Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 333
    • 334
    • 335
    • 336
    • 337
    • 489
    • 490
    • 335 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9783
    221957
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      morx last edited by

      Μπορεις να βρεις και 2 κομματια μαρμαρο ... εχει ακομα μικροτερη τριβη και πιο 'ουδετερο' ηχο οταν σερνεται στην ασφαλτο.
      ... αν βαλεις ταψια, θα σε κυνηγαει και η μανα σου και ο πατερας σου! Θα βρεις μεγαλυτερο μπελα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        trident1971 last edited by

        WTF are you talking about, you two?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros-foivos last edited by

          Thanks παιδιά θα δώ τι μπορώ να βρω . Το θέμα που είχε παλιότερα με τα πειράκια υπο φορτιο καταφέραμε να το απομονώσουμε και ειναι απο τον βενζινά , συγκεκριμένα cyclon την εκανε την δουλειά .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            morx last edited by

            Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
            WTF are you talking about, you two?

            Αν θυμαμαι καλα ειχε πει πως δεν οδηγαει ακομα και το focus ειναι του πατερα του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              trident1971 last edited by

              Ο χρήστης Morx έγραψε:

              WTF are you talking about, you two?

              Αν θυμαμαι καλα ειχε πει πως δεν οδηγαει ακομα και το focus ειναι του πατερα του.

              το ξερω αυτο, ο ΤΣΟΓΛΑΝΟΣ

              για τα μαρμαρα και τα ταψια λεω που λετε εσεις

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                morx last edited by

                Κατι ανεφερε για παντιλικια (σφυριζοντας) τωρα που εφτιαξε το χειροφρενο και του προταθηκε ταψι κατω απο τις ροδες ... εγω προτεινα μαρμαρο για αλλους λογου.

                Ο συνδυασμος αυτοκινητο του πατερα του + κουζινικα της μανας του = NO GO!

                Θα φαει αρκετες μερες τιμωρια αν κατι στραβωσει!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros-foivos last edited by

                  Ε εντάξει δεν ειναι και τοσο ασχημα τα πράγματα ... θα παω να βρω κανα φτηνο δισκο και λυνεται το προβλημα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giorgosn last edited by

                    καλησπέρα
                    ξέρει μήπως κανείς πόσο περίπου είναι το κόστος για καθαρισμό ρεζερβουάρ και αντλίας βενζίνης?
                    (κατέβασμα και καθάρισμα)
                    πρόκειται για ένα golf 3.
                    ευχαριστώ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giorgosn last edited by

                      Καλησπέρα,
                      Ξεχνάμε το προηγούμενο ποστ,μάλλον το ξεπέρασε η πραγματικότητα.
                      Τη βοήθεια σας....έχω ξαναγράψει γιαυτό αλλά τώρα έχω και άλλα δεδομένα
                      σε golf 3 98 με 50000km προκύπτουν σβησίματα εν κινήσει συνήθως σε χαμηλές στροφές,π.χ. πριν ή μετά από διασταύρωση,
                      αλλάχτηκαν τρόμπα βενζίνης, μπουζί, μπουζοκαλώδια, βαλβίδα πίεσης λαδιού(χαμηλής), αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού, φιλτρο βενζίνης.
                      Το νέο δεδομένο είναι ότι συνεχίζει και το κάνει και μετά τη μετατροπή σε υγραέριο και ενώ τρέχει σε υγραέριο.
                      Και μετά δεν παίρνει μπροστά ούτε κανονικά ούτε πατώντας το κουμπί του υγραερίου για να πάρει με αυτο.
                      Παίρνει συνήθως μετά από κάνα 5λεπτο.

                      Όποια ιδέα έχετε...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        r200 last edited by

                        Ο χρήστης giorgosn έγραψε:
                        Καλησπέρα,
                        Ξεχνάμε το προηγούμενο ποστ,μάλλον το ξεπέρασε η πραγματικότητα.
                        Τη βοήθεια σας....έχω ξαναγράψει γιαυτό αλλά τώρα έχω και άλλα δεδομένα
                        σε golf 3 98 με 50000km προκύπτουν σβησίματα εν κινήσει συνήθως σε χαμηλές στροφές,π.χ. πριν ή μετά από διασταύρωση,
                        αλλάχτηκαν τρόμπα βενζίνης, μπουζί, μπουζοκαλώδια, βαλβίδα πίεσης λαδιού(χαμηλής), αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού, φιλτρο βενζίνης.
                        Το νέο δεδομένο είναι ότι συνεχίζει και το κάνει και μετά τη μετατροπή σε υγραέριο και ενώ τρέχει σε υγραέριο.
                        Και μετά δεν παίρνει μπροστά ούτε κανονικά ούτε πατώντας το κουμπί του υγραερίου για να πάρει με αυτο.
                        Παίρνει συνήθως μετά από κάνα 5λεπτο.

                        Όποια ιδέα έχετε...

                        συνηθως σβησιματα οφειλονται στο ντιστριμπιτερ και το ραουλο, αν εχει το συγκεκριμενο μοντελο, αλλα μου εκανε εντυπωση οτι δεν επαιρνε μπρος για κανα πενταλεπτο αυτο καποιες φορες δειχνει να δουλευει με πλουσιο μειγμα λογω αισθητηρα λ η ρυθμισεων υγραεριου χρειαζεται να βρεις συνεργειο να το ψαξει σε τι πραγματικα οφειλεται η να του το αφησεις να το βρει αν δεν το κανει συνεχεια

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Ο χρήστης giorgosn έγραψε:
                          Καλησπέρα,
                          Ξεχνάμε το προηγούμενο ποστ,μάλλον το ξεπέρασε η πραγματικότητα.
                          Τη βοήθεια σας....έχω ξαναγράψει γιαυτό αλλά τώρα έχω και άλλα δεδομένα
                          σε golf 3 98 με 50000km προκύπτουν σβησίματα εν κινήσει συνήθως σε χαμηλές στροφές,π.χ. πριν ή μετά από διασταύρωση,
                          αλλάχτηκαν τρόμπα βενζίνης, μπουζί, μπουζοκαλώδια, βαλβίδα πίεσης λαδιού(χαμηλής), αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού, φιλτρο βενζίνης.
                          Το νέο δεδομένο είναι ότι συνεχίζει και το κάνει και μετά τη μετατροπή σε υγραέριο και ενώ τρέχει σε υγραέριο.
                          Και μετά δεν παίρνει μπροστά ούτε κανονικά ούτε πατώντας το κουμπί του υγραερίου για να πάρει με αυτο.
                          Παίρνει συνήθως μετά από κάνα 5λεπτο.

                          Όποια ιδέα έχετε...

                          Το πήγες με τη μέθοδο 'του ρίχνω ανταλλακτικά και ότι πιάσει';

                          Κάνε ένα καλό καθαρισμό πεταλούδας γκαζιού και μηχανισμού που ρυθμίζει το ρελαντί. Αυτό είναι το εύκολο.
                          Παίζει να σου ρουφάει από πουθενά αέρα στην πολλαπλή εισαγωγής. Στήσε αυτί μήπως ακούσεις τίποτα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giorgosn last edited by

                            Καταρχήν ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!

                            Αυριο θα παει συνεργειο ουτως ή άλλως.πάντως δε φαίνεται να χάνει ή να πάιρνει απο κάπου αέρα όσο το κοιτάξαμε στο συνεργείο.
                            Πρώτα αλλάχτηκαν μπουζί και μπουζοκαλώδια μάλλον από έμπνευση του μάστορα αφού το διαγνωστικό δεν έδινε τίποτα.
                            μετά έκαψε την τρόμπα βενζίνης(μπορεί και να μην έχει σχέση αυτό καθώς η μάνα μου που το είχε το οδηγούσε συνέχεια στη ρεζέρβα).μετά άλλαξαμε το φιλτρο και τα άλλα δύο πάλι απο έμπνευση μήπως και...
                            Και τώρα είμαι Αθήνα όπου και έκανα τη μετατροπή σε υγραέριο και θέλω να το φτιάξω πριν φύγω απο δω.
                            Το πρόβλημα είναι ότι δεν το κάνει συνέχεια.Μπορεί να οδηγάω ολοκληρη μέρα και να μην το κάνει καμμία φορά και μετά να σβήσει 2-3 φορές μέσα σε μια ώρα.Επίσης άλλες φορές παίρνει αμέσως άλλες όχι.
                            Το φίλτρο που το ξανακοίταξα ήταν καθαρό.

                            Για αισθητήρα στροφών πως σας ακούγεται

                            Υ.Γ.1.πεταλούδα και maf καθαρίστηκαν
                            2.δεν έχει καθόλου αρρυθμίες ή αστάθεια στο ρελαντί

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexeft last edited by

                              Στη φάση που δεν παίρνει, αφού μιζάρεις μερικές φορές και δεν πάρει, δοκίμασε να βγάλεις κανένα μπουζί να δεις σε τι κατάσταση είναι. Επίσης, έχε ένα μπουζί μαζί σου και βάλτο σε μια πίπα και ακούμπα την άλλη άκρη σε ένα μεταλλικό σημείο και μιζάρισε να δεις αν δίνει σπινθήρα εκείνη τη στιγμή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giannisae last edited by

                                πολλαπλασιαστη δοκιμασε να αλλαξεις...δυσκολο να βρεις τι χαλαει σε 3αρι..κοιταξτε και το ποτενσιομετρο πεταλουδας!και φυσικα το μοτερ ρελαντι ..ειναι εκεινο με την βιδα?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giorgosn last edited by

                                  Καλημέρα
                                  Σήμερα πήγαμε σε συνεργείο(εξειδικευμένο)
                                  Μου ειπε και ο μάστορας ότι είναι δύσκολο να δούμε τι πρόβλημα υπάρχει,εκτός και εάν σβήσει εκείνη την ώρα.
                                  Οπότε το παίδευα απο δω, από κει,το έκανα βόλτες, δεν έσβηνε με τίποτα....
                                  Οπότε αυτό που κάναμε είναι ότι καθάρισε λίγο το ντιστριμπιτέρ και επισκεύασε ένα ρελέ που μου πε ότι έχει ευαισθησία σε αυτά τα αμάξια.
                                  Από κει και πέρα βλέπουμε μάλλον...όταν και αν ξανασβήσει θα δοκιμάσω αν δίνει σπινθήρα-ελπίζω να μην ξανασβήσει βέβαια.
                                  Ευχαριστώ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros-foivos last edited by

                                    Σήκωσα την πισω ρόδα στο focus αφου ειχα ρυθμίσει το χειρόφρενο γυρνούσε κανονικά αλλα εκανε ενα μικρο χισ χισ . Λετε να το εχω σφίξει πολύ ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alexeft last edited by

                                      Νομίζω μπορείς και να το αφήσεις. Θα φαγωθούν λίγο οι σιαγώνες και δεν θα κάνει τίποτα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimitrisps last edited by

                                        καλησπερα

                                        εχω ενα vw bora και οταν γυρναω το κλειδι σβηνουν τα λαμπακια εκτος απο το λαμπακι των λαδιων που αναβοσβηνει 3-4 φορες και μετα σβηνει και αυτο επειδη ειμαι εντελως ασχετος με τα αυτοκινητα ξερετε μηπως τι μπορει να φταιει? ευχαριστω

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros-foivos last edited by

                                          Δοκίμασε για αρχή να δεις αν εχει αρκετό λαδι ο κινητήρας . Αν δεν ξέρεις πως δες εδώ http://www.eko.com.cy/Text.aspx?menuitemid=439&lan=1

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimitrisps last edited by

                                            Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
                                            Δοκίμασε για αρχή να δεις αν εχει αρκετό λαδι ο κινητήρας .

                                            ευχαριστω για την απαντηση το λαδι το εχω κοιταξει προσφατα και ειχε αρκετο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 333
                                            • 334
                                            • 335
                                            • 336
                                            • 337
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 335 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr