-
Καλησπέρα σας,
Γνωρίζει κάποιος κάτι συγκεκριμένο για τη φετινή διοργάνωση;
-
Καλησπέρα σας,
Γνωρίζει κάποιος κάτι συγκεκριμένο για τη φετινή διοργάνωση;
-
Καλησπέρα σας,
Γνωρίζει κάποιος κάτι συγκεκριμένο για τη φετινή διοργάνωση;
-
Ολοκληρώθηκε λοιπόν το Ιστορικό Ακρόπολις ...(Με όνομα βαρύ σαν ιστορία...) αλλά δυστυχώς από θεατές πολύ λίγα πράγματα! Και ok θα πει κανείς διοργανώθηκε καθημερινή κατά το μεγαλύτερο μέρος του, o κόσμος δουλεύει (όσοι εργάζονται ακόμη σε αυτή τη χώρα) αλλά σήμερα Σάββατο γιατί ? Και ok (να δικαιολογήσω και το Σαββάτο) τα έξοδα μετακίνησης τα σκέφτεται ο καθένας μας στις μέρες μας ! Αυτό όμως που δεν μπορεί να δικαιολογηθεί είναι η απουσία του κόσμου στο Service Park! Τι έφταιξε η ελλιπής ενημέρωση ή μήπως ο Έλληνας έγινε ρε γαμώτο !!
Όπως και να χει KAI ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (για το ιστορικό και για το WRC) !!https://www.youtube.com/watch?v=z3MhJ3c6gDI (1Η ΗΜΕΡΑ)
https://www.youtube.com/watch?v=PFhGM-XBSfs (2Η ΗΜΕΡΑ)
https://www.youtube.com/watch?v=uKS87qJMG_s (2Η + 3Η ΗΜΕΡΑ) -
Με αυτα τα αυτοκινητα που συμμετεχουν δεν νομιζω να συγκινειται ο κοσμος του κανονικου Ακροπολις .....χωρις παρεξηγηση
-
-
ειναι μεγαλη κουβεντα αγαπητε και πως βλεπεις τους αγωνες παντως απο την συμμετοχη του κοσμου μαλλον εγω δικαιωνομαι και να σου πω και κατι αλλο θεωρω πως κοντα στα ιντεγκραλε και 037 θα χωρουσαν και μερικα σιερρα και σελικα της εποχης του τουλαχιστον εγω θα πηγαινα σιγουρα . Ειδα το αυτοκινητο του πλοηγου και συγκινηθηκα
-
Το πάνω το οδηγούν νέοι, πυροβολημένοι, επαγγελματίες με σοβαρή εργοστασιακή ή σχεδόν εργοστασιακή υποστήριξη. Κατά κανόνα όλα αυτά. Το φέρνουν 10 τούμπες και το αντικαθιστούν με άλλο, πιο σύγχρονο.
Το κάτω το οδηγούν πιο ρομαντικοί, κατά κανόνα με μικρότερο κίνητρο και τα ανταλλακτικά είναι μέσα σε φορμόλη. Άν το χαλάσουν, δε θα ξαναβρούν άλλο.
Όλα αυτά κάνουν τεράστια διαφορά στο θέαμα.
-
τα ειπες ολα φιλε ΧΡΗΣΤΟ !!!
-
Η έντονη βροχόπτωση την Πέμπτη δεν μας επέτρεψε να δούμε κάτι συγκλονιστικό από πλευράς θεάματος και αποθάρρυνε τον όποιο αριθμό θεατών.
Παρασκευή & Σάββατο τα πράγματα πολύ καλύτερα, απολαύσαμε μοναδικές εικόνες και ήχους σε άσφαλτο και χώμα.
Φάνηκε ότι αν υπήρχαν ισάξια αυτοκίνητα, υπάρχουν Ελληνικά πληρώματα που μπορούν να συναγωνιστούν στα μάτια τους ξένους μετουσιώνοντας τη γνώση των Ειδικών σε χρόνους κορυφής.Απογοητευτική η εικόνα του κόσμου, αποδεικνύει περίτρανα την άποψη μου ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων θεατών είναι οι κατά τόπους ''γλήγοροι'' που αν το μενού δεν έχει Loeb, WRC, Impreza και Saxoραλλο δεν κάνουν τον κόπο. Αν σε αυτό προσθέσουμε τις εργάσιμες ημέρες του αγώνα και την ελλειπέστατη προβολή του, καταλαβαίνουμε γιατί είμασταν-δεν είμασταν 15 θεατές στα Μέγαρα το πρωι της Παρασκευής.
-
Αγαπητοί georgeafe και Christos M, δεν διαφωνώ στο ότι ο κόσμος ήταν απών. Ωστόσο δεν φταίνε τα ίδια τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν. Ο έστω και ελάχιστα συνειδητοποιημένος θεατής τελικά προτιμά να δεί περάσματα απο 'αρχαίο' πισωκίνητο παρά απο σύγχρονο Playstation, και ας είναι κατά πολύ αργότερα σε απόλυτη ταχύτητα. Αυτό δεν το λέω εγώ, είναι κοινή διαπίστωση.
-
Ο θεατής που ξέρει,θέλει να δει περάσματα οδηγικά στο όριο,κι ας είναι και κουβάς το όχημα.Εντάξει,μακάρι να είναι και απο wrc αλλά μας τελείωσε.Πάντως καλύτερα πισωκίνητη corolla οδηγημένη με ψυχή (για αυτό να προτιμάται η κατηφόρα στα ιστορικά που παίρνουν φόρα!) παρά 300 άλογα στο άσε-πάτα.Οι λόγοι που δεν είχε καθόλου θεατές είναι μάλλον οικονομικοί και λόγω 3ημέρου.
-
Γενικά πάντως, στο ιστορικό Ακρόπολις 'βλέπεις' κατά κανόνα τον πιο 'ψαγμένο' (ας μου επιτραπεί η έκφραση) θεατή και λιγότερο την μάζα και τον όγκο των θεατών που προορίζονται να παρακολουθήσουν το Ακρόπολις του WRC άρα και τα 'γκάζια' ... Στο ιστορικό κατά κοινή ομολογία δεν πας για τα εξωπραγματικά περάσματα ενός WRC αλλά περισσότερο για την ατμόσφαιρα και τους ήχους των αγωνιστικών μιας άλλης εποχής, που εμείς οι νεότεροι δεν προλάβαμε!
Σίγουρα όμως ο κόσμος θα μπορούσε να ήταν περισσότερος...και εγώ επιμένω σε αυτό που έγραψα αρχικά : Ο Έλληνας έχει κολλήσει στον καναπέ και στην τηλεόραση (γενικότερα μιλώντας..)
Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2015