-
Πότε το αμάξωμα δέχεται μεγαλύτερες στραβλώσεις? Στην πόλη έχουμε τα πεζοδρόμια που ανεβαίνουμε, τις πολλές λακούβες και ανωμαλίες, το στρίψιμο με μικρή ακτίνα στροφής (οπου το παταμε κιολας εε?!).
Στην Εθνική Οδο και γενικότερα σε μεγάλο δρόμο - λεωφόρο εχουμε τεράστιες ακτίνες στοφής, ισο δρόμο, αλλα μεγάλες ταχύτητες.
Οσο αφορά τις πλευρικές επιταχύνσεις, δεν μπορω να θυμηθω, αλλα νομίζω αν τρέχεις, σε δρομους πολής και γενικά στενους δρομους, το σωμα ξεκολάει πιο έυκολα απο το κάθισμα.
Τέλος, αν δεν κάνω λάθος, χοντρικα και θεωρητικα έχουμε 2 μορφές στρεβλώσεων, εγκάρσιες και διαμηκεις που εφαρμόζονται στο αμάξωμα.
Με βάση αυτα, και αλλα πολλά μου θα γραψετε νομίζω μπορει να γίνει μια ενδιαφέρουσα κουβέντα!
-
Πότε το αμάξωμα δέχεται μεγαλύτερες στραβλώσεις? Στην πόλη έχουμε τα πεζοδρόμια που ανεβαίνουμε, τις πολλές λακούβες και ανωμαλίες, το στρίψιμο με μικρή ακτίνα στροφής (οπου το παταμε κιολας εε?!).
Στην Εθνική Οδο και γενικότερα σε μεγάλο δρόμο - λεωφόρο εχουμε τεράστιες ακτίνες στοφής, ισο δρόμο, αλλα μεγάλες ταχύτητες.
Οσο αφορά τις πλευρικές επιταχύνσεις, δεν μπορω να θυμηθω, αλλα νομίζω αν τρέχεις, σε δρομους πολής και γενικά στενους δρομους, το σωμα ξεκολάει πιο έυκολα απο το κάθισμα.
Τέλος, αν δεν κάνω λάθος, χοντρικα και θεωρητικα έχουμε 2 μορφές στρεβλώσεων, εγκάρσιες και διαμηκεις που εφαρμόζονται στο αμάξωμα.
Με βάση αυτα, και αλλα πολλά μου θα γραψετε νομίζω μπορει να γίνει μια ενδιαφέρουσα κουβέντα!
-
Πότε το αμάξωμα δέχεται μεγαλύτερες στραβλώσεις? Στην πόλη έχουμε τα πεζοδρόμια που ανεβαίνουμε, τις πολλές λακούβες και ανωμαλίες, το στρίψιμο με μικρή ακτίνα στροφής (οπου το παταμε κιολας εε?!).
Στην Εθνική Οδο και γενικότερα σε μεγάλο δρόμο - λεωφόρο εχουμε τεράστιες ακτίνες στοφής, ισο δρόμο, αλλα μεγάλες ταχύτητες.
Οσο αφορά τις πλευρικές επιταχύνσεις, δεν μπορω να θυμηθω, αλλα νομίζω αν τρέχεις, σε δρομους πολής και γενικά στενους δρομους, το σωμα ξεκολάει πιο έυκολα απο το κάθισμα.
Τέλος, αν δεν κάνω λάθος, χοντρικα και θεωρητικα έχουμε 2 μορφές στρεβλώσεων, εγκάρσιες και διαμηκεις που εφαρμόζονται στο αμάξωμα.
Με βάση αυτα, και αλλα πολλά μου θα γραψετε νομίζω μπορει να γίνει μια ενδιαφέρουσα κουβέντα!
-
ΘΕΩΡΗΜΑ:
Ο οδηγός που ενδιαφέρεται για τις φθορές αυτές είναι μέτριος - επιφυλακτικός, και έτσι αναλύω το οδήγημά του παρακάτω. Αν είναι σιδεροφάγος θα το φάει είτε εδώ είτε εκεί.
Παρόλα αυτά γνώμη μου πως τελικά ίδιο το αποτέλεσμ, έστω και πιθανώς λιγότερο έντονο.ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ-ΚΙΒΩΤΙΟ
Α)
1 χιλιόμετρο στην εθνική κρατάει 30 δευτερόλεπτα (με 120 νόμιμα χαώ) στις 4.000 στροφές ανά λεπτό το πολύ (άρα κάνει 2000 στροφές για το χιλιόμετρο). Άφθονος αέρας, σχεδόν ποτέ δεν χρειάζεται να δουλέψει βεντιλατέρ, θερμοκρασίες χαμηλές, κινητήρας με ΣΤΑΘΕΡΟ φορτίο (σχεδόν ευθύγραμμη ομαλή κίνηση)
Δεν θα κάνεις ΚΑΜΙΑ αλλαγή (5 αλλαγές από τα διόδια πχ Ελευσίνας μέχρι Λουτρακίου είναι ουσιαστικά αμελητέες!!) μην καταπονώντας κιβώτιο-συμπλέκτη καθόλου.Β)
1 χμ στην πόλη διαρκεί 3 λεπτά σταμάτα-ξεκίνα (20 χαώ μέση ταχύτητα, ΑΡΚΕΤΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ...). Σε αυτά τα 3 λεπτά θα κινείσαι μέχρι 3000 στροφές, ποτέ κάτω από 800 (ρελαντί) Εγώ λέω ένα (ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ αισιόδοξο) νούμερο, έστω 1000 σαλ κατά μέσο όρο. Άρα θα κάνεις 3000 στροφές, 50% περισσότερες από τον αυτοκινητόδρομο. (αν βάλεις μέσο όρο τις ρεαλιστικότερες 1300 στροφές θα είναι 100% περισσότερες!!!)
Το φορτίο διαρκώς αλλάζει, σταμάτα-ξεκίνα.
Σε 1 χιλιόμετρο θα πιάσεις 2 φανάρια τουλάχιστο, αλλάζοντας συνολικά καμιά δεκαριά φορές ταχύτητα στο χιλιόμετρο.ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ - ΑΜΑΞΩΜΑ
Α)
Ο Αυτοκινητόδρομος λακούβα άξια λόγου κάθε πόσα χμ έχει; Να πούμε Αθήνα - Πάτρα 220 χμ και 22 λακούβες ανά λωρίδα να είναι στρογγυλό; Οπότε μια λακούβα κάθε 10 χιλιόμετρα. Και την περνάς με 120, οπότε αν δεν είναι Γκραν Κάνυον οπότε και θα δεις με βεβαιότητα τις ρίζες των ραδικιών, η ρόδα δεν προλαβαίνει να πέσει καν μέσα.
Συνήθως όμως έχει κυματοειδή που δουλεύει διαρκώς η ανάρτηση, αν και μάλλον ξεκούραστα.Β)
Σε 10 χιλιόμετρα στην πόλη έχεις πάει σχεδόν από τη μία της άκρη στην άλλη. Οι λακούβες ακόμα και οι μικρές είναι σχεδόν πάντα μεγαλύτερες από την μεγαλύτερη που θα πετύχεις σε αυτοκινητόδρομο. Επίσης πέφτεις με μέτρια ταχύτητα, πολύ αργή για να περάσεις τη λακούβα 'από πάνω' και να μην προλάβεις να κοπανηθείς, πολύ μεγάλη δε για να πέσεις μέσα απαλά... Τώρα πόσες λακούβες πετυχαίνεις σε 10 χιλιόμετρα πόλης δεν ξέρω. Θέλει ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ γνώσεις στο Matlab!!!ΛΑΣΤΙΧΑ-ΦΡΕΝΑ
Α)
Αυτοκινητόδρομος σχεδόν πάντα ευθεία, ή χαλαρές στροφές, συνήθως σταθερή ταχύτητα, πρακτικά ασθενικές τιμές επιτάχυνσης ακόμα και αν έχεις 150 άλογα, σχεδόν ποτέ δεν πατάς φρένο. Λογικά ελάχιστα (ανάλογα με τα διανυθέντα χιλιόμετρα) δεν χαλάς τα λάστιχα ή τα φρένα.Β)
Στην πόλη φρένο - γκάζι - μουσική. Οι επιταχύνσεις με πρώτη φθείρουν τα λάστιχα ασύγκριτα περισσότερο από τις ρεπρίζ της 5ης, και κάθε τόσο ΣΤΑΜΑΤΑΣ. Θες φρένο λοιπόν, τριβή που φτάνει στα λάστιχα... -
Στο μυαλο μου ειχα τον σιδοροφάγο!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
ΘΕΩΡΗΜΑ:
Ο οδηγός που ενδιαφέρεται για τις φθορές αυτές είναι μέτριος - επιφυλακτικός, και έτσι αναλύω το οδήγημά του παρακάτω. Αν είναι σιδεροφάγος θα το φάει είτε εδώ είτε εκεί.
Παρόλα αυτά γνώμη μου πως τελικά ίδιο το αποτέλεσμ, έστω και πιθανώς λιγότερο έντονο.ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ-ΚΙΒΩΤΙΟ
Α)
1 χιλιόμετρο στην εθνική κρατάει 30 δευτερόλεπτα (με 120 νόμιμα χαώ) στις 4.000 στροφές ανά λεπτό το πολύ (άρα κάνει 2000 στροφές για το χιλιόμετρο). Άφθονος αέρας, σχεδόν ποτέ δεν χρειάζεται να δουλέψει βεντιλατέρ, θερμοκρασίες χαμηλές, κινητήρας με ΣΤΑΘΕΡΟ φορτίο (σχεδόν ευθύγραμμη ομαλή κίνηση)
Δεν θα κάνεις ΚΑΜΙΑ αλλαγή (5 αλλαγές από τα διόδια πχ Ελευσίνας μέχρι Λουτρακίου είναι ουσιαστικά αμελητέες!!) μην καταπονώντας κιβώτιο-συμπλέκτη καθόλου.Β)
1 χμ στην πόλη διαρκεί 3 λεπτά σταμάτα-ξεκίνα (20 χαώ μέση ταχύτητα, ΑΡΚΕΤΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ...). Σε αυτά τα 3 λεπτά θα κινείσαι μέχρι 3000 στροφές, ποτέ κάτω από 800 (ρελαντί) Εγώ λέω ένα (ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ αισιόδοξο) νούμερο, έστω 1000 σαλ κατά μέσο όρο. Άρα θα κάνεις 3000 στροφές, 50% περισσότερες από τον αυτοκινητόδρομο. (αν βάλεις μέσο όρο τις ρεαλιστικότερες 1300 στροφές θα είναι 100% περισσότερες!!!)
Το φορτίο διαρκώς αλλάζει, σταμάτα-ξεκίνα.
Σε 1 χιλιόμετρο θα πιάσεις 2 φανάρια τουλάχιστο, αλλάζοντας συνολικά καμιά δεκαριά φορές ταχύτητα στο χιλιόμετρο.ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ - ΑΜΑΞΩΜΑ
Α)
Ο Αυτοκινητόδρομος λακούβα άξια λόγου κάθε πόσα χμ έχει; Να πούμε Αθήνα - Πάτρα 220 χμ και 22 λακούβες ανά λωρίδα να είναι στρογγυλό; Οπότε μια λακούβα κάθε 10 χιλιόμετρα. Και την περνάς με 120, οπότε αν δεν είναι Γκραν Κάνυον οπότε και θα δεις με βεβαιότητα τις ρίζες των ραδικιών, η ρόδα δεν προλαβαίνει να πέσει καν μέσα.
Συνήθως όμως έχει κυματοειδή που δουλεύει διαρκώς η ανάρτηση, αν και μάλλον ξεκούραστα.Β)
Σε 10 χιλιόμετρα στην πόλη έχεις πάει σχεδόν από τη μία της άκρη στην άλλη. Οι λακούβες ακόμα και οι μικρές είναι σχεδόν πάντα μεγαλύτερες από την μεγαλύτερη που θα πετύχεις σε αυτοκινητόδρομο. Επίσης πέφτεις με μέτρια ταχύτητα, πολύ αργή για να περάσεις τη λακούβα 'από πάνω' και να μην προλάβεις να κοπανηθείς, πολύ μεγάλη δε για να πέσεις μέσα απαλά... Τώρα πόσες λακούβες πετυχαίνεις σε 10 χιλιόμετρα πόλης δεν ξέρω. Θέλει ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ γνώσεις στο Matlab!!!ΛΑΣΤΙΧΑ-ΦΡΕΝΑ
Α)
Αυτοκινητόδρομος σχεδόν πάντα ευθεία, ή χαλαρές στροφές, συνήθως σταθερή ταχύτητα, πρακτικά ασθενικές τιμές επιτάχυνσης ακόμα και αν έχεις 150 άλογα, σχεδόν ποτέ δεν πατάς φρένο. Λογικά ελάχιστα (ανάλογα με τα διανυθέντα χιλιόμετρα) δεν χαλάς τα λάστιχα ή τα φρένα.Β)
Στην πόλη φρένο - γκάζι - μουσική. Οι επιταχύνσεις με πρώτη φθείρουν τα λάστιχα ασύγκριτα περισσότερο από τις ρεπρίζ της 5ης, και κάθε τόσο ΣΤΑΜΑΤΑΣ. Θες φρένο λοιπόν, τριβή που φτάνει στα λάστιχα...Μερικές παρατηρήσεις
Ο κινητήρας στον αυτοκινητόδρομο γενικά λειτουργεί πιο ξεκούραστα , αρκεί να μην πιεστεί,
δηλ. μικρός κινητήρας με κοντή μετάδοση και 4000+
ανηφόρες με τέρμα γκάζι κλπ.Το αμάξωμα μπορεί να ταλαιπωρηθεί το ίδιο ή και περισσότερο στον αυτοκινητόδρομο αφού οι δυνάμεις είναι μεγαλύτερες (παίζει ρόλο και η ανάρτηση)
Τα αμπορτισέρ ταλαιπωρούνται περισσότερο στον αυτοκινητόδρομο γιατί λειτουργούν συνεχώς με μεγάλη ταχύτηταΤα λάστιχα φθείρονται σαφώς γρηγορότερα στον αυτοκινητόδρομο λόγω θερμοκρασίας και μεγαλύτερης τριβής.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
ΛΑΣΤΙΧΑ-ΦΡΕΝΑ
Α)
Αυτοκινητόδρομος σχεδόν πάντα ευθεία, ή χαλαρές στροφές, συνήθως σταθερή ταχύτητα, πρακτικά ασθενικές τιμές επιτάχυνσης ακόμα και αν έχεις 150 άλογα, σχεδόν ποτέ δεν πατάς φρένο. Λογικά ελάχιστα (ανάλογα με τα διανυθέντα χιλιόμετρα) δεν χαλάς τα λάστιχα ή τα φρένα.Β)
Στην πόλη φρένο - γκάζι - μουσική. Οι επιταχύνσεις με πρώτη φθείρουν τα λάστιχα ασύγκριτα περισσότερο από τις ρεπρίζ της 5ης, και κάθε τόσο ΣΤΑΜΑΤΑΣ. Θες φρένο λοιπόν, τριβή που φτάνει στα λάστιχα...τα dB επηρεάζουν τα λάστιχα; πού κολλάει η μουσική;
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
ΛΑΣΤΙΧΑ-ΦΡΕΝΑ
Α)
Αυτοκινητόδρομος σχεδόν πάντα ευθεία, ή χαλαρές στροφές, συνήθως σταθερή ταχύτητα, πρακτικά ασθενικές τιμές επιτάχυνσης ακόμα και αν έχεις 150 άλογα, σχεδόν ποτέ δεν πατάς φρένο. Λογικά ελάχιστα (ανάλογα με τα διανυθέντα χιλιόμετρα) δεν χαλάς τα λάστιχα ή τα φρένα.Β)
Στην πόλη φρένο - γκάζι - μουσική. Οι επιταχύνσεις με πρώτη φθείρουν τα λάστιχα ασύγκριτα περισσότερο από τις ρεπρίζ της 5ης, και κάθε τόσο ΣΤΑΜΑΤΑΣ. Θες φρένο λοιπόν, τριβή που φτάνει στα λάστιχα...τα dB επηρεάζουν τα λάστιχα; πού κολλάει η μουσική;
Στο τραγούδι!!!
Θα μπορούσα να συμπληρώσω: 'Τη ζωούλα μας φυλάει η φωνή του εκφωνητή' -
Πάντος νομιζω οτι οταν ανεβαινεις σε πεδορόμιο, μπαινεις σε γκαραζ που εχει κλίση υπο στοφή κτλ, οτι το αμάξωμα καταπονειται πολύ γιατι δεν πατάει και με τις 4 ρόδες, αυτο μαρτυρούν και οι τριγμοι. Εκτος και αν η ανάρτηση έχει πολυ μεγάλες διαδρομές και ειναι ειναι μαλακιά.
-
Τα πεζοδρόμια, όπως υπονοεί και το όνομα τους, είναι για τους πεζούς. End of story.
Ειλικρινά ελπίζω τα αυτοκίνητα όλων αυτών που έχουν την κακή συνήθεια να παρκάρουν στο πεζοδρόμιο αναγκάζοντας τους πεζούς να περπατούν στον δρόμο να υφίστανται τις μεγαλύτερες δυνατές καταπονήσεις...
-
Ολοι αυτοι που εχτισαν ακινητα, οι αλλοι που 'εχτισαν' αυτους τους δρομους, αυτοι που δεν εχτισαν αυτα τα πάρκιγκ, και γενικώς αυτοι που εχτισαν την πολεοδομικη και αστικη μορφη της Αθηνας, απο 'κακη συνήθεια', μας δάνεισαν την κακη συνηθεια να χρησιμοποιουμε τα πεζοδρόμια, καποιες φορες, σε καποιες περιοχες, σε κάποιες ωρες τις ημέρας αναγκαστικά. Φυσικα υπάρχουν και αυτοι που τα χρησιμοποιουν γιατι βολέυονται, αλλα πολλές φορές δεν γίνεται διαφορετικα.
-
Ο χρήστης jim01 έγραψε:
αλλα πολλές φορές δεν γίνεται διαφορετικα.Πολλές φορές όμως γίνεται.
Τι να πει κανείς για αυτήν την περίπτωση: στα Εξάρχεια έχει στη Εμμανουήλ Μπενάκη τεράστιο πάρκινγκ, και απέναντι παρκάρουν πάνω στο πεζοδρόμιο χωρίς να αφήνουν ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ χώρο για τους πεζούς. Τους αναγκάζουν να κατεβαίνουν στο δρόμο και τούς θέτουν σε κίνδυνο γιατί έχει αρκετή και γρήγορη κυκλοφορία εκεί...
Μού έρχεται να τα σπάσω αυτά εκεί πέρα.
-
Παρόμοια περίπτωση και στο Ελληνικό, όπου μένω. Παρόλο που τα αυτοκίνητα χωράνε άνετα να παρκάρουν και από τις δύο πλευρές του δρόμου κανονικά (με χώρο για να περνάνε νταλίκες ανάμεσα) οι ευγενέστατοι γείτονες μου προτιμούν να παρκάρουν πάνω στο πεζοδρόμιο. Όταν μάλιστα ρώτησα κάποιον γιατί δεν το βάζει στο δρόμο για να διευκολύνει τους πεζούς, μου απάντησε ότι στο δρόμο κινδυνεύει να του το γρατσουνίσουν!
Και το πιο εξοργιστικό είναι ότι την ίδια ώρα ό δήμος μας ξοδεύει εκατομμύρια για να κατασκευάσει ράμπες για αναπηρικά καροτσάκια στα πεζοδρόμια οι οποίες φυσικά χρησιμοποιούνται από τους οδηγούς για να σκαρφαλώνουν με τα αμάξια τους ευκολότερα στα πεζοδρόμια.
Τα σχόλια δικά σας...
-
Το να φας 10-20 εκατοστά πεζοδρόμιο, ειδικά αν υπάρχει αρκετός χώρος για πεζούς και καροτσάκια, δεν είναι κακό. Το να το κολλάς στον τοίχο είναι απαράδεκτο.
Εγώ έχω φάει 2 φορές κλήση για πεζοδρόμιο, αλλά ρε γαμώτο άφηνα χώρο. Κάτι άλλους στο ίδιο σημείο που καβαλάνε το πεζοδρόμιο με τις 4 ρόδες δε βλέπω να τους γράφουν. Άντε βγάλε άκρη. -
Έφαγα κλήση για πεζοδρόμιο, όντας ανεβασμένος κατά 155 χιλιοστά (ίσα το λάστιχο του Ούνο!!)
Σημείωση: Αν παρκάριζα κάτω, δεν είχε απαγορευτικό, αλλά δεν θα χώραγε να περάσει η κυκλοφορία.
Κάνε καλό να λάβεις καλό...
Ποιος βλάκας το είπε;; -
Μήπως κάποιος με Μερτσέντες;
-
Αυτου στο Ελληνικό που το βάζει πανω ενω έχει χώρο, 'για να μην του γρατζουνιστει' πρέπει κάπιος να του το γρατζουνίσει
-
Ο χρήστης jim01 έγραψε:
Αυτου στο Ελληνικό που το βάζει πανω ενω έχει χώρο, 'για να μην του γρατζουνιστει' πρέπει κάπιος να του το γρατζουνίσειΑυτος ο καποιος πρεπει να προσεχει ομως γιατι κρυφες καμερες δεν εχει μονο ο ζουγκλας αλλα και οι κατοχοι αυτοκινητων .
Εγω σκεφτομαι το παιδακι που επειδη δεν χωραγε να περπατησει στο πεζοδρομιο λογω παρκαρισμενου αμαξιου κατεβηκε στον δρομο και το παρεσυρε αυτοκινητο .
-
Υπάρχουν μέρη όπου πρέπει να είσαι σύρριζα στο πεζοδρόμιο ή και λίγο πάνω για να χωράνε αυτοκίνητα (όχι τα σύγχρονα φαρδιά, αυτά δεν χωράνε έτσι κι αλλιώς!)... Το λίγο όμως να είναι λίγο...
Σε μερικούς δρόμους πρέπει να παρκάρεις επάνω όταν είσαι κοντά στη γωνία (παράνομο κι αυτό) για να διευκολύνεις τους άλλους να μπούνε βγούνε από το στενό.
Σε άλλους δρόμους όμως πιο πολύ κινδυνεύεις να σε γκρατζουνίσει η σακούλα με τα ψώνια των πεζών που ζορίζονται να χωρέσουν! Και σίγουρα είμαι ηθελημένα κάπως πιο απρόσεκτος κοντά σε μερικά αυτοκίνητα που είναι πολύ επάνω στο επζοδρόμιο όταν κουβαλάω αντικείμενα....
Κάποιος είχε παρκάρει σημαντικά επάνω στο πεζοδρόμιο για 4-5 μέρες το Πάσχα. Η ΔΕΗ ήθελε να ανοίξει τρύπες στο πεζοδρόμιο κι αυτός ήταν εκεί που ήθελαν.... Φώναξαν την αστυνομία η οποία όμως δεν μπόρεσε να τον πάρει και επειδή ήταν πρόσφατη η πινακίδα του δεν ήταν στους καταλόγους της... και ούτε κλήση δεν του έδωσαν...
-στην Αγγλία που ήμουν είχανε ωραιότατους γερανούς με 4 ειδικές δαγκάνες που έπιαναν στις 4 ρόδες χωρίς να τραυματίσουν αυτοκίνητο ή γάντζο και σε σήκωναν κάθετα και σε φόρτωναν όσο στενά και να ήσουν παρκαρισμένος.... Οι γερανοί της ελληνικής τροχαίας μόνο από γωνία μπορούν να σε βγάλουν.... πρακτικά άχρηστοι....
-λοιπόν αν αλλάζεις συχνά πινακίδες κανένας δεν σε βρίσκει!
-αφού ούτε κλήση δεν πήρε ο παρκαρισμένος πώς θα καταλάβει για να μην το ξανακάνει?? Ποια είναι η θέση μου που αφενός είχε παρκάρει μπροστά στην εξώπορτά μου και με δυσκόλευε να βαζοβγάζω τα πράματά μου και αφετέρου δυσκόλεψε τη ΔΕΗ να μου αποκαταστήσει το κομμένο ρεύμα??
-αυτή τη φορά κρατήθηκα, αν το ξανακάνει θα λάβει ευγενικό γράμμα και την τρίτη φορά καμία εγγύηση.... μπορεί να μου πέσει κανένα κηροπήγιο από το μπαλκόνι....(πάντως μάλλον είναι ντόπιος οπότε αν συνεχίσει έτσι αν δεν είμαι εγώ όλο και κάποιος θα του εξηγήσει)
Καταπόνηση αμαξώματος: Πόλη ή Εθνική οδός?