited by

                      Ρε, τι πάθαμε

                      Anyway, άξιος ο μικρός (?)
                      Πάντως ο Gro κάτι τέτοια βλέπει και το 'χάνει'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by

                        Ο Loeb πρέπει να έχει και τρομερά ποσοστά επιτυχίας. Πέρυσι (1/7) που ο cmarin δημοσίευσε τα στατιστικά του, είχε:

                        Συμμετοχές-Νίκες-Ποσοστό νικών-Podium-Ποσοστό Podium-Εγκαταλείψεις-Ποσοστό εγκαταλείψεων
                        46-8-17,4%-16-34,8%-8-17,4%

                        Φέτος, γύρω στους 12 αγώνες μετά, έχει κάτι σαν (δεν το έψαξα, στα πρόχειρα):

                        58-13-22,4%-24-41,4%-9-15,5%

                        Δηλ. κέρδισε έναν στους πέντε αγώνες που συμμετείχε και ανέβηκε στο Podium σχεδόν σε έναν από τους δύο.

                        O Schumacher του WRC ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Y
                          yannis-chalkiracingclub last edited by

                          O S.Loeb εχει 'τρομερα' ποσοστα επιτυχιας κυριως λογω της καταντιας του WRC. Χωρις ανταγωνισμο ειναι απολυτως λογικο να εχει 'τρομερα' ποσοστα. Αν ετρεχε με τα δεδομενα του 2002, σιγουρα δεν θα ηταν τοσο αποτελεσματικος. Τοτε υπηρχε ανταγωνισμος και αναγκαστικα ρισκο. Τωρα απο ποιον να χασει το podium? Σημερα εχει 2ο σκελος Ραλι Κυπρου, και ουδεις εως τωρα εχει γραψει το παραμικρο στο forum. Και τι να γραψει δηλαδη?

                          Και για να μην παρεξηγηθω, θεωρω τον Loeb πολυ μεγαλο οδηγο. Ηγετης ειναι ο ανθρωπος, αλλα οταν κερδιζει χωρις ανταγωνισμο 'δε λεει'.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasilakis last edited by

                            Ο χρήστης Yannis-ChalkiRacingClub έγραψε:
                            O S.Loeb εχει 'τρομερα' ποσοστα επιτυχιας κυριως λογω της καταντιας του WRC. Χωρις ανταγωνισμο ειναι απολυτως λογικο να εχει 'τρομερα' ποσοστα. Αν ετρεχε με τα δεδομενα του 2002, σιγουρα δεν θα ηταν τοσο αποτελεσματικος. Τοτε υπηρχε ανταγωνισμος και αναγκαστικα ρισκο. Τωρα απο ποιον να χασει το podium? Σημερα εχει 2ο σκελος Ραλι Κυπρου, και ουδεις εως τωρα εχει γραψει το παραμικρο στο forum. Και τι να γραψει δηλαδη?

                            Και για να μην παρεξηγηθω, θεωρω τον Loeb πολυ μεγαλο οδηγο. Ηγετης ειναι ο ανθρωπος, αλλα οταν κερδιζει χωρις ανταγωνισμο 'δε λεει'.

                            Και οι δύο προηγούμενοι αγώνες? Η Τουρκία, η Σουηδία πέρσι? Η Γερμανία πρόπερσι? Δηλαδή το 2002 ο κ.Gronholm δεν είχε το καλύτερο αυτοκίνητο?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης Yannis-ChalkiRacingClub έγραψε:
                              O S.Loeb εχει 'τρομερα' ποσοστα επιτυχιας κυριως λογω της καταντιας του WRC. Χωρις ανταγωνισμο ειναι απολυτως λογικο να εχει 'τρομερα' ποσοστα. Αν ετρεχε με τα δεδομενα του 2002, σιγουρα δεν θα ηταν τοσο αποτελεσματικος. Τοτε υπηρχε ανταγωνισμος και αναγκαστικα ρισκο. Τωρα απο ποιον να χασει το podium?

                              ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΚΙ ΑΣ ΑΡΓΗΣΕ!
                              ΙΣΩΣ Ο LOEB ΣΤΑΘΗΚΕ ΤΥΧΕΡΟΣ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΕ ΤΟΥΣ MCRAE, SAINZ, MAKINEN ΣΤΗ ΔΥΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΤΟΥ... ΤΟ 2002 ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΕΙΡΟΣ, ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΕΟ ΚΑΙ ΑΝΕΞΕΛΙΚΤΟ. ΑΝ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ LOEB ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ XSARA ΕΤΡΕΧΕ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΕΙΧΑΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ... ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ ΠΡΑΓΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ COLIN KAI CARLOS ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ 'ΛΙΓΟΙ' ΜΕ ΙΔΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
                              Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΟ ΙΚΑΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΙΚΑΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΡΕΧΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΟΙ SOLBERG, MARTIN, GARDEMEISTER ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΤΟΥΣ, Ο GRONHOLM ΔΕΝ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΟΠΛΑ ΕΝΩ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΕΙΛΗΣΟΥΝ ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟΙ ΟΠΩΣ ΟΙ DUVAL, ATKINSON, HIRVONEN.

                              ΘΑ ΤΟΝ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟΝ ΓΑΛΛΟ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΝΕΑ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΝΕΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Y
                                yannis-chalkiracingclub last edited by

                                Χαρη, δεν αμφιβαλλω οτι ο Loeb θα κερδιζε αγωνες και το 2002. Αν τους κερδιζε ομως τοτε, που υπηρχε τρομερος ανταγωνισμος με σκληρες μαχες απο την 1η εως την 8η θεση, σιγουρα θα ειχαν μεγαλυτερη αξια. Αυτη τη στιγμη τρεχουν μονο 2 οδηγοι κατ'εμε. Loeb και Solberg. O Marcus ειναι 'τελειωμενος', ενω ο Martin πολυ λιγος εως τωρα. Aπο εκει και περα το χαος. Kαλοι οι Duval, Garde & σια, αλλα δεν μπορουν να κυνηγησουν νικες.

                                Να'στε καλα! Γεια χαρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cmarin last edited by

                                  Βρε καλώς τον!

                                  Ξέρεις κάτι, τα νούμερα γράφουν ιστορία και οι ιστορίες του κάθε αγώνα ξεχνιούνται! Δυστυχώς φέτος υπάρχουν μόνο 3 να διεκδικούν νίκες σε αγώνα. Δύσκολα βλέπω κάποιον άλλον να κερδίζει (εκτός εγκατάλειψη των 3). Ακόμη όμως και να κρατιέσαι μέσα ενώ οι άλλοι εγκαταλείπουν, είναι θέμα αξιοπιστίας, μικρότερου ποσοστού λάθους και καθόλου ευκαταφρόνητος παράγοντας νίκης.
                                  Θέλω να πω ότι δεν είναι μόνο τα δευτερόλεπτα, πρώτα πρέπει να έχει τα υπόλοιπα και μετά την ταχύτητα.

                                  ΥΓ Γιατί θεωρείς τον ψηλό ξοφλημένο?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    cmarin last edited by

                                    Ξυπνάω το θέμα, επειδή μόλις είδα ότι η νίκη του Latvala, έδωσε στην Ford την πρώτη θέση σε νίκες στους κατασκευαστές, όλων των εποχών αφού πέρασε εμπρός από την Lancia. H Citroen βέβαια καραδοκεί....

                                    1.  Ford	 	75	 	(1973 - 2010)	 
                                      
                                      1.  Lancia	 	74	 	(1974 - 1992)	 
                                        
                                      2.  Citroen	 	63	 	(1999 - 2010)	 
                                        
                                      3.  Peugeot	 	48	 	(1975 - 2005)	 
                                        
                                      4.  Subaru	 	47	 	(1993 - 2005)	 
                                        
                                      5.  Toyota	 	43	 	(1973 - 1999)	 
                                        
                                      6.  Mitsubishi	 	34	 	(1974 - 2001)	 
                                        
                                      7.  Audi	 	24	 	        (1981 - 1987)	 
                                        
                                      8.  Fiat	 	21	 	        (1973 - 1981)	 
                                        
                                      9. Datsun/Nissan 9                  (1973 - 1988)
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 3
                                    • 3 / 3
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr