-
κοροιδια....πας να παρεις μπαλακι και σου λεει η αντιπροσωπεια πως παει με ολο το ψαλιδι. ο κομπρεσορας του κλιματισμου τι σπουδαιο εχει πανω του και τον ζητανε γνησιο απο 800 - 1500 ευρω μην γραψω και 2000 ευρω για VW πως εχω διαβασει; ο εγκεφαλος παει τοσο που ειναι ηλεκτρονικο ανταλλακτικο, ελεγχει παραμετρους κλπ.
-
Καλά εννοείται η λεηλασία της τσέπης (για να ακριβολογούμε) είναι κανόνας
ειδικά για τα μαμά ανταλλακτικά (αλλά και όχι μόνο) και τα διάφορα εργατικά.Θέλω να πω ότι μιλάμε για καραμπινάτη περίπτωση από τις κλασικές,
φτιάχνει η Valeo και η VW ας πούμε - γενεές επί γενεών - κλαπέτα διάτρητα να σφραγίζουν με αυτοκόλλητο σελοφάν,τί περιμένουν και δεν το έχουν δει
πως η κόλλα δε θα στεγνώσει με το χρόνο και το σελοφάν δε θα υποχωρήσει με την πίεση του αέρα
και αποτέλεσμα το σύστημα να χάσει κάθε λειτουργικότητα....;
Και στη χειρότερη, τα κλαπέτα θέλει πολλή σκέψη που τα κάνουν διάτρητα, εξοικονομούν βάρος η λογική;...Φυσικά μετά ευκαιρία βρίσκει όλη η αλυσίδα των συνεργείων να χρεώσει παπάδες
από φρέον μέχρι δεν ξέρω εγώ τι, ψάχνοντας λύσεις που στο τέλος και δε θα απαντούν στη βλάβη. -
εχεις την εντυπωση οτι ενα αυτοκινητο κατασκευαζεται για να αντεξει 20 χρονια?
-
Σίγουρα δεν πέφτω από κανένα σύννεφο
αλλά εδώ έχουμε κλασική αποδεδειγμένη περίπτωση που η βιομηχανία φτιάχνει κάτι από κατασκευής λειψό
ενώ θα μπορούσε να το αποφύγει, και όχι απλά προβλέψεικαι το κάνει όχι κιόλας για να περιορίσει το κόστος κατασκευής (έστω ηθικολογώντας)
αλλά ακριβώς γιατί αποβλέπει σε προγραμματισμένη διάρκεια ζωής.Πρόκειται δηλαδή για προϊόν με εξωφρενικά πεπερασμένη αναλωσιμότητα
που οφείλεται σε σχεδιαστική παρέμβαση η οποία θα μπορούσε να παραλειφθεί και μόνον
και κατά τα λοιπά θα συνέβαλε σε δραστικά αυξημένη διάρκεια ζωής και αποδοτικότητας του προϊόντος.Τα κλαπέτα αυτά θα μπορούσαν απλώς να μην είχαν φτιαχτεί διάτρητα...
Μιλάμε για κακή επιχειρηματική ηθική και πρακτική
(όσο κι αν οι λέξεις αυτές ακούγονται εξωγήινες, το ξέρω).ΥΓ: Το Jetta με το συγκεκριμένο πρόβλημα στο βίντεο παραπάνω είναι όχημα μόλις 9 χρόνων.
-
για να καταλαβω.... αυτο το κλαπετο καθοδηγει τον αερα?
αν θα ερχεται απο την ανακυκλωση ή απο το εξωτερικο περιβαλλον?
κι αν φυγει η ζελατινα δεν εχουμε ανακυκλωση ας πουμε ? ή δεν εχουμε καθολου αερα (εσωτερικο ή εξωτερικο)? -
Υπάρχουν κλαπέτα στην ανακύκλωση,
κλαπέτα στην δημιουργία του μείγματος αέρα
κλαπέτα στη διανομή αέρα στους αεραγωγούς.Αν φεύγει η ζελατίνα,
τότε τα κλαπέτα δε λειτουργούν ως τέτοια στο σημεία όπου έχουν το ρόλο τους.Συνέπεια είναι να μην έχεις πρακτικά την προβλεπόμενη λειτουργικότητα στο σύστημα
αλλά
χαμηλή απόδοση του αποτελέσματος ψύξης-θέρμανσης,
χαμηλή ροή αέρα,
αλλοπρόσαλλη ρύθμιση της θερμοκρασίας του αποδιδόμενου αέρα του κλιματιστικού
αποτέλεσμα λχ
της μη ελεγχόμενης θερμοκρασίας εξερχόμενου αέρα
της μη ελεγχόμενης κατανομής ροής στους αεραγωγούς
κλπ κλπ.Και εσύ μετά ψάχνεσαι αν λείπει φρέον...
-
καταλαβα
ευχαριστωκαι κατι αλλο αν ξερετε...
toyota avensis MK1 (του 1998) εχει τετοια διάτρητα κλαπετα?
γιατι τοσα χρονια δεν ειχαμε προβλημα με το a/c, και τωρα προσφατα αρχισε να μην φερνει κρυο αερα -
Κύριοι ψυχραιμία!
Τα κλαπέτα, με την συγκεκριμένη τεχνολογία, οφείλουν να είναι διάτρητα, γιατί είναι ο μόνος τρόπος, το αφρώδες ειδικό ελαστικό να έχει καλή πρόσφυση πάνω στο μέταλλο, σχηματίζοντας, έτσι, ενιαία οντότητα με το υλικό της αντίθετης επιφάνειας, αποτρέποντας, κατά το δυνατόν, την πιθανότητα αποκόλλησης.
Και η πιθανότητα αυτή είναι μεγάλη, λόγω των ειδικών συνθηκών που επικρατούν στην περιοχή, θερμοκρασίες δηλαδή που μπορούν να εναλλάσσονται μέσα σε λίγα λεπτά, από 0° - 80° C.
Θα μπορούσε βέβαια να έχουν μία προστατευτική επικάλυψη, με πρόβλεψη για τα προβλήματα συμπύκνωσης των υδρατμών που δημιουργούνται και είμαι βέβαιος ότι σε κάποιες, ακριβότερες, κατασκευές θα έχουν.
Όσο για την διάρκεια ζωής των διαφόρων περιφερειακών αλλά και του ίδιου του αυτοκινήτου, είναι απεριόριστη, αρκεί να υπάρχει καλή θέληση και βέβαια να αξίζει, έστω για τον κάτοχο, τον κόπο.
-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Κύριοι ψυχραιμία!Τα κλαπέτα, με την συγκεκριμένη τεχνολογία, οφείλουν να είναι διάτρητα, γιατί είναι ο μόνος τρόπος, το αφρώδες ειδικό ελαστικό να έχει καλή πρόσφυση πάνω στο μέταλλο, σχηματίζοντας, έτσι, ενιαία οντότητα με το υλικό της αντίθετης επιφάνειας, αποτρέποντας, κατά το δυνατόν, την πιθανότητα αποκόλλησης.
Και η πιθανότητα αυτή είναι μεγάλη, λόγω των ειδικών συνθηκών που επικρατούν στην περιοχή, θερμοκρασίες δηλαδή που μπορούν να εναλλάσσονται μέσα σε λίγα λεπτά, από 0° - 80° C.
Θα μπορούσε βέβαια να έχουν μία προστατευτική επικάλυψη, με πρόβλεψη για τα προβλήματα συμπύκνωσης των υδρατμών που δημιουργούνται και είμαι βέβαιος ότι σε κάποιες, ακριβότερες, κατασκευές θα έχουν.
Όσο για την διάρκεια ζωής των διαφόρων περιφερειακών αλλά και του ίδιου του αυτοκινήτου, είναι απεριόριστη, αρκεί να υπάρχει καλή θέληση και βέβαια να αξίζει, έστω για τον κάτοχο, τον κόπο.
με +95% ανακυκλωσιμα υλικα δε θα το ελεγα.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Κύριοι ψυχραιμία!
Τα κλαπέτα, με την συγκεκριμένη τεχνολογία, οφείλουν να είναι διάτρητα, γιατί είναι ο μόνος τρόπος, το αφρώδες ειδικό ελαστικό να έχει καλή πρόσφυση πάνω στο μέταλλο, σχηματίζοντας, έτσι, ενιαία οντότητα με το υλικό της αντίθετης επιφάνειας, αποτρέποντας, κατά το δυνατόν, την πιθανότητα αποκόλλησης.
Και η πιθανότητα αυτή είναι μεγάλη, λόγω των ειδικών συνθηκών που επικρατούν στην περιοχή, θερμοκρασίες δηλαδή που μπορούν να εναλλάσσονται μέσα σε λίγα λεπτά, από 0° - 80° C.
Θα μπορούσε βέβαια να έχουν μία προστατευτική επικάλυψη, με πρόβλεψη για τα προβλήματα συμπύκνωσης των υδρατμών που δημιουργούνται και είμαι βέβαιος ότι σε κάποιες, ακριβότερες, κατασκευές θα έχουν.
Όσο για την διάρκεια ζωής των διαφόρων περιφερειακών αλλά και του ίδιου του αυτοκινήτου, είναι απεριόριστη, αρκεί να υπάρχει καλή θέληση και βέβαια να αξίζει, έστω για τον κάτοχο, τον κόπο.
με +95% ανακυκλωσιμα υλικα δε θα το ελεγα.
Όπως ο 'απασχολήσιμος'...
Δεν απασχολείται οπωσδήποτε...
-
Ο χρήστης Syncro for ever έγραψε:
Κύριοι ψυχραιμία!Τα κλαπέτα, με την συγκεκριμένη τεχνολογία, οφείλουν να είναι διάτρητα, γιατί είναι ο μόνος τρόπος, το αφρώδες ειδικό ελαστικό να έχει καλή πρόσφυση πάνω στο μέταλλο, σχηματίζοντας, έτσι, ενιαία οντότητα με το υλικό της αντίθετης επιφάνειας, αποτρέποντας, κατά το δυνατόν, την πιθανότητα αποκόλλησης.
Και η πιθανότητα αυτή είναι μεγάλη, λόγω των ειδικών συνθηκών που επικρατούν στην περιοχή, θερμοκρασίες δηλαδή που μπορούν να εναλλάσσονται μέσα σε λίγα λεπτά, από 0° - 80° C.
Θα μπορούσε βέβαια να έχουν μία προστατευτική επικάλυψη, με πρόβλεψη για τα προβλήματα συμπύκνωσης των υδρατμών που δημιουργούνται και είμαι βέβαιος ότι σε κάποιες, ακριβότερες, κατασκευές θα έχουν.
Όσο για την διάρκεια ζωής των διαφόρων περιφερειακών αλλά και του ίδιου του αυτοκινήτου, είναι απεριόριστη, αρκεί να υπάρχει καλή θέληση και βέβαια να αξίζει, έστω για τον κάτοχο, τον κόπο.
Δε θα συμφωνήσω. Οι διατρήσεις στα κλαπέτα είναι εξ ορισμού ευένδοτες θέσεις για το όποιο επικαθήμενο υλικό, περιορίζουν επίσης τη συνεκτικότητα και τελικά θα μπορούσαν απλά να είναι ρηχές και τυφλές, θα μπορούσαν να υπάρχουν ανάγλυφα για πρόσφυση, σφιγκτήρες και πόσες άλλες εναλλακτικές τεχνικές για να έχει πρόσφυση και συναρμογή το όποιο ελαστομερές υλικό.
Αντί για αυτά, επιλέγουν επί σειρά γενεών τη χειρότερη δυνατή λύση που τελικά έχει μικρό κύκλο ζωής και σαν εφαρμογή αναιρεί όσο τίποτε άλλο τη λειτουργικότητα κι αποτελεί την απόλυτη αντένδειξη στη συγκεκριμένη χρήση.
Το δικό σου Passat είναι μια γενιά πίσω από τα κλαπέτα στο βίντεο που ανήρτησα... -
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Κύριοι ψυχραιμία!
Τα κλαπέτα, με την συγκεκριμένη τεχνολογία, οφείλουν να είναι διάτρητα, γιατί είναι ο μόνος τρόπος, το αφρώδες ειδικό ελαστικό να έχει καλή πρόσφυση πάνω στο μέταλλο, σχηματίζοντας, έτσι, ενιαία οντότητα με το υλικό της αντίθετης επιφάνειας, αποτρέποντας, κατά το δυνατόν, την πιθανότητα αποκόλλησης.
Και η πιθανότητα αυτή είναι μεγάλη, λόγω των ειδικών συνθηκών που επικρατούν στην περιοχή, θερμοκρασίες δηλαδή που μπορούν να εναλλάσσονται μέσα σε λίγα λεπτά, από 0° - 80° C.
Θα μπορούσε βέβαια να έχουν μία προστατευτική επικάλυψη, με πρόβλεψη για τα προβλήματα συμπύκνωσης των υδρατμών που δημιουργούνται και είμαι βέβαιος ότι σε κάποιες, ακριβότερες, κατασκευές θα έχουν.
Όσο για την διάρκεια ζωής των διαφόρων περιφερειακών αλλά και του ίδιου του αυτοκινήτου, είναι απεριόριστη, αρκεί να υπάρχει καλή θέληση και βέβαια να αξίζει, έστω για τον κάτοχο, τον κόπο.
Δε θα συμφωνήσω. Οι διατρήσεις στα κλαπέτα είναι εξ ορισμού ευένδοτες θέσεις για το όποιο επικαθήμενο υλικό, περιορίζουν επίσης τη συνεκτικότητα και τελικά θα μπορούσαν απλά να είναι ρηχές και τυφλές, θα μπορούσαν να υπάρχουν ανάγλυφα για πρόσφυση, σφιγκτήρες και πόσες άλλες εναλλακτικές τεχνικές για να έχει πρόσφυση και συναρμογή το όποιο ελαστομερές υλικό.
Αντί για αυτά, επιλέγουν επί σειρά γενεών τη χειρότερη δυνατή λύση που τελικά έχει μικρό κύκλο ζωής και σαν εφαρμογή αναιρεί όσο τίποτε άλλο τη λειτουργικότητα κι αποτελεί την απόλυτη αντένδειξη στη συγκεκριμένη χρήση.
Το δικό σου Passat είναι μια γενιά πίσω από τα κλαπέτα στο βίντεο που ανήρτησα...To σύστημα που δείχνει το video, επόμενης γενιάς από το δικό μου, έχει ευτελέστερη κατασκευή, όπως συχνά συμβαίνει με τις επόμενες γενιές και αντίθετα απ΄ότι, γενικότερα, πιστεύεται.
Στο δικό μου, το υλικό επικάλυψης των κλαπέτων δεν ήταν ζελατίνη αλλά ένα είδος 'armaflex', περίπου σαν αυτό που τοποθέτησα και εγώ.
Κράτησε πάνω από 20 χρόνια, προσφέροντας αψεγάδιαστη λειτουργία.
Αν μάλιστα είχαν φροντίσει να το επικαλύψουν με κάποιο προστατευτικό υλικό, (π.χ. μεμβράνη αλουμινίου), θα διαρκούσε περισσότερο από τον κάτοχο του αυτοκινήτου.
Όσο για τις διατρήσεις, στην περίπτωση με τις ζελατίνες, μοιάζει να χρησιμοποιούνται απλά γιατί, έτσι, προϋπήρχαν.
Όταν όμως το υλικό είναι το 'armaflex', προσφέρουν ενοποίηση των αντίθετων επιφανειών και εγκυβωτισμό της μεταλικής επιφάνειας, με τελικό αποτέλεσμα την αντοχή στον χρόνο.
Τώρα κάποιος ίσως σκεφτεί γιατί τα κλαπέτα να μην είναι σκέτη μη διάτρητη λαμαρίνα...
Αυτό όμως το είπαμε ήδη.
-
Seat Leon MK2 me 80.000 χλμ... τις 2-3 τελευταιες ημέρες έπεσε η απόδοση του κλιματιστικού.Τώρα ανεμιστήρες κλπ λειτουργούν κανονικά αλλά βγαζει τον εξωτερικό ζεστό αέρα. Λέτε να θέλει μόνο συμπλήρωση φρέον ή υπάρχει κάποια διαρροή στο κύκλωμα;
-
Ο χρήστης dionisis82 έγραψε:
Seat Leon MK2 me 80.000 χλμ... τις 2-3 τελευταιες ημέρες έπεσε η απόδοση του κλιματιστικού.Τώρα ανεμιστήρες κλπ λειτουργούν κανονικά αλλά βγαζει τον εξωτερικό ζεστό αέρα. Λέτε να θέλει μόνο συμπλήρωση φρέον ή υπάρχει κάποια διαρροή στο κύκλωμα;Έπεσε η απόδοση ή δε δουλεύει καθόλου?
Διότι αν είναι το 2ο, δε μου φαίνεται λογική η ολική απώλεια φρέον σε 2 μόλις μέρες. -
Δεν δουλεύει καθόλου!Η απώλεια φρέον από έναν σωλήνα τελικά κοντά στη μάσκα του αυτοκίνητου είναι ολική...Οπότε λέτε να είναι μόνο αυτό ή να υπάρχει κάποια διαρροή από το ψυγείο a/c ή από το κομπρέσσορα του a/c?
-
Τελικά το πρόβλημα στη διαρροή ήταν η βαλβιδα του A/C.Μαζι με φρέον εργασία και αποβακτηριωση καμπίνας έδωσα 120
-
Σε chevolet lacetti μου είπε ο μάστορας πως χρειάζομαι άλλο κομπρεσερ.
Υπάρχει περίπτωση-τεχνίτης να επισκευαστεί το κομπρεσερ; Τωρα οταν βαζω το ac αλλάζει ελάχιστα τον αέρα προς το κρύο. Εχει αγοράσει κανεις κομπρεσερ του τυπου http://m.aliexpress.com/item/1729134550.html ; -
Πόσο σου ζήτησε ο μάστορας για αντικατάσταση?
Αυτό που βρήκες πάει περίπου στα 230$ με τα μεταφορικά + κανά 100άρι, το λιγότερο, ο εκτελωνισμός.
Σε συμφέρει? -
Ο χρήστης Γιώργος_i20 έγραψε:
Πόσο σου ζήτησε ο μάστορας για αντικατάσταση?
Αυτό που βρήκες πάει περίπου στα 230$ με τα μεταφορικά + κανά 100άρι, το λιγότερο, ο εκτελωνισμός.
Σε συμφέρει?Εργατικά λιγα ειπε αλλα κάνει 350 το καινούργιο που θα το εισάγει ενα κατάστημα ανταλλακτικων. Δεν πιστεύω να είναι κινέζικο και αυτό.
Έχεις δίκιο με το κινέζικο έρχεται τα ίδια λεφτά.
Στα μεταχειρισμενα τι πολιτική ακολουθείται; Το αλλάζουν τα καταστήματα αν είναι χαλασμένο και δεν δουλεύει;
Βρίσκομαι Λάρισα. -
εδω οι περισσοτερες εταιρειες ανταλλακτικων δεν δινουν εγγυηση στο καινουριο.
παντως σε οποιο και να καταληξεις οπωσδηποτε να αλλαξετε και το φιλτρο και να πλυνετε ολο το κυκλωμα χωρις την εκτονοτικη βαλβιδα απανω αν θελετε να γινει σωστη δουλεια και να μην εχεις τα ιδια πολυ συντομα.
a/c συμπλήρωμα φρέον?